Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)
+22
BCN06
Julia_335_bcn
jtcurses
Adria95tren
Alex449
avebarcelona
juan440-112
davidjb
eldelinux
peregarcia
Rius
nilruiz
PoL
canalcole
Martí
Altaria_trianilla1619
oriolp13
Civia463
Ferran Arjona
Archie
UT440_132M
alkolo89
26 participantes
Pàgina 4 de 11
Pàgina 4 de 11 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11
Presentació
Hola a tothom !
Algú de vosaltres ja em coneixerà, em dic Pere tinc 17 anys i fa bastant temps que volto pel món dels aficionats, fa temps que participo en altres forums com el FTC i d'ara en endavant intentaré aportar el que pugui en aquest.
Salutacions.-
Algú de vosaltres ja em coneixerà, em dic Pere tinc 17 anys i fa bastant temps que volto pel món dels aficionats, fa temps que participo en altres forums com el FTC i d'ara en endavant intentaré aportar el que pugui en aquest.
Salutacions.-
Re: Ei, que soc nou! (obligatori presentar-se)
Benvingut Pere!
Espero que gaudeixis durant la teva estada aquí!
Espero que gaudeixis durant la teva estada aquí!
peregarcia escrigué:Hola a tothom !
Salutacions.-
Osti Pere tiu, un plaer tenir-te al ferrocat, seria d'un gran plaer que aportessis els teus coneixements en aquest petit fòrum
Invitat- Invitat
Jordi Freixas escrigué:
Hostia!! Tu per aquí xD
Si noi, els bons amics Aleix i Oriol em van convèncer xD
Per mi és un plaer estar per aquí, i si algú té algun dubte o necessita saber alguna cosa del cremallera que no dubti a demanar-m'ho.
Salut!
Rius- Guardaagulles
- Nombre de missatges : 11
Rius escrigué:Jordi Freixas escrigué:
Hostia!! Tu per aquí xD
Si noi, els bons amics Aleix i Oriol em van convèncer xD
Per mi és un plaer estar per aquí, i si algú té algun dubte o necessita saber alguna cosa del cremallera que no dubti a demanar-m'ho.
Salut!
Qualsevol problema amb les cremalleres? jajaja... es que l'altre día el meu pantaló....
Benvingut Pere.
Archie- Maquinista
- Nombre de missatges : 568
Ubicació : La Roca
Archie escrigué:
Qualsevol problema amb les cremalleres? jajaja... es que l'altre día el meu pantaló....
Benvingut Pere.
xD
Rius- Guardaagulles
Hola y buenas tardes a todos los presentes,administradores y visitantes varios.Mi nombre es Miguel Angel,vivo en Valencia,aunque por mis venas corre sangre andaluza,el tema de la simulación es algo que me fascina ya que creo tengo todos los simuladores ferroviarios que han ido saliendo al mercado.Bueno sin enrrollarme mucho mandar un cordial saludo a todos y espero contribuir con mi granito de arena.
Un saludo desde Valencia Nord.
Invitat- Invitat
Migue escrigué:Hola y buenas tardes a todos los presentes,administradores y visitantes varios.Mi nombre es Miguel Angel,vivo en Valencia,aunque por mis venas corre sangre andaluza,el tema de la simulación es algo que me fascina ya que creo tengo todos los simuladores ferroviarios que han ido saliendo al mercado.Bueno sin enrrollarme mucho mandar un cordial saludo a todos y espero contribuir con mi granito de arena.
Bienvenido Miguel! Ya somos 2 con sangre Andaluza!
Hola a tothom em dic Manel vic a Barcelona, la me pacio sòn els trens de renfe i els metros de barcelona com la L9/L10 les ultimes lineas hen inagurar-se.
saluds a tothom!
EDITAT PER L'ADMINISTRACIÓ: Preguem a l'usuari TAV(alta velocitat) que escrigui complint unes mínimes normes ortogràfiques, i que si s'escau empri un corrector.
El teu missatge escrit correctament seria:
Hola a tothom. Em dic Manel, visc a Barcelona i la meva passió són els trens de Renfe i els convois del Metro de Barcelona, com la L9/L10, les últimes línies en èsser innaugurades.
Salutacions a tothom!
saluds a tothom!
EDITAT PER L'ADMINISTRACIÓ: Preguem a l'usuari TAV(alta velocitat) que escrigui complint unes mínimes normes ortogràfiques, i que si s'escau empri un corrector.
El teu missatge escrit correctament seria:
Hola a tothom. Em dic Manel, visc a Barcelona i la meva passió són els trens de Renfe i els convois del Metro de Barcelona, com la L9/L10, les últimes línies en èsser innaugurades.
Salutacions a tothom!
Invitat- Invitat
TAV (alta velocitat) escrigué:Hola a tothom em dic Manel vic a Barcelona, la me pacio sòn els trens de renfe i els metros de barcelona com la L9/L10 les ultimes lineas hen inagurar-se.
saluds a tothom!
[u][b]
Ja podem amagar les fotos que aquest ens les pispa i les penja a les seves pàgines dient que són seves.
Rius- Guardaagulles
Segons diu ell ja no ho fa, però ja li he dit que a la mínima s'en va al carrer, i cada cop està comprant més butlletes pel sorteig, o sigui que en breu tenim guanyador.
Archie escrigué:Qualsevol problema amb les cremalleres?
Cap ni un... ja porto anys fent servir pantalons que van amb botons...
Invitat- Invitat
Que s'enteri tothom...Jordi Freixas escrigué:Archie escrigué:Qualsevol problema amb les cremalleres?
Cap ni un... ja porto anys fent servir pantalons que van amb botons...
ja porto anys fent servir pantalons que van amb botons...
Invitat- Invitat
Rius escrigué:TAV (alta velocitat) escrigué:Hola a tothom em dic Manel vic a Barcelona, la me pacio sòn els trens de renfe i els metros de barcelona com la L9/L10 les ultimes lineas hen inagurar-se.
saluds a tothom!
[u][b]
Ja podem amagar les fotos que aquest ens les pispa i les penja a les seves pàgines dient que són seves.
No sé qui és aquest personatge però per si les mosques jo no penjo fotos si no és amb el meu nom incorporat.
Invitat- Invitat
Barcelona Subway escrigué:Que s'enteri tothom...
ja porto anys fent servir pantalons que van amb botons...
D'aquí al Lecturas xD
Invitat- Invitat
Jo també estic amb en Rius, aquest paio anomenat al YouTube ''avebarcelona'' és un lladre de material de vídeo i de fotos. Que os digui en PoL, que al meu fòrum va estar una temporadeta i el vam tenir que expulsar per aquest comportament.Jordi Freixas escrigué:Rius escrigué:
No sé qui és aquest personatge però per si les mosques jo no penjo fotos si no és amb el meu nom incorporat.
Invitat- Invitat
No patiu que ja no hi és, ja no ens donarà cap més problema.
A part d'això, del tema robatori de fotos, em sembla molt greu que sent estudiant com en teoria ha de ser per l'edat que té, escrigui fent tantes faltes d'ortografia, fent que sembli que ha escrit amb el cul.
A part d'això, del tema robatori de fotos, em sembla molt greu que sent estudiant com en teoria ha de ser per l'edat que té, escrigui fent tantes faltes d'ortografia, fent que sembli que ha escrit amb el cul.
bones a tothom!
espero no arribar gaire tard; em presento:
Em dic Mario, tinc 18 anys i visc a L'Hospitalet de llobregat (desde fa poc)
alguns potser ja em coneixeu del flickr o del youtube.
no acostumo a parlar gaire per els foros pero espero anar canviant.
ens veiem!
espero no arribar gaire tard; em presento:
Em dic Mario, tinc 18 anys i visc a L'Hospitalet de llobregat (desde fa poc)
alguns potser ja em coneixeu del flickr o del youtube.
no acostumo a parlar gaire per els foros pero espero anar canviant.
ens veiem!
Invitat- Invitat
Hola Mario, sigues benvingut a aquest fòrum. Ara he vist el teu flickr, i fas unes fotos molt boniques, i diferents a les altres, com per exemple les de Sants. A mi també m'agraden fer-les aixins.
Salutacions.
Salutacions.
Archie- Maquinista
- Nombre de missatges : 568
Ubicació : La Roca
Benvingut Mario i a tota la gent incorporada recentment al fòrum.
Pàgina 4 de 11 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11
Pàgina 4 de 11
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dj Des 19, 2013 8:27 pm por UT440_132M
» Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Dc Des 04, 2013 10:24 pm por UT440_132M
» Incidències internacionals
Dg Des 01, 2013 3:28 pm por UT440_132M
» Descarrilament a Sant Andreu Arenal
Dg Oct 27, 2013 10:03 pm por UT440_132M
» Train Simulator 2014
Dg Set 29, 2013 10:24 pm por QO1922
» Locomotores dièsel V200 de COMSA i RENFE
Ds Set 21, 2013 4:32 pm por QO1922
» Locomotores elèctriques 269 de RENFE
Ds Set 21, 2013 4:30 pm por QO1922
» Restauració de la 281 006