Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)
+22
BCN06
Julia_335_bcn
jtcurses
Adria95tren
Alex449
avebarcelona
juan440-112
davidjb
eldelinux
peregarcia
Rius
nilruiz
PoL
canalcole
Martí
Altaria_trianilla1619
oriolp13
Civia463
Ferran Arjona
Archie
UT440_132M
alkolo89
26 participantes
Pàgina 2 de 11
Pàgina 2 de 11 • 1, 2, 3, ... 9, 10, 11
Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)
Benvingut altre vegada Xavi i benvinguts a tota la resta
Invitat- Invitat
Igualment per la meva part benvinguts tots tant si ja venim d'abans com tots els nous companys.
Bienvenido Adrián!
Bienvenido Adrián!
Invitat- Invitat
Bienvenido Adrià i benvingut de nou Xavi i a tots als que us heu incorporat recentment!
Benvinguts/Bienvenidos a tots plegats.
Archie- Maquinista
- Nombre de missatges : 568
Ubicació : La Roca
Benretrovats a tots
Bienvenido tú también, Adrián!
Bienvenido tú también, Adrián!
oriolp13- Revisor
- Nombre de missatges : 241
Hola a tots, soc l'Escurso, alguns ja ens comentem per Flickr i soc de Tiana, espero poder aportar coses al nou fòrum.
Salut!
Salut!
Invitat- Invitat
Ola a tots, em dic David, visc a l'Hospitalet de Llobregat, i des de molt petit sempre m'han agradat els trens, des de el metro fins a l'AVE. La meva afició va començar a Cubelles, ja que els meus tiets tenia un apartament un carrer després de l'estació. Sempre escoltava de nit la 450 o la 447, i ara els Civies.
Espero passar bones estones amb vosaltres, ja que tots aquells que disfruten amb el ferrocarril en general són una bona companyia per a mi.
Saluts!
Espero passar bones estones amb vosaltres, ja que tots aquells que disfruten amb el ferrocarril en general són una bona companyia per a mi.
Saluts!
Invitat- Invitat
Hola a tots!
Em dic Pol, tinc 13 anys, i visc a Sant Andreu de la Barca (FGC: El Palau)
Desde petit, veia desde el balcó de casa meva, passar sempre trens, i amb el transcurs del temps, m'han anat agradant més.
Ara, faig vídeos en el metro i/o ferrocarrils, ja què tinc l'edat d'anar sol ja pel metro i grabar, sempre que no hi hagi gent "xunga" fent l'i****** i burlant-s'hi dels demés.
Salutacions!
Em dic Pol, tinc 13 anys, i visc a Sant Andreu de la Barca (FGC: El Palau)
Desde petit, veia desde el balcó de casa meva, passar sempre trens, i amb el transcurs del temps, m'han anat agradant més.
Ara, faig vídeos en el metro i/o ferrocarrils, ja què tinc l'edat d'anar sol ja pel metro i grabar, sempre que no hi hagi gent "xunga" fent l'i****** i burlant-s'hi dels demés.
Salutacions!
Benvinguts a tots dos David i Pol, esperem que us ho passeu molt bé en aquest fòrum. I pel que veig ja no sóc l'únic que va a Cubelles
Mira que ve! Jo al carrer Paris. (Bardají)Civia463 escrigué:Benvinguts a tots dos David i Pol, esperem que us ho passeu molt bé en aquest fòrum. I pel que veig ja no sóc l'únic que va a Cubelles
Invitat- Invitat
Jo, a l'estiu vaig a les platges de Cubelles i Cunit Sempre que aparcavem amb el cotxe, veia una 447 passant-hi
Solien ser a prop de les 12:30
Solien ser a prop de les 12:30
Barcelona Subway escrigué:Mira que ve! Jo al carrer Paris. (Bardají)Civia463 escrigué:Benvinguts a tots dos David i Pol, esperem que us ho passeu molt bé en aquest fòrum. I pel que veig ja no sóc l'únic que va a Cubelles
Jo estic a l'urb el Prat de VNG, tot i que no és Cubelles, però la tinc a pocs passos. En tot cas, sigueu benvinguts, i a veure si algun dia us trobo per la estació!
Donar la benvinguda al nous companys, escursso, Barcelona Subway i Pol, esperem que disfruteu molt del foro amb la nostre afició, els trens!
Invitat- Invitat
Buenas a todos ,me llamo Alberto o Albert como vosotros querais,algunos ya me conocereis otros,la mayoria no,vengo del anterior Ferrocat,mi nick era Serie 71 pero me banearon sin ningun motivo alguno.
Bueno pues para los que no me conoceis soy de Palma de Mallorca tengo 25 años y esperando para entrar en los Ferrocarriles de Mallorca pero parece que todavia me queda un buen rato.
Hago fotos a los Ferrocarriles de aqui y ahora parece que el tema ferroviario se esta poniendo caliente aqui en Mallorca.
Hace unas semanas comenzarons las obras del Tram-Tren de Manacor-Arta,el miercoles comienza la Electrificacion de la linea Palma-Inca y hace unas semanas se dieron unas jornadas del 25 Aniversario del Tranvia a Europa.
Bueno espero estar bien con vosotros y felicitar a la nueva directiva por crear un nuevo lugar de encuentro para los amantes del Ferrocarril.
Saludoss y siento con el Tocho de presentacion.
Bueno pues para los que no me conoceis soy de Palma de Mallorca tengo 25 años y esperando para entrar en los Ferrocarriles de Mallorca pero parece que todavia me queda un buen rato.
Hago fotos a los Ferrocarriles de aqui y ahora parece que el tema ferroviario se esta poniendo caliente aqui en Mallorca.
Hace unas semanas comenzarons las obras del Tram-Tren de Manacor-Arta,el miercoles comienza la Electrificacion de la linea Palma-Inca y hace unas semanas se dieron unas jornadas del 25 Aniversario del Tranvia a Europa.
Bueno espero estar bien con vosotros y felicitar a la nueva directiva por crear un nuevo lugar de encuentro para los amantes del Ferrocarril.
Saludoss y siento con el Tocho de presentacion.
Invitat- Invitat
Benvinguts a tots!
Bienvenidos a todos!
Seguramente fuera porque sobrepasaste el límite de los 90 días sin escribir ningún mensaje en el foro, pasado este tiempo, se borra el usuario del foro automáticamente.
Bienvenidos a todos!
Ferromallorca escrigué:Buenas a todos ,me llamo Alberto o Albert como vosotros querais,algunos ya me conocereis otros,la mayoria no,vengo del anterior Ferrocat,mi nick era Serie 71 pero me banearon sin ningun motivo alguno.
Seguramente fuera porque sobrepasaste el límite de los 90 días sin escribir ningún mensaje en el foro, pasado este tiempo, se borra el usuario del foro automáticamente.
Altaria_trianilla1619- Cap de taller
- Nombre de missatges : 188
Ubicació : Sabadell (Barcelona)
Igualmente por mi parte Albert bienvenido y cómo no te recuerdo del antiguo foro, saludos!
Invitat- Invitat
Altaria_trianilla1619 escrigué:Benvinguts a tots!
Bienvenidos a todos!Ferromallorca escrigué:Buenas a todos ,me llamo Alberto o Albert como vosotros querais,algunos ya me conocereis otros,la mayoria no,vengo del anterior Ferrocat,mi nick era Serie 71 pero me banearon sin ningun motivo alguno.
Josep no era aquet el motiu...
Invitat- Invitat
Benvinguts a tots plegats.
Archie- Maquinista
- Nombre de missatges : 568
Ubicació : La Roca
Lo primero de todo gracias por las primeras bienvenidas,soys unos Crackss xd.
lo segundo lo que dice Ems es verdad,no fue por ese motivo.
venga Gracias de nuevo y espero poder colaborar en todo lo que haga falta en este estupendo Foro.
lo segundo lo que dice Ems es verdad,no fue por ese motivo.
venga Gracias de nuevo y espero poder colaborar en todo lo que haga falta en este estupendo Foro.
Invitat- Invitat
Ten por seguro Albert que aquí y ahora el Nou Ferrocat no tiene nada que ver con el anterior, sobretodo en maneras de comportamiento que a la larga pasan factura cómo se ha podido demostrar hace nada, soy Enric, en alguna ocasión por msn no estoy seguro si por feisbuk hemos hecho cambio de impresiones!
Saludos y aquí estamos, recuerdo tus magnificas fotos del Trén de Soller, un gran documento!
Saludos y aquí estamos, recuerdo tus magnificas fotos del Trén de Soller, un gran documento!
Invitat- Invitat
Benvinguts a tots a la vostra nova casa. Bienvenidos a todos a vuestra nueva casa.
Hola, Soc el Nil de l'antic Ferrocat. Per qui no em coneix sóc d'Andorra i tinc 13 anys.
Tranquils no us penseu que m'he registrat per molestar-vos. El que m'importa es l'afició, informar i ser informat.
Salutacions.
Tranquils no us penseu que m'he registrat per molestar-vos. El que m'importa es l'afició, informar i ser informat.
Salutacions.
Pàgina 2 de 11 • 1, 2, 3, ... 9, 10, 11
Pàgina 2 de 11
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dj Des 19, 2013 8:27 pm por UT440_132M
» Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Dc Des 04, 2013 10:24 pm por UT440_132M
» Incidències internacionals
Dg Des 01, 2013 3:28 pm por UT440_132M
» Descarrilament a Sant Andreu Arenal
Dg Oct 27, 2013 10:03 pm por UT440_132M
» Train Simulator 2014
Dg Set 29, 2013 10:24 pm por QO1922
» Locomotores dièsel V200 de COMSA i RENFE
Ds Set 21, 2013 4:32 pm por QO1922
» Locomotores elèctriques 269 de RENFE
Ds Set 21, 2013 4:30 pm por QO1922
» Restauració de la 281 006