FerroCat
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
En col·laboració amb
Últimos temas
» Horaris dels trens de passatgers i mercaderies
Dubte sobre el TrenHotel BCN - París EmptyDj Des 19, 2013 8:27 pm por UT440_132M

» Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Dubte sobre el TrenHotel BCN - París EmptyDc Des 04, 2013 10:24 pm por UT440_132M

» Incidències internacionals
Dubte sobre el TrenHotel BCN - París EmptyDg Des 01, 2013 3:28 pm por UT440_132M

» Descarrilament a Sant Andreu Arenal
Dubte sobre el TrenHotel BCN - París EmptyDg Oct 27, 2013 10:03 pm por UT440_132M

» Train Simulator 2014
Dubte sobre el TrenHotel BCN - París EmptyDg Set 29, 2013 10:24 pm por QO1922

» Locomotores dièsel V200 de COMSA i RENFE
Dubte sobre el TrenHotel BCN - París EmptyDs Set 21, 2013 4:32 pm por QO1922

» Locomotores elèctriques 269 de RENFE
Dubte sobre el TrenHotel BCN - París EmptyDs Set 21, 2013 4:30 pm por QO1922

» Restauració de la 281 006
Dubte sobre el TrenHotel BCN - París EmptyDs Ago 31, 2013 6:20 pm por UT440_132M

» Renfe locomotores dièsel 333
Dubte sobre el TrenHotel BCN - París EmptyDj Ago 29, 2013 10:42 pm por UT440_132M

Cercar
 
 

Resultados por:
 


Rechercher Búsqueda avanzada

Recomana'ns

Dubte sobre el TrenHotel BCN - París

5 participantes

Ir abajo

Dubte sobre el TrenHotel BCN - París Empty Dubte sobre el TrenHotel BCN - París

Missatge  Invitat Dg Jul 25, 2010 5:49 pm

Bé, resulta que tinc la intenció de viatjar amb el Talgo de Barcelona a París i mirant preus em trobo amb el dubte de que no sé si agafar butaca superreclinable o llitera de turista. Creia que entre l'una i l'altra la diferència de preu seria més bèstia. Però amb tot això m'agradaria saber què em recomaneu. Està clar que per preu, et vols gastar el mínim has d'anar amb butaca. Ara bé: fins a quin punt és "superreclinable"?


Editat per darrera vegada per Jordi Freixas el Dl Jul 26, 2010 12:50 am, editat 1 cop en total (Razón : correcció)

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Dubte sobre el TrenHotel BCN - París Empty Re: Dubte sobre el TrenHotel BCN - París

Missatge  canalcole Dg Jul 25, 2010 6:08 pm

Això aniria millor a l'apartat D'Oci. Wink
canalcole
canalcole
Maquinista

Nombre de missatges : 727
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 28
Ubicació : Segur de Calafell

https://www.youtube.com/Eltrendelamevavida

Tornar a dalt Ir abajo

Dubte sobre el TrenHotel BCN - París Empty Re: Dubte sobre el TrenHotel BCN - París

Missatge  Invitat Dg Jul 25, 2010 6:11 pm

Aps... perdó.

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Dubte sobre el TrenHotel BCN - París Empty Re: Dubte sobre el TrenHotel BCN - París

Missatge  oriolp13 Dg Jul 25, 2010 6:31 pm

Jo et recomanaria la llitera, ja que la butaca, almenys quan hi vaig anar jo, per molt reinclinable que sigui mai s'arriba a estirar del tot, apart que, almenys quan hi vaig anar jo (fara uns 4 anys) no estaves separades en compartiments, en canvi, a les lliteres, tot i ser bastant estret l'espai, t'hi podràs estirar i estaràs en un compartiment, per tant més tranquil Wink

PD: et recomano visitar aquest enllaç, on veuràs fotografies tant de les lliteres com de les butaques Wink

[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]

oriolp13
Revisor

Nombre de missatges : 241
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 32

Tornar a dalt Ir abajo

Dubte sobre el TrenHotel BCN - París Empty Re: Dubte sobre el TrenHotel BCN - París

Missatge  Invitat Dg Jul 25, 2010 11:30 pm

Gracies per l'explicació.

Home... sobre la butaca... vols dir que pel fet d'estirar-la gaire pot arribar a suposar una situació de conflicte amb qui segui al darrere, com si fós un autocar?

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Dubte sobre el TrenHotel BCN - París Empty Re: Dubte sobre el TrenHotel BCN - París

Missatge  Altaria_trianilla1619 Dg Jul 25, 2010 11:46 pm

Rotundament, Llitera, no recomano a ningú que faci un viatge nocturn sentat, per molt reclinable que sigui el seient.

Wink
Altaria_trianilla1619
Altaria_trianilla1619
Cap de taller

Nombre de missatges : 188
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 32
Ubicació : Sabadell (Barcelona)

Tornar a dalt Ir abajo

Dubte sobre el TrenHotel BCN - París Empty Re: Dubte sobre el TrenHotel BCN - París

Missatge  Invitat Dl Jul 26, 2010 2:09 pm

Gracies per la informació. Ja miraré què faig.

De totes maneres, no crec que sigui pitjor que anar amb seient de segona classe amb el Costa Brava xD

EDITO:

Tinc un altre dubte. Encara que estem a la Unió Europea i hi ha la lliure circulació, solen demanar-te el carnet d'identitat en algun moment? I en cas afirmatiu... es requereix algun altre document tipus passaport, o amb el carnet n'hi ha prou?

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Dubte sobre el TrenHotel BCN - París Empty Re: Dubte sobre el TrenHotel BCN - París

Missatge  alkolo89 Dl Jul 26, 2010 2:24 pm

No tinc ni idea de com va tot això, però, per prevenir, jo portaria el passaport per el que pugui passar.
alkolo89
alkolo89
Administrador

Nombre de missatges : 1037
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 34
Ubicació : R3: Puigcerdà-La Sagrera Meridiana <M>: L5 Sant Pau-Dos de Maig

http://www.flickr.com/photos/ut440_131m/

Tornar a dalt Ir abajo

Dubte sobre el TrenHotel BCN - París Empty Re: Dubte sobre el TrenHotel BCN - París

Missatge  jtcurses Dl Jul 26, 2010 10:36 pm

Amb el DNI n'hi ha prou per anar a França, la resta de la Unió Europea, Suissa i Noruega.

jtcurses
Guardaagulles

Nombre de missatges : 12
Fecha de inscripción : 24/07/2010
Edad : 62
Ubicació : Mollet del Vallés

http://ferrofoto.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Dubte sobre el TrenHotel BCN - París Empty Re: Dubte sobre el TrenHotel BCN - París

Missatge  Invitat Dt Jul 27, 2010 1:07 am

Bé, moltes gracies a tots per les vostres informacions.

Avui he comprat el bitllet. Al final aniré amb llitera de Turista. Anava gairebé amb la idea d'agafar butaca per el tema de gastar el mínim, però al final he decidit que ja que ens hi posem, fem-ho bé xD

A veure si puc fer fotos del viatge Wink

EDITO:

Perdoneu, però consultant la pàgina de Elipsos m'ha sortit un dubte que, de confirmar-se el que estic pensant, com a fumador que sóc potser em pot salvar bastant la vida. Cito el text en qüestió:

"¿Se puede fumar a bordo de los Elipsos Trenhotel?"

"Los Elipsos Trenhotel tienen la consideración de 'no fumador' tanto en cabinas como en pasillos, bar y restaurante."


I aquí ve el meu dubte: significa això que en els lavabos sí que s'hi pot fumar?

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Dubte sobre el TrenHotel BCN - París Empty Re: Dubte sobre el TrenHotel BCN - París

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum