FerroCat
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
En col·laboració amb
Últimos temas
» Horaris dels trens de passatgers i mercaderies
Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC EmptyDj Des 19, 2013 8:27 pm por UT440_132M

» Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC EmptyDc Des 04, 2013 10:24 pm por UT440_132M

» Incidències internacionals
Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC EmptyDg Des 01, 2013 3:28 pm por UT440_132M

» Descarrilament a Sant Andreu Arenal
Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC EmptyDg Oct 27, 2013 10:03 pm por UT440_132M

» Train Simulator 2014
Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC EmptyDg Set 29, 2013 10:24 pm por QO1922

» Locomotores dièsel V200 de COMSA i RENFE
Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC EmptyDs Set 21, 2013 4:32 pm por QO1922

» Locomotores elèctriques 269 de RENFE
Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC EmptyDs Set 21, 2013 4:30 pm por QO1922

» Restauració de la 281 006
Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC EmptyDs Ago 31, 2013 6:20 pm por UT440_132M

» Renfe locomotores dièsel 333
Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC EmptyDj Ago 29, 2013 10:42 pm por UT440_132M

Cercar
 
 

Resultados por:
 


Rechercher Búsqueda avanzada

Recomana'ns

Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC

+6
oriolp13
PoL
nilruiz
Altaria_trianilla1619
alkolo89
UT440_132M
10 participantes

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Ir abajo

Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC Empty Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC

Missatge  UT440_132M Ds Maig 01, 2010 12:47 am

En aquest tema parlarem de les diferents incidències, retards, o averies/deficiències en el servei dels FGC, també s'hi pot incloure les dues línies de cremalleres de Núria i Montserrat.
UT440_132M
UT440_132M
Administrador

Nombre de missatges : 1657
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 39
Ubicació : Tona. Autobus: Sagalés 402 441 450. Castellà 710 711. Rodalies de Catalunya: Línia R3, Balenyà Tona Seva. Carretera: C17 s. 49/51 Tona, Les Goules N152A KM 59

http://flickr.com/photos/ut440_132m

Tornar a dalt Ir abajo

Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC Empty Re: Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC

Missatge  alkolo89 Ds Maig 01, 2010 9:39 pm

http://www.fgc.cat/cat/avisos.asp

Funicular de Gelida. Fora de servei del 3 al 23 de maig
Barcelona, 26 d'abril de 2010

El funicular de Gelida romandrà fora de servei del 3 al 23 de maig, ambdós inclosos, per:

- del 3 al 9 de maig, amb motiu de la seva revisió anual.

- del 10 al 23 de maig, per la construcció, per part d'ACESA, d'un pas superior a l'autopista AP7.

Durant aquests dies hi haurà un servei substitutori d'autobús, amb el mateix recorregut i horaris del servei de funicular.

Disculpeu les molèsties.
alkolo89
alkolo89
Administrador

Nombre de missatges : 1037
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 34
Ubicació : R3: Puigcerdà-La Sagrera Meridiana <M>: L5 Sant Pau-Dos de Maig

http://www.flickr.com/photos/ut440_131m/

Tornar a dalt Ir abajo

Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC Empty Re: Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC

Missatge  UT440_132M Dj Maig 20, 2010 6:16 pm

20/05/2010 - 17:09
En aquests moments hem d'advertir als usuaris dels Ferrocarrils de la Generalitat que a causa d'una incidència tècnica l'estació de Plaça Molina, la línia L7 (que arriba a l'Avinguda Tibidabo) està momentàniament aturada. L'empresa operadora està treballant per solucionar la incidència el més aviat possible. Normalitat a la resta transport públic de l'àrea metropolitana de Barcelona.
UT440_132M
UT440_132M
Administrador

Nombre de missatges : 1657
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 39
Ubicació : Tona. Autobus: Sagalés 402 441 450. Castellà 710 711. Rodalies de Catalunya: Línia R3, Balenyà Tona Seva. Carretera: C17 s. 49/51 Tona, Les Goules N152A KM 59

http://flickr.com/photos/ut440_132m

Tornar a dalt Ir abajo

Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC Empty Re: Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC

Missatge  UT440_132M Dt Maig 25, 2010 11:33 pm

ELS RESPONSABLES HAN FUGIT
Una vintena d'encaputxats sabotegen l'estació de FGC de l'Autònoma

BELLATERRA (BARCELONA), 25 (EUROPA PRESS)

Una vintena d'encaputxats han destrossat avui les màquines expenedores i les de validació dels bitllets de l'estació dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

Els fets han succeït cap a les 14.00 hores, quan els encaputxats han carregat contra els elements de l'estació inhabilitant cinc monitors de les màquines de venda de bitllets i deu vidres de les barreres de passada a les andanes i esquitxant de pintura el vestíbul de l'estació, segons ha informat a Europa Press FGC.

L'empresa ha assegurat que s'ha tractat d'una "acció ràpida", per la qual cosa en arribar els Mossos d'Esquadra els responsables havien fugit. FGC encara no ha interposat una denúncia, però ha assegurat que així ho farà quan acabi de calcular els danys produïts pels encaputxats.

Europa Press
UT440_132M
UT440_132M
Administrador

Nombre de missatges : 1657
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 39
Ubicació : Tona. Autobus: Sagalés 402 441 450. Castellà 710 711. Rodalies de Catalunya: Línia R3, Balenyà Tona Seva. Carretera: C17 s. 49/51 Tona, Les Goules N152A KM 59

http://flickr.com/photos/ut440_132m

Tornar a dalt Ir abajo

Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC Empty Re: Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC

Missatge  Altaria_trianilla1619 Dt Maig 25, 2010 11:56 pm

Una vergonya el que m'he trobat quan he arribat a les 14:45 a la Universitat, de què van tota aquesta escòria de la societat? Que destrossin casa seva, ja m'agradaria veure'ls d'un en un i no en grup, colla de covards! Que és el que sou! A aquests els posava jo ara a reparar totes les màquines validadores i tots els vidres que han trencat, al menys servirien d'alguna cosa tota aquesta colla de paràsits mal*****.

I tots aquests són els que van fent pintades per tota la universitat promovent que la gent es coli... i no és la primera vegada que reventen l'estació, ja va passar fa uns mesos (quan van establir la validació de sortida [cosa la qual, la veig molt bé, si vas legal, no has de tèmer les validacions de sortida]) i, es queixaven de la intervenció dels cossos de seguretat privada i dels mossos. A pastar fang, més canya us haurien d'haver donat!

La pròxima vegada que em donin un paperet dels que donen convocant manifestacions per un transport públic digne (i un colló, el que voleu es colar-vos i quedar impunes) no els hi penso agafar i els hi diré un parell de cosetes...

Desitjo que us agafin i us tractin amb el mateix respecte que tracteu el mobiliari public!
Altaria_trianilla1619
Altaria_trianilla1619
Cap de taller

Nombre de missatges : 188
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 32
Ubicació : Sabadell (Barcelona)

Tornar a dalt Ir abajo

Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC Empty Re: Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC

Missatge  UT440_132M Dc Maig 26, 2010 12:01 am

A aquests els posava jo a fer la doble via fins a Ripoll a pic i pala, sense descans, i a sobre treballant de franc!! Evil or Very Mad
UT440_132M
UT440_132M
Administrador

Nombre de missatges : 1657
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 39
Ubicació : Tona. Autobus: Sagalés 402 441 450. Castellà 710 711. Rodalies de Catalunya: Línia R3, Balenyà Tona Seva. Carretera: C17 s. 49/51 Tona, Les Goules N152A KM 59

http://flickr.com/photos/ut440_132m

Tornar a dalt Ir abajo

Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC Empty Re: Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC

Missatge  nilruiz Dc Maig 26, 2010 10:48 am

Deu meu... Que serà d'aquesta gent al futur? Demanar diners per les rambles de Barcelona? El Josep ja ho ha dit tot...
nilruiz
nilruiz
Maquinista

Nombre de missatges : 587
Fecha de inscripción : 03/05/2010
Edad : 27
Ubicació : Andorra la Vella (Andorra)

http://www.flickr.com/photos/nilruiz

Tornar a dalt Ir abajo

Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC Empty Re: Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC

Missatge  PoL Dc Maig 26, 2010 2:38 pm

Com es nota que s'aborreixen. Jo crec, què estan dient-hi a crits què posin més segurates, però si es tracta de "gamberros", molt ho dubto.
Segur què de grans, ni de basureros seran, més aviat seran mendigos què aniran a Pl.Catalunya a dormir i a fumar petas.
PoL
PoL
Revisor

Nombre de missatges : 242
Fecha de inscripción : 03/05/2010
Edad : 27
Ubicació : Sant Andreu de la Barca (Estació El Palau d'FGC)

https://www.youtube.com/polete126

Tornar a dalt Ir abajo

Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC Empty Re: Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC

Missatge  oriolp13 Dc Maig 26, 2010 3:27 pm

PoL escrigué:Com es nota que s'aborreixen. Jo crec, què estan dient-hi a crits què posin més segurates, però si es tracta de "gamberros", molt ho dubto.
Segur què de grans, ni de basureros seran, més aviat seran mendigos què aniran a Pl.Catalunya a dormir i a fumar petas.
nilruiz escrigué:Deu meu... Que serà d'aquesta gent al futur? Demanar diners per les rambles de Barcelona? El Josep ja ho ha dit tot...
No acabo de veure la relació que poden tenir aquests "energúmens" amb que en un futur siguin mendigos. Probablement siguin uns gamberros i els vagi fer aquests tipus d'actes tant penosos, i no pagar per ser "rebels", ja que els que fan això no tenen perquè ser pobres... Wink

oriolp13
Revisor

Nombre de missatges : 241
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 32

Tornar a dalt Ir abajo

Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC Empty Re: Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC

Missatge  Altaria_trianilla1619 Dc Maig 26, 2010 8:45 pm

oriolp13 escrigué:
No acabo de veure la relació que poden tenir aquests "energúmens" amb que en un futur siguin mendigos. Probablement siguin uns gamberros i els vagi fer aquests tipus d'actes tant penosos, i no pagar per ser "rebels", ja que els que fan això no tenen perquè ser pobres... Wink

Això és el pitjor, segurament la majoria d'aquesta gentussa són nens de papa, que es disfressen de hippies i en realitat tenen més diners que pesen...
Altaria_trianilla1619
Altaria_trianilla1619
Cap de taller

Nombre de missatges : 188
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 32
Ubicació : Sabadell (Barcelona)

Tornar a dalt Ir abajo

Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC Empty Re: Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC

Missatge  Invitat Dc Maig 26, 2010 10:30 pm

Avui he passat el dia a Castelldefels fent video i a l'estació de Platja de Castelldefels m'han intentat robar 8 malparits, per sort m'he pogut defensar de els seus intens i quan ja ho veia impossible, he anat corrents cap a la taquilla a que la senyora que estva dins truques als Mossos.

No han conseguit robar-me res però és el segon cop que em volen robar, em fa por aquesta situació de crisis perquè algún dia l'agredit pot acavar malament Sad

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC Empty Re: Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC

Missatge  Altaria_trianilla1619 Dc Maig 26, 2010 10:36 pm

ferrotren escrigué:Avui he passat el dia a Castelldefels fent video i a l'estació de Platja de Castelldefels m'han intentat robar 8 malparits, per sort m'he pogut defensar de els seus intens i quan ja ho veia impossible, he anat corrents cap a la taquilla a que la senyora que estva dins truques als Mossos.

No han conseguit robar-me res però és el segon cop que em volen robar, em fa por aquesta situació de crisis perquè algún dia l'agredit pot acavar malament Sad

Serà possible! Mad Mad Com estàel país!

Aquest és un dels motius pels quals no m'agrada anar sol de cacera, sempre que surto, vaig amb algu, i si és en grup, millor.
Altaria_trianilla1619
Altaria_trianilla1619
Cap de taller

Nombre de missatges : 188
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 32
Ubicació : Sabadell (Barcelona)

Tornar a dalt Ir abajo

Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC Empty Re: Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC

Missatge  Invitat Dc Maig 26, 2010 10:50 pm

Si, ara m'ho pensaré abans d'anar sol, el cert es que vaig molt al meu rotllo quan es tracte de caçeres pero en fi Neutral

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC Empty Re: Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC

Missatge  PoL Dj Maig 27, 2010 2:12 pm

Altaria_trianilla1619 escrigué:
oriolp13 escrigué:
No acabo de veure la relació que poden tenir aquests "energúmens" amb que en un futur siguin mendigos. Probablement siguin uns gamberros i els vagi fer aquests tipus d'actes tant penosos, i no pagar per ser "rebels", ja que els que fan això no tenen perquè ser pobres... Wink

Això és el pitjor, segurament la majoria d'aquesta gentussa són nens de papa, que es disfressen de hippies i en realitat tenen més diners que pesen...
Home, jo vesteixo a la moda d'ara al insti, amb els pantalons cagats, però no sóc gamberro ni res d'això, respecto les normes, i els del grup no em diuen res. A més, si és una persona amb els pantalons cagats, piercings, etc, no es té què pensar que es chungo, ja què jo sóc així i no molesto mai a ningú.
PoL
PoL
Revisor

Nombre de missatges : 242
Fecha de inscripción : 03/05/2010
Edad : 27
Ubicació : Sant Andreu de la Barca (Estació El Palau d'FGC)

https://www.youtube.com/polete126

Tornar a dalt Ir abajo

Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC Empty Re: Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC

Missatge  oriolp13 Dj Maig 27, 2010 3:08 pm

PoL escrigué:
Altaria_trianilla1619 escrigué:

Això és el pitjor, segurament la majoria d'aquesta gentussa són nens de papa, que es disfressen de hippies i en realitat tenen més diners que pesen...
Home, jo vesteixo a la moda d'ara al insti, amb els pantalons cagats, però no sóc gamberro ni res d'això, respecto les normes, i els del grup no em diuen res. A més, si és una persona amb els pantalons cagats, piercings, etc, no es té què pensar que es chungo, ja què jo sóc així i no molesto mai a ningú.
Depèn de la cara del paio. Jo veig un xaval amb els pantalons cagats, ensenyan tots els gallumbos (una cosa es, com per exemple io, que no els portes per la cintura sino una mica mes avall, però tapat per la samarreta), amb piercings de brillants a les orelles, caminant amb pose de "chulo" i amb cara de mala llet i m'és impossible associar-ho a un gamberro. Vestir com ells no vol dir ser-ho...Wink

oriolp13
Revisor

Nombre de missatges : 241
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 32

Tornar a dalt Ir abajo

Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC Empty Re: Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC

Missatge  PoL Dj Maig 27, 2010 11:32 pm

oriolp13 escrigué:
PoL escrigué:
Home, jo vesteixo a la moda d'ara al insti, amb els pantalons cagats, però no sóc gamberro ni res d'això, respecto les normes, i els del grup no em diuen res. A més, si és una persona amb els pantalons cagats, piercings, etc, no es té què pensar que es chungo, ja què jo sóc així i no molesto mai a ningú.
Depèn de la cara del paio. Jo veig un xaval amb els pantalons cagats, ensenyan tots els gallumbos (una cosa es, com per exemple io, que no els portes per la cintura sino una mica mes avall, però tapat per la samarreta), amb piercings de brillants a les orelles, caminant amb pose de "chulo" i amb cara de mala llet i m'és impossible associar-ho a un gamberro. Vestir com ells no vol dir ser-ho...Wink
Exacte. Però una altra cosa és què es posi a fer el gamberro dins el vagó...
PoL
PoL
Revisor

Nombre de missatges : 242
Fecha de inscripción : 03/05/2010
Edad : 27
Ubicació : Sant Andreu de la Barca (Estació El Palau d'FGC)

https://www.youtube.com/polete126

Tornar a dalt Ir abajo

Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC Empty Re: Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC

Missatge  alkolo89 Dt Jun 08, 2010 3:06 pm

En motiu de la vaga general que hi ha avui, totes les línies de FGC (almenys a la línia Barcelona Vallès, resten tancades de 10:30 a 17:00. A partir de les 17:00 i fins les 20:00 (crec), funcionaran amb serveis mínims.
alkolo89
alkolo89
Administrador

Nombre de missatges : 1037
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 34
Ubicació : R3: Puigcerdà-La Sagrera Meridiana <M>: L5 Sant Pau-Dos de Maig

http://www.flickr.com/photos/ut440_131m/

Tornar a dalt Ir abajo

Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC Empty Re: Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC

Missatge  Altaria_trianilla1619 Dc Jun 09, 2010 9:03 pm

Aquest matí, aproximadament a les 9:30, informaven a Sabadell-Rambla que per una avaria els trens circulaven amb un retard aproximat de 6 minuts. Desconec el que ha passat.
Altaria_trianilla1619
Altaria_trianilla1619
Cap de taller

Nombre de missatges : 188
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 32
Ubicació : Sabadell (Barcelona)

Tornar a dalt Ir abajo

Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC Empty Re: Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC

Missatge  canalcole Dc Jun 09, 2010 9:05 pm

Altaria_trianilla1619 escrigué:Aquest matí, aproximadament a les 9:30, informaven a Sabadell-Rambla que per una avaria els trens circulaven amb un retard aproximat de 6 minuts. Desconec el que ha passat.

Es veu que un S55 s'ha quedat clavat a Pl. Catalunya. Wink
canalcole
canalcole
Maquinista

Nombre de missatges : 727
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 28
Ubicació : Segur de Calafell

https://www.youtube.com/Eltrendelamevavida

Tornar a dalt Ir abajo

Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC Empty Re: Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC

Missatge  alkolo89 Dc Jun 09, 2010 9:06 pm

Pel que he llegit fa poca estona a Rodalia.info es veu que un S55 s'ha queda't a Plaça Catalunya que no es volia moure. Diuen que ha provocat retards de fins a 20 minuts.
alkolo89
alkolo89
Administrador

Nombre de missatges : 1037
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 34
Ubicació : R3: Puigcerdà-La Sagrera Meridiana <M>: L5 Sant Pau-Dos de Maig

http://www.flickr.com/photos/ut440_131m/

Tornar a dalt Ir abajo

Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC Empty Re: Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC

Missatge  canalcole Dg Jun 13, 2010 2:16 pm

http://www.elperiodico.es/ca/noticias/barcelona/20100612/els-viatgers-fgc-critiquen-els-perills-dalgunes-estacions/317111.shtml

INCIDENTS EN EL TRANSPORT PÚBLIC de la capital catalana
Els viatgers de FGC critiquen els perills d'algunes estacions

Una usuària va caure dimarts pel forat entre el tren i l'andana a Sant Gervasi

Vuit parades a la línia del Vallès estan situades en revolt, fet que causa problemes


Ala mestra Isabel Pastor la vaga contra la tisorada de Zapatero de dimarts passat li va sortir cara. Tot i no ser funcionària, el mer fet de ser usuària del transport públic, en el seu cas dels Ferrocarrils de la Generalitat (FGC), li va costar un bon ensurt quan, abans de les nou del matí, va fer un pas en fals –i d'esquena– a l'abarrotat vagó en el qual es dirigia a la feina i va caure pel considerable forat entre el tren i l'andana –d'uns 30 centímetres– a l'estació de Sant Gervasi, mentre intentava deixar passar un altre viatger. Malgrat les contusions i els blaus, Pastor encara se sent afortunada, ja que «podria haver sigut molt pitjor».

«Com a professora, ensenyo als meus alumnes que quan passa alguna cosa dolenta, s'ha de denunciar per evitar que es repeteixi i que altres persones ho pateixin. Per això denuncio el meu cas. No pretenc que m'indemnitzin, només vull impedir que els passi a altres persones», relata Pastor des del lloc dels fets, una de les vuit estacions de la línia del Vallès situades en un revolt que compta amb aquesta problemàtica, fet denunciat de manera reiterada pels usuaris, sobretot cada vegada que es produeixen ensurts com el viscut dimarts per Pastor.

REFORMA AMB DEFICIÈNCIES / L'estació de Sant Gervasi, precisament, va ser reformada fa tot just un any, sense haver aconseguit resoldre aquesta deficiència estructural, gairebé insalvable, segons fonts de FGC.

El 25 de maig, aquest mateix punt va ser testimoni d'un incident similar. En aquell cas va ser un home d'uns 40 anys que va patir contusions al caure a l'andana, tot i que no va presentar denúncia. Cada any, Ferrocarrils registra «entre 50 i 70» incidents d'aquesta mena, segons un portaveu de l'entitat, que matisa que tenen 80 milions de viatgers anuals. El mateix portaveu apunta que l'únic que poden fer per evitar-ho és advertir del perill en aquestes estacions, una cosa que fan tant amb cartells com amb llums a l'andana que s'il·luminen amb l'arribada del tren, amb missatges per megafonia que avisen de la distància i amb adhesius a les portes dels trens.

«L'estructura dels trens és recta. No pot ser corba. Així, a les estacions en revolt [infraestructures que ja no es construeixen] sempre hi ha un punt de màxima proximitat i un altre de màxima distància», argumenta aquesta mateixa font.

Als seus 79 anys molt ben portats, María Pilar, una altra passatgera, agafa el tren a Sant Gervasi gairebé diàriament. Al ser usuària veterana, coneix bé el desnivell que cal salvar i no li ha passat mai res, però adverteix que, per a viatgers sense experiència, pot resultar perillós. «Els trens estan pensats per als joves. Una separació de 30 centímetres pot semblar poca cosa, però per a una persona gran pot resultar gairebé insalvable», resumeix.
canalcole
canalcole
Maquinista

Nombre de missatges : 727
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 28
Ubicació : Segur de Calafell

https://www.youtube.com/Eltrendelamevavida

Tornar a dalt Ir abajo

Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC Empty Re: Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC

Missatge  PoL Dg Jun 13, 2010 3:16 pm

alkolo89 escrigué:Pel que he llegit fa poca estona a Rodalia.info es veu que un S55 s'ha queda't a Plaça Catalunya que no es volia moure. Diuen que ha provocat retards de fins a 20 minuts.
Jo vaig estar allà, a les 10.00, corrent per agafar el S55 que a la pantalla indicava a les 10.01, veient què tota l'estona estava amb el so de tancament de portes, he anat amb un S2 que ha vingut enseguida, on ha sortit amb 4 minuts de retard cap a Volpelleres.
L'S55 enclavat, va fer que totes les circulacions direcció Sabadell anessin amb retard d'uns 6 minuts, direcció Sabadell fins a les 12.00, i de 9 minuts (en alguns trens) direcció BCN
Tinc els vídeos grabats, ja els posaré a Youtube
PoL
PoL
Revisor

Nombre de missatges : 242
Fecha de inscripción : 03/05/2010
Edad : 27
Ubicació : Sant Andreu de la Barca (Estació El Palau d'FGC)

https://www.youtube.com/polete126

Tornar a dalt Ir abajo

Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC Empty Re: Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC

Missatge  canalcole Dj Jun 24, 2010 11:49 pm

Aquest matí hi hagut un atropellament a l'estació de Volpelleres.
canalcole
canalcole
Maquinista

Nombre de missatges : 727
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 28
Ubicació : Segur de Calafell

https://www.youtube.com/Eltrendelamevavida

Tornar a dalt Ir abajo

Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC Empty Re: Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC

Missatge  canalcole Dg Jun 27, 2010 11:34 am

Procedent de regió7

Regió7 escrigué:Acomiaden avui un jove veí d´Olesa que va morir atropellat per un tren
El noi va ser envestit per un comboi de mercaderies quan creuava la via per un punt prohibit

Un jove de 17 anys d'Olesa de Montserrat, Junior Rodríguez Martínez, va morir dilluns a la tarda en ser atropellat per un tren de mercaderies quan creuava la via en un punt no habilitat per a vianants. L'accident va tenir lloc al tram entre Olesa i Abrera de la via dels Ferrocarrils de la Generalitat, lluny de l'estació de passatgers. El noi serà acomiadat avui, a 2/4 de 10 del matí, al tanatori de Martorell.

Els fets van tenir lloc dilluns a la tarda i, per tant, només dos dies abans de l'atropellament múltiple de Castelldefels (vegeu pàgina 21 d'aquest diari) i del que hi va haver també dimecres a la nit a l'estació de tren de Sant Feliu de Llobregat, que va deixar una víctima mortal. L'accident d'Olesa, però, no va ser divulgat ni pels cossos de seguretat ni pels d'emergències.

L'atropellament va tenir lloc als voltants d'1/4 de 7 de la tarda de dilluns, en un tram de via doble de la línia Manresa-Barcelona de Ferrocarrils situat al límit entre els termes d'Olesa de Montserrat i Abrera. Concretament, la via, en aquell punt, discorre per un espai de camps molt proper a Vilapou.

Segons van explicar ahir fonts de Ferrocarrils de la Generalitat, el noi va ser atropellat per un tren de mercaderies que circulava en sentit Barcelona, a una velocitat d'entre 65 i 70 km/h. L'atropellament va tenir just després d'un revolt, i el maquinista no va tenir temps de frenar i evitar l'impacte amb el jove, que va resultar mort. Segons va declarar el maquinista als Mossos d'Esquadra, el jove va irrompre a la via de forma sobtada, sense mirar. Just abans de l'impacte, va girar el cap i, en veure el tren a escassos metres, va posar una cara de gran esglai.

El tram de via on va ser atropellat el noi és lluny de les estacions de Ferrocarrils i de nuclis habitats. De fet, una tanca metàl·lica impedeix als vianants acostar-se a les vies. A l'indret on va passar l'accident mortal, però, el tros de tanca va aparèixer trencat. Es desconeix si el va tallar el mateix jove o si jo ja ho estava per una bretolada anterior. En tot cas, treballadors de Ferrocarrils han denunciat que cada cop és més habitual que determinades persones tallin la tanca per tal de creuar la via de forma imprudent.

El regidor de Governació de l'Ajuntament d'Olesa, Víctor Serrano, va donar ahir el condol pels tràgics fets, i va explicar que la família viu al municipi des de fa molts anys. Per la seva banda, els Mossos d'Esquadra no van voler donar ahir detalls sobre l'atropellament mortal.
canalcole
canalcole
Maquinista

Nombre de missatges : 727
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 28
Ubicació : Segur de Calafell

https://www.youtube.com/Eltrendelamevavida

Tornar a dalt Ir abajo

Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC Empty Re: Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC

Missatge  Invitat Dg Jun 27, 2010 6:56 pm

canalcole escrigué:«L'estructura dels trens és recta. No pot ser corba. Així, a les estacions en revolt [infraestructures que ja no es construeixen] sempre hi ha un punt de màxima proximitat i un altre de màxima distància», argumenta aquesta mateixa font.

Au va... no fotis que no hi poden posar un sistema de portes com el del costat Sabadell / Terrassa de l'estació de Provença, o com a les línies 9/10/11 del Metro.

I no em diguis que no hi poden afegir unes passarel·les per evitar el desnivell...

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC Empty Re: Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum