FerroCat
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
En col·laboració amb
Últimos temas
» Horaris dels trens de passatgers i mercaderies
Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu) EmptyDj Des 19, 2013 8:27 pm por UT440_132M

» Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu) EmptyDc Des 04, 2013 10:24 pm por UT440_132M

» Incidències internacionals
Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu) EmptyDg Des 01, 2013 3:28 pm por UT440_132M

» Descarrilament a Sant Andreu Arenal
Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu) EmptyDg Oct 27, 2013 10:03 pm por UT440_132M

» Train Simulator 2014
Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu) EmptyDg Set 29, 2013 10:24 pm por QO1922

» Locomotores dièsel V200 de COMSA i RENFE
Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu) EmptyDs Set 21, 2013 4:32 pm por QO1922

» Locomotores elèctriques 269 de RENFE
Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu) EmptyDs Set 21, 2013 4:30 pm por QO1922

» Restauració de la 281 006
Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu) EmptyDs Ago 31, 2013 6:20 pm por UT440_132M

» Renfe locomotores dièsel 333
Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu) EmptyDj Ago 29, 2013 10:42 pm por UT440_132M

Cercar
 
 

Resultados por:
 


Rechercher Búsqueda avanzada

Recomana'ns

Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu)

+4
Archie
canalcole
UT440_132M
Altaria_trianilla1619
8 participantes

Ir abajo

Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu) Empty Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu)

Missatge  Altaria_trianilla1619 Dg Maig 23, 2010 8:15 pm

Bones a tots!

Us vinc a proposar un nou model de votacions, ja de cara al concurs d'estiu, que suposo que es farà. A continuació us ho explicaré a grans trets com funcionaria.

1a fase: Cada concursant presenta 5 fotografies. D'aquestes 5, els usuaris n'escullen 2, la qual passarà a la 2a fase.

2a fase: Amb dues fotografies de cada autor que s'ha presentat al concurs, arribariem a quarts de final. D'aquesta fase, nomès en passaran un 50% de les que han arribat a la 2a fase (depèn de quants concursants i fotos tinguem en concurs).

3a fase: Desprès de les cribes anteriors, ens situem a la semifinal. D' aquesta 3a fase nomès en passarien 3, que són les que arribarien a la final, i, entre aquestes 3 es disputarien els 1r, 2n i 3r premi.

Aquí ho deixo, si necessiteu alguna explicació més, ja sabeu Wink
Altaria_trianilla1619
Altaria_trianilla1619
Cap de taller

Nombre de missatges : 188
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 32
Ubicació : Sabadell (Barcelona)

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu) Empty Re: Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu)

Missatge  UT440_132M Dg Maig 23, 2010 8:46 pm

Pregunto jo, i no s'allargaria molt llavors el període de votació? O amb quins terminis es farien aquestes eliminatòries?
UT440_132M
UT440_132M
Administrador

Nombre de missatges : 1657
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 39
Ubicació : Tona. Autobus: Sagalés 402 441 450. Castellà 710 711. Rodalies de Catalunya: Línia R3, Balenyà Tona Seva. Carretera: C17 s. 49/51 Tona, Les Goules N152A KM 59

http://flickr.com/photos/ut440_132m

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu) Empty Re: Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu)

Missatge  canalcole Dg Maig 23, 2010 9:43 pm

Jo tinc una altra proposta...
Cada usuari presenta UNA foto. D'aquest tant de fotos s'escullen les 3 primeres.
Si per exemple... 10 usuaris=10 fotos s'escullen les tres primeres d'elles.
Wink
canalcole
canalcole
Maquinista

Nombre de missatges : 727
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 28
Ubicació : Segur de Calafell

https://www.youtube.com/Eltrendelamevavida

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu) Empty Re: Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu)

Missatge  Archie Dg Maig 23, 2010 9:57 pm

Ja que estem de propostes... Podriem fer un concurs mensual.

A la base de Xavier, cadascú posa una sola fotografia, però així sería mensual, i sería mes intrigant!
Archie
Archie
Maquinista

Nombre de missatges : 568
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 32
Ubicació : La Roca

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu) Empty Re: Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu)

Missatge  Altaria_trianilla1619 Dg Maig 23, 2010 10:05 pm

canalcole escrigué:Jo tinc una altra proposta...
Cada usuari presenta UNA foto. D'aquest tant de fotos s'escullen les 3 primeres.
Si per exemple... 10 usuaris=10 fotos s'escullen les tres primeres d'elles.
Wink

També seria una bona opció. De fet, crec que seria lo millor. Wink

Oriol, per cada fase, podriem donar, per exemple 1 semana. De forma que el veredicte del concurs es faria en 3 setmanes, 4 com a màxim.
Altaria_trianilla1619
Altaria_trianilla1619
Cap de taller

Nombre de missatges : 188
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 32
Ubicació : Sabadell (Barcelona)

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu) Empty Re: Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu)

Missatge  UT440_132M Dg Maig 23, 2010 10:18 pm

Archie escrigué:Ja que estem de propostes... Podriem fer un concurs mensual.

A la base de Xavier, cadascú posa una sola fotografia, però així sería mensual, i sería mes intrigant!
Es podria fer un espai que es digués, la foto del mes. Cadascú presenta una foto, es vota, i s'escull la guanyadora com a foto del mes. Em sembla que a tranvía portal, funciona de manera semblant. Crec, ja que no és un lloc que m'hi passi massa sovint.
UT440_132M
UT440_132M
Administrador

Nombre de missatges : 1657
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 39
Ubicació : Tona. Autobus: Sagalés 402 441 450. Castellà 710 711. Rodalies de Catalunya: Línia R3, Balenyà Tona Seva. Carretera: C17 s. 49/51 Tona, Les Goules N152A KM 59

http://flickr.com/photos/ut440_132m

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu) Empty Re: Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu)

Missatge  peregarcia Dg Maig 23, 2010 10:38 pm

Jo també afegiria una proposta : permetre presentar fotografies retocades amb photoshop i/o altres programes, doncs no deixa de ser retocs fets per producció i enginy propi.

Evidentment els administradors teniu tota la potestat per rebatre la proposta, (o acceptar-la .. Very Happy )
peregarcia
peregarcia
Informador

Nombre de missatges : 61
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 31

http://www.flickr.com/pereoliveg

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu) Empty Re: Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu)

Missatge  alkolo89 Dg Maig 23, 2010 10:46 pm

Per part meva us comento un parell de coses.
Veig més ràpid agafar i fer-ho com ho fem amb el de primavera, ja que en 15 dies com a molt tenim la fotografia guanyadora, fet que ens fa tenir més agilitat i poder començar abans el següent concurs.
Sobre el retoc d'imatges, com a molt, un servidor permetria que es fes quelcom per a treure alguna pintura rupestre de les que duen les locomotores (sobretot les de mercaderies), permeten això si en tots els que s'han fet, signar la foto per evitar robatoris.
El tema de la foto del mes, es podría mirar de fer, presentar-la durant els primers 15 dies, i fent la votació en els 15 restants.
alkolo89
alkolo89
Administrador

Nombre de missatges : 1037
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 34
Ubicació : R3: Puigcerdà-La Sagrera Meridiana <M>: L5 Sant Pau-Dos de Maig

http://www.flickr.com/photos/ut440_131m/

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu) Empty Re: Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu)

Missatge  Archie Dg Maig 23, 2010 10:47 pm

El concurs de Trole Mortal es setmanal. Wink
Archie
Archie
Maquinista

Nombre de missatges : 568
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 32
Ubicació : La Roca

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu) Empty Re: Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu)

Missatge  Invitat Dg Maig 23, 2010 11:08 pm

Els concursos per etapes, o sigi hivern, primavera, estiu i tardor, els deixaria com estan, ara si a part es vol fer un de mensual crec que estaria prou be, els primers 15 dias, inclús las 3 primeras setmanas, per donar mes temps, a la quarta es podrian fer las votacions, seria un altre forma de tenir 12 fotos, un any complet com si es fes un calendari, sense fer-lo, per tema costos!

El tema dels retocs, be no soc massa partidari, al natural com está es lo millor, agradi o no crec millor així, perque allavorans en lloc de fer una foto millor o no ja entrem amb temas diferents, es la meva forma de pensar, després ja dirán els administradors, vui dir que enlloc de fer la foto i ja está seria com qui vol demostrar que sap fer mes bé tapar las "merdas" que pugin portar els trens per culpa dels "embrutadors", ja seria un altre tema aquet...

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu) Empty Re: Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu)

Missatge  UT440_132M Dg Maig 23, 2010 11:13 pm

Jo estic d'acord amb el que diu l'Enric, fer un concurs mensual, i a final d'any, fer com una mena de calendari. Estaria bé el marge, de 3 setmanes, a partir del dia 1, fins al 21, més o menys. Deixar uns 20 dies per presentar les propostes, i els 10 restants per votar. Tampoc sóc partidari de realitzar foto-muntatges. Tot i que jo vaig fer un curs sobre manipulació d'imatges, i es poden fer autentiques barbaritats, sóc més partidari d'ensenyar la foto al natural, tal com és. On es noti més la ma i vista del fotògraf, que no pas les habilitats per retocar imatges.
UT440_132M
UT440_132M
Administrador

Nombre de missatges : 1657
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 39
Ubicació : Tona. Autobus: Sagalés 402 441 450. Castellà 710 711. Rodalies de Catalunya: Línia R3, Balenyà Tona Seva. Carretera: C17 s. 49/51 Tona, Les Goules N152A KM 59

http://flickr.com/photos/ut440_132m

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu) Empty Re: Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu)

Missatge  alkolo89 Dg Maig 23, 2010 11:20 pm

+1
alkolo89
alkolo89
Administrador

Nombre de missatges : 1037
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 34
Ubicació : R3: Puigcerdà-La Sagrera Meridiana <M>: L5 Sant Pau-Dos de Maig

http://www.flickr.com/photos/ut440_131m/

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu) Empty Re: Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu)

Missatge  Invitat Dl Maig 24, 2010 9:43 am

Bé, a mi mentres no em treieu els concursos de les estacions ( Estiu, primavera...) ja que són concursos molt culturals i en el d'estiu participaré Razz

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu) Empty Re: Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu)

Missatge  nilruiz Dt Maig 25, 2010 2:57 pm

Jo vull proposar com un concurs de fotos pero que fos anonim, per assegurar-nos que no es vota per l'autor de la foto si no per la qualitat de la foto, pero nose com es podria fer :S
nilruiz
nilruiz
Maquinista

Nombre de missatges : 587
Fecha de inscripción : 03/05/2010
Edad : 27
Ubicació : Andorra la Vella (Andorra)

http://www.flickr.com/photos/nilruiz

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu) Empty Re: Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu)

Missatge  alkolo89 Dt Maig 25, 2010 4:45 pm

No es per res, però en els que estem fent, s'està votant per la foto, ja que si no directament fariem un que fos qui creus que fa millors fotos o algo així.
El que dius tu, és impossible fer-ho a internet.
alkolo89
alkolo89
Administrador

Nombre de missatges : 1037
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 34
Ubicació : R3: Puigcerdà-La Sagrera Meridiana <M>: L5 Sant Pau-Dos de Maig

http://www.flickr.com/photos/ut440_131m/

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu) Empty Re: Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu)

Missatge  Invitat Dt Jun 08, 2010 1:43 am

Si es vol es pot, la meva proposta és:

Nomenament d'un administrador de forma rotatòria en els concursos, encarregat exclusivament del concurs.

Exhibició de les fotos en subfòrums que només puguin veure els usuaris amb certa antiguitat i missatges.

Exhibició de les fotos rotulades per part de l'administrador de torn amb les dades següents, una llegenda facilitada pel participant amb el text que lliurement aquest hi vulgui incloure, normalment lloc, data, tren, i un nom aleatori que l'administrador doni a aquell usuari que res tindria a veure amb l'usuari al fòrum i un número d'ordre de la foto corresponent a l'ordre amb que s'han rebut.

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu) Empty Re: Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu)

Missatge  UT440_132M Dt Jun 08, 2010 3:10 pm

josep_serre escrigué:Si es vol es pot, la meva proposta és:

Nomenament d'un administrador de forma rotatòria en els concursos, encarregat exclusivament del concurs.

Exhibició de les fotos en subfòrums que només puguin veure els usuaris amb certa antiguitat i missatges.

Exhibició de les fotos rotulades per part de l'administrador de torn amb les dades següents, una llegenda facilitada pel participant amb el text que lliurement aquest hi vulgui incloure, normalment lloc, data, tren, i un nom aleatori que l'administrador doni a aquell usuari que res tindria a veure amb l'usuari al fòrum i un número d'ordre de la foto corresponent a l'ordre amb que s'han rebut.
Ho estudiarem. Si a cas de cara al concurs de juliol podriem fer-ho, i que fossis tu l'administrador aleatori que dius. Què en penses?
UT440_132M
UT440_132M
Administrador

Nombre de missatges : 1657
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 39
Ubicació : Tona. Autobus: Sagalés 402 441 450. Castellà 710 711. Rodalies de Catalunya: Línia R3, Balenyà Tona Seva. Carretera: C17 s. 49/51 Tona, Les Goules N152A KM 59

http://flickr.com/photos/ut440_132m

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu) Empty Re: Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu)

Missatge  Invitat Dt Jun 08, 2010 3:37 pm

No he dit aleatori, he dit rotatori, podria ser l'administrador el guanyador del concurs anterior, d'aquesta manera i aquest queda exclòs de participar, d'aquesta manera ningú podria monopolitzar el concurs.

UT440_132M escrigué:
josep_serre escrigué:Si es vol es pot, la meva proposta és:

Nomenament d'un administrador de forma rotatòria en els concursos, encarregat exclusivament del concurs.

Exhibició de les fotos en subfòrums que només puguin veure els usuaris amb certa antiguitat i missatges.

Exhibició de les fotos rotulades per part de l'administrador de torn amb les dades següents, una llegenda facilitada pel participant amb el text que lliurement aquest hi vulgui incloure, normalment lloc, data, tren, i un nom aleatori que l'administrador doni a aquell usuari que res tindria a veure amb l'usuari al fòrum i un número d'ordre de la foto corresponent a l'ordre amb que s'han rebut.
Ho estudiarem. Si a cas de cara al concurs de juliol podriem fer-ho, i que fossis tu l'administrador aleatori que dius. Què en penses?

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu) Empty Re: Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu)

Missatge  alkolo89 Dt Jun 08, 2010 3:43 pm

No crec que els mateixos administradors del fòrum haguem de fer també d'administradors del concurs, ja que feina en tenim bastanta. Es podria mirar de fer entre els usuaris que hi han al fòrum, fent que cada més sigui un de diferent.
alkolo89
alkolo89
Administrador

Nombre de missatges : 1037
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 34
Ubicació : R3: Puigcerdà-La Sagrera Meridiana <M>: L5 Sant Pau-Dos de Maig

http://www.flickr.com/photos/ut440_131m/

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu) Empty Re: Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu)

Missatge  oriolp13 Dt Jun 08, 2010 4:00 pm

Jo m'ofereixo si voleu, ja que normalment no presento fotografies, per tant, seria aliè al concurs en sí.

Si voleu i m'expliqueu ben bé que hauria de fer, aquí ho deixo Wink

oriolp13
Revisor

Nombre de missatges : 241
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 32

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu) Empty Re: Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu)

Missatge  UT440_132M Dt Jun 08, 2010 4:24 pm

oriolp13 escrigué:Jo m'ofereixo si voleu, ja que normalment no presento fotografies, per tant, seria aliè al concurs en sí.

Si voleu i m'expliqueu ben bé que hauria de fer, aquí ho deixo Wink
Per nosaltres no hi ha problema. En josep_serre que t'expliqui la seva idea més detalladament i ja ens posaríem mans a l'obra. Es podria aplicar al concurs de juny.
UT440_132M
UT440_132M
Administrador

Nombre de missatges : 1657
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 39
Ubicació : Tona. Autobus: Sagalés 402 441 450. Castellà 710 711. Rodalies de Catalunya: Línia R3, Balenyà Tona Seva. Carretera: C17 s. 49/51 Tona, Les Goules N152A KM 59

http://flickr.com/photos/ut440_132m

Tornar a dalt Ir abajo

Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu) Empty Re: Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu)

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum