Elecció de moderadors
+2
canalcole
alkolo89
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Elecció de moderadors
Com haureu pogut observar, encara no tenim cap moderador al fòrum, així que hem decidit fer unes eleccions per a trobar un parell de moderadors per al fòrum.
Teniu fins al dia 15 per pensar-ho i presentar-vos a l'elecció. Un cop tancat aquest plaç, es durà a terme l'elecció, que no sabem si deixarem una setmana o dues per a que voteu als vostres moderadors preferits. Un cop finalitzada aquesta votació i veient els resultats, li donarem el càrrec als dos triats.
Sort a tos els que us volgueu presentar!
Teniu fins al dia 15 per pensar-ho i presentar-vos a l'elecció. Un cop tancat aquest plaç, es durà a terme l'elecció, que no sabem si deixarem una setmana o dues per a que voteu als vostres moderadors preferits. Un cop finalitzada aquesta votació i veient els resultats, li donarem el càrrec als dos triats.
Sort a tos els que us volgueu presentar!
Re: Elecció de moderadors
Jo em presento com a moderador.
Pels qui ja em coneixen de l'antic Ferrocat ja sabran com sóc i el que vull per aquest fòrum, pels que no em coneixien, em comprometo a fer bé la meva feina com a moderador, i si algun dia no pogués continuar fent-la, avisaria.
A mi tant em dona si no surto elegit com a moderador, a mi el que m'importa és que la persona que surti per a moderar el fòrum s'hi comprometi, i jo crec que tindré la capacitat per fer-ho.
Salutacions a tots!
Pels qui ja em coneixen de l'antic Ferrocat ja sabran com sóc i el que vull per aquest fòrum, pels que no em coneixien, em comprometo a fer bé la meva feina com a moderador, i si algun dia no pogués continuar fent-la, avisaria.
A mi tant em dona si no surto elegit com a moderador, a mi el que m'importa és que la persona que surti per a moderar el fòrum s'hi comprometi, i jo crec que tindré la capacitat per fer-ho.
Salutacions a tots!
Ja tenim al primer candidat!
No et preocupis Xavier que al ser dos moderadors i estar també nosaltres, no es tindra gaire feina ara per ara.
Això si, com hi hagi quelcom tipus un BabyBoom, tindrem molta feina.
No et preocupis Xavier que al ser dos moderadors i estar també nosaltres, no es tindra gaire feina ara per ara.
Això si, com hi hagi quelcom tipus un BabyBoom, tindrem molta feina.
Aleix i Oriol, si voleu, jo m'ofereixo com a segon moderador, més que res perquè em fa gràcia i així tinc alguna responsabilitat en aquest nou ferrocat, salutacions
Invitat- Invitat
Jo no hem presentaré, però desitjaré sort a tothom que és presenti. Ànims!
Archie- Maquinista
- Nombre de missatges : 568
Ubicació : La Roca
El mateix dic, jo crec que si em presentés ho faria correctament, però no sé si disposo de temps suficient, i davant el dubte, millor donar pas a persones que puguin cumplimentar millor el càrrec. Estic segur de que sigui qui siguin, compliràn perfectament amb les funcionsArchie escrigué:Jo no hem presentaré, però desitjaré sort a tothom que és presenti. Ànims!
oriolp13- Revisor
- Nombre de missatges : 241
De moment, tenim com a candidats: canalcole; ferrotren i Archie. Algú més vol presentar-se? Recordem que voldriem tenir dos moderadors, juntament amb els dos administradors. Animeu-vos!
Oriol, Archie diu que ell no es presenta a moderador, el que fa es desitjar sort i ánims a tots!
Particularment no tinc clar si amb presento o no, es alló interior que et diu, podrás fer be la feina?, encara queden uns dies, seguiré decidint dins del meu interior....
Particularment no tinc clar si amb presento o no, es alló interior que et diu, podrás fer be la feina?, encara queden uns dies, seguiré decidint dins del meu interior....
Invitat- Invitat
Perdó, un lapsusems56 escrigué:Oriol, Archie diu que ell no es presenta a moderador, el que fa es desitjar sort i ánims a tots!
Bé doncs de moment tenim com a candidats canalcole i ferrotren. Jo crec que tu ho faries bé, ets una persona assenyada i responsable, que és el que ha de ser un moderador.
Be companys i amics, després de fer una "contricció interior" hi decidit tirar endavant hi per tant també hem presento com un "candidat mes a moderador".
A la vostre disposició estic.
Enric.
A la vostre disposició estic.
Enric.
Invitat- Invitat
Jo no em presento, però si m'agradaria desitjar moltísima sort a tots els participants! De moment no he decidit a qui agafar...
Invitat- Invitat
Em presento !
Encara que no es vegi, jo sóc més responsable del que es veu. Ja que sóc administrador d'un joc de guerra (counter strike) i no deixo passar ni una.
I si no surto escollit, doncs felicitats als escollits
Encara que no es vegi, jo sóc més responsable del que es veu. Ja que sóc administrador d'un joc de guerra (counter strike) i no deixo passar ni una.
I si no surto escollit, doncs felicitats als escollits
Per ara els candidats són canalcole (Xavier), ferrotren (Ignasi), ems65(Enric) i PoL.
Recordeu que encara teniu fins el dia 15.
Recordeu que encara teniu fins el dia 15.
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dj Des 19, 2013 8:27 pm por UT440_132M
» Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Dc Des 04, 2013 10:24 pm por UT440_132M
» Incidències internacionals
Dg Des 01, 2013 3:28 pm por UT440_132M
» Descarrilament a Sant Andreu Arenal
Dg Oct 27, 2013 10:03 pm por UT440_132M
» Train Simulator 2014
Dg Set 29, 2013 10:24 pm por QO1922
» Locomotores dièsel V200 de COMSA i RENFE
Ds Set 21, 2013 4:32 pm por QO1922
» Locomotores elèctriques 269 de RENFE
Ds Set 21, 2013 4:30 pm por QO1922
» Restauració de la 281 006