FerroCat
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
En col·laboració amb
Últimos temas
» Horaris dels trens de passatgers i mercaderies
Resposta de un tràmit sobre Rodalies de Catalunya - Página 2 EmptyDj Des 19, 2013 8:27 pm por UT440_132M

» Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Resposta de un tràmit sobre Rodalies de Catalunya - Página 2 EmptyDc Des 04, 2013 10:24 pm por UT440_132M

» Incidències internacionals
Resposta de un tràmit sobre Rodalies de Catalunya - Página 2 EmptyDg Des 01, 2013 3:28 pm por UT440_132M

» Descarrilament a Sant Andreu Arenal
Resposta de un tràmit sobre Rodalies de Catalunya - Página 2 EmptyDg Oct 27, 2013 10:03 pm por UT440_132M

» Train Simulator 2014
Resposta de un tràmit sobre Rodalies de Catalunya - Página 2 EmptyDg Set 29, 2013 10:24 pm por QO1922

» Locomotores dièsel V200 de COMSA i RENFE
Resposta de un tràmit sobre Rodalies de Catalunya - Página 2 EmptyDs Set 21, 2013 4:32 pm por QO1922

» Locomotores elèctriques 269 de RENFE
Resposta de un tràmit sobre Rodalies de Catalunya - Página 2 EmptyDs Set 21, 2013 4:30 pm por QO1922

» Restauració de la 281 006
Resposta de un tràmit sobre Rodalies de Catalunya - Página 2 EmptyDs Ago 31, 2013 6:20 pm por UT440_132M

» Renfe locomotores dièsel 333
Resposta de un tràmit sobre Rodalies de Catalunya - Página 2 EmptyDj Ago 29, 2013 10:42 pm por UT440_132M

Cercar
 
 

Resultados por:
 


Rechercher Búsqueda avanzada

Recomana'ns

Resposta de un tràmit sobre Rodalies de Catalunya

+5
alkolo89
Martí
oriolp13
Civia463
PoL
9 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

Resposta de un tràmit sobre Rodalies de Catalunya - Página 2 Empty Re: Resposta de un tràmit sobre Rodalies de Catalunya

Missatge  Invitat Dt Gen 25, 2011 11:47 pm

Quines coses he d'aguantar? Doncs les teves impertinències i linxaments constants contra mi, i sincerament n'estic fart.

O sigui que a partir d'ara, o et retractes del que acabes de dir, o no penso tornar a escriure ni una paraula en aquest fòrum. I sí... suposo que més d'un se n'alegrarà, però jo no tinc perquè aguantar que un mocós de vint anys pretengui donar-me lliçons sense tenir-ne ni puta idea. O és que no et sona allò que dius de tenir respecte als més grans? Doncs apa! Que t'aguantin els teus pares!

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Resposta de un tràmit sobre Rodalies de Catalunya - Página 2 Empty Re: Resposta de un tràmit sobre Rodalies de Catalunya

Missatge  alkolo89 Dt Gen 25, 2011 11:54 pm

Mira, que siguis major en edat que jo no et dona dret a faltar així el respecte, i de impertinències cap ni una, es diuen les coses tal i com són, per començar.
De mocós res, així que si, seré més petit que tu, però soc una persona adulta com una altra i com a tal has de mantenir un cert respecte (o almenys és el que de sempre m'han ensenyat, des de ben petit). Els que hem d'aguantar som nosaltres, que sempre que escrius és per repetir-te o buscar l'agulla al paller a temes que són d'una lògica descomunal. Lliçons, quant tinc més coneixement les dono, si no, directament no dic res, cosa que aniria bé que t'apliquessis. I ja per acabar, a veure si t'aguanta algú, ja que al FTC et van fer fora per això i aquí t'ho has tornat a guanyar, per no fer cas a reiterats avisos de que paressis de repetir sempre el mateix, i per faltar el respecte a una persona que a part, és un dels administradors i creadors del fòrum, i que durant tant temps t'ha anat avisant de que paresis. La paciència té un limit i avui ha tocat sostre, així que espero que durant aquest temps que estiguis innactiu et retractis una mica, ja que si no t'he faltat el respecte no m'he l'has de faltar a mi.
alkolo89
alkolo89
Administrador

Nombre de missatges : 1037
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 34
Ubicació : R3: Puigcerdà-La Sagrera Meridiana <M>: L5 Sant Pau-Dos de Maig

http://www.flickr.com/photos/ut440_131m/

Tornar a dalt Ir abajo

Resposta de un tràmit sobre Rodalies de Catalunya - Página 2 Empty Pèrdua de papers injustificada

Missatge  peregarcia Dc Gen 26, 2011 12:51 am

Per favor n'hi ha que perden els papers de seguida, per en Jordi Freixas si ho llegeix
Per una banda hi ha la pàgina de rodalies de Catalunya on hi ha informació de les línies que pertanyen a dita xarxa (R5 i R6 NO PERTANYEN A AQUESTA XARXA).
Per altre banda està la pàgina d'FGC on hi ha informació de les línies que pertanyen a dita xara (R5 i R6 SÍ PERTANYEN A AQUESTA XARXA).

Per últim, si el que busques és informació del servei de totes les línies tens per les incidències, la pàgina web de l'ATM-transmet on, en teoria, s'ha d'informar de totes les incidències de línies tant d'FGC com de rodalies, com tramvia i metro. Si vols una pàgina on hi hagi informació de tot ja tens la de l'ATM, llocs que pel que sembla desconeixies la seva existència, ja que has reclamat una unificació que JA existeix, (xarxa ATM díxit), on tens els mapes on apareix TOTA LA XARXA FERROVIÀRIA DE L'ÀREA METROPOLITANA DE BARCELONA

Si no t'agrada la nomenclatura, doncs envies una suggerència on pertoqui (cosa que veig que ja has fet), però deixa de dir tonteries sense cap ni peus, això no és el departament de transport de la generalitat on t'hi puguis queixar, aquí com a molt pots fer propostes que tinguin cara i ulls, no queixes.
peregarcia
peregarcia
Informador

Nombre de missatges : 61
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 31

http://www.flickr.com/pereoliveg

Tornar a dalt Ir abajo

Resposta de un tràmit sobre Rodalies de Catalunya - Página 2 Empty Re: Resposta de un tràmit sobre Rodalies de Catalunya

Missatge  Archie Dc Gen 26, 2011 2:37 pm

Jordi Freixas escrigué:I com em tornis a parlar en aquests mateixos termes, seré jo qui deixarà aquest fòrum. No tinc perquè aguantar segons quines coses...

Només has de marxar i no tornar, això es lliure. Exclamation
Archie
Archie
Maquinista

Nombre de missatges : 568
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 32
Ubicació : La Roca

Tornar a dalt Ir abajo

Resposta de un tràmit sobre Rodalies de Catalunya - Página 2 Empty Re: Resposta de un tràmit sobre Rodalies de Catalunya

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum