Canvi radical al ferrocarril Francès
Pàgina 1 de 1
Canvi radical al ferrocarril Francès
Demà comença un canvi important en el ferrocarril francès, que involucra no només a la SNCF sinó a les operadores que estan esperant per establir serveis a França-sense necessitat de concertar amb la SNCF.
Les mesures que s'implantaran de manera successiva són les següents:
- El dia 26 de setembre-és a dir demà-la SNCF farà públics de forma progressiva els canvis d'horaris que es van a efectuar el 11 de desembre i que afectaran al 85% dels 15.000 trens que circulen cada dia a França (veure més detalls en aquest enllaç: http://horaires2012-sncf.com/). La SNCF ha preparat un ampli desplegament informatiu i de mitjans humans perquè els viatgers puguin conèixer tots aquests canvis, amb antelació.
- L'11 de desembre entraran en servei aquests nous horaris la novetat principal serà a la substitució progressiva de trens convencionals en les rutes de l'Est, província a província, per trens TGV i regionals autopropulsats. Aquests canvis culminaran a la primavera de 2012 amb l'establiment de trens directes Alemanya-Sud d'Europa.
- Implantació en les rutes més utilitzades del sistema de trens cadenciats amb sortides horàries idèntiques (als X minuts de cada hora).
- Increment de la velocitat i regularitat pel que en els últims temps s'han dut a terme importants intervencions de RFF sobre la xarxa convencional per disminuir les limitacions de velocitat existents en determinats punts.
- Aquest passat 15 de setembre s'ha posat en marxa per part del Ministeri francès de transport el que s'ha anomenat "Les Assises du ferroviaire". Durant 4 mesos una assemblea constituïda per tots els actors que intervenen en el ferrocarril francès, van a deliberar sobre aquests punts: model ferroviari del futur, obertura a la competència del transport de viatgers, necessitat de modernització de la xarxa i millora de la qualitat de els serveis.
- En el si d'aquesta assemblea s'han constituït 4 comissions per a l'estudi detallat d'aquestes matèries: el sistema ferroviari francès en el cor d'Europa, la gestió del sistema ferroviari, economia del ferrocarril i el futur de la indústria ferroviària francesa.
Al començament de 2012, aquesta assemblea ha de lliurar al Govern francès les seves propostes per a la reforma del ferrocarril a curt, mitjà i llarg termini.
En aquest enllaç http://www.rff.fr/?page=ajax_view&real_action=download&file_url=IMG/pdf/dossier_de_pressev_14.pdf es pot descarregar un pdf amb una documentació detallada de base per als treballs d'aquestes 4 comissions.
Extret de Tranviaportal.org.
Les mesures que s'implantaran de manera successiva són les següents:
- El dia 26 de setembre-és a dir demà-la SNCF farà públics de forma progressiva els canvis d'horaris que es van a efectuar el 11 de desembre i que afectaran al 85% dels 15.000 trens que circulen cada dia a França (veure més detalls en aquest enllaç: http://horaires2012-sncf.com/). La SNCF ha preparat un ampli desplegament informatiu i de mitjans humans perquè els viatgers puguin conèixer tots aquests canvis, amb antelació.
- L'11 de desembre entraran en servei aquests nous horaris la novetat principal serà a la substitució progressiva de trens convencionals en les rutes de l'Est, província a província, per trens TGV i regionals autopropulsats. Aquests canvis culminaran a la primavera de 2012 amb l'establiment de trens directes Alemanya-Sud d'Europa.
- Implantació en les rutes més utilitzades del sistema de trens cadenciats amb sortides horàries idèntiques (als X minuts de cada hora).
- Increment de la velocitat i regularitat pel que en els últims temps s'han dut a terme importants intervencions de RFF sobre la xarxa convencional per disminuir les limitacions de velocitat existents en determinats punts.
- Aquest passat 15 de setembre s'ha posat en marxa per part del Ministeri francès de transport el que s'ha anomenat "Les Assises du ferroviaire". Durant 4 mesos una assemblea constituïda per tots els actors que intervenen en el ferrocarril francès, van a deliberar sobre aquests punts: model ferroviari del futur, obertura a la competència del transport de viatgers, necessitat de modernització de la xarxa i millora de la qualitat de els serveis.
- En el si d'aquesta assemblea s'han constituït 4 comissions per a l'estudi detallat d'aquestes matèries: el sistema ferroviari francès en el cor d'Europa, la gestió del sistema ferroviari, economia del ferrocarril i el futur de la indústria ferroviària francesa.
Al començament de 2012, aquesta assemblea ha de lliurar al Govern francès les seves propostes per a la reforma del ferrocarril a curt, mitjà i llarg termini.
En aquest enllaç http://www.rff.fr/?page=ajax_view&real_action=download&file_url=IMG/pdf/dossier_de_pressev_14.pdf es pot descarregar un pdf amb una documentació detallada de base per als treballs d'aquestes 4 comissions.
Extret de Tranviaportal.org.
Archie- Maquinista
- Nombre de missatges : 568
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 33
Ubicació : La Roca
Temas similares
» MD > Interurbans, ¿canvi de nom?
» Retallades en el ferrocarril...
» El ferrocarril i el misteri
» Agressions al ferrocarril
» Creació de "Ferrocarril en general"
» Retallades en el ferrocarril...
» El ferrocarril i el misteri
» Agressions al ferrocarril
» Creació de "Ferrocarril en general"
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dj Des 19, 2013 8:27 pm por UT440_132M
» Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Dc Des 04, 2013 10:24 pm por UT440_132M
» Incidències internacionals
Dg Des 01, 2013 3:28 pm por UT440_132M
» Descarrilament a Sant Andreu Arenal
Dg Oct 27, 2013 10:03 pm por UT440_132M
» Train Simulator 2014
Dg Set 29, 2013 10:24 pm por QO1922
» Locomotores dièsel V200 de COMSA i RENFE
Ds Set 21, 2013 4:32 pm por QO1922
» Locomotores elèctriques 269 de RENFE
Ds Set 21, 2013 4:30 pm por QO1922
» Restauració de la 281 006
Ds Ago 31, 2013 6:20 pm por UT440_132M
» Renfe locomotores dièsel 333
Dj Ago 29, 2013 10:42 pm por UT440_132M