FerroCat
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
En col·laboració amb
Últimos temas
» Horaris dels trens de passatgers i mercaderies
Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 5 EmptyDj Des 19, 2013 8:27 pm por UT440_132M

» Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 5 EmptyDc Des 04, 2013 10:24 pm por UT440_132M

» Incidències internacionals
Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 5 EmptyDg Des 01, 2013 3:28 pm por UT440_132M

» Descarrilament a Sant Andreu Arenal
Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 5 EmptyDg Oct 27, 2013 10:03 pm por UT440_132M

» Train Simulator 2014
Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 5 EmptyDg Set 29, 2013 10:24 pm por QO1922

» Locomotores dièsel V200 de COMSA i RENFE
Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 5 EmptyDs Set 21, 2013 4:32 pm por QO1922

» Locomotores elèctriques 269 de RENFE
Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 5 EmptyDs Set 21, 2013 4:30 pm por QO1922

» Restauració de la 281 006
Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 5 EmptyDs Ago 31, 2013 6:20 pm por UT440_132M

» Renfe locomotores dièsel 333
Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 5 EmptyDj Ago 29, 2013 10:42 pm por UT440_132M

Cercar
 
 

Resultados por:
 


Rechercher Búsqueda avanzada

Recomana'ns

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

+22
BCN06
Julia_335_bcn
jtcurses
Adria95tren
Alex449
avebarcelona
juan440-112
davidjb
eldelinux
peregarcia
Rius
nilruiz
PoL
canalcole
Martí
Altaria_trianilla1619
oriolp13
Civia463
Ferran Arjona
Archie
UT440_132M
alkolo89
26 participantes

Pàgina 5 de 11 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Següent

Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 5 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  Rius Ds Maig 08, 2010 5:48 pm

Jordi Freixas escrigué:
No sé qui és aquest personatge però per si les mosques jo no penjo fotos si no és amb el meu nom incorporat.

Ui tranquil, ni això fa efecte, posa el seu a sobre de qualsevol manera amb el paint...
Em fa l'efecte que a aquest sagal el conec personalment, i tothom que estigui ficat en el món del modelisme tripulat també el coneix, bàsicament per els "pollos" que munta quan va a les trobades. No se perquè però em sembla que és la mateixa persona. Si realment fós així, no li fotaria massa cas, pobre nen no està massa bé, li falten 3 minuts de microones i dos de grill. Almenys aquest que "conec" jo es diu Manel, viu a Barcelona i mes o menys deu tenir 12-13 anys.

Benvinguts els nous!

Salut!

Rius
Guardaagulles

Nombre de missatges : 11
Fecha de inscripción : 01/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 5 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  Invitat Ds Maig 08, 2010 5:58 pm

Doncs molt fàcil. Si "roba" fotos es denuncia als seus pares i punt.

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 5 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  Invitat Ds Maig 08, 2010 6:03 pm

alkolo89 escrigué:No patiu que ja no hi és, ja no ens donarà cap més problema.
A part d'això, del tema robatori de fotos, em sembla molt greu que sent estudiant com en teoria ha de ser per l'edat que té, escrigui fent tantes faltes d'ortografia, fent que sembli que ha escrit amb el cul.

A comès alguna infracció de la qual no m'he enterat aquest personatge? Neutral

Quin curriculum porta aquest xaval... Rolling Eyes


Benvinguts als nous!!! Very Happy

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 5 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  alkolo89 Ds Maig 08, 2010 7:11 pm

Simplement que no volem que ens robi fotos i que fot una de faltes del mil, quant en teoria esta fent la ESO, i ell fica d'excusa que és el teclat.
Ara li diuen així.
alkolo89
alkolo89
Administrador

Nombre de missatges : 1037
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 34
Ubicació : R3: Puigcerdà-La Sagrera Meridiana <M>: L5 Sant Pau-Dos de Maig

http://www.flickr.com/photos/ut440_131m/

Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 5 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  Altaria_trianilla1619 Ds Maig 08, 2010 7:15 pm

alkolo89 escrigué:Simplement que no volem que ens robi fotos i que fot una de faltes del mil, quant en teoria esta fent la ESO, i ell fica d'excusa que és el teclat.
Ara li diuen així.

Típica excusa... a més, a vegades és admissible fer alguna falta d'ortografia (accents, alguna v/b dubtosa, etc) però posar, com va posar fa uns dies ,habans, d'aquesta manera... no se pas quin teclat serà el seu, pero que se'l canviï Laughing

Wink
Altaria_trianilla1619
Altaria_trianilla1619
Cap de taller

Nombre de missatges : 188
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 32
Ubicació : Sabadell (Barcelona)

Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 5 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  Invitat Ds Maig 08, 2010 7:16 pm

alkolo89 escrigué:ell fica d'excusa que és el teclat

Aquí s'ha acabat la conversa Laughing

Gràcies per l'atenció Aleix Wink

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 5 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  oriolp13 Dg Maig 09, 2010 12:17 pm

Benvinguts a tots els nous Very Happy!

oriolp13
Revisor

Nombre de missatges : 241
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 32

Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 5 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  Invitat Dl Maig 10, 2010 6:51 pm

Molt bones, em dic Gerard Oliver i tinc 21 anys, he arribat aquí gràcies a un company que m'ha dit que m'inscribis en aquest fòrum, sóc un apassionat de les noves tecnologies en lo que trens es refereix com els nous models, les noves estacions etc...

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 5 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  Invitat Dl Maig 10, 2010 7:38 pm

oli449 escrigué:Molt bones, em dic Gerard Oliver i tinc 21 anys, he arribat aquí gràcies a un company que m'ha dit que m'inscribis en aquest fòrum, sóc un apassionat de les noves tecnologies en lo que trens es refereix com els nous models, les noves estacions etc...
Benvingut! Sóc Barcelona Subway, David Wink

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 5 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  alkolo89 Dl Maig 10, 2010 7:40 pm

Benvigut Gerard!
Gaudeix de la teva estada aquí!
alkolo89
alkolo89
Administrador

Nombre de missatges : 1037
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 34
Ubicació : R3: Puigcerdà-La Sagrera Meridiana <M>: L5 Sant Pau-Dos de Maig

http://www.flickr.com/photos/ut440_131m/

Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 5 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  nilruiz Dl Maig 10, 2010 7:46 pm

Benvinguts a tots.
nilruiz
nilruiz
Maquinista

Nombre de missatges : 587
Fecha de inscripción : 03/05/2010
Edad : 27
Ubicació : Andorra la Vella (Andorra)

http://www.flickr.com/photos/nilruiz

Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 5 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  Invitat Dl Maig 10, 2010 7:48 pm

Gràcies per la benvinguda [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Per cert, sóc el veí de l'Ignasi conegut com a ferrotren i precisament a estat ell el que m'ha dit que em passes per aquest fòrum, estic estudiant per enginyeria i en un futur dedicar-me a enginyer d'obres públiques encara que la cosa no em vagi molt bé.

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 5 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  nilruiz Dl Maig 10, 2010 7:49 pm

oli449 escrigué:Gràcies per la benvinguda [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Per cert, sóc el veí de l'Ignasi conegut com a ferrotren i precisament a estat ell el que m'ha dit que em passes per aquest fòrum, estic estudiant per enginyeria i en un futur dedicar-me a enginyer d'obres públiques encara que la cosa no em vagi molt bé.


Jejeje, a si? xD
Que be!
nilruiz
nilruiz
Maquinista

Nombre de missatges : 587
Fecha de inscripción : 03/05/2010
Edad : 27
Ubicació : Andorra la Vella (Andorra)

http://www.flickr.com/photos/nilruiz

Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 5 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  Invitat Dl Maig 10, 2010 7:51 pm

nilruiz escrigué:
oli449 escrigué:Gràcies per la benvinguda [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Per cert, sóc el veí de l'Ignasi conegut com a ferrotren i precisament a estat ell el que m'ha dit que em passes per aquest fòrum, estic estudiant per enginyeria i en un futur dedicar-me a enginyer d'obres públiques encara que la cosa no em vagi molt bé.


Jejeje, a si? xD
Que be!

Be de familia, el meu pare es enginyer també xD

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 5 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  Civia463 Dc Maig 12, 2010 2:38 pm

Benvingut Gerard.

Civia463
Revisor

Nombre de missatges : 291
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 30
Ubicació : Barcelona / Cubelles

http://www.flickr.com/photos/civia463-201

Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 5 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  PoL Dj Maig 13, 2010 9:49 pm

Jo moltes vegades els porto per altres motius.. Rolling Eyes
PoL
PoL
Revisor

Nombre de missatges : 242
Fecha de inscripción : 03/05/2010
Edad : 27
Ubicació : Sant Andreu de la Barca (Estació El Palau d'FGC)

https://www.youtube.com/polete126

Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 5 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  Invitat Dv Maig 14, 2010 8:12 pm

No se si serà cosa meva però perquè cada cop que algú es presenta com a nou usuari, o fa obrint un nou tema? xD mira que a tots els subforums apareix el tema de la presentació [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Benvingut Lluís [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen] ( del tema, Hola a tots )

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 5 Empty Error de presentació

Missatge  eldelinux Ds Maig 15, 2010 3:53 pm

ferrotren escrigué:No se si serà cosa meva però perquè cada cop que algú es presenta com a nou usuari, o fa obrint un nou tema? xD mira que a tots els subforums apareix el tema de la presentació [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Benvingut Lluís [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen] ( del tema, Hola a tots )

Per error he obert un fil nou en la meva presentació a la gent d'aquest fòrum. Demano disculpes.

Ara faig un copy/paste de la presentació que vaig fer en l'altre fil:

Hola a tots.

Em dic Lluís Zamora i visc a Manresa, a la Catalunya central i tinc 38 anys, a alguns de vosaltres els conec personalment, altres us conec del Flickr i a d'altres encara no els conec, espero que entre tots això rutlli.

Tot i que això dels fòrums no es que sigui el meu fort però intentaré aportar el que pugui.

Una salutació a tots.
eldelinux
eldelinux
Guardaagulles

Nombre de missatges : 13
Fecha de inscripción : 14/05/2010
Ubicació : Manresa

Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 5 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  UT440_132M Ds Maig 15, 2010 4:01 pm

Ara sí! Very Happy Benvingut Lluís! Salutacions des de l'altra banda de la Catalunya Central!
UT440_132M
UT440_132M
Administrador

Nombre de missatges : 1657
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 39
Ubicació : Tona. Autobus: Sagalés 402 441 450. Castellà 710 711. Rodalies de Catalunya: Línia R3, Balenyà Tona Seva. Carretera: C17 s. 49/51 Tona, Les Goules N152A KM 59

http://flickr.com/photos/ut440_132m

Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 5 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  alkolo89 Ds Maig 15, 2010 4:42 pm

Sigues benvingut al fòrum i gaudeix de l'estada aquí Lluís!
alkolo89
alkolo89
Administrador

Nombre de missatges : 1037
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 34
Ubicació : R3: Puigcerdà-La Sagrera Meridiana <M>: L5 Sant Pau-Dos de Maig

http://www.flickr.com/photos/ut440_131m/

Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 5 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  Archie Ds Maig 15, 2010 6:07 pm

Benvingut Lluís. Aquí també tindràs per dir Bona foto. Very Happy
Archie
Archie
Maquinista

Nombre de missatges : 568
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 32
Ubicació : La Roca

Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 5 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  Civia463 Dl Maig 17, 2010 2:32 pm

Benvingut Lluís!

Civia463
Revisor

Nombre de missatges : 291
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 30
Ubicació : Barcelona / Cubelles

http://www.flickr.com/photos/civia463-201

Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 5 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  Ferran Arjona Dc Maig 19, 2010 8:41 pm

Benvingut Lluís!
Ferran Arjona
Ferran Arjona
Taquiller

Nombre de missatges : 30
Fecha de inscripción : 01/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 5 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  davidjb Dc Maig 26, 2010 2:46 am

Hola, molt bones!

Em dic David Jiménez Benito. Sóc d'Alcorcón, a Madrid, però ara visc a Sant Celoni des de fa uns quants mesos.
Sóc aficionat als trens des que era petit. La meva afició va començar a la línia Móstoles - Laguna (actual C5 de Madrid), quan per ella circulaven les 440 de 2 cotxes.

Doncs això, ens anirem veient per aquí.

Salutacions!!
davidjb
davidjb
Taquiller

Nombre de missatges : 25
Fecha de inscripción : 26/05/2010
Edad : 39
Ubicació : Sant Celoni

https://www.youtube.com/user/davidjb0

Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 5 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  nilruiz Dc Maig 26, 2010 10:44 am

davidjb escrigué:Hola, molt bones!

Em dic David Jiménez Benito. Sóc d'Alcorcón, a Madrid, però ara visc a Sant Celoni des de fa uns quants mesos.
Sóc aficionat als trens des que era petit. La meva afició va començar a la línia Móstoles - Laguna (actual C5 de Madrid), quan per ella circulaven les 440 de 2 cotxes.

Doncs això, ens anirem veient per aquí.

Salutacions!!


Hola! Benvingut! Jo et coneixo del Youtube, fas uns videos espectaculars! Very Happy
nilruiz
nilruiz
Maquinista

Nombre de missatges : 587
Fecha de inscripción : 03/05/2010
Edad : 27
Ubicació : Andorra la Vella (Andorra)

http://www.flickr.com/photos/nilruiz

Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 5 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 5 de 11 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Següent

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum