Avistaments curiosos dels FGC
+2
Altaria_trianilla1619
UT440_132M
6 participantes
Avistaments curiosos dels FGC
En aquest tema parlarem dels avistaments curiosos dels FGC, per exemple, una 211 per la Llobregat - Anoia, o algun trasllat de material. També s'hi pot incloure les línies de cremallera de Núria i Montserrat.
Re: Avistaments curiosos dels FGC
Una cosa que ami em va semblar curiosa és la publicitat d'una 112, de la qual no me'n recordo la numeració, portava un cotxe publicitant l'Universitat Autònoma de Barcelona com a Camps d'excel-lència internacional... ja havia vist les banderoles als fanals al campus però no m'hagués imaginat mai de la vida que ho publicitarien també als trens
Altaria_trianilla1619- Cap de taller
- Nombre de missatges : 188
Ubicació : Sabadell (Barcelona)
Com que no en tinc ni idea, ho deixo aquí. Avistada una perfiladora a l'estació de Balaguer, a la via 2, encarada direcció Lleida.
Ahir, justament a les 19:48, vaig veure una locomotora 703 sola, amb 2 persones en la cabina i introduïnt-la en les vies de reserva (com dic jo) és a dir, al costat de les vies en direcció Igualada, on hi ha una 211 en mig de 2 213
Avui a Manresa-Baixador hi havia una 213 apagada estacionada a la via 2, cosa que mai es veu. Suposo que es una unitat d'emergència per si els piquets de treballadors impedeixen la arribada a Manresa d'algun tren que posteriorment hagi de sortir, ja que els trens que arriben a Manresa Baixador (tots), posteriorment surten amb el següent servei cap a Barcelona o Martorell.
Amb motiu de la celebració dels IX Campionats del Món d'Snowboard FIS La Molina 2011, la unitat 211.09, la que està a Alabaus, sembla que ha rebut una nova pintura, eliminant les rupestres dels grafitaires, i amb una mica de publicitat de Vodafone. Si puc demà, aprofitant que estaré per allà fent fotos en faré alguna de l'estat actual.
Passant per Sallent per l'autovia, a la platja de vies de Iberpotash m'ha semblat veure com uns vagons tancats envalats de blau de FGC, similars als telescòpics que tenia Renfe o als de Hi-Cube, no se si eren nous o alguna prova, estaven darrera de les tolves del potasser.
Ah, si, no m'havia recordat de dir-ho, l'altre dia, vaig passar caminant per darrere, i resulta que son tota una tira de vagons-tolva, els típics FGC de coloraines, abandonats, suposo per que estan oxidats de dalt a baix, no crec que els puguin moure d'allà tant fàcilment, la sal, la potassa o el que sigui que treuen d'allà se'ls està menjant!
En vaig fer algunes fotos:
En vaig fer algunes fotos:
El Dilluns passat el tren portaautos que venia buit del Port, portava uns quants Q3, suposo per ensemblar a la Seat, ja que tenen un contracte per fabricar aquest tipus de vehicles.
Archie- Maquinista
- Nombre de missatges : 568
Ubicació : La Roca