Avaries, incidències i retards a Renfe
+12
Adria95tren
nilruiz
davidjb
PoL
Civia463
oriolp13
peregarcia
Archie
canalcole
Altaria_trianilla1619
UT440_132M
alkolo89
16 participantes
Pàgina 3 de 27
Pàgina 3 de 27 • 1, 2, 3, 4 ... 15 ... 27
Re: Avaries, incidències i retards a Renfe
[18/05/2010 08:26]
R3
Trajecte Barcelona-Vic demores de 20 minuts ambdós sentits a causa d'una incidència a les instal.lacions.
R3
Trajecte Barcelona-Vic demores de 20 minuts ambdós sentits a causa d'una incidència a les instal.lacions.
Re: Avaries, incidències i retards a Renfe
Nou matí amb problemes al tren
Una avaria en el sistema de senyalització dels trens ha provocat retards de 20 minuts. S'espera recuperar la normalitat al llarg del matí.
-Incidències a Rodalies
L'avaria, que s'ha detectat a les 08.00 hores d'aquest matí, s'ha resolt a les 09.40, segons ha comunicat el gestor d'infraestructures Adif, que també ha assenyalat que espera recuperar la normalitat en la circulació dels trens al llarg del matí.
La incidència s'ha produït en els sistemes de senyalització dels trens i, segons les mateixes fonts, quan això succeeix tots els semàfors es posen en vermell per seguretat i es van obrint tren per tren per evitar xocs, el que alenteix de forma considerable la circulació.
Dimarts 18 de maig - 09:00
Els trens de la línia 3 de Rodalies acumulen de mitjana uns 20 minuts de retard per una avaria al sistema de senyalització a les estacions de Granollers i Parets del Vallès. Els retards són en tot el tram de la línia i en els dos sentits de la circulació, segons Renfe. En concret, es tracta d'una avaria als semàfors d'aquestes estacions que, en avariar-se, han quedat en vermell i obliga a activar-los un per un de forma manual, segons han explicat a l'ACN fonts d'Adif. La incidència ha començat poc abans de les vuit del matí. Els tècnics treballen aquest dimarts al matí per tal de restablir la normalitat.
Osona.com
Una avaria en el sistema de senyalització dels trens ha provocat retards de 20 minuts. S'espera recuperar la normalitat al llarg del matí.
-Incidències a Rodalies
L'avaria, que s'ha detectat a les 08.00 hores d'aquest matí, s'ha resolt a les 09.40, segons ha comunicat el gestor d'infraestructures Adif, que també ha assenyalat que espera recuperar la normalitat en la circulació dels trens al llarg del matí.
La incidència s'ha produït en els sistemes de senyalització dels trens i, segons les mateixes fonts, quan això succeeix tots els semàfors es posen en vermell per seguretat i es van obrint tren per tren per evitar xocs, el que alenteix de forma considerable la circulació.
Dimarts 18 de maig - 09:00
Els trens de la línia 3 de Rodalies acumulen de mitjana uns 20 minuts de retard per una avaria al sistema de senyalització a les estacions de Granollers i Parets del Vallès. Els retards són en tot el tram de la línia i en els dos sentits de la circulació, segons Renfe. En concret, es tracta d'una avaria als semàfors d'aquestes estacions que, en avariar-se, han quedat en vermell i obliga a activar-los un per un de forma manual, segons han explicat a l'ACN fonts d'Adif. La incidència ha començat poc abans de les vuit del matí. Els tècnics treballen aquest dimarts al matí per tal de restablir la normalitat.
Osona.com
Re: Avaries, incidències i retards a Renfe
[19/05/2010 21:19]
R4
Tren Sant Vicenç (20:39) - Badalona (22:16) demora de 35 minuts per actes incívics i espera de l'autoritat policial.
Rodalies de Catalunya
R4
Tren Sant Vicenç (20:39) - Badalona (22:16) demora de 35 minuts per actes incívics i espera de l'autoritat policial.
Rodalies de Catalunya
Re: Avaries, incidències i retards a Renfe
Un quart d'hora de retard a la línia R3 de Rodalies de Renfe per una avaria
3cat24.cat
Sant Martí de Centelles (ACN).- Els trens de la línia R3 de Rodalies (L'Hospitalet - Vic ¿ Puigcerdà) circulen amb un quart d'hora de retard en ambdós sentits de la marxa a causa d'una avaria entre les estacions de Sant Martí de Centelles (Osona) i el Figaró (Vallès Oriental). És un tram de via única com la resta del recorregut des de Puigcerdà (Cerdanya), fins a Montcada i Reixach (Vallès Occidental). Els tècnics d'Adif, l'empresa que gestiona les infraestructures ferroviàries, indiquen que l'avaria s'ha produït en una zona on s'estan fent obres, on han trobat una pinça trencada.
3cat24.cat
Re: Avaries, incidències i retards a Renfe
[21/05/2010 14:03]
R4
Per incidència a les instal.lacions Sagrera - Sant Andreu es restringeix la circulació a la línia R4 Sud a dos trens per sentit i hora.
[21/05/2010 14:03]
R2 Sud, R2 Nord
Per incidència a les instal.lacions entre Sagrera i Sant Andreu destinació Aeroport desviats desde Sant Andreu per Plaça de Catalunya.
[21/05/2010 14:22]
R2 Sud, R2 Nord
Per incidència que afecta a les instal.lacions d'electrificiació entre Sagrera i Passeig de Gràcia afectacions superiors a 20 minuts
Rodalies de Catalunya
[21/05/2010 14:56]
R2 Sud, R2 Nord
Normalitzada la circulació de la línia R2 Nord a totes les destinacions, efectuant el pas per el seu recorregut habitual.
[21/05/2010 15:02]
R4
Per la incidència a les instal.lacions ja solventada d'electrificació Sagrera - Passeig Gràcia afectacions de 15 minuts Bcn - Martorell
Rodalies de Catalunya
Rodalies de Catalunya
[21/05/2010 20:33]
R2 Nord
Degut a una incidència a les instal.lacions a Granollers Centre demora de 20 minuts en ambdòs sentits a la línia R2 Nord.
R4
Per incidència a les instal.lacions Sagrera - Sant Andreu es restringeix la circulació a la línia R4 Sud a dos trens per sentit i hora.
[21/05/2010 14:03]
R2 Sud, R2 Nord
Per incidència a les instal.lacions entre Sagrera i Sant Andreu destinació Aeroport desviats desde Sant Andreu per Plaça de Catalunya.
[21/05/2010 14:22]
R2 Sud, R2 Nord
Per incidència que afecta a les instal.lacions d'electrificiació entre Sagrera i Passeig de Gràcia afectacions superiors a 20 minuts
Rodalies de Catalunya
[21/05/2010 14:56]
R2 Sud, R2 Nord
Normalitzada la circulació de la línia R2 Nord a totes les destinacions, efectuant el pas per el seu recorregut habitual.
[21/05/2010 15:02]
R4
Per la incidència a les instal.lacions ja solventada d'electrificació Sagrera - Passeig Gràcia afectacions de 15 minuts Bcn - Martorell
Rodalies de Catalunya
Rodalies de Catalunya
[21/05/2010 20:33]
R2 Nord
Degut a una incidència a les instal.lacions a Granollers Centre demora de 20 minuts en ambdòs sentits a la línia R2 Nord.
Re: Avaries, incidències i retards a Renfe
[23/05/2010 05:57]
R4
Per obres de millora d'infraestructura transbordament en autobús entre les estacions de Castellbisbal i Molins de Rei.
[23/05/2010 05:53]
R2 Sud, R2 Nord
Per obres de millora d'infraestructura trens de linia R2 Sud inician i finaliztan el seu recorregut en de Barcelona Estació de França.
[23/05/2010 05:46]
R2 Nord
Per obres de millora d'infraestructura els trens de linia R2 Nord inician i finaliztan el seu recorregut en de St. Andreu Comtal-
Visca el escriure bé!
R4
Per obres de millora d'infraestructura transbordament en autobús entre les estacions de Castellbisbal i Molins de Rei.
[23/05/2010 05:53]
R2 Sud, R2 Nord
Per obres de millora d'infraestructura trens de linia R2 Sud inician i finaliztan el seu recorregut en de Barcelona Estació de França.
[23/05/2010 05:46]
R2 Nord
Per obres de millora d'infraestructura els trens de linia R2 Nord inician i finaliztan el seu recorregut en de St. Andreu Comtal-
Visca el escriure bé!
Re: Avaries, incidències i retards a Renfe
Matí una mica mogudet a les dues línies que passen per Granollers:
[25/05/2010 11:12]
R3
Per incidència a les instal·lacions de la línia, els trens circulen amb demores superiors als 45 minuts.
[25/05/2010 10:36]
R2 Nord
Tren Sant Celoni (10.05h)-Aeroport (11.27h) circula amb una demora de 15 minuts per incidència del tren ja solventada
[25/05/2010 10:29]
R2 Nord
Tren Aeroport (10.08h)- Sant Celoni (11.32h) circula amb un retard de 15 minuts per incidència al tren ja solventada
[25/05/2010 11:12]
R3
Per incidència a les instal·lacions de la línia, els trens circulen amb demores superiors als 45 minuts.
[25/05/2010 10:36]
R2 Nord
Tren Sant Celoni (10.05h)-Aeroport (11.27h) circula amb una demora de 15 minuts per incidència del tren ja solventada
[25/05/2010 10:29]
R2 Nord
Tren Aeroport (10.08h)- Sant Celoni (11.32h) circula amb un retard de 15 minuts per incidència al tren ja solventada
Re: Avaries, incidències i retards a Renfe
Més incidències:
http://www.osona.com/noticia/20565/avaria/provoca/retards/minuts/linia/tren
Actualitzat el 25/05/2010 a les 11:27h
Una avaria provoca retards de 45 minuts a la línia de tren
Durant mitja hora el servei ha estat aturat
-Incidències Rodalies
La línia de tren Barcelona-Ripoll-Puigcerdà pateix retards de 45 minuts de mitjana des d'un quart de dotze. Abans, durant mitja hora, el servei ha estat interromput per una nova avaria en el sistema de senyalització a l'alçada de Vic. Mentre ha durat l'avaria els trens s'han esperat a les estacions.
Rodalies de Catalunya
[25/05/2010 12:32]
R7
Tren Sant Andreu Arenal (12.03h)-Martorell (12.44h), circula amb demora de 15 minuts per incidència a les instal·lacions ja solventada
[25/05/2010 12:22]
R1
Tren l'Hospitalet de Llobregat (12.05h)-Maçanet (13.50h), circula amb 15 minuts de retard per una avaria en origen ja solventada
[25/05/2010 11:58]
R3
Tren Sant Andreu Arenal (11.20h)-Ripoll (13.11h), circula amb una demora de 30 minuts per incidència a les instal·lacions ja solventada
http://www.osona.com/noticia/20565/avaria/provoca/retards/minuts/linia/tren
Actualitzat el 25/05/2010 a les 11:27h
Una avaria provoca retards de 45 minuts a la línia de tren
Durant mitja hora el servei ha estat aturat
-Incidències Rodalies
La línia de tren Barcelona-Ripoll-Puigcerdà pateix retards de 45 minuts de mitjana des d'un quart de dotze. Abans, durant mitja hora, el servei ha estat interromput per una nova avaria en el sistema de senyalització a l'alçada de Vic. Mentre ha durat l'avaria els trens s'han esperat a les estacions.
Rodalies de Catalunya
[25/05/2010 12:32]
R7
Tren Sant Andreu Arenal (12.03h)-Martorell (12.44h), circula amb demora de 15 minuts per incidència a les instal·lacions ja solventada
[25/05/2010 12:22]
R1
Tren l'Hospitalet de Llobregat (12.05h)-Maçanet (13.50h), circula amb 15 minuts de retard per una avaria en origen ja solventada
[25/05/2010 11:58]
R3
Tren Sant Andreu Arenal (11.20h)-Ripoll (13.11h), circula amb una demora de 30 minuts per incidència a les instal·lacions ja solventada
Re: Avaries, incidències i retards a Renfe
[26/05/2010 08:55]
R3
Tren S.A.Arenal (8:10) Ribes de Freser (10:23) circula amb una demora de 15 minuts a causa de logística ferroviària.
R3
Tren S.A.Arenal (8:10) Ribes de Freser (10:23) circula amb una demora de 15 minuts a causa de logística ferroviària.
Re: Avaries, incidències i retards a Renfe
[27/05/2010 19:16]
R2 Nord
Per incidència tècnica de tren detingut a P Gràcia, trens destinació Granollers i S. Celoni amb demores que poden superar els 20 minuts
[27/05/2010 19:27]
R4
Tren de Hospitalet (18:39) a Manresa (20:13) i Lleida circularà amb demora de 40 minuts per incidència tècnica del tren ja solventada
R2 Nord
Per incidència tècnica de tren detingut a P Gràcia, trens destinació Granollers i S. Celoni amb demores que poden superar els 20 minuts
[27/05/2010 19:27]
R4
Tren de Hospitalet (18:39) a Manresa (20:13) i Lleida circularà amb demora de 40 minuts per incidència tècnica del tren ja solventada
Re: Avaries, incidències i retards a Renfe
[28/05/2010 16:45]
R2 Sud
Tren E.França (15:51) - Sant Vicenç (17:03) demora de 20 minuts per afluencia de viatgers i per actes incívics a l'estació de El Prat.
Rodalies de Catalunya
R2 Sud
Tren E.França (15:51) - Sant Vicenç (17:03) demora de 20 minuts per afluencia de viatgers i per actes incívics a l'estació de El Prat.
Rodalies de Catalunya
Re: Avaries, incidències i retards a Renfe
El tren se'n va buit
Per falta d'avisos, un tren surt de l'estació sense cap passatger a bord
http://www.elpunt.cat/noticia/article/7-vista/8-articles/174688.html
Els viatgers de la següent estació, què deuen pensar? Que el passatge s'ha volatilitzat?
Un matí arribo a l'estació del tren i veig que la gent, que en circumstàncies normals estaria repartida al llarg de l'andana, es troba tota concentrada a la boca del pas subterrani que comunica amb les altres andanes. A la via cinc hi ha un tren, amb origen en aquesta estació i per tant buit, que fa tota la pinta d'haver de sortir d'un moment a l'altre cap a Barcelona. Com que els altaveus no indiquen res, els candidats a viatgers no s'aventuren a baixar les escales del pas subterrani i anar fins a la via cinc i tornar-les a pujar, perquè tenen por que mentre fan aquesta maniobra arribi un altre tren a l'andana u on es troben i el perdin.
M'uneixo al grup expectant. L'altaveu sembla que vagi per dir una cosa i tots fem un gest semblant al que fan els atletes situats en el punt de sortida d'una cursa quan veuen alçar-se la pistola. L'altaveu només anuncia, en català i castellà, que està prohibit fumar «en tot el recinte de l'estació». Ens relaxem una mica, fem uns estiraments, i de seguida l'altaveu torna a fer senyal de voler parlar. Una noia precipitada ja ha baixat dos graons quan la veu avisa, en català i castellà, que la gent s'ha d'abstenir de travessar les vies i que ha d'utilitzar els passos subterranis. L'avís no pot anar per a nosaltres de cap manera, perquè si hi ha unes persones aquí i al món sencer disposades a passar per un pas subterrani som les que ens trobem reunides en aquest punt. Són avisos gravats, que es repeteixen de tant en tant automàticament i que se senten de manera simultània a totes les estacions. Fins i tot a les estacions que en comptes de tenir passos subterranis els tenen elevats. El tren de la via cinc segueix quiet, però és una quietud estranya, una quietud tensa. Si hi ha la calma tensa, per què no s'ha de poder tensar la quietud?
Ho veuen, com era una quietud estranya? Sense que els altaveus hagin dit ni ase ni bèstia sobre el tren objecte de les nostres observacions, se senten els sorollets que indiquen que les portes es tanquen, les portes efectivament es tanquen i el tren se'n va cap a Barcelona sense cap passatger a dins. Un tren buit, un tren que només transporta aire, un tren amb només tara, sense càrrega ni màxima ni mínima, sense gent ni dreta ni asseguda. La noia que havia baixat dos graons els torna a pujar, el grup es dispersa per l'andana, un senyor comenta que ja que els altaveus no han funcionat el maquinista o algú del personal de l'estació hauria pogut fer l'avís. Vostès s'imaginen un maquinista baixant de la màquina i des de l'andana cinc fer gestos a la gent de l'andana u per indicar-los que pugin al tren perquè el tren que esperen és aquell? L'última vegada que vaig veure una escena semblant va ser a L'home tranquil, una pel·lícula de John Ford del 1952, l'any que vaig néixer.
Mentre esperem un tren que, efectivament, ens reculli i fins i tot quan ens ha recollit i anem tots per fi cap a Barcelona, jo no em puc treure del cap el tren que circula sense cap passatger. Em pregunto què deu haver passat quan ha arribat a l'estació que ve després de la nostra, la segona del trajecte. Jo sóc a l'andana esperant-lo, i si veig que va buit, em sembla que no hi pujo. Els passatgers d'aquesta segona estació que dic, que és la de Vilassar, estan acostumats que els trens que vénen de Mataró, que és on se situa el principi d'aquesta història verídica, arribin plens o amb els mataronins havent agafat els millors seients, que sempre són, com tothom sap, els que estan encarats al sentit de la marxa. Què deuen haver pensat els viatgers de Vilassar, avui, en veure que no hi ha ningú al tren? Que els passatgers s'han volatilitzat? Que hi són però no es veuen perquè han quedat reduïts a la condició d'ectoplasmes? Que Mataró ha quedat arrasada per una catàstrofe i no hi ha hagut supervivents ni per agafar el tren i fugir? Que els passatgers de Mataró, quan anaven a pujar-hi, han detectat algun perill imminent? Recordo algunes històries de por sobre vaixells que han estat trobats a la deriva sense passatgers ni tripulació i amb els llums tots encesos, i no puc fer res més que comprendre els viatgers de Vilassar i, en conseqüència, els de totes les estacions del trajecte, si tots s'han abstingut de pujar al tren fantasma per si de cas.
Jo només sé que la Renfe, la porti la Magdalena Álvarez o en Joaquim Nadal, dóna molt joc per fer cròniques periodístiques. He perdut el compte de les que la companyia ferroviària m'ha suggerit des que en sóc client habitual i escric al diari. Ara: normalment les cròniques sobre trens, tant les meves com les dels altres, tracten de viatges realitzats. Malament, amb retards, amb incidències a la catenària i a la via, amb els passatgers espremuts com llimones, però realitzats. A veure com supero un altre dia la crònica d'un tren buit i d'un viatge no fet, perquè si l'hagués fet no hi hauria hagut crònica, perquè el tren no hauria anat buit.
El centre de control de Rodalies, va detectar que un tren circulava sense ningú?
Per falta d'avisos, un tren surt de l'estació sense cap passatger a bord
http://www.elpunt.cat/noticia/article/7-vista/8-articles/174688.html
Els viatgers de la següent estació, què deuen pensar? Que el passatge s'ha volatilitzat?
Un matí arribo a l'estació del tren i veig que la gent, que en circumstàncies normals estaria repartida al llarg de l'andana, es troba tota concentrada a la boca del pas subterrani que comunica amb les altres andanes. A la via cinc hi ha un tren, amb origen en aquesta estació i per tant buit, que fa tota la pinta d'haver de sortir d'un moment a l'altre cap a Barcelona. Com que els altaveus no indiquen res, els candidats a viatgers no s'aventuren a baixar les escales del pas subterrani i anar fins a la via cinc i tornar-les a pujar, perquè tenen por que mentre fan aquesta maniobra arribi un altre tren a l'andana u on es troben i el perdin.
M'uneixo al grup expectant. L'altaveu sembla que vagi per dir una cosa i tots fem un gest semblant al que fan els atletes situats en el punt de sortida d'una cursa quan veuen alçar-se la pistola. L'altaveu només anuncia, en català i castellà, que està prohibit fumar «en tot el recinte de l'estació». Ens relaxem una mica, fem uns estiraments, i de seguida l'altaveu torna a fer senyal de voler parlar. Una noia precipitada ja ha baixat dos graons quan la veu avisa, en català i castellà, que la gent s'ha d'abstenir de travessar les vies i que ha d'utilitzar els passos subterranis. L'avís no pot anar per a nosaltres de cap manera, perquè si hi ha unes persones aquí i al món sencer disposades a passar per un pas subterrani som les que ens trobem reunides en aquest punt. Són avisos gravats, que es repeteixen de tant en tant automàticament i que se senten de manera simultània a totes les estacions. Fins i tot a les estacions que en comptes de tenir passos subterranis els tenen elevats. El tren de la via cinc segueix quiet, però és una quietud estranya, una quietud tensa. Si hi ha la calma tensa, per què no s'ha de poder tensar la quietud?
Ho veuen, com era una quietud estranya? Sense que els altaveus hagin dit ni ase ni bèstia sobre el tren objecte de les nostres observacions, se senten els sorollets que indiquen que les portes es tanquen, les portes efectivament es tanquen i el tren se'n va cap a Barcelona sense cap passatger a dins. Un tren buit, un tren que només transporta aire, un tren amb només tara, sense càrrega ni màxima ni mínima, sense gent ni dreta ni asseguda. La noia que havia baixat dos graons els torna a pujar, el grup es dispersa per l'andana, un senyor comenta que ja que els altaveus no han funcionat el maquinista o algú del personal de l'estació hauria pogut fer l'avís. Vostès s'imaginen un maquinista baixant de la màquina i des de l'andana cinc fer gestos a la gent de l'andana u per indicar-los que pugin al tren perquè el tren que esperen és aquell? L'última vegada que vaig veure una escena semblant va ser a L'home tranquil, una pel·lícula de John Ford del 1952, l'any que vaig néixer.
Mentre esperem un tren que, efectivament, ens reculli i fins i tot quan ens ha recollit i anem tots per fi cap a Barcelona, jo no em puc treure del cap el tren que circula sense cap passatger. Em pregunto què deu haver passat quan ha arribat a l'estació que ve després de la nostra, la segona del trajecte. Jo sóc a l'andana esperant-lo, i si veig que va buit, em sembla que no hi pujo. Els passatgers d'aquesta segona estació que dic, que és la de Vilassar, estan acostumats que els trens que vénen de Mataró, que és on se situa el principi d'aquesta història verídica, arribin plens o amb els mataronins havent agafat els millors seients, que sempre són, com tothom sap, els que estan encarats al sentit de la marxa. Què deuen haver pensat els viatgers de Vilassar, avui, en veure que no hi ha ningú al tren? Que els passatgers s'han volatilitzat? Que hi són però no es veuen perquè han quedat reduïts a la condició d'ectoplasmes? Que Mataró ha quedat arrasada per una catàstrofe i no hi ha hagut supervivents ni per agafar el tren i fugir? Que els passatgers de Mataró, quan anaven a pujar-hi, han detectat algun perill imminent? Recordo algunes històries de por sobre vaixells que han estat trobats a la deriva sense passatgers ni tripulació i amb els llums tots encesos, i no puc fer res més que comprendre els viatgers de Vilassar i, en conseqüència, els de totes les estacions del trajecte, si tots s'han abstingut de pujar al tren fantasma per si de cas.
Jo només sé que la Renfe, la porti la Magdalena Álvarez o en Joaquim Nadal, dóna molt joc per fer cròniques periodístiques. He perdut el compte de les que la companyia ferroviària m'ha suggerit des que en sóc client habitual i escric al diari. Ara: normalment les cròniques sobre trens, tant les meves com les dels altres, tracten de viatges realitzats. Malament, amb retards, amb incidències a la catenària i a la via, amb els passatgers espremuts com llimones, però realitzats. A veure com supero un altre dia la crònica d'un tren buit i d'un viatge no fet, perquè si l'hagués fet no hi hauria hagut crònica, perquè el tren no hauria anat buit.
El centre de control de Rodalies, va detectar que un tren circulava sense ningú?
Re: Avaries, incidències i retards a Renfe
Bé, això no es gaire raro.... que el tren que te que sortir o no l'anuncïin, o directament surti d'una altra via que no sigui la que posa en el teleindicador. Per sort, no passa gaires vegades, ja que la gent que hi viatja, si troba un vigilant o un de neteja, sempre pregunta a quina hora passa i a la via, sense mirar els horaris ni els teleindicadors, i sobretot, sense fer cas de la megafonia que sona. "Eh lo que hay"....
Archie- Maquinista
- Nombre de missatges : 568
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 33
Ubicació : La Roca
Re: Avaries, incidències i retards a Renfe
[31/05/2010 10:55]
R2 Sud
Tren Estació de França 9.51 h. - Sant Vicenç de Calders 11.03 h. demora de 15 minuts per logística ferroviària.
[31/05/2010 10:45]
R2 Nord
Tren Castelldefels 10:26 Granollers 11:29 demora de 15 minuts per logística ferroviària
R2 Sud
Tren Estació de França 9.51 h. - Sant Vicenç de Calders 11.03 h. demora de 15 minuts per logística ferroviària.
[31/05/2010 10:45]
R2 Nord
Tren Castelldefels 10:26 Granollers 11:29 demora de 15 minuts per logística ferroviària
Re: Avaries, incidències i retards a Renfe
Archie escrigué:Bé, això no es gaire raro.... que el tren que te que sortir o no l'anuncïin, o directament surti d'una altra via que no sigui la que posa en el teleindicador. Per sort, no passa gaires vegades, ja que la gent que hi viatja, si troba un vigilant o un de neteja, sempre pregunta a quina hora passa i a la via, sense mirar els horaris ni els teleindicadors, i sobretot, sense fer cas de la megafonia que sona. "Eh lo que hay"....
Sí, i amb això s'ha normalitzat que davant de la incompetència d'alguns sistemes informàtics calgui recórrer a uns treballadors de la mateixa estació que no necessàriament tenen perquè saber a quina via has d'anar a agafar el tren (encara que en segons quines estacions, ja s'ho coneguin de memòria). Molt trist...
Invitat- Invitat
Re: Avaries, incidències i retards a Renfe
Barcelona
La presència d'una persona a la via provoca retards de mitja hora a les línies R1 i R4 de Renfe
Actualitzat a les 13:05 h 03/06/2010
Les línies de rodalies R1 i R4 de Renfe han presentat retards de mitja hora en la circulació de trens després de detectar-se la presència d'una persona a la via, segons ha informat la companyia ferroviària.
Cap a les 9.40 hores, s'ha detectat la presència d'aquesta persona a la via entre les parades del Clot i la Sagrera, i s'ha tallat fins a les 10.05 hores la circulació de trens entre Clot-Aragó i Badalona.
Aquesta aturada de 25 minuts en la circulació de trens ha provocat retards de mitja hora en les dues línies.
3cat24.cat
La presència d'una persona a la via provoca retards de mitja hora a les línies R1 i R4 de Renfe
Actualitzat a les 13:05 h 03/06/2010
Les línies de rodalies R1 i R4 de Renfe han presentat retards de mitja hora en la circulació de trens després de detectar-se la presència d'una persona a la via, segons ha informat la companyia ferroviària.
Cap a les 9.40 hores, s'ha detectat la presència d'aquesta persona a la via entre les parades del Clot i la Sagrera, i s'ha tallat fins a les 10.05 hores la circulació de trens entre Clot-Aragó i Badalona.
Aquesta aturada de 25 minuts en la circulació de trens ha provocat retards de mitja hora en les dues línies.
3cat24.cat
Re: Avaries, incidències i retards a Renfe
[04/06/2010 17:33]
R3
Trajecte St. Martí de Centelles - Vic demora de 30 minuts per acte incívic. Resta línia amb normalitat
Rodalies de Catalunya
R3
Trajecte St. Martí de Centelles - Vic demora de 30 minuts per acte incívic. Resta línia amb normalitat
Rodalies de Catalunya
Re: Avaries, incidències i retards a Renfe
Matí un mica accidentat.
[07/06/2010 11:17]
R4
Tren Manresa (10:35) - S.A.Arenal (11:40) circula amb demora de 15 minuts, derivat de la incidència a instal·lacions ja solventada.
[07/06/2010 11:03]
R2 Sud
Tren Vilanova ( 10:38) - E.França (11:38) circula amb demora de 15 minuts per acte incívic.
[07/06/2010 09:51]
R3
Tren S.A.Arenal(9.31)-La Tour de Carol(12.38) circula amb 25mi n de retard per logística ferroviària degut a incidència solventada
[07/06/2010 11:17]
R4
Tren Manresa (10:35) - S.A.Arenal (11:40) circula amb demora de 15 minuts, derivat de la incidència a instal·lacions ja solventada.
[07/06/2010 11:03]
R2 Sud
Tren Vilanova ( 10:38) - E.França (11:38) circula amb demora de 15 minuts per acte incívic.
[07/06/2010 09:51]
R3
Tren S.A.Arenal(9.31)-La Tour de Carol(12.38) circula amb 25mi n de retard per logística ferroviària degut a incidència solventada
Re: Avaries, incidències i retards a Renfe
Aquest matí ha estat momentàniament tallada la circulació de trens de l'R7 a causa de l'ocupament de vies per estudiants, a Cerdanyola del V.
Re: Avaries, incidències i retards a Renfe
Posa-hi la ma al foc, que són els mateixos que van destrossar les MAE's a l'estació de l'UAB fa 15 dies.canalcole escrigué:Aquest matí ha estat momentàniament tallada la circulació de trens de l'R7 a causa de l'ocupament de vies per estudiants, a Cerdanyola del V.
Re: Avaries, incidències i retards a Renfe
[09/06/2010 12:03]
R2 Sud
Tren Estació de França 11:30-Vilanova 12:27 demora de 25 minuts per logística ferroviària.
Rodalies de Catalunya
R2 Sud
Tren Estació de França 11:30-Vilanova 12:27 demora de 25 minuts per logística ferroviària.
Rodalies de Catalunya
Re: Avaries, incidències i retards a Renfe
[09/06/2010 19:08]
R2 Sud
Tren 25551 de l'Estació de França (18:21) a St Vicenç de Calders (19:33) circula amb 20 minuts de demora per avaria instal.lacions.
R2 Sud
Tren 25551 de l'Estació de França (18:21) a St Vicenç de Calders (19:33) circula amb 20 minuts de demora per avaria instal.lacions.
Re: Avaries, incidències i retards a Renfe
Actualitzat da 5 minuts:
[09/06/2010 20:05]
R2 Sud
Trajecte estació de França - St Vicenç de Calders demores de 20 minuts per avaria instal.lacions
[09/06/2010 20:05]
R2 Sud
Trajecte estació de França - St Vicenç de Calders demores de 20 minuts per avaria instal.lacions
Re: Avaries, incidències i retards a Renfe
Mentre era a SVC una estona, habia una incidéncia entre aquesta estació i Cunit, els trens portaban retards, per exemple el Cat. Exprés a Tortosa de las 11h46 arribaba a las 12h.30, algún rodalies de la R-2 sud no ha circulat tampoc i altres igual amb retards respecte als seus horaris, tant que direcció Bcna. el cap d'estació anaba fins i tot amb el banderí per donar sortida ja que els semáfors estaban tots en vermell!
Invitat- Invitat
Pàgina 3 de 27 • 1, 2, 3, 4 ... 15 ... 27
Temas similares
» Avaries, deficiències, incidències i retards a FGC
» Vaga a Renfe
» Renfe (web general)
» Propostes per RENFE
» Nova web de renfe.
» Vaga a Renfe
» Renfe (web general)
» Propostes per RENFE
» Nova web de renfe.
Pàgina 3 de 27
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dj Des 19, 2013 8:27 pm por UT440_132M
» Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Dc Des 04, 2013 10:24 pm por UT440_132M
» Incidències internacionals
Dg Des 01, 2013 3:28 pm por UT440_132M
» Descarrilament a Sant Andreu Arenal
Dg Oct 27, 2013 10:03 pm por UT440_132M
» Train Simulator 2014
Dg Set 29, 2013 10:24 pm por QO1922
» Locomotores dièsel V200 de COMSA i RENFE
Ds Set 21, 2013 4:32 pm por QO1922
» Locomotores elèctriques 269 de RENFE
Ds Set 21, 2013 4:30 pm por QO1922
» Restauració de la 281 006
Ds Ago 31, 2013 6:20 pm por UT440_132M
» Renfe locomotores dièsel 333
Dj Ago 29, 2013 10:42 pm por UT440_132M