En col·laboració amb
Últimos temas
» Horaris dels trens de passatgers i mercaderies
Dj Des 19, 2013 8:27 pm por UT440_132M

» Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Dc Des 04, 2013 10:24 pm por UT440_132M

» Incidències internacionals
Dg Des 01, 2013 3:28 pm por UT440_132M

» Descarrilament a Sant Andreu Arenal
Dg Oct 27, 2013 10:03 pm por UT440_132M

» Train Simulator 2014
Dg Set 29, 2013 10:24 pm por QO1922

» Locomotores dièsel V200 de COMSA i RENFE
Ds Set 21, 2013 4:32 pm por QO1922

» Locomotores elèctriques 269 de RENFE
Ds Set 21, 2013 4:30 pm por QO1922

» Restauració de la 281 006
Ds Ago 31, 2013 6:20 pm por UT440_132M

» Renfe locomotores dièsel 333
Dj Ago 29, 2013 10:42 pm por UT440_132M

Cercar
 
 

Resultados por:
 


Rechercher Búsqueda avanzada

Recomana'ns

Tot sobre la línia 9/10 (notícies, estat de les obres, inaguracions...)

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

Re: Tot sobre la línia 9/10 (notícies, estat de les obres, inaguracions...)

Missatge  Invitat el Dj Maig 13, 2010 9:31 pm

Jo em sembla que fins l'estiu no hi aniré, i amb això em vui referir que fins que no arribi el metro a la Sagrera, no crec que hi vagi perquè apart de que em queda una mica lluny, després se't queden les ganes d'agafar el metro però com que no hi arribà, a fotret

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Re: Tot sobre la línia 9/10 (notícies, estat de les obres, inaguracions...)

Missatge  UT440_132M el Dv Maig 14, 2010 2:50 pm

Acabats els treballs en superfície de l’estació de la Sagrera
L'estació entrarà en funcionament a l'estiu

AGÈNCIES

La nova estació de la Sagrera de les línies 9 i 10 del metro ja ha enllestit les obres que n'afectaven l'entorn. D'aquesta manera, s'ha reobert l'espai de l'avinguda Meridiana entre el carrer de Felip II i Sant Antoni Maria Claret. L'estació entrarà en funcionament a l'estiu. Els treballs en superfície d’aquest tram de la Meridiana han permès pavimentar de nou les voreres i el carril bici així com renovar l’enllumenat i el mobiliari urbà. El cap de setmana passat també es va lliurar d’obres el tram del carrer de Sant Antoni Maria Claret entre Hondures i la Meridiana, uns treballs que ocupaven el carril d’aparcament. Amb aquesta actuació finalitzada, es culmina la construcció de l’estació de la Sagrera que enllaçarà les línies L9, L10, L1 i L5, i en el futur, permetrà fer correspondència amb Rodalies i la L4.

La Malla

_________________
UT440_132M
UT440_132M
Administrador

Nombre de missatges : 1657
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 34
Ubicació : Tona. Autobus: Sagalés 402 441 450. Castellà 710 711. Rodalies de Catalunya: Línia R3, Balenyà Tona Seva. Carretera: C17 s. 49/51 Tona, Les Goules N152A KM 59

http://flickr.com/photos/ut440_132m

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Tot sobre la línia 9/10 (notícies, estat de les obres, inaguracions...)

Missatge  Invitat el Dv Maig 14, 2010 5:53 pm

Per fi!!!!!!!!!!!!! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Vinga, que poc a poc es van acabant les obres cheers

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Re: Tot sobre la línia 9/10 (notícies, estat de les obres, inaguracions...)

Missatge  Invitat el Ds Maig 22, 2010 3:54 pm

El túnel de la L-9, perforat fins a la Zona Universitària

EL PERIÓDICO

http://www.elperiodico.cat/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAT&idnoticia_PK=715595&idseccio_PK=1022

BARCELONA

La tuneladora que des de fa un any ha excavat el tram del túnel de la L-9 de 3,3 quilòmetres que enllaça el pou de la bifurcació del Gornal, a l’Hospitalet, i la Diagonal, ja ha arribat a la futura estació de la Zona Universitària, situada a l’avinguda barcelonina.

Comença ara, segons va informar ahir la Conselleria d’Obres Públiques, l’operació per canviar el capçal que trenca el terreny i posar-ne un altre (de 12 metres de diàmetre i 200 tones) adaptat al subsòl de granit molt dur que la màquina es trobarà a partir d’ara. A l’estiu, el talp reprendrà el seu camí més enllà de la Diagonal i començarà a perforar un nou sector de la L-9 fins a l’estació de ­Mandri.

L’AVE AFECTA LA L-2 / Les obres del túnel de l’AVE per l’Eixample ­tanquen a partir d’avui i durant un mes l’accés de Mallorca-Marina de l’estació de la Sagrada Família de la L-2. L’entrada més pròxima és la de Provença-Gaudí de la L-5.


Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Re: Tot sobre la línia 9/10 (notícies, estat de les obres, inaguracions...)

Missatge  canalcole el Dc Jun 02, 2010 9:45 pm

La L9 aplaza pagos por 250 millones

El plan de austeridad de la Generalitat para el 2010 incluye un sustancial ahorro, de 250 millones de euros, en el proyecto de infraestructuras más importante que promueve la Administración catalana: la L9, cuyo coste total, calculado hoy por hoy, ronda los 7.000 millones. Según explicó ayer el conseller Joaquim Nadal tras la reunión del Govern, en realidad lo que se va a hacer es aplazar parte del gasto previsto para este año y dejarlo para el 2011. La empresa pública Ifercat tenía 780 millones presupuestados para esta línea de metro, de los que 190 ya se han gastado. Si se descuentan los 250 millones que se van a reducir - retrasando licitaciones, adjudicaciones y contrataciones-,finalmente se dedicarán a esta actuación 530 millones.

El mecanismo que se va a emplear - no sólo en la L9, sino en el grueso de las actuaciones de GISA, Ifercat y la sociedad dedicada a equipamientos del Institut Català de Finances, por valor conjunto de 400 millones-es aplazar las licitaciones y adjudicaciones hasta el 2011 y retrasar la contratación de trabajos unos tres meses de media para ralentizar las facturas. Por tanto, subrayó el titular de Política Territorial, "las obras no se van a detener, sólo se van a contemporizar para poder ajustar el gasto". Y puso como ejemplo la licitación, que ayer mismo publicó el DOGC, de la primera fase de las obras de la futura ronda de Mataró por 76,5 millones. que se iniciará a finales de año.

La ralentización de las actuaciones de la Generalitat no afectará a la ejecución de las estaciones de la L9 que se financian mediante el sistema de concesión de obra pública, en que las constructoras adelantan el coste y luego lo recuperan, año a año, mediante un canon. Es así en todos los tramos excepto en el central, aunque la previsión es que en este se adopte idéntica fórmula. En el resto de los trabajos - perforación de túneles, en los que se emplean cuatro tuneladoras, e instalaciones-que se están llevando a cabo los calendarios no se modificarán de manera sustancial, aunque, reconoció Nadal, "habrá algún retraso". Pese a este recorte, "la L9 se acabará en el 2014, como estaba previsto. Ya habrá mecanismos para compensar estos retrasos", auguró el conseller.

La L9 puso en servicio su primer tramo, el de Santa Coloma, el pasado diciembre. En abril se abrió el de Badalona, identificado como L10. Ambos ramales confluyen en Bon Pastor. Queda por estrenar la prolongación hasta La Sagrera, a finales de este mes, según las últimas estimaciones de la Generalitat. Los siguientes tramos - los de la Zona Franca y del aeropuerto-deberían entrar en funcionamiento a lo largo del 2012. Y el central, de Zona Universitària a La Sagrera, en el 2014.

Procedent de www.LaVanguardia.es
canalcole
canalcole
Maquinista

Nombre de missatges : 727
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 23
Ubicació : Segur de Calafell

https://www.youtube.com/Eltrendelamevavida

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Tot sobre la línia 9/10 (notícies, estat de les obres, inaguracions...)

Missatge  Civia463 el Dl Jun 21, 2010 9:33 pm

Ja hi ha data per la posada en servei del tram Bon Pastor - La Sagrera, serà el dissabte 26 de juny.

Civia463
Revisor

Nombre de missatges : 291
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 25
Ubicació : Barcelona / Cubelles

http://www.flickr.com/photos/civia463-201

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Tot sobre la línia 9/10 (notícies, estat de les obres, inaguracions...)

Missatge  PoL el Dl Jun 21, 2010 10:09 pm

Civia463 escrigué:Ja hi ha data per la posada en servei del tram Bon Pastor - La Sagrera, serà el dissabte 26 de juny.
I les obriran les 2 estacions a les 15:00h Wink
PoL
PoL
Revisor

Nombre de missatges : 242
Fecha de inscripción : 03/05/2010
Edad : 22
Ubicació : Sant Andreu de la Barca (Estació El Palau d'FGC)

https://www.youtube.com/polete126

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Tot sobre la línia 9/10 (notícies, estat de les obres, inaguracions...)

Missatge  Invitat el Ds Jun 26, 2010 11:47 am

La L9/10 del Metro conectará desde hoy Bon Pastor con La Sagrera

http://www.lavanguardia.es/ciudadanos/noticias/20100626/53953060424/la-l910-del-metro-conectara-desde-hoy-bon-pastor-con-la-sagrera.html

La ampliación permitirá a los vecinos de Santa Coloma de Gramenet y Badalona conectar en La Sagrera con la L1, la L5

Barcelona. (EUROPA PRESS).- La Línea 9/10 del Metro de Barcelona conectará la estación de Bon Pastor con el intercambiador de La Sagrera a partir de hoy, cuando se inaugurará un tramo de 2,8 kilómetros, el tercero después del ramal de Badalona y Santa Coloma de Gramenet.

Según informó hoy la Conselleria de Política Territorial y Obras Públicas en un comunicado, el presidente de la Generalitat, José Montilla, el conseller Joaquim Nadal y el alcalde de Barcelona, Jordi Hereu, presidirán la inauguración, en la que también participarán el alcalde de Badalona, Jordi Serra, y la alcaldesa de Santa Coloma, Núria Parlon.

Las autoridades terminarán el acto en la estación de La Sagrera, donde participarán en una fiesta popular con pasacalles, talleres infantiles, actuaciones musicales y desayuno popular, lo que obligará a cortar parcialmente el tráfico de la calle Felip II entre las 5 horas de mañana y la misma hora del domingo, informó el Ayuntamiento.

La ampliación supone abrir la estación de Onze de Setembre, y permitirá a los vecinos de Santa Coloma de Gramenet y Badalona conectar en La Sagrera con la L1, la L5 y en los próximos meses con una nueva estación de Cercanías, cuyas obras mantienen cerrado el túnel ferroviario de Meridiana.

Horario normalizado
Además, la L9/10 pasará a tener el mismo horario de funcionamiento que el resto de la red: los laborables de lunes a jueves de 5 a 24 horas, los viernes y vísperas de festivo, de 5 a 2 de la madrugada, y los sábados y las cinco vísperas con más demanda, toda la noche. La nueva L9/10, que funciona sin conductor, pasará a tener 11 kilómetros y 11 estaciones.

La Conselleria calcula que la conexión con La Sagrera permitirá duplicar los usuarios de la línea, y destaca que sumada con la L11, ya funcionan 12 kilómetros de metro automático en Barcelona y hay 15 estaciones con puertas de andén automáticas.

La estación de Metro del futuro intercambiador del AVE de La Sagrera, cuyas obras empezaron el lunes y adonde también llegará la L4, abrirá cuando estén terminadas las obras de la alta velocidad.

Las últimas previsiones sitúan el fin de las obras en 2016. Por ahora, los trenes de la L9/10 circularán entre Onze de Setembre y La Sagrera por el túnel ya construido de la L4, ya que el de la L9/10 se utiliza para las obras de perforación del túnel de las nuevas dos líneas, que ya está construido hasta el Guinardó.

En julio también se prevé poner en marcha la ampliación de la L5 del Metro entre las estaciones de Horta y Vall d'Hebron, donde intercambiará con la L3. Esta extensión supondrá abrir las estaciones intermedias de Teixonera-Coll y Carmel.

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Re: Tot sobre la línia 9/10 (notícies, estat de les obres, inaguracions...)

Missatge  Invitat el Dl Jun 28, 2010 1:54 pm

PoL escrigué:
Civia463 escrigué:Ja hi ha data per la posada en servei del tram Bon Pastor - La Sagrera, serà el dissabte 26 de juny.
I les obriran les 2 estacions a les 15:00h Wink
Ja tenim un nou tram... Fins al 2012 res més d'ampliacions. Esperem que el vandalisme no estigui a ca estació, ni a la L9 ni a cap línia.

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Re: Tot sobre la línia 9/10 (notícies, estat de les obres, inaguracions...)

Missatge  Invitat el Dt Jun 29, 2010 8:28 pm

Però sí que entrarà en servei l'any que ve l'estació de Santa Rosa a la L9 ( 2011 ) Wink

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Re: Tot sobre la línia 9/10 (notícies, estat de les obres, inaguracions...)

Missatge  Invitat el Dt Jun 29, 2010 9:18 pm

ferrotren escrigué:Però sí que entrarà en servei l'any que ve l'estació de Santa Rosa a la L9 ( 2011 ) Wink
Cert, però estic parlant de nous trams Wink

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Re: Tot sobre la línia 9/10 (notícies, estat de les obres, inaguracions...)

Missatge  Invitat el Dt Jun 29, 2010 9:29 pm

Barcelona Subway escrigué:
ferrotren escrigué:Però sí que entrarà en servei l'any que ve l'estació de Santa Rosa a la L9 ( 2011 ) Wink
Cert, però estic parlant de nous trams Wink

Sí, només era per recordar-ho Razz

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

La gent sense casa, i mira que fan...

Missatge  Invitat el Dj Jul 15, 2010 6:14 pm

http://www.transportebcn.es/GEN/noticia/4603/la_caixa_lidera_credito_781_millones_para_estaciones_l9.html

La Caixa lidera un crédito de 781 millones para las estaciones de la L9
Macrocrédito para financiar la concesión de las trece estaciones del tramo I de la Línea 9 del Metro de Barcelona, que enlazará la Plaza Europa de L’Hospitalet de Llobregat con la estación que se situará bajo la Terminal 1 del Aeropuerto del Prat.

Ceal 9, concesionaria de esta parte del recorrido, cerró el pasado viernes tres créditos por un importe total de 981 millones de euros.
Esta compañía está participada por las constructoras FCC (49%), OHL (36%) y la catalana Copisa (15%), que en octubre de 2008 se adjudicaron la construcción y mantenimiento de estas trece estaciones de la Línea 9 durante 34 años por 1.041 millones.
La mayor parte de la financiación que acaba de acordarse corresponde a un crédito sindicado de 761 millones de euros liderado por La Caixa, que actúa como entidad agente. La caja de ahorros catalana aportará 317 millones a la concesionaria.
El importe restante se reparte entre Caja Madrid (109 millones), Santander (102), BBVA (101), el Instituto de Crédito Oficial (60), Banesto (43) y Dexia Sabadell (29), según explicaron ayer fuentes cercanas a la concesión.

