Videos del YouTube
+7
Archie
UT440_132M
canalcole
nilruiz
Altaria_trianilla1619
PoL
alkolo89
11 participantes
Pàgina 5 de 7
Pàgina 5 de 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Videos del YouTube
Llàstima que Renfe no haguès comprat les Taurus en comptes de les Traxx, això es so celestial!
Boníssim el vídeo i molt bo el so celestial que ofereixen les Taurus, tot un gust per les oïdes!! Tindria que haver-les comprat aquestes i no pas les Traxx... que bo seria un so d'aquests per Sant Vicenç de Calders, per exemple, portant mercants. Cal destacar que aquestes locomotores, es poden veure en països del centre i est d'Europa com Alemanya, Suïssa, Àustria, Hongria, Polònia o la República Txeca.
La cançó dels ous, si algú escolta La Segona Hora de RAC1, ja sabrà de què va el tema.
PoL escrigué:
xDDD Boníssim el minut 3:43!
M: "Vosotros qué sois de familia ferroviaria?"
P: "No, yo he nacido así"
Es nota que us vàreu passar un viatge molt entretingut a la cabina.
Aquest maquinista el conec jo, porta bigoti i ulleres i és un xic pel roig? És molt bon paio.
El meu últim video, fet dissabte per les L9 i L10 del Metro de Barcelona, en companyia de l'Aleix.
Dissabte, al passar per el que havia de ser l'estació de Marina-Vilanova (aquell espai tant gran que hi ha entre Arc de Triomf i el Clot, on es bifurquen la R1, de les R3, R4 i R7), amb l'Aleix, li vaig comentar que hi havia uns videos al youtube, on es parlava de la transformació dels ferrocarrils de Barcelona, amb motiu de les olimpíades del 92.
Oriol has penjat un video teu i dos més de la transformació ferroviaria del 92 que son una maravella..
Invitat- Invitat
El meu últim video, en el que deixo constància de la circulació de la doble 447 de Rodalies de Catalunya, al desaparegut baixador de Taradell - Mont-rodon, aquesta tarda. Agraïr de nou a l'Aleix l'avís que m'ha fet per via telefònica. Sense la seva informació, no l'hauria caçat.
Molt bo el video de les dues de Rodalies!
En poso un parell d'humor, del programa "La hora de Jose Mota", de l'humorista Leo Harlem
En poso un parell d'humor, del programa "La hora de Jose Mota", de l'humorista Leo Harlem
El del xandall, em recorda a un conegut que sempre que el veig, porta la mateixa roba
Molt bo els vídeos del Mota, a mi m'encanta aquest programa, hi haurà un especial per cap d'any. I suposo que per al gener de l'any vinent, ja emetran la tercera temporada. En quant al video de les 447, bona caça Oriol!
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Un video sobre la paranoia de la seguretát...
Un video sobre la paranoia de la seguretát...
Invitat- Invitat
Els qui ja teniu una edat, coneixereu de sobres en Vegeta. Ara veureu quin català que parla el príncep dels super-guerrers
Aquests eren els bons. Aquests eren el que veia a TV3, i no com ara de Cuatroº (crec que també l'han tret).
Invitat- Invitat
Pàgina 5 de 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pàgina 5 de 7
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dj Des 19, 2013 8:27 pm por UT440_132M
» Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Dc Des 04, 2013 10:24 pm por UT440_132M
» Incidències internacionals
Dg Des 01, 2013 3:28 pm por UT440_132M
» Descarrilament a Sant Andreu Arenal
Dg Oct 27, 2013 10:03 pm por UT440_132M
» Train Simulator 2014
Dg Set 29, 2013 10:24 pm por QO1922
» Locomotores dièsel V200 de COMSA i RENFE
Ds Set 21, 2013 4:32 pm por QO1922
» Locomotores elèctriques 269 de RENFE
Ds Set 21, 2013 4:30 pm por QO1922
» Restauració de la 281 006