Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu)
+4
Archie
canalcole
UT440_132M
Altaria_trianilla1619
8 participantes
Pàgina 1 de 1
Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu)
Bones a tots!
Us vinc a proposar un nou model de votacions, ja de cara al concurs d'estiu, que suposo que es farà. A continuació us ho explicaré a grans trets com funcionaria.
1a fase: Cada concursant presenta 5 fotografies. D'aquestes 5, els usuaris n'escullen 2, la qual passarà a la 2a fase.
2a fase: Amb dues fotografies de cada autor que s'ha presentat al concurs, arribariem a quarts de final. D'aquesta fase, nomès en passaran un 50% de les que han arribat a la 2a fase (depèn de quants concursants i fotos tinguem en concurs).
3a fase: Desprès de les cribes anteriors, ens situem a la semifinal. D' aquesta 3a fase nomès en passarien 3, que són les que arribarien a la final, i, entre aquestes 3 es disputarien els 1r, 2n i 3r premi.
Aquí ho deixo, si necessiteu alguna explicació més, ja sabeu
Us vinc a proposar un nou model de votacions, ja de cara al concurs d'estiu, que suposo que es farà. A continuació us ho explicaré a grans trets com funcionaria.
1a fase: Cada concursant presenta 5 fotografies. D'aquestes 5, els usuaris n'escullen 2, la qual passarà a la 2a fase.
2a fase: Amb dues fotografies de cada autor que s'ha presentat al concurs, arribariem a quarts de final. D'aquesta fase, nomès en passaran un 50% de les que han arribat a la 2a fase (depèn de quants concursants i fotos tinguem en concurs).
3a fase: Desprès de les cribes anteriors, ens situem a la semifinal. D' aquesta 3a fase nomès en passarien 3, que són les que arribarien a la final, i, entre aquestes 3 es disputarien els 1r, 2n i 3r premi.
Aquí ho deixo, si necessiteu alguna explicació més, ja sabeu
Altaria_trianilla1619- Cap de taller
- Nombre de missatges : 188
Ubicació : Sabadell (Barcelona)
Re: Proposta votacions (de cara al concurs d'estiu)
Pregunto jo, i no s'allargaria molt llavors el període de votació? O amb quins terminis es farien aquestes eliminatòries?
Jo tinc una altra proposta...
Cada usuari presenta UNA foto. D'aquest tant de fotos s'escullen les 3 primeres.
Si per exemple... 10 usuaris=10 fotos s'escullen les tres primeres d'elles.
Cada usuari presenta UNA foto. D'aquest tant de fotos s'escullen les 3 primeres.
Ja que estem de propostes... Podriem fer un concurs mensual.
A la base de Xavier, cadascú posa una sola fotografia, però així sería mensual, i sería mes intrigant!
A la base de Xavier, cadascú posa una sola fotografia, però així sería mensual, i sería mes intrigant!
Archie- Maquinista
- Nombre de missatges : 568
Ubicació : La Roca
canalcole escrigué:Jo tinc una altra proposta...
També seria una bona opció. De fet, crec que seria lo millor.
Oriol, per cada fase, podriem donar, per exemple 1 semana. De forma que el veredicte del concurs es faria en 3 setmanes, 4 com a màxim.
Altaria_trianilla1619- Cap de taller
- Nombre de missatges : 188
Ubicació : Sabadell (Barcelona)
Es podria fer un espai que es digués, la foto del mes. Cadascú presenta una foto, es vota, i s'escull la guanyadora com a foto del mes. Em sembla que a tranvía portal, funciona de manera semblant. Crec, ja que no és un lloc que m'hi passi massa sovint.Archie escrigué:Ja que estem de propostes... Podriem fer un concurs mensual.
Jo també afegiria una proposta : permetre presentar fotografies retocades amb photoshop i/o altres programes, doncs no deixa de ser retocs fets per producció i enginy propi.
Evidentment els administradors teniu tota la potestat per rebatre la proposta, (o acceptar-la .. )
Evidentment els administradors teniu tota la potestat per rebatre la proposta, (o acceptar-la .. )
Per part meva us comento un parell de coses.
Veig més ràpid agafar i fer-ho com ho fem amb el de primavera, ja que en 15 dies com a molt tenim la fotografia guanyadora, fet que ens fa tenir més agilitat i poder començar abans el següent concurs.
Sobre el retoc d'imatges, com a molt, un servidor permetria que es fes quelcom per a treure alguna pintura rupestre de les que duen les locomotores (sobretot les de mercaderies), permeten això si en tots els que s'han fet, signar la foto per evitar robatoris.
El tema de la foto del mes, es podría mirar de fer, presentar-la durant els primers 15 dies, i fent la votació en els 15 restants.
Veig més ràpid agafar i fer-ho com ho fem amb el de primavera, ja que en 15 dies com a molt tenim la fotografia guanyadora, fet que ens fa tenir més agilitat i poder començar abans el següent concurs.
Sobre el retoc d'imatges, com a molt, un servidor permetria que es fes quelcom per a treure alguna pintura rupestre de les que duen les locomotores (sobretot les de mercaderies), permeten això si en tots els que s'han fet, signar la foto per evitar robatoris.
El tema de la foto del mes, es podría mirar de fer, presentar-la durant els primers 15 dies, i fent la votació en els 15 restants.
El concurs de Trole Mortal es setmanal.
Archie- Maquinista
- Nombre de missatges : 568
Ubicació : La Roca
Els concursos per etapes, o sigi hivern, primavera, estiu i tardor, els deixaria com estan, ara si a part es vol fer un de mensual crec que estaria prou be, els primers 15 dias, inclús las 3 primeras setmanas, per donar mes temps, a la quarta es podrian fer las votacions, seria un altre forma de tenir 12 fotos, un any complet com si es fes un calendari, sense fer-lo, per tema costos!
El tema dels retocs, be no soc massa partidari, al natural com está es lo millor, agradi o no crec millor així, perque allavorans en lloc de fer una foto millor o no ja entrem amb temas diferents, es la meva forma de pensar, després ja dirán els administradors, vui dir que enlloc de fer la foto i ja está seria com qui vol demostrar que sap fer mes bé tapar las "merdas" que pugin portar els trens per culpa dels "embrutadors", ja seria un altre tema aquet...
El tema dels retocs, be no soc massa partidari, al natural com está es lo millor, agradi o no crec millor així, perque allavorans en lloc de fer una foto millor o no ja entrem amb temas diferents, es la meva forma de pensar, després ja dirán els administradors, vui dir que enlloc de fer la foto i ja está seria com qui vol demostrar que sap fer mes bé tapar las "merdas" que pugin portar els trens per culpa dels "embrutadors", ja seria un altre tema aquet...
Invitat- Invitat
Jo estic d'acord amb el que diu l'Enric, fer un concurs mensual, i a final d'any, fer com una mena de calendari. Estaria bé el marge, de 3 setmanes, a partir del dia 1, fins al 21, més o menys. Deixar uns 20 dies per presentar les propostes, i els 10 restants per votar. Tampoc sóc partidari de realitzar foto-muntatges. Tot i que jo vaig fer un curs sobre manipulació d'imatges, i es poden fer autentiques barbaritats, sóc més partidari d'ensenyar la foto al natural, tal com és. On es noti més la ma i vista del fotògraf, que no pas les habilitats per retocar imatges.
Bé, a mi mentres no em treieu els concursos de les estacions ( Estiu, primavera...) ja que són concursos molt culturals i en el d'estiu participaré
Invitat- Invitat
Jo vull proposar com un concurs de fotos pero que fos anonim, per assegurar-nos que no es vota per l'autor de la foto si no per la qualitat de la foto, pero nose com es podria fer :S
No es per res, però en els que estem fent, s'està votant per la foto, ja que si no directament fariem un que fos qui creus que fa millors fotos o algo així.
El que dius tu, és impossible fer-ho a internet.
El que dius tu, és impossible fer-ho a internet.
Si es vol es pot, la meva proposta és:
Nomenament d'un administrador de forma rotatòria en els concursos, encarregat exclusivament del concurs.
Exhibició de les fotos en subfòrums que només puguin veure els usuaris amb certa antiguitat i missatges.
Exhibició de les fotos rotulades per part de l'administrador de torn amb les dades següents, una llegenda facilitada pel participant amb el text que lliurement aquest hi vulgui incloure, normalment lloc, data, tren, i un nom aleatori que l'administrador doni a aquell usuari que res tindria a veure amb l'usuari al fòrum i un número d'ordre de la foto corresponent a l'ordre amb que s'han rebut.
Nomenament d'un administrador de forma rotatòria en els concursos, encarregat exclusivament del concurs.
Exhibició de les fotos en subfòrums que només puguin veure els usuaris amb certa antiguitat i missatges.
Exhibició de les fotos rotulades per part de l'administrador de torn amb les dades següents, una llegenda facilitada pel participant amb el text que lliurement aquest hi vulgui incloure, normalment lloc, data, tren, i un nom aleatori que l'administrador doni a aquell usuari que res tindria a veure amb l'usuari al fòrum i un número d'ordre de la foto corresponent a l'ordre amb que s'han rebut.
Invitat- Invitat
Ho estudiarem. Si a cas de cara al concurs de juliol podriem fer-ho, i que fossis tu l'administrador aleatori que dius. Què en penses?josep_serre escrigué:Si es vol es pot, la meva proposta és:
No he dit aleatori, he dit rotatori, podria ser l'administrador el guanyador del concurs anterior, d'aquesta manera i aquest queda exclòs de participar, d'aquesta manera ningú podria monopolitzar el concurs.
UT440_132M escrigué:Ho estudiarem. Si a cas de cara al concurs de juliol podriem fer-ho, i que fossis tu l'administrador aleatori que dius. Què en penses?josep_serre escrigué:Si es vol es pot, la meva proposta és:
Invitat- Invitat
No crec que els mateixos administradors del fòrum haguem de fer també d'administradors del concurs, ja que feina en tenim bastanta. Es podria mirar de fer entre els usuaris que hi han al fòrum, fent que cada més sigui un de diferent.
Jo m'ofereixo si voleu, ja que normalment no presento fotografies, per tant, seria aliè al concurs en sí.
Si voleu i m'expliqueu ben bé que hauria de fer, aquí ho deixo
oriolp13- Revisor
- Nombre de missatges : 241
Per nosaltres no hi ha problema. En josep_serre que t'expliqui la seva idea més detalladament i ja ens posaríem mans a l'obra. Es podria aplicar al concurs de juny.oriolp13 escrigué:Jo m'ofereixo si voleu, ja que normalment no presento fotografies, per tant, seria aliè al concurs en sí.
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dj Des 19, 2013 8:27 pm por UT440_132M
» Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Dc Des 04, 2013 10:24 pm por UT440_132M
» Incidències internacionals
Dg Des 01, 2013 3:28 pm por UT440_132M
» Descarrilament a Sant Andreu Arenal
Dg Oct 27, 2013 10:03 pm por UT440_132M
» Train Simulator 2014
Dg Set 29, 2013 10:24 pm por QO1922
» Locomotores dièsel V200 de COMSA i RENFE
Ds Set 21, 2013 4:32 pm por QO1922
» Locomotores elèctriques 269 de RENFE
Ds Set 21, 2013 4:30 pm por QO1922
» Restauració de la 281 006