Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)
+22
BCN06
Julia_335_bcn
jtcurses
Adria95tren
Alex449
avebarcelona
juan440-112
davidjb
eldelinux
peregarcia
Rius
nilruiz
PoL
canalcole
Martí
Altaria_trianilla1619
oriolp13
Civia463
Ferran Arjona
Archie
UT440_132M
alkolo89
26 participantes
Pàgina 10 de 11
Pàgina 10 de 11 • 1, 2, 3 ... , 9, 10, 11
Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)
Benvingut a ferrocat.
Archie- Maquinista
- Nombre de missatges : 568
Ubicació : La Roca
ElDesi1994 escrigué:
Homee Carlos, com tú per aqui? Et trobo a tots els llocs! Jajaja...
Bueno, sigues benvingut, veuràs que aquest fórum tot és fa més en grup, i per aquest motiu i d'altres que anirás veient, es que que jo considero més próxim de tots els del ferrocarril!
No, no es peloteo...
Aquest lèxic i ortografia. . .
Benvingut Carlos, crec saber qui ets..ens vam trobar el pasat divendres de casualitát a on ja saps? si es aixis sé qui ets.
Invitat- Invitat
Gracies a tots per la rebuda.
Si Enric, soc el Carlos que vau trobar a on ja sabem el divendres
Per cert, pel que he pogut veure, es un gran forum aquest, amb grans persones. (I tampoc es piloteig... )
Si Enric, soc el Carlos que vau trobar a on ja sabem el divendres
Per cert, pel que he pogut veure, es un gran forum aquest, amb grans persones. (I tampoc es piloteig... )
BCN06- Taquiller
- Nombre de missatges : 32
Ubicació : Barcelona
Ep! Diu que ens hem de presentar..així que fem-ho com toca, em dic Oriol i sóc d'un racó del vallès oriental, fa un temps que em vaig registrar al forum del transport català i fa poc vaig saber de l'existència d'aquest altre, així que vaig pensar que seria bona idea fer-hi un cop d'ull també. Acostumo a passar força desapercebut ja que llegeixo molt i no dic massa jeje, tot hi així dir que sóc aficionat als trens de fa un grapat d'anys (tant als reals com a les miniatures a escala) no res..ens llegim pel forum!
Saluts i ole per la web!
(excepte el correu d'activació que té un grapat de faltes ehh?)
Saluts i ole per la web!
(excepte el correu d'activació que té un grapat de faltes ehh?)
Invitat- Invitat
Benvingut Oriol, al fòrum! Ja veuràs que aquí, hi han dos membres d'aquest fòrum que es diuen com tu, per tant ja sereu tres. Esperem que et trobis molt bé en aquesta gran casa, que és el Nou Ferrocat.
Moltes gràcies! Ja em sona haver vist un parell d'oriols per aquí dalt jeje, com més serem més riurem!
Invitat- Invitat
Benvigut al fòrum i gaudeix de l'estada aquí!
Sobre això de les errades ortogràfiques al mail d'activació, em sembla què és culpa del servidor del fòrum, ja que l'envia ell.
Sobre això de les errades ortogràfiques al mail d'activació, em sembla què és culpa del servidor del fòrum, ja que l'envia ell.
Jo en sóc un d'ells (dels Oriols, jejej!)
Benvingut i que gaudeixis de la teva estada !
Benvingut i que gaudeixis de la teva estada !
oriolp13- Revisor
- Nombre de missatges : 241
Et dono la benvinguda d'un altre que es del Vallès Oriental.
Archie- Maquinista
- Nombre de missatges : 568
Ubicació : La Roca
I jo sóc l'Oriol que falta. Benvingut i gaudeix de la teva estada.
Veig que cada dia hi som més aqui! I cada dia son més els Oriols tambè jeje
Jo també et dono la Benvinguda al forum, espero que t'agradi!
Jo també et dono la Benvinguda al forum, espero que t'agradi!
Editat per darrera vegada per Adria95tren el Dv Nov 19, 2010 8:54 pm, editat 1 cop en total
Benvingut Oriol!
Sé que sóc pesat, però vull recordar que els usuaris s'han de presentar en aquest fil...
Sé que sóc pesat, però vull recordar que els usuaris s'han de presentar en aquest fil...
Adria95tren escrigué:Veig que cada dia hi som més aqui! I cada dia son més els Oriols tambè jeje
Jo també et dono la venvinguda al forum, espero que t'agradi!
venvinguda???
Quin mal als ulls!
nilruiz escrigué:Adria95tren escrigué:Veig que cada dia hi som més aqui! I cada dia son més els Oriols tambè jeje
Jo també et dono la venvinguda al forum, espero que t'agradi!
venvinguda???
Quin mal als ulls!
Reconec l'error, ja se que s'escriu Benvinguda. Aixó si... jo almenys intento donar la BENVINGUDA una mica decentment i no poso "Benvingut!" i prou.
Per cert, com et fixes en el meu comentari eh, segur que si fos algú altre no series capaç de dir-ho tant directament, com t'agrada puntxar-me, o m'equivoco? Bé, millor paro que no vull que m'expulsin com ja s'ha fet algún atre cop a gent.
Editat per darrera vegada per Adria95tren el Dv Nov 19, 2010 9:01 pm, editat 1 cop en total
Adria95tren escrigué:nilruiz escrigué:
venvinguda???
Quin mal als ulls!
Reconec l'error, ja se que s'escriu Benvinguda. Aixó si... jo almenys intento donar la BENVINGUDA una mica decentment i no poso "Benvingut!" i prou.
Per cert, com et fixes en el meu comentari eh, segur que si fos algú altre no series capaç de dir-ho tant directament, com t'agrada puntxar-me, o m'equiboco?
No és que fa tant mal als ulls... Com aquesta falta que acabes de fer: M'equiboco
Jo, no vull remenar aquí merda, estic molt tranquil, només t'estic corregint...
nilruiz escrigué:Adria95tren escrigué:
Per cert, com et fixes en el meu comentari eh, segur que si fos algú altre no series capaç de dir-ho tant directament, com t'agrada puntxar-me, o m'equiboco?
No és que fa tant mal als ulls... Com aquesta falta que acabes de fer: M'equiboco
Veig que seguim... com que hi ha gent que es perfecte... Bé, he dit que paro i pararé. Ja no segueixo amb aquesta discusió tan absurda.
Adria95tren escrigué:nilruiz escrigué:
Veig que seguim... com que hi ha gent que es perfecte... Bé, he dit que paro i pararé. Ja no segueixo amb aquesta discusió tan absurda.
Si, Adrià, jo no estic discutint. Solament fa falta mirar els comentaris teus i els meus...
Ja n'hi ha prou, que aquí qui més qui menys comet sempre alguna errada, i no crec que tu, Nil, siguis el més indicat per dir-ho, ja que de tant en tant també se t'escapa alguna perleta i no et diem res, així que prou. El pròxim comentari que es surti de la temàtica del fil serà esborrat sense contemplacions i sense avisar en aquell moment (ja s'està avisant ara). Així que si la cosa segueix, quelsevol dels moderadors com dels administradors eliminarà el missatge, i si tot i aquesta acció segueix la discusió ens veurem obligats a prendre mesures més dràstiques. Us recordo que és un fòrum de ferrocarril, no un fòrum on comentem que aprenem fent el nivell D de català (requisit per formar part del cos dels Mossos d'Esquadra).
Hola aqui estic registrat. Segur que sera una bona experiencia al forum!
Pàgina 10 de 11 • 1, 2, 3 ... , 9, 10, 11
Pàgina 10 de 11
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dj Des 19, 2013 8:27 pm por UT440_132M
» Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Dc Des 04, 2013 10:24 pm por UT440_132M
» Incidències internacionals
Dg Des 01, 2013 3:28 pm por UT440_132M
» Descarrilament a Sant Andreu Arenal
Dg Oct 27, 2013 10:03 pm por UT440_132M
» Train Simulator 2014
Dg Set 29, 2013 10:24 pm por QO1922
» Locomotores dièsel V200 de COMSA i RENFE
Ds Set 21, 2013 4:32 pm por QO1922
» Locomotores elèctriques 269 de RENFE
Ds Set 21, 2013 4:30 pm por QO1922
» Restauració de la 281 006