Seguiment locomotora 250-007
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Seguiment locomotora 250-007
Ara pràcticament no val la pena obrir aquest fi, ja que només en sobreviu una, la 250-007. En aquest fil es poden posar totes les circulacions que s'hagin vist amb aquesta locomotora, ja que té els dies comptats.
Editat per darrera vegada per UT440_132M el Dl Maig 03, 2010 6:22 pm, editat 1 cop en total
Re: Seguiment locomotora 250-007
Doncs podries canviar el nom i posar seguiment de la locomotora 250.007.
Archie- Maquinista
- Nombre de missatges : 568
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 33
Ubicació : La Roca
Re: Seguiment locomotora 250-007
La setmana pasada després de dias i dias sense trobarme cap, clar amb una ja direu, están a Els Monjos va circular amb el butaner la única 007 direcció Granollers.
Invitat- Invitat
Re: Seguiment locomotora 250-007
Bé, aquesta locomotora ja fa unes setmanes va ser donada de baixa i, actualment, està apartada amb d'altres companyes a València Font de Sant Lluís.
Re: Seguiment locomotora 250-007
Mala peça al teler...canalcole escrigué:Bé, aquesta locomotora ja fa unes setmanes va ser donada de baixa i, actualment, està apartada amb d'altres companyes a València Font de Sant Lluís.
Re: Seguiment locomotora 250-007
Diria Jordi que mes aviat no, quan van cap allá es per acabar amb ellas, ara per mi estaria prou content que per lo menys una si que quedés reservada, pèro tema complicat!
Invitat- Invitat
Re: Seguiment locomotora 250-007
Curiós... de quantes unitats deu disposar la totalitat del parc de Renfe pel que fa a aquest model? I ara és possible que no en quedi ni una?
A veure si alguna associació en salva alguna...
A veure si alguna associació en salva alguna...
Invitat- Invitat
Re: Seguiment locomotora 250-007
No es sols tema d'associacións, estan las ganes de la operadora de fer realitát una cessió que segur son nul-las!
Invitat- Invitat
Re: Seguiment locomotora 250-007
En això hi posaria la ma al foc, que la operadora tampoc té cap interès de cedir material que no li és rendible (segons la seva política... perquè rendibles ho eren, molt més que les 253, més potents i millor mecànicament que les fabricades per Bombardier)ems56 escrigué:No es sols tema d'associacións, estan las ganes de la operadora de fer realitát una cessió que segur son nul-las!
Re: Seguiment locomotora 250-007
Bé, mecanicament les 250 no gaire be la veritat. Es passaven quatre dies a la via, i altres tres per manteniment, ja que perdíen molt d'oli en els eixos, i això era molt preocupant. De fet, Can Tunis, des de que se sabía que li tocava el manteniment a les 250, a part de València, tenen o tenien un taller especialitzat per a les 250, o sigui ja us podeu imaginar el manteniment que lis feien. Les 253 son uns toros, tot s'ha de dir, encara que les 250 i les 251 poden/podien mes que les 253.
De 250, queden 5, de les que es van apartar fa aproximadament dues setmanes i mitja, que eren les que quedaven en actiu últimes. Per tant, jo sóc partidari de que no quedarà cap preservada, i si queda doncs benvinguda sigui, encara que sigui en algún pedestal.
Com deia algú, millor una 250 que la 269.404 en el "tren de la fresa" que fa el MNF, es patètic, ridícul, la història del ferrocarril a España.
Apa, deixat el rotllo, a descansar una mica.
De 250, queden 5, de les que es van apartar fa aproximadament dues setmanes i mitja, que eren les que quedaven en actiu últimes. Per tant, jo sóc partidari de que no quedarà cap preservada, i si queda doncs benvinguda sigui, encara que sigui en algún pedestal.
Com deia algú, millor una 250 que la 269.404 en el "tren de la fresa" que fa el MNF, es patètic, ridícul, la història del ferrocarril a España.
Apa, deixat el rotllo, a descansar una mica.
Archie- Maquinista
- Nombre de missatges : 568
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 33
Ubicació : La Roca
Re: Seguiment locomotora 250-007
Com el fil tracta de la 007, dir que a la tornada de Mora entre altres venia al costat un que segons comentaba habia escrit 4 llibres, un sobre las 250, entre el munt d'informació sobre aquesta serie, explicaba que precisament la 007 era la que habia inaugurat desde Barcelona el servei del Torre del Oro, segons ell explicaba que mentre els tècnics alemanys estaban a sobre per el manteniment tot anaba prou bé, pensant que aquí per els Tallers era una máquina un pél avançada, ara quan aquets van marxar ja va començar la marxa enrrere per totes ellas i sobretot va anar a molt pitjor quan las van cambiar de Barcelona a València on allá els i venia ben gros el manteniment!
Invitat- Invitat
Temas similares
» Seguiment de la 448.028
» Seguiment de la 448.002
» Seguiment 440R i 470
» Seguiment de les 311 a Catalunya
» Seguiment locomotores 253
» Seguiment de la 448.002
» Seguiment 440R i 470
» Seguiment de les 311 a Catalunya
» Seguiment locomotores 253
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dj Des 19, 2013 8:27 pm por UT440_132M
» Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Dc Des 04, 2013 10:24 pm por UT440_132M
» Incidències internacionals
Dg Des 01, 2013 3:28 pm por UT440_132M
» Descarrilament a Sant Andreu Arenal
Dg Oct 27, 2013 10:03 pm por UT440_132M
» Train Simulator 2014
Dg Set 29, 2013 10:24 pm por QO1922
» Locomotores dièsel V200 de COMSA i RENFE
Ds Set 21, 2013 4:32 pm por QO1922
» Locomotores elèctriques 269 de RENFE
Ds Set 21, 2013 4:30 pm por QO1922
» Restauració de la 281 006
Ds Ago 31, 2013 6:20 pm por UT440_132M
» Renfe locomotores dièsel 333
Dj Ago 29, 2013 10:42 pm por UT440_132M