Crédito puente
En diciembre de 2008, La Caixa, Caja Madrid, Santander y BBVA concedieron un crédito puente de 594,8 millones a la concesionaria. Tras meses de negociación, al crédito senior se han sumado el Instituto de Crédito Oficial (ICO) –agencia crediticia del Gobierno–, Banesto y Dexia Sabadell.
FCC, OHL y Copisa han firmado con el mismo sindicato de bancos un préstamo de veinte millones de euros para sufragar el IVA del proyecto, cuya inversión global asciende a 1.068 millones.
La tercera parta de esta operación financiera corresponde a un crédito de 200 millones de euros firmado con el Banco Europeo de Inversiones (BEI). En los tres casos, el periodo de amrtización es de 26 años.
El Govern, promotor de la Línea 9 del Metro se vio obligado a acudir al sector privado para hacer frente al sobrecoste de la L9, cuyo presupuesto asciende actualmente a 6.829 millones de euros.
Ifercat, la empresa pública titular de la línea, optó por sacar a concurso la construcción y explotación de las estaciones de la L9, que tendrá como operadora ferroviaria a la empresa municipal Transports Metropolitans de Barcelona (TMB).
Ifercat prevé que el sector privado aporte 2.910 millones (el 41,61% del total) a través de la concesión de las 52 estaciones, repartidas en cuatro lotes.
Sin embargo, como las concesiones incluyen obras de construcción ya realizadas, los adjudicatarios deben abonar a Ifercat el importe correspondiente a estas obras. En el caso del tramo I, cuya financiación acaba de cerrarse, Ceal 9 debe pagar a la empresa pública 385 millones de euros.
A cambio de la disponibilidad de las instalaciones, la concesionaria cobrará 51,89 millones de euros al año a la Generalitat. La tasa interna de rentabilidad (TIR) de la concesión es del 8,25%.
Ifercat también adjudicó en 2008 las trece estaciones del tramo IV de la L9 –que conecta Santa Coloma y Badalona con Sagrera– a un consorcio formado por ACS, Acciona, Comsa y Acsa Sorigué. El importe del concurso fue de 667 millones. El pasado abril, el Ejecutivo catalán licitó el tercer lote de estaciones, correspondientes al tramo II –entre el Polígon Pratenc y Zona Universitaria–, por 1.435 millones. Ifercat espera sacar a concurso en 2011 las estaciones del tramo III –entre Zona Universitaria y Sagrera–. La L9, que tiene una longitud de 50 kilómetros, no estará completamente operativa hasta 2014.

Proyecto singular
- El Govern se vio obligado a acudir al sector privado para hacer frente al elevado presupuesto de la Línea 9, que asciende a 6.829 millones de euros.
- Ifercat decidió sacar a concurso la construcción y conservación de las 52 estaciones de la línea por 2.910 millones de euros.
- Los concesionarios cobran un canon anual del Ejecutivo catalán a cambio de la disponibilidad de las estaciones.
- La empresa pública ya ha adjudicado los tramos I y IV, ha sacado a concurso el II y prevé hacer lo mismo con el III el próximo año.




Ja veieu, un dels bancs més importants d'Espanya, i la mitat de parats sense casa Rolling Eyes

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Re: Tot sobre la línia 9/10 (notícies, estat de les obres, inaguracions...)

Missatge  Civia463 el Dt Ago 17, 2010 9:47 pm

Deixo aquí el PDF de la Generalitat en que mostra l'estat de la L9/L10 a data d'aquest mateix mes. Queda per perforar el tram entre Foc Cisell i Gornal de la L10 i entre Zona Universitària i Guinardó-Hospital de Sant Pau del tram central. Sobre ramals, a la L9 ja es troba fetes entre un 80% i 100% les estacions del tram Aeroport T1 - Gornal, i a la L10 ja es trobava fetes des de ja fa temps, les estacions la Zona Franca (Port, ZAL i Litoral) Pel que fa a estacions queden pendents per construïr Polígon Pratenc, La Sagrera (pròpia L9/L10), Santa Rosa, Muntanya i Motors.

Estat de les obres de la L9/L10 (agost 2010)

Civia463
Revisor

Nombre de missatges : 291
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 25
Ubicació : Barcelona / Cubelles

http://www.flickr.com/photos/civia463-201

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Tot sobre la línia 9/10 (notícies, estat de les obres, inaguracions...)

Missatge  Invitat el Dc Ago 18, 2010 11:53 am

Civia463 escrigué:Deixo aquí el PDF de la Generalitat en que mostra l'estat de la L9/L10 a data d'aquest mateix mes. Queda per perforar el tram entre Foc Cisell i Gornal de la L10 i entre Zona Universitària i Guinardó-Hospital de Sant Pau del tram central. Sobre ramals, a la L9 ja es troba fetes entre un 80% i 100% les estacions del tram Aeroport T1 - Gornal, i a la L10 ja es trobava fetes des de ja fa temps, les estacions la Zona Franca (Port, ZAL i Litoral) Pel que fa a estacions queden pendents per construïr Polígon Pratenc, La Sagrera (pròpia L9/L10), Santa Rosa, Muntanya i Motors.
Bon apunt. Gràcies.

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Re: Tot sobre la línia 9/10 (notícies, estat de les obres, inaguracions...)

Missatge  UT440_132M el Dv Feb 11, 2011 5:28 pm

Barcelona

Recoder estudia suprimir alguna de les estacions de la futura línia 9

Actualitzat a les 11:46 h 11/02/2011

La Generalitat es planteja suprimir alguna de les estacions de la futura línia 9 del metro per rebaixar-ne el cost. Ho ha dit el conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder, que també ha deixat clar que no es pot garantir la inversió de 100.000 milions d'euros prevista pel Pla Nacional d'Infraestructures fins al 2020.

Lluís Recoder ha admès dificultats en la construcció de la línia 9 del metro i ha dit que per poder avançar en la infraestructura s'estan estudiant diverses mesures. Entre altres coses Recoder ha destacat que actualment hi ha projectades més de 50 d'estacions per una vintena de quilòmetres, cosa que vol dir una estació cada 500 metres, i que, potser, no cal fer-les totes ara. El govern català també estudia "el cost d'aturar les tuneladores, que és un cost important".

Recoder concretarà dimarts que ve al Parlament com es veurà afectat el Pla Nacional d'Infraestructures amb la retallada pressupostària. De moment ja ha deixat clar que no pot garantir el pressupost de 100.000 milions d'euros previst fins el 2020.

3cat24.cat

_________________
UT440_132M
UT440_132M
Administrador

Nombre de missatges : 1657
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 34
Ubicació : Tona. Autobus: Sagalés 402 441 450. Castellà 710 711. Rodalies de Catalunya: Línia R3, Balenyà Tona Seva. Carretera: C17 s. 49/51 Tona, Les Goules N152A KM 59

http://flickr.com/photos/ut440_132m

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Tot sobre la línia 9/10 (notícies, estat de les obres, inaguracions...)

Missatge  UT440_132M el Dc Ago 17, 2011 1:33 pm

12-08-2011 10.57
Afectacions en el servei a l'L9/L10 durant 5 dies d'agost

L’horari del servei de metro a l’L9/L10 quedarà restringit durant 5 dies d’agost, concretament els dies 16 i 17, el 23 i 24, i el 29, com a conseqüència de les proves de circulació de trens que s’han de dur a terme prèviament per a la posada en servei de l’estació de Santa Rosa. Així, els trens circularan fins a les 22.00 h entre Can Zam i La Sagrera, d’una banda, i entre Gorg i La Sagrera, de l’altra, de manera que el servei finalitzarà 2 hores abans de l’habitual. Durant aquest temps, s’habilitaran autobusos amb el mateix recorregut que el metro, per minimitzar les afectacions als viatgers.

Les proves de circulació dels trens automàtics que s’han de dur a terme abans de la posada en servei de l’estació de l’L9/L10 de Santa Rosa obligaran a restringir l’horari habitual d’aquesta línia en tots dos ramals durant 5 dies del mes d’agost. Concretament, els dies 16 i 17, 23 i 24, i 29 d’agost.

En aquest sentit, el servei finalitzarà dues hores abans de l’habitual, a les 22.00 hores en comptes de a les 00.00 hores, entre Can Zam i La Sagrera, d’una banda, i entre Gorg i La Sagrera, de l’altra. Per minimitzar les molèsties als viatgers, durant les dues hores que no es presti servei de metro, s’habilitarà un servei d’autobusos amb parada a cada una de les estacions afectades i que funcionarà amb el mateix horari del metro.

La interrupció parcial del servei permetrà comprovar el correcte funcionament del sistema de circulació automàtica dels trens efectuant parada a l’estació de Santa Rosa, que es posarà en servei el proper mes de setembre.

Aquesta estació se situa al ramal de Santa Coloma de Gramenet, entre les estacions de Can Peixauet i Fondo. La seva execució ha implicat la transformació d’una àrea anteriorment destinada a habitatges en una gran plaça d’ús públic, la qual cosa ha dilatat la seva posada en marxa respecte de la resta d’estacions d’aquest tram.

Plànol JPG - 1,247 MB

Nota de premsa PDF - 0,065 MB

Territori i Sostenibilitat

_________________
UT440_132M
UT440_132M
Administrador

Nombre de missatges : 1657
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 34
Ubicació : Tona. Autobus: Sagalés 402 441 450. Castellà 710 711. Rodalies de Catalunya: Línia R3, Balenyà Tona Seva. Carretera: C17 s. 49/51 Tona, Les Goules N152A KM 59

http://flickr.com/photos/ut440_132m

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Tot sobre la línia 9/10 (notícies, estat de les obres, inaguracions...)

Missatge  alkolo89 el Ds Set 17, 2011 5:30 pm

Aquesta setmana que començarà, la L9 estrenarà una nova estació:

TMB, a punt per a l'estrena de l'estació de Santa Rosa de la línia 9 de metro, dilluns a la tarda


Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ha completat els preparatius per a la posada en servei comercial de la nova estació de Santa Rosa de la línia 9 de metro, a Santa Coloma de Gramenet, dilluns vinent, 19 de setembre, a la tarda, després de l'acte inaugural.
L'estació, situada entre les de Can Peixauet i Fondo, s'afegeix a les 11 que ja funcionen al conjunt de les dues branques de la línia 9/10. La línia destaca pel fet de fer servir la tecnologia més avançada —és la primera que circula de manera automàtica sense conductor a l'Estat espanyol— i la seva vocació de columna vertebral de la mobilitat metropolitana: de les 12 estacions d'aquest sector Besòs de la línia, sis són en terme de Santa Coloma de Gramenet, tres a Badalona i tres més a Barcelona.
Recordem que TMB, com a operador de l’Àrea Metropolitana de Barcelona, no sols és l’encarregat de prestar el servei de metro a la línia 9/10, sinó que també assumeix les activitats d’administració i conservació de les seves principals infraestructures, per encàrrec de l’ens propietari, Ifercat, així com la funció d’inspecció de les altres infraestructures adjudicades a concessionaris.

Font: TMB
alkolo89
alkolo89
Administrador

Nombre de missatges : 1037
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 29
Ubicació : R3: Puigcerdà-La Sagrera Meridiana <M>: L5 Sant Pau-Dos de Maig

http://www.flickr.com/photos/ut440_131m/

Tornar a dalt Ir abajo

Re: Tot sobre la línia 9/10 (notícies, estat de les obres, inaguracions...)

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum