FerroCat
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
En col·laboració amb
Últimos temas
» Horaris dels trens de passatgers i mercaderies
Sobre concursos... EmptyDj Des 19, 2013 8:27 pm por UT440_132M

» Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Sobre concursos... EmptyDc Des 04, 2013 10:24 pm por UT440_132M

» Incidències internacionals
Sobre concursos... EmptyDg Des 01, 2013 3:28 pm por UT440_132M

» Descarrilament a Sant Andreu Arenal
Sobre concursos... EmptyDg Oct 27, 2013 10:03 pm por UT440_132M

» Train Simulator 2014
Sobre concursos... EmptyDg Set 29, 2013 10:24 pm por QO1922

» Locomotores dièsel V200 de COMSA i RENFE
Sobre concursos... EmptyDs Set 21, 2013 4:32 pm por QO1922

» Locomotores elèctriques 269 de RENFE
Sobre concursos... EmptyDs Set 21, 2013 4:30 pm por QO1922

» Restauració de la 281 006
Sobre concursos... EmptyDs Ago 31, 2013 6:20 pm por UT440_132M

» Renfe locomotores dièsel 333
Sobre concursos... EmptyDj Ago 29, 2013 10:42 pm por UT440_132M

Cercar
 
 

Resultados por:
 


Rechercher Búsqueda avanzada

Recomana'ns

Sobre concursos...

+2
nilruiz
Altaria_trianilla1619
6 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

Sobre concursos... Empty Sobre concursos...

Missatge  Altaria_trianilla1619 Dg Jun 06, 2010 7:13 pm

alkolo89 escrigué:
Es va dir en el seu temps, com voleu fer un concurs presentan les fotografies de manera anònima? Primer de tot, que almenys jo, i altres companys, no penjem cap foto sense firmar-la, passo que me les robin. I problema aquí cap, només he fet un comentari i vaig ficar el desempat, així que no crec que sigui tant greu ficar les fotos amb el nom de qui les fa (a part, per com es la foto se sap de qui és).

Es pot fer, i tant que es pot fer! Per això nomès fa falta una persona que no participi al concurs, a poder ser de l'administració, al qual els participants enviaran les seves fotos. Aquesta persona de l'administració les penjarà al seu corresponent fil juntament amb l'enquesta de les votacions. Per evitar robatoris, es pot incorporar una marca d'aigua discreta (transparència al 90%) que posi NOUFERROCAT.
Si això no us agrada, també es pot crear un compte d'usuari anomenat, per exemple: concursos fotografies, en el qual nomès podràn accedir aquelles persones participants al concurs, previ avis a l'administració. Per evitar robatoris de fotografies, es faria servir el mètode anterior.

T'asseguro que, vulguis o no, es vota a la persona i no pas a la foto... i ho tinc comprovat.
Altaria_trianilla1619
Altaria_trianilla1619
Cap de taller

Nombre de missatges : 188
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 32
Ubicació : Sabadell (Barcelona)

Tornar a dalt Ir abajo

Sobre concursos... Empty Re: Sobre concursos...

Missatge  nilruiz Dg Jun 06, 2010 7:21 pm

Altaria_trianilla1619 escrigué:
alkolo89 escrigué:
Es va dir en el seu temps, com voleu fer un concurs presentan les fotografies de manera anònima? Primer de tot, que almenys jo, i altres companys, no penjem cap foto sense firmar-la, passo que me les robin. I problema aquí cap, només he fet un comentari i vaig ficar el desempat, així que no crec que sigui tant greu ficar les fotos amb el nom de qui les fa (a part, per com es la foto se sap de qui és).

Es pot fer, i tant que es pot fer! Per això nomès fa falta una persona que no participi al concurs, a poder ser de l'administració, al qual els participants enviaran les seves fotos. Aquesta persona de l'administració les penjarà al seu corresponent fil juntament amb l'enquesta de les votacions. Per evitar robatoris, es pot incorporar una marca d'aigua discreta (transparència al 90%) que posi NOUFERROCAT.
Si això no us agrada, també es pot crear un compte d'usuari anomenat, per exemple: concursos fotografies, en el qual nomès podràn accedir aquelles persones participants al concurs, previ avis a l'administració. Per evitar robatoris de fotografies, es faria servir el mètode anterior.

T'asseguro que, vulguis o no, es vota a la persona i no pas a la foto... i ho tinc comprovat.


A mi em sembla molt bona idea, tant l'una com l'altre!
nilruiz
nilruiz
Maquinista

Nombre de missatges : 587
Fecha de inscripción : 03/05/2010
Edad : 27
Ubicació : Andorra la Vella (Andorra)

http://www.flickr.com/photos/nilruiz

Tornar a dalt Ir abajo

Sobre concursos... Empty Re: Sobre concursos...

Missatge  UT440_132M Dg Jun 06, 2010 7:21 pm

Altaria_trianilla1619 escrigué:

Es pot fer, i tant que es pot fer! Per això nomès fa falta una persona que no participi al concurs, a poder ser de l'administració, al qual els participants enviaran les seves fotos. Aquesta persona de l'administració les penjarà al seu corresponent fil juntament amb l'enquesta de les votacions. Per evitar robatoris, es pot incorporar una marca d'aigua discreta (transparència al 90%) que posi NOUFERROCAT.
Si això no us agrada, també es pot crear un compte d'usuari anomenat, per exemple: concursos fotografies, en el qual nomès podràn accedir aquelles persones participants al concurs, previ avis a l'administració. Per evitar robatoris de fotografies, es faria servir el mètode anterior.

T'asseguro que, vulguis o no, es vota a la persona i no pas a la foto... i ho tinc comprovat.

Ja em perdonaràs, però em sembla la proposta més absurda que he sentit mai. Enlloc he vist que els usuaris presentin fotos de forma anònima. I se seguirà fent així, ja que jo i l'Aleix hi estem d'acord, i tenim un ampli consens d'altres usuaris del fòrum. La participació és lliure, i qui no vulgui participar, que no ho faci, nosaltres no l'obligarem. I si a algú no li cau bé determinat usuari, doncs és el seu problema. Per la meva part i de l'Aleix, tema tancat, se seguirà fent com fins ara, i a qui no li agradi, que s'hi posi fulles. Clar i català! Sento ser tant dur.
UT440_132M
UT440_132M
Administrador

Nombre de missatges : 1657
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 39
Ubicació : Tona. Autobus: Sagalés 402 441 450. Castellà 710 711. Rodalies de Catalunya: Línia R3, Balenyà Tona Seva. Carretera: C17 s. 49/51 Tona, Les Goules N152A KM 59

http://flickr.com/photos/ut440_132m

Tornar a dalt Ir abajo

Sobre concursos... Empty Re: Sobre concursos...

Missatge  nilruiz Dg Jun 06, 2010 7:26 pm

Doncs, jo veic bé la proposta de crea un compte per a tots i allà posesim les nostres fotos amb una marca d'aigua dient: NOUFERROCAT, com a dit el Josep.
Perque sino aixó sembla Eurovisión.
nilruiz
nilruiz
Maquinista

Nombre de missatges : 587
Fecha de inscripción : 03/05/2010
Edad : 27
Ubicació : Andorra la Vella (Andorra)

http://www.flickr.com/photos/nilruiz

Tornar a dalt Ir abajo

Sobre concursos... Empty Re: Sobre concursos...

Missatge  alkolo89 Dg Jun 06, 2010 7:27 pm

Nil, per l'estil de la foto es sap de qui es cada foto, ja que sabem per on ens anem movent entre tots, així que és per aquest senzill motiu que és una tonteria fer-ho així. Com ja s'han donat totes les explicacions, i ja ho ha dit l'Oriol, donem el tema per tancat.
alkolo89
alkolo89
Administrador

Nombre de missatges : 1037
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 34
Ubicació : R3: Puigcerdà-La Sagrera Meridiana <M>: L5 Sant Pau-Dos de Maig

http://www.flickr.com/photos/ut440_131m/

Tornar a dalt Ir abajo

Sobre concursos... Empty Re: Sobre concursos...

Missatge  Altaria_trianilla1619 Dg Jun 06, 2010 7:29 pm

Tranquils nois, no tornaré a fer cap tipus de proposta. Total, perquè digueu que són absurdes... passo del tema. I ja em pensaré si continuu participant aquí.

T'asseguro que SI hi ha hagut concursos de fotografies (tant ferroviaris com no) on es presenten les fotos de forma anònima. Sense anar més lluny, a Tranvia, el concurs de nadal.

Ah, i com diria Artur Mas... és d'un baix to, d'un baix gust i d'un baix nivell molt preocupant que una persona de l'administració contesti així a un usuari.
Altaria_trianilla1619
Altaria_trianilla1619
Cap de taller

Nombre de missatges : 188
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 32
Ubicació : Sabadell (Barcelona)

Tornar a dalt Ir abajo

Sobre concursos... Empty Re: Sobre concursos...

Missatge  UT440_132M Dg Jun 06, 2010 7:33 pm

És que un dels motius pels quals rebutgem fer el concurs anònim, és aquest, cadascú te una manera de fer les fotos, i tots sabem més o menys per on ens movem. Com ja he dit, cadascú és lliure de participar en el concurs. Ho sento, però de vegades un s'ha de ficar d'aquesta manera perquè entengueu les coses. Sóc una persona que dic les coses com les veig, i no m'amago de res. Com diu la cançó: Yo soy así, y así seguiré, nunca cambiaré...
UT440_132M
UT440_132M
Administrador

Nombre de missatges : 1657
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 39
Ubicació : Tona. Autobus: Sagalés 402 441 450. Castellà 710 711. Rodalies de Catalunya: Línia R3, Balenyà Tona Seva. Carretera: C17 s. 49/51 Tona, Les Goules N152A KM 59

http://flickr.com/photos/ut440_132m

Tornar a dalt Ir abajo

Sobre concursos... Empty Re: Sobre concursos...

Missatge  nilruiz Dg Jun 06, 2010 7:36 pm

Altaria_trianilla1619 escrigué:Tranquils nois, no tornaré a fer cap tipus de proposta. Total, perquè digueu que són absurdes... passo del tema. I ja em pensaré si continuu participant aquí.

T'asseguro que SI hi ha hagut concursos de fotografies (tant ferroviaris com no) on es presenten les fotos de forma anònima. Sense anar més lluny, a Tranvia, el concurs de nadal.

Ah, i com diria Artur Mas... és d'un baix to, d'un baix gust i d'un baix nivell molt preocupant que una persona de l'administració contesti així a un usuari.


+1!
nilruiz
nilruiz
Maquinista

Nombre de missatges : 587
Fecha de inscripción : 03/05/2010
Edad : 27
Ubicació : Andorra la Vella (Andorra)

http://www.flickr.com/photos/nilruiz

Tornar a dalt Ir abajo

Sobre concursos... Empty Re: Sobre concursos...

Missatge  alkolo89 Dg Jun 06, 2010 7:40 pm

Recordo a part, que ja es va fer la proposta i es va dir que no es faria, que ens ho vam mirar i no ho veiem factible. No se a que venen tantes ganes de remenar un tema sobre el qual es va parlar al respecte.
alkolo89
alkolo89
Administrador

Nombre de missatges : 1037
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 34
Ubicació : R3: Puigcerdà-La Sagrera Meridiana <M>: L5 Sant Pau-Dos de Maig

http://www.flickr.com/photos/ut440_131m/

Tornar a dalt Ir abajo

Sobre concursos... Empty Re: Sobre concursos...

Missatge  nilruiz Dg Jun 06, 2010 7:41 pm

alkolo89 escrigué:Recordo a part, que ja es va fer la proposta i es va dir que no es faria, que ens ho vam mirar i no ho veiem factible. No se a que venen tantes ganes de remenar un tema sobre el qual es va parlar al respecte.


Vau negar la proposta, pero no es va donar cap tipus de idees de com fer'ho, i ara s'en han donat.
nilruiz
nilruiz
Maquinista

Nombre de missatges : 587
Fecha de inscripción : 03/05/2010
Edad : 27
Ubicació : Andorra la Vella (Andorra)

http://www.flickr.com/photos/nilruiz

Tornar a dalt Ir abajo

Sobre concursos... Empty Re: Sobre concursos...

Missatge  alkolo89 Dg Jun 06, 2010 7:44 pm

Simplement vam dir que no ho veiem factible, ja que tenim els nostres motius, els quals us hem exposat ara. Al veure una foto de qui sigui es sap qui l'ha fet, cadascú té un estil, una manera d'encuadrar, etc.
Prou ja de repetir-se. Es va dir i s'ha dit que no així que prou, que alguns es repeteixen més que la ceba . . .
alkolo89
alkolo89
Administrador

Nombre de missatges : 1037
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 34
Ubicació : R3: Puigcerdà-La Sagrera Meridiana <M>: L5 Sant Pau-Dos de Maig

http://www.flickr.com/photos/ut440_131m/

Tornar a dalt Ir abajo

Sobre concursos... Empty Re: Sobre concursos...

Missatge  Altaria_trianilla1619 Dg Jun 06, 2010 7:45 pm

Si és clar, cadascú tindrà el seu estil per a fer fotos, això és normal, com també cadascú té el seu radi d'acció però no és exclusiu d'una persona, igual que jo puc anar a fer fotos per la C3 tu pots anar a Tarragona, i X persona pot anar-se'n a Lleida i etc. no és un motiu massa sòlid al meu parer. A més a més, crec que és un alicient per a superar-se un mateix en la presa de fotografies, en la recerca de nous estils. Donaria una més gran diversitat fotogràfica i això és el que interesa, i no pas el presentar els mateixos estils caada concurs,perquè de ser així, puc anar jo ara mateix a Castellarnau i presentar-la per Juny, al juliol hi torno, i la torno a presentar, i què tenim?... les mateixes fotografies amb diferent llum cada mes, amb una 447 diferent... però bueno, no se perquè m'entesto en continuar escrivint propostes si acabaran caient en un sac trencat.

En fi...
Altaria_trianilla1619
Altaria_trianilla1619
Cap de taller

Nombre de missatges : 188
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 32
Ubicació : Sabadell (Barcelona)

Tornar a dalt Ir abajo

Sobre concursos... Empty Re: Sobre concursos...

Missatge  alkolo89 Dg Jun 06, 2010 7:51 pm

Perdona que et digui, però almenys en el cas de les meves en cada concurs vaig buscant coses diferents, així com llocs i material diferent. I per molt que s'intenti intentar-ho fer d'una altra manera, cadascú té una manera de fer que sempre es mostra en la foto, per molts canvis que intenti mostrar. I ara si-us-plau, prou, ja s'ha dit tot i només s'està tornant a dir el que ja es va dir.
alkolo89
alkolo89
Administrador

Nombre de missatges : 1037
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 34
Ubicació : R3: Puigcerdà-La Sagrera Meridiana <M>: L5 Sant Pau-Dos de Maig

http://www.flickr.com/photos/ut440_131m/

Tornar a dalt Ir abajo

Sobre concursos... Empty Re: Sobre concursos...

Missatge  Altaria_trianilla1619 Dg Jun 06, 2010 7:55 pm

Parlava en general...
I si l'administració va amb aquests aires... em sembla a mi que no s'arribarà massa lluny. Un vol fer propostes i el que rep és una patada als collons.

Si es donen arguments sòlids en contra de le meva proposta encara, però els arguments que m'esteu donant, la veritat és que no s'agafen enlloc...


Editat per darrera vegada per Altaria_trianilla1619 el Dg Jun 06, 2010 7:56 pm, editat 1 cop en total
Altaria_trianilla1619
Altaria_trianilla1619
Cap de taller

Nombre de missatges : 188
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 32
Ubicació : Sabadell (Barcelona)

Tornar a dalt Ir abajo

Sobre concursos... Empty Re: Sobre concursos...

Missatge  nilruiz Dg Jun 06, 2010 7:55 pm

Es que, vosaltres no doneu arguments per recolzar la vostra opinió solament dieu que no i punt. Bé com vaig dir, es inutil i tinc les de perdre, ja que aqui si no ets de la Administració o moderació no et tracten igual.
nilruiz
nilruiz
Maquinista

Nombre de missatges : 587
Fecha de inscripción : 03/05/2010
Edad : 27
Ubicació : Andorra la Vella (Andorra)

http://www.flickr.com/photos/nilruiz

Tornar a dalt Ir abajo

Sobre concursos... Empty Re: Sobre concursos...

Missatge  Invitat Dg Jun 06, 2010 8:04 pm

Es vota a la persona, no a la foto pel que es veu... Rolling Eyes

Per aquesta raó ja no vaig ni participar en el concurs de primavera.

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Sobre concursos... Empty Re: Sobre concursos...

Missatge  nilruiz Dg Jun 06, 2010 8:05 pm

velaro_006 escrigué:Es vota a la persona, no a la foto pel que es veu... Rolling Eyes


I no Podriem fer una enquesta, si es fa o no els concursos anonimament?
nilruiz
nilruiz
Maquinista

Nombre de missatges : 587
Fecha de inscripción : 03/05/2010
Edad : 27
Ubicació : Andorra la Vella (Andorra)

http://www.flickr.com/photos/nilruiz

Tornar a dalt Ir abajo

Sobre concursos... Empty Re: Sobre concursos...

Missatge  UT440_132M Dg Jun 06, 2010 8:13 pm

Bé, l'equip d'administració hem deliberat, i al final hem decidit de fer realitat la vostra proposta. De moment farem una prova pilot, en el concurs del mes de juny. Si no funciona, tornarem al format antic. Ja us aviso que jo no participaré, i seré imparcial.
UT440_132M
UT440_132M
Administrador

Nombre de missatges : 1657
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 39
Ubicació : Tona. Autobus: Sagalés 402 441 450. Castellà 710 711. Rodalies de Catalunya: Línia R3, Balenyà Tona Seva. Carretera: C17 s. 49/51 Tona, Les Goules N152A KM 59

http://flickr.com/photos/ut440_132m

Tornar a dalt Ir abajo

Sobre concursos... Empty Re: Sobre concursos...

Missatge  Altaria_trianilla1619 Dc Jun 09, 2010 9:01 pm

Bona tarda nois!

Bueno, desprès d'uns dies de reflexió, la veritat és que he estat pensant que no valia la pena posar-se com em vaig posar per aquesta tonteria, ben pensat potser si és una mica absurd convocar un concurs anònim en aquest fòrum, ja que, qui més qui menys ja ens coneixem molt... Dit això, nomès em queda demanar perdó per tot el que ha succeït, el més important és estar units per les coses que tenim en comú, la nostra passió pel ferrocarril i els transports en general, i no pas estar dividits i enfadats per unes poques diferències, som pocs, i hem de fer pinya.

Una salutació a tothom! Wink
Altaria_trianilla1619
Altaria_trianilla1619
Cap de taller

Nombre de missatges : 188
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 32
Ubicació : Sabadell (Barcelona)

Tornar a dalt Ir abajo

Sobre concursos... Empty Re: Sobre concursos...

Missatge  alkolo89 Dc Jun 09, 2010 9:04 pm

Benvingut de nou.
Sobre el tema, millor no parlar, ja es va dir tot el que s'havia de dir, així que oblidem-lo i gaudim de la passió que ens mou i ens fa sortir faci fred o calor a la via, el ferrocarril.
alkolo89
alkolo89
Administrador

Nombre de missatges : 1037
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 34
Ubicació : R3: Puigcerdà-La Sagrera Meridiana <M>: L5 Sant Pau-Dos de Maig

http://www.flickr.com/photos/ut440_131m/

Tornar a dalt Ir abajo

Sobre concursos... Empty Re: Sobre concursos...

Missatge  nilruiz Dv Jul 23, 2010 2:34 pm

Vull proposar una mena de concurs que es presentin fotos de trens pero antigues, de messos enrere, d'un any, dos o tres. Que m'en dieu?

Wink
nilruiz
nilruiz
Maquinista

Nombre de missatges : 587
Fecha de inscripción : 03/05/2010
Edad : 27
Ubicació : Andorra la Vella (Andorra)

http://www.flickr.com/photos/nilruiz

Tornar a dalt Ir abajo

Sobre concursos... Empty Re: Sobre concursos...

Missatge  oriolp13 Dv Jul 23, 2010 3:47 pm

Jo de mesos enrere no li veig sentit, ja que al desembre podries presentar fotos fetes ara, sent les mateixes sèries que circulen.
Si es vol fer un concurs de fotos antigues haurien de ser bastant antigues, millor amb trens que actualment ja no circulin...Wink

oriolp13
Revisor

Nombre de missatges : 241
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 32

Tornar a dalt Ir abajo

Sobre concursos... Empty Re: Sobre concursos...

Missatge  UT440_132M Dv Jul 23, 2010 3:51 pm

nilruiz escrigué:Vull proposar una mena de concurs que es presentin fotos de trens pero antigues, de messos enrere, d'un any, dos o tres. Que m'en dieu?

Wink
Si es fa com a màxim haurien de ser de l'any 2006, i crec que pocs dels que estem aquí tenim fotos més enllà d'aquell any. Si hi ha consens, el fem.
UT440_132M
UT440_132M
Administrador

Nombre de missatges : 1657
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 39
Ubicació : Tona. Autobus: Sagalés 402 441 450. Castellà 710 711. Rodalies de Catalunya: Línia R3, Balenyà Tona Seva. Carretera: C17 s. 49/51 Tona, Les Goules N152A KM 59

http://flickr.com/photos/ut440_132m

Tornar a dalt Ir abajo

Sobre concursos... Empty Re: Sobre concursos...

Missatge  Invitat Dv Jul 23, 2010 7:51 pm

Home, jo tinc forces fotos de Núria de l'any 2007 (incloent-n'hi algunes del suposat tren d'emergència amb la E1 i el cotxe de viatgers, que tant de bo n'hi hagués fet unes quantes més...).

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Sobre concursos... Empty Re: Sobre concursos...

Missatge  nilruiz Dv Jul 23, 2010 8:38 pm

Ah, d'acord es igual llavors. Wink
nilruiz
nilruiz
Maquinista

Nombre de missatges : 587
Fecha de inscripción : 03/05/2010
Edad : 27
Ubicació : Andorra la Vella (Andorra)

http://www.flickr.com/photos/nilruiz

Tornar a dalt Ir abajo

Sobre concursos... Empty Re: Sobre concursos...

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum