FerroCat
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
En col·laboració amb
Últimos temas
» Horaris dels trens de passatgers i mercaderies
Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 2 EmptyDj Des 19, 2013 8:27 pm por UT440_132M

» Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 2 EmptyDc Des 04, 2013 10:24 pm por UT440_132M

» Incidències internacionals
Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 2 EmptyDg Des 01, 2013 3:28 pm por UT440_132M

» Descarrilament a Sant Andreu Arenal
Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 2 EmptyDg Oct 27, 2013 10:03 pm por UT440_132M

» Train Simulator 2014
Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 2 EmptyDg Set 29, 2013 10:24 pm por QO1922

» Locomotores dièsel V200 de COMSA i RENFE
Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 2 EmptyDs Set 21, 2013 4:32 pm por QO1922

» Locomotores elèctriques 269 de RENFE
Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 2 EmptyDs Set 21, 2013 4:30 pm por QO1922

» Restauració de la 281 006
Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 2 EmptyDs Ago 31, 2013 6:20 pm por UT440_132M

» Renfe locomotores dièsel 333
Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 2 EmptyDj Ago 29, 2013 10:42 pm por UT440_132M

Cercar
 
 

Resultados por:
 


Rechercher Búsqueda avanzada

Recomana'ns

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

+22
BCN06
Julia_335_bcn
jtcurses
Adria95tren
Alex449
avebarcelona
juan440-112
davidjb
eldelinux
peregarcia
Rius
nilruiz
PoL
canalcole
Martí
Altaria_trianilla1619
oriolp13
Civia463
Ferran Arjona
Archie
UT440_132M
alkolo89
26 participantes

Pàgina 2 de 11 Previ  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Següent

Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 2 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  Invitat Ds Maig 01, 2010 10:51 pm

Benvingut altre vegada Xavi i benvinguts a tota la resta Very Happy

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 2 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  UT440_132M Ds Maig 01, 2010 10:53 pm

Bienvenido Adrián, i també benretrobat Xavi! Very Happy
UT440_132M
UT440_132M
Administrador

Nombre de missatges : 1657
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 39
Ubicació : Tona. Autobus: Sagalés 402 441 450. Castellà 710 711. Rodalies de Catalunya: Línia R3, Balenyà Tona Seva. Carretera: C17 s. 49/51 Tona, Les Goules N152A KM 59

http://flickr.com/photos/ut440_132m

Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 2 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  Invitat Dg Maig 02, 2010 1:36 am

Igualment per la meva part benvinguts tots tant si ja venim d'abans com tots els nous companys.

Bienvenido Adrián!


Laughing

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 2 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  Civia463 Dg Maig 02, 2010 12:45 pm

Bienvenido Adrià i benvingut de nou Xavi i a tots als que us heu incorporat recentment!

Civia463
Revisor

Nombre de missatges : 291
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 30
Ubicació : Barcelona / Cubelles

http://www.flickr.com/photos/civia463-201

Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 2 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  Archie Dg Maig 02, 2010 1:22 pm

Benvinguts/Bienvenidos a tots plegats.
Archie
Archie
Maquinista

Nombre de missatges : 568
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 32
Ubicació : La Roca

Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 2 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  oriolp13 Dg Maig 02, 2010 3:31 pm

Benretrovats a tots Very Happy
Bienvenido tú también, Adrián!

oriolp13
Revisor

Nombre de missatges : 241
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 32

Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 2 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  Invitat Dl Maig 03, 2010 9:25 am

Hola a tots, soc l'Escurso, alguns ja ens comentem per Flickr i soc de Tiana, espero poder aportar coses al nou fòrum.

Salut!

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 2 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  Civia463 Dl Maig 03, 2010 6:31 pm

Benvingut al fòrum escursso!

Civia463
Revisor

Nombre de missatges : 291
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 30
Ubicació : Barcelona / Cubelles

http://www.flickr.com/photos/civia463-201

Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 2 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  Invitat Dl Maig 03, 2010 7:52 pm

Ola a tots, em dic David, visc a l'Hospitalet de Llobregat, i des de molt petit sempre m'han agradat els trens, des de el metro fins a l'AVE. La meva afició va començar a Cubelles, ja que els meus tiets tenia un apartament un carrer després de l'estació. Sempre escoltava de nit la 450 o la 447, i ara els Civies.
Espero passar bones estones amb vosaltres, ja que tots aquells que disfruten amb el ferrocarril en general són una bona companyia per a mi.

Saluts!

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 2 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  PoL Dl Maig 03, 2010 7:59 pm

Hola a tots!
Em dic Pol, tinc 13 anys, i visc a Sant Andreu de la Barca (FGC: El Palau)
Desde petit, veia desde el balcó de casa meva, passar sempre trens, i amb el transcurs del temps, m'han anat agradant més.
Ara, faig vídeos en el metro i/o ferrocarrils, ja què tinc l'edat d'anar sol ja pel metro i grabar, sempre que no hi hagi gent "xunga" fent l'i****** i burlant-s'hi dels demés.
Salutacions!
PoL
PoL
Revisor

Nombre de missatges : 242
Fecha de inscripción : 03/05/2010
Edad : 27
Ubicació : Sant Andreu de la Barca (Estació El Palau d'FGC)

https://www.youtube.com/polete126

Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 2 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  Civia463 Dl Maig 03, 2010 8:08 pm

Benvinguts a tots dos David i Pol, esperem que us ho passeu molt bé en aquest fòrum. I pel que veig ja no sóc l'únic que va a Cubelles Very Happy

Civia463
Revisor

Nombre de missatges : 291
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 30
Ubicació : Barcelona / Cubelles

http://www.flickr.com/photos/civia463-201

Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 2 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  Invitat Dl Maig 03, 2010 8:09 pm

Civia463 escrigué:Benvinguts a tots dos David i Pol, esperem que us ho passeu molt bé en aquest fòrum. I pel que veig ja no sóc l'únic que va a Cubelles Very Happy
Mira que ve! Very Happy Jo al carrer Paris. (Bardají)

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 2 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  PoL Dl Maig 03, 2010 8:10 pm

Jo, a l'estiu vaig a les platges de Cubelles i Cunit Very Happy Sempre que aparcavem amb el cotxe, veia una 447 passant-hi Razz
Solien ser a prop de les 12:30
PoL
PoL
Revisor

Nombre de missatges : 242
Fecha de inscripción : 03/05/2010
Edad : 27
Ubicació : Sant Andreu de la Barca (Estació El Palau d'FGC)

https://www.youtube.com/polete126

Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 2 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  Civia463 Dl Maig 03, 2010 8:11 pm

Barcelona Subway escrigué:
Civia463 escrigué:Benvinguts a tots dos David i Pol, esperem que us ho passeu molt bé en aquest fòrum. I pel que veig ja no sóc l'únic que va a Cubelles Very Happy
Mira que ve! Very Happy Jo al carrer Paris. (Bardají)

Jo estic a l'urb el Prat de VNG, tot i que no és Cubelles, però la tinc a pocs passos. En tot cas, sigueu benvinguts, i a veure si algun dia us trobo per la estació!

Civia463
Revisor

Nombre de missatges : 291
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 30
Ubicació : Barcelona / Cubelles

http://www.flickr.com/photos/civia463-201

Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 2 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  Invitat Dl Maig 03, 2010 8:17 pm

Donar la benvinguda al nous companys, escursso, Barcelona Subway i Pol, esperem que disfruteu molt del foro amb la nostre afició, els trens!

Wink

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 2 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  Invitat Dl Maig 03, 2010 8:26 pm

Buenas a todos ,me llamo Alberto o Albert como vosotros querais,algunos ya me conocereis otros,la mayoria no,vengo del anterior Ferrocat,mi nick era Serie 71 pero me banearon sin ningun motivo alguno.
Bueno pues para los que no me conoceis soy de Palma de Mallorca tengo 25 años y esperando para entrar en los Ferrocarriles de Mallorca pero parece que todavia me queda un buen rato.
Hago fotos a los Ferrocarriles de aqui y ahora parece que el tema ferroviario se esta poniendo caliente aqui en Mallorca.
Hace unas semanas comenzarons las obras del Tram-Tren de Manacor-Arta,el miercoles comienza la Electrificacion de la linea Palma-Inca y hace unas semanas se dieron unas jornadas del 25 Aniversario del Tranvia a Europa.
Bueno espero estar bien con vosotros y felicitar a la nueva directiva por crear un nuevo lugar de encuentro para los amantes del Ferrocarril.
Saludoss Very Happy y siento con el Tocho de presentacion.

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 2 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  Civia463 Dl Maig 03, 2010 8:28 pm

Bienvenido de nuevo Albert!

Civia463
Revisor

Nombre de missatges : 291
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 30
Ubicació : Barcelona / Cubelles

http://www.flickr.com/photos/civia463-201

Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 2 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  Altaria_trianilla1619 Dl Maig 03, 2010 8:36 pm

Benvinguts a tots!

Bienvenidos a todos!

Ferromallorca escrigué:Buenas a todos ,me llamo Alberto o Albert como vosotros querais,algunos ya me conocereis otros,la mayoria no,vengo del anterior Ferrocat,mi nick era Serie 71 pero me banearon sin ningun motivo alguno.

Seguramente fuera porque sobrepasaste el límite de los 90 días sin escribir ningún mensaje en el foro, pasado este tiempo, se borra el usuario del foro automáticamente.

Wink Wink
Altaria_trianilla1619
Altaria_trianilla1619
Cap de taller

Nombre de missatges : 188
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 32
Ubicació : Sabadell (Barcelona)

Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 2 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  Invitat Dl Maig 03, 2010 8:37 pm

Igualmente por mi parte Albert bienvenido y cómo no te recuerdo del antiguo foro, saludos!

Smile

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 2 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  Invitat Dl Maig 03, 2010 8:37 pm

Altaria_trianilla1619 escrigué:Benvinguts a tots!

Bienvenidos a todos!

Ferromallorca escrigué:Buenas a todos ,me llamo Alberto o Albert como vosotros querais,algunos ya me conocereis otros,la mayoria no,vengo del anterior Ferrocat,mi nick era Serie 71 pero me banearon sin ningun motivo alguno.

Seguramente fuera porque sobrepasaste el límite de los 90 días sin escribir ningún mensaje en el foro, pasado este tiempo, se borra el usuario del foro automáticamente.

Wink Wink

Josep no era aquet el motiu...

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 2 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  Archie Dl Maig 03, 2010 8:40 pm

Benvinguts a tots plegats. Very Happy
Archie
Archie
Maquinista

Nombre de missatges : 568
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 32
Ubicació : La Roca

Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 2 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  Invitat Dl Maig 03, 2010 8:42 pm

Lo primero de todo gracias por las primeras bienvenidas,soys unos Crackss xd.
lo segundo lo que dice Ems es verdad,no fue por ese motivo.
venga Gracias de nuevo y espero poder colaborar en todo lo que haga falta en este estupendo Foro.

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 2 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  Invitat Dl Maig 03, 2010 8:47 pm

Ten por seguro Albert que aquí y ahora el Nou Ferrocat no tiene nada que ver con el anterior, sobretodo en maneras de comportamiento que a la larga pasan factura cómo se ha podido demostrar hace nada, soy Enric, en alguna ocasión por msn no estoy seguro si por feisbuk hemos hecho cambio de impresiones!

Saludos y aquí estamos, recuerdo tus magnificas fotos del Trén de Soller, un gran documento!


Very Happy

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 2 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  UT440_132M Dl Maig 03, 2010 8:52 pm

Benvinguts a tots a la vostra nova casa. Bienvenidos a todos a vuestra nueva casa. Very Happy
UT440_132M
UT440_132M
Administrador

Nombre de missatges : 1657
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 39
Ubicació : Tona. Autobus: Sagalés 402 441 450. Castellà 710 711. Rodalies de Catalunya: Línia R3, Balenyà Tona Seva. Carretera: C17 s. 49/51 Tona, Les Goules N152A KM 59

http://flickr.com/photos/ut440_132m

Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 2 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  nilruiz Dl Maig 03, 2010 9:04 pm

Hola, Soc el Nil de l'antic Ferrocat. Per qui no em coneix sóc d'Andorra i tinc 13 anys.
Tranquils no us penseu que m'he registrat per molestar-vos. El que m'importa es l'afició, informar i ser informat.
Salutacions.
nilruiz
nilruiz
Maquinista

Nombre de missatges : 587
Fecha de inscripción : 03/05/2010
Edad : 27
Ubicació : Andorra la Vella (Andorra)

http://www.flickr.com/photos/nilruiz

Tornar a dalt Ir abajo

Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se) - Página 2 Empty Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 11 Previ  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Següent

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum