Serie 3.000 i 4000
5 participantes
FerroCat :: Tren Real :: Metro i Tramvia :: Metro
Pàgina 1 de 1
Serie 3.000 i 4000
Publico aquest tema per que hi anem posant informació sobre la reforma dels 3000 de TMB.
Bé, desde fa ja un temps, TMB està reformant els metros de la serie 3000 a uns tallers de Lleida.
Han anat avançant amb la reforma fins al punt que ara ja només queda una composició (3+2) en circulació sense reformar.
La composició es la seguent: 3016(MC)-3304(R)-3015(MC)+3034(MC)-3033(MC)
Bé, desde fa ja un temps, TMB està reformant els metros de la serie 3000 a uns tallers de Lleida.
Han anat avançant amb la reforma fins al punt que ara ja només queda una composició (3+2) en circulació sense reformar.
La composició es la seguent: 3016(MC)-3304(R)-3015(MC)+3034(MC)-3033(MC)
Re: Serie 3.000 i 4000
Es sap dels 4000?Adria95tren escrigué:Publico aquest tema per que hi anem posant informació sobre la reforma dels 3000 de TMB.
Bé, desde fa ja un temps, TMB està reformant els metros de la serie 3000 a uns tallers de Lleida.
Han anat avançant amb la reforma fins al punt que ara ja només queda una composició (3+2) en circulació sense reformar.
La composició es la seguent: 3016(MC)-3304(R)-3015(MC)+3034(MC)-3033(MC)
Invitat- Invitat
Re: Serie 3.000 i 4000
Barcelona Subway escrigué:Es sap dels 4000?Adria95tren escrigué:Publico aquest tema per que hi anem posant informació sobre la reforma dels 3000 de TMB.
Bé, desde fa ja un temps, TMB està reformant els metros de la serie 3000 a uns tallers de Lleida.
Han anat avançant amb la reforma fins al punt que ara ja només queda una composició (3+2) en circulació sense reformar.
La composició es la seguent: 3016(MC)-3304(R)-3015(MC)+3034(MC)-3033(MC)
Els 4000 els estava reformant una empresa(¿de Granollers pot ser?), aquesta va tancar o algo per l'estil i ara la reforma l'estan duent a terme la propia TMB als seus tallers. Desde que els 4000 els està reformant TMB es tarda molt més, així que tenim 4000 sense reformar per rato de moment.
Re: Serie 3.000 i 4000
Els 4000, per l'L1, els veig molt els festius, encara hi han un parell o 3 què s'han salvat de les reformes, de moment...Adria95tren escrigué:Barcelona Subway escrigué:
Es sap dels 4000?
Els 4000 els estava reformant una empresa(¿de Granollers pot ser?), aquesta va tancar o algo per l'estil i ara la reforma l'estan duent a terme la propia TMB als seus tallers. Desde que els 4000 els està reformant TMB es tarda molt més, així que tenim 4000 sense reformar per rato de moment.
Re: Serie 3.000 i 4000
En queden més d'un parell o tres encara, per sortPoL escrigué:Els 4000, per l'L1, els veig molt els festius, encara hi han un parell o 3 què s'han salvat de les reformes, de moment...Adria95tren escrigué:
Els 4000 els estava reformant una empresa(¿de Granollers pot ser?), aquesta va tancar o algo per l'estil i ara la reforma l'estan duent a terme la propia TMB als seus tallers. Desde que els 4000 els està reformant TMB es tarda molt més, així que tenim 4000 sense reformar per rato de moment.
Per cert, avui he agafat el 3033/34-3015/16; estava fent el servei 310
Re: Serie 3.000 i 4000
Ahir, dia 12-12-10, el 3033/34-3015/16 va sortir a les 22:00 de les cotxeres de Sant Genís(L3) per anar a les de Vilapicina(L5) fent el canvi de linea a Sants o Diagonal segurament. D'allà s'anirà a reformar ja.
Ara si que si; aixó s'ha acabat
Ara si que si; aixó s'ha acabat
Re: Serie 3.000 i 4000
Totes reformades, llavors?Adria95tren escrigué:Ahir, dia 12-12-10, el 3033/34-3015/16 va sortir a les 22:00 de les cotxeres de Sant Genís(L3) per anar a les de Vilapicina(L5) fent el canvi de linea a Sants o Diagonal segurament. D'allà s'anirà a reformar ja.
Ara si que si; aixó s'ha acabat
Invitat- Invitat
Re: Serie 3.000 i 4000
Sí, podem dir-li adéu a la serie 3000 tal com va venir cap al metro.Barcelona Subway escrigué:Totes reformades, llavors?Adria95tren escrigué:Ahir, dia 12-12-10, el 3033/34-3015/16 va sortir a les 22:00 de les cotxeres de Sant Genís(L3) per anar a les de Vilapicina(L5) fent el canvi de linea a Sants o Diagonal segurament. D'allà s'anirà a reformar ja.
Ara si que si; aixó s'ha acabat
Per cert, el canvi de línia el fan a Sants-Estació, generalment perquè a Diagonal no hi ha enllaç ferroviari entre les dues línies.
BCN06- Taquiller
- Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 01/11/2010
Edad : 29
Ubicació : Barcelona
Re: Serie 3.000 i 4000
Per cert, dir-vos que el dijous 31 de març, vaig veure per l'A2 a l'alçada de Cornellà, tres gòndoles amb una unitat 4000, dos motors i un remolc, els motors eren els 4086 i 4087.
FerroCat :: Tren Real :: Metro i Tramvia :: Metro
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dj Des 19, 2013 8:27 pm por UT440_132M
» Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Dc Des 04, 2013 10:24 pm por UT440_132M
» Incidències internacionals
Dg Des 01, 2013 3:28 pm por UT440_132M
» Descarrilament a Sant Andreu Arenal
Dg Oct 27, 2013 10:03 pm por UT440_132M
» Train Simulator 2014
Dg Set 29, 2013 10:24 pm por QO1922
» Locomotores dièsel V200 de COMSA i RENFE
Ds Set 21, 2013 4:32 pm por QO1922
» Locomotores elèctriques 269 de RENFE
Ds Set 21, 2013 4:30 pm por QO1922
» Restauració de la 281 006
Ds Ago 31, 2013 6:20 pm por UT440_132M
» Renfe locomotores dièsel 333
Dj Ago 29, 2013 10:42 pm por UT440_132M