Queixa al TRAM
2 participantes
FerroCat :: Tren Real :: Metro i Tramvia :: Tramvia
Pàgina 1 de 1
Queixa al TRAM
Haveu-re si és veritat, i ho fanHola. Ahir, vaig agafar el TRAM per primera vegada amb la meva cosina de 7 anys i el meu tiet, i resulta, què vam ser els únics que vam pagar (almenys quan estàvem dins el TRAM). A mi, almenys, em fa molta pena què haguem sigut els únics que hem pagat, mentre què els altres, es preocupen de buscar-hi un lloc i colar-s\'hi.
RESPOSTA:
Benvolgut Sr. Bielsa, El passat 16 de maig, ens ha fet arribar una queixa sobre el frau al Trambesòs. Primer de tot li volem comunicar que disposem d’un equip de 10 Interventors per cobrir les 3 línies del Trambesòs al llarg de tot el dia. La tasca de l’Interventor no és només el control de billetatge, sinó també han de recolzar als conductors davant de qualsevol necessitat o incidència a la línia, o bé informar i ajudar als viatgers al llarg de tot el recorregut. A més a més, els controls de billetatge estan planificats per zones i dies però els Interventors, al tenir assignades diferents tasques, no sempre poden controlar totes les parades. Després de parlar amb els diferents departaments afectats, l’indiquem un resum de les accions que s’han fet i es continuaran per millorar la seguretat i el control del frau d’aquestes línies. Des de la posada en funcionament de la línia T5 i la T6 hem pogut comprovar que els problemes de vandalisme, frau i actes incívics cada cop són més grans. Els control d’aquests actes sovint depenen de l’actuació dels cossos de Seguretat, que no tenen recursos il·limitats per prevenir o actuar en tots els llocs conflictius de la ciutat alhora. Com empresa privada que gestiona un servei públic, TRAM mira de posar mitjans per garantir la seguretat no tant sols del passatge sinó també dels nostres conductors, Inspectors, i diferent personal d’atenció en línia o en Oficines. El passat any 2008 vàrem augmentar la seguretat a Trambesòs, passant d’un servei de seguretat només en franges horàries de la tarda-nit a tenir-ne durant totes les hores en que el TRAM està en servei. Tot i així, i veient que aquestes actuacions no són suficients, s’ha acordat reforçar la seguretat i reduir el frau en la línia amb les següents mesures: · Incorporar una parella més a les hores i zones més conflictives. · Pactar actuacions preventives amb els Mossos d’Esquadra, de qui solem rebre resposta ràpida, per la zona de Sant Adrià de Besòs · Seguir informant a les diferents Administracions competents dels problemes soferts en aquest àmbit per trobar una solució i recolzament més ampli. · Reprendre les converses amb el Consorci de La Mina i iniciar-les a Sant Roc, per mirar de buscar solucions conjuntes · Seguir amb el programa educatiu dirigit als alumnes de secundària i vesat integrament en evitar l’inicivisme (www.trambcn.com Apartat “Mon TRAM”). · La nostra campanya contra el frau. · La recent campanya de civisme “Fes-lo funcionar. Un bon servei depèn de tu” d’aquest passat mes de juny. Tanmateix, l’informem que hem passat nota de la seva queixa al departament d’Operacions, per tal de que el puguin tenir en consideració. Aprofitem l’ocasió per donar-li les gràcies pel seu avís i per utilitzar el nostre servei. Atentament, OFICINA D\'INFORMACIÓ al CIUTADÀ
Re: Queixa al TRAM
Avui, mentre esperavem circulacions a Els Monjos, llegint el 20 Minutos m'he trobat amb això:
http://estaticos.20minutos.es/edicionimpresa/barcelona/10/06/BARC_21_06_10.pdf
La odisea de una madre que recuperó a su niño de 5 años
corriendo tras elTramBesòs que se lo llevóSe cumplió su
peor pesadilla: su hijo de cinco años estuvo solo en un convoy del TramBesòs durante dos paradas. El conductor arrancó cuando el niño estaba subido en el vagón y su madre se quedó en tierra con el cochecito de su hermano menor. Lo recuperó después de correr una
maratón y alcanzar al tranvía dos paradas después. Ingrid González, una vecina de 35 años de St.Martí, quiere localizar a testigos del suceso que vivió el pasado martes, cerca de las 17.00 h. «Esto no puede quedar así»,dice. Ingrid dejó el cochecito con su madre y
emprendió una frenética carrera tras el TramBesòs que se alejaba con su hijo dentro. Dos paradas después, el conductor la
esperaba junto al niño. La empresa TRAM confirmó que el
conductor está autorizado a parar en caso de incidencia. Ingrid
critica que los Mossos no la atendieron con celeridad.
NÚRIA BONET
Su hijo solo en el tranvía: una pesadilla
Ingrid pensó que iba a perder a su hijo de cinco años cuando el TramBesòs arrancó con ella en tierra y el pequeño dentro. HUGO FERNÁNDEZ
«No duermo todavía por las noches. Quiero que esto no
le suceda a nadie nunca más» Ingrid González, usuaria
del TramBesòs
http://estaticos.20minutos.es/edicionimpresa/barcelona/10/06/BARC_21_06_10.pdf
La odisea de una madre que recuperó a su niño de 5 años
corriendo tras elTramBesòs que se lo llevóSe cumplió su
peor pesadilla: su hijo de cinco años estuvo solo en un convoy del TramBesòs durante dos paradas. El conductor arrancó cuando el niño estaba subido en el vagón y su madre se quedó en tierra con el cochecito de su hermano menor. Lo recuperó después de correr una
maratón y alcanzar al tranvía dos paradas después. Ingrid González, una vecina de 35 años de St.Martí, quiere localizar a testigos del suceso que vivió el pasado martes, cerca de las 17.00 h. «Esto no puede quedar así»,dice. Ingrid dejó el cochecito con su madre y
emprendió una frenética carrera tras el TramBesòs que se alejaba con su hijo dentro. Dos paradas después, el conductor la
esperaba junto al niño. La empresa TRAM confirmó que el
conductor está autorizado a parar en caso de incidencia. Ingrid
critica que los Mossos no la atendieron con celeridad.
NÚRIA BONET
Su hijo solo en el tranvía: una pesadilla
Ingrid pensó que iba a perder a su hijo de cinco años cuando el TramBesòs arrancó con ella en tierra y el pequeño dentro. HUGO FERNÁNDEZ
«No duermo todavía por las noches. Quiero que esto no
le suceda a nadie nunca más» Ingrid González, usuaria
del TramBesòs
Temas similares
» Notícies del TRAM
» Propostes TRAM
» TRAM (Trambaix i Trambesòs)
» Serveis especials del TRAM
» Incidències, averies i deficiències al TRAM
» Propostes TRAM
» TRAM (Trambaix i Trambesòs)
» Serveis especials del TRAM
» Incidències, averies i deficiències al TRAM
FerroCat :: Tren Real :: Metro i Tramvia :: Tramvia
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dj Des 19, 2013 8:27 pm por UT440_132M
» Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Dc Des 04, 2013 10:24 pm por UT440_132M
» Incidències internacionals
Dg Des 01, 2013 3:28 pm por UT440_132M
» Descarrilament a Sant Andreu Arenal
Dg Oct 27, 2013 10:03 pm por UT440_132M
» Train Simulator 2014
Dg Set 29, 2013 10:24 pm por QO1922
» Locomotores dièsel V200 de COMSA i RENFE
Ds Set 21, 2013 4:32 pm por QO1922
» Locomotores elèctriques 269 de RENFE
Ds Set 21, 2013 4:30 pm por QO1922
» Restauració de la 281 006
Ds Ago 31, 2013 6:20 pm por UT440_132M
» Renfe locomotores dièsel 333
Dj Ago 29, 2013 10:42 pm por UT440_132M