FerroCat
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
En col·laboració amb
Últimos temas
» Horaris dels trens de passatgers i mercaderies
Seguiment a les millores del Transpirinenc Català - Página 3 EmptyDj Des 19, 2013 8:27 pm por UT440_132M

» Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Seguiment a les millores del Transpirinenc Català - Página 3 EmptyDc Des 04, 2013 10:24 pm por UT440_132M

» Incidències internacionals
Seguiment a les millores del Transpirinenc Català - Página 3 EmptyDg Des 01, 2013 3:28 pm por UT440_132M

» Descarrilament a Sant Andreu Arenal
Seguiment a les millores del Transpirinenc Català - Página 3 EmptyDg Oct 27, 2013 10:03 pm por UT440_132M

» Train Simulator 2014
Seguiment a les millores del Transpirinenc Català - Página 3 EmptyDg Set 29, 2013 10:24 pm por QO1922

» Locomotores dièsel V200 de COMSA i RENFE
Seguiment a les millores del Transpirinenc Català - Página 3 EmptyDs Set 21, 2013 4:32 pm por QO1922

» Locomotores elèctriques 269 de RENFE
Seguiment a les millores del Transpirinenc Català - Página 3 EmptyDs Set 21, 2013 4:30 pm por QO1922

» Restauració de la 281 006
Seguiment a les millores del Transpirinenc Català - Página 3 EmptyDs Ago 31, 2013 6:20 pm por UT440_132M

» Renfe locomotores dièsel 333
Seguiment a les millores del Transpirinenc Català - Página 3 EmptyDj Ago 29, 2013 10:42 pm por UT440_132M

Cercar
 
 

Resultados por:
 


Rechercher Búsqueda avanzada

Recomana'ns

Seguiment a les millores del Transpirinenc Català

+5
Archie
oriolp13
nilruiz
UT440_132M
alkolo89
9 participantes

Pàgina 3 de 3 Previ  1, 2, 3

Ir abajo

Seguiment a les millores del Transpirinenc Català - Página 3 Empty Re: Seguiment a les millores del Transpirinenc Català

Missatge  UT440_132M Dc Oct 06, 2010 8:56 pm

Redacció | Actualitzat el 05/10/2010 a les 09:18h

Modifiquen el projecte del pas elevat sobre el tren a Planoles

La reducció de l'alçada dels talussos suposarà allargar l'obra un any


Seguiment a les millores del Transpirinenc Català - Página 3 576_1286263231planoles
Obres d'eliminació del pas a nivell de Planoles. Foto: ElRipollès.info

Adif ha modificat el projecte de pas elevat sobre la via del tren a Planoles. La modificació és fruit de la petició de l'Ajuntament que considerava excessiu els talussos de fins a quinze metres d'altura en una zona d'interès ambiental. El canvi reduirà l'impacte però suposarà que les obres s'allarguin un any més del previst.

El viaducte, que ja està parcialment construït, suposarà eliminar el pas a nivell de la carretera que connecta Planoles amb Nevà, al terme de Toses. El vial també dóna servei de l'albert Pere Figueras així com el veïnat de les Casetes entre altres. Adif inverteix 2,1 milions per eliminar un pas a nivell per on passen set trens per dia i sentit. A més, des del novembre passat va entrar en servei un viaducte similar que va eliminar el pas per la via a Toses i que va costar 1,4 milions.

elripolles.info


Redacció | Actualitzat el 05/10/2010 a les 08:40h

Invertiran 2,1 milions a l'estació de Ripoll per construir un pas inferior

També s'ampliaran les andanes i es realitzarà un tancament del conjunt de l'estació

Seguiment a les millores del Transpirinenc Català - Página 3 576_1286213711tren
Adif intervirà 2,1 milions a l'estació de Ripoll. Foto: ACN

Adif ha adjudicat les obres de millora de l'accessibilitat i la seguretat de l'estació de trens de Ripoll. Aquesta actuació, que té caràcter d'obra a compte de l'Estat, està dotada amb un pressupost de 2,1 milions d'euros i tindrà un termini d'execució de 10 mesos. L'obra consisteix en la construcció d'un pas inferior amb ascensors i l'ampliació de les andanes amb l'objectiu de millorar l'accessibilitat i la seguretat dels usuaris. Amb la voluntat de reduir les afectacions al trànsit ferroviari, alguns treballs es realitzaran en horari nocturn.

Actualment l'estació de Ripoll té un pas a nivell de fusta destinat al trànsit de viatgers entre andanes. Les obres d'Adif contemplen la construcció d'un pas inferior, de 4 metres d'amplada, amb escales fixes i ascensors que permetran l'accés dels viatgers a totes les andanes. Aquestes obres comportaran el tall de la circulació i es desmuntaran temporalment les vies 1 i 3.

L'estació de Ripoll ja disposa d'un pas inferior urbà que comunica els barris separats per la línia de tren i que, a més, té un accés al recinte de l'estació. Amb aquesta nova obra, el pas actual serà exclusivament d'ús urbà, mentre que el nou pas inferior, totalment independent, permetrà accedir directament a les andanes. 

Adif també té previst substituir les escales d'accés a l'edifici de l'estació per rampes, tancar completament el recinte ferroviari i reparar el tancament existent en els punts on està més deteriorat. El projecte també inclou la instal·lació de noves marquesines així com la renovació de la instal·lació de la llum. 

Les obres han estat adjudicades a la Unión Temporal de Empresas (UTE) formada per les empreses Ingeniería y Servicios Ferroviarios i Estructuras Aragón

elripolles.info
UT440_132M
UT440_132M
Administrador

Nombre de missatges : 1657
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 40
Ubicació : Tona. Autobus: Sagalés 402 441 450. Castellà 710 711. Rodalies de Catalunya: Línia R3, Balenyà Tona Seva. Carretera: C17 s. 49/51 Tona, Les Goules N152A KM 59

http://flickr.com/photos/ut440_132m

Tornar a dalt Ir abajo

Seguiment a les millores del Transpirinenc Català - Página 3 Empty Re: Seguiment a les millores del Transpirinenc Català

Missatge  alkolo89 Dg Oct 24, 2010 1:08 pm

El pont que hi ha a l'entrada de l'estació de Urtx-Alp (per a que la carretera creui la via) està en obres, amb un andamiatge muntat com per aguantar una part del citat pont.
alkolo89
alkolo89
Administrador

Nombre de missatges : 1037
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 34
Ubicació : R3: Puigcerdà-La Sagrera Meridiana <M>: L5 Sant Pau-Dos de Maig

http://www.flickr.com/photos/ut440_131m/

Tornar a dalt Ir abajo

Seguiment a les millores del Transpirinenc Català - Página 3 Empty Re: Seguiment a les millores del Transpirinenc Català

Missatge  alkolo89 Ds Oct 30, 2010 5:18 pm

Al passar avui per Toses per anar cap a Ribes, m'he trobat amb maquinària per arreglar el revestiment del túnel de Toses.
alkolo89
alkolo89
Administrador

Nombre de missatges : 1037
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 34
Ubicació : R3: Puigcerdà-La Sagrera Meridiana <M>: L5 Sant Pau-Dos de Maig

http://www.flickr.com/photos/ut440_131m/

Tornar a dalt Ir abajo

Seguiment a les millores del Transpirinenc Català - Página 3 Empty Re: Seguiment a les millores del Transpirinenc Català

Missatge  alkolo89 Dg Nov 14, 2010 6:10 pm

La maquinària que us vaig dir que hi havia a Toses per arreglar el revestiment del túnel, m'he l'he trobat avui a La Molina, d'aquí una estona us posaré la foto que li he fet.
alkolo89
alkolo89
Administrador

Nombre de missatges : 1037
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 34
Ubicació : R3: Puigcerdà-La Sagrera Meridiana <M>: L5 Sant Pau-Dos de Maig

http://www.flickr.com/photos/ut440_131m/

Tornar a dalt Ir abajo

Seguiment a les millores del Transpirinenc Català - Página 3 Empty Re: Seguiment a les millores del Transpirinenc Català

Missatge  alkolo89 Dg Nov 14, 2010 8:15 pm

Com us he dit abans, us poso la foto del material que hi havia a La Molina per a arreglar el túnel de Toses.

Seguiment a les millores del Transpirinenc Català - Página 3 Img86382
alkolo89
alkolo89
Administrador

Nombre de missatges : 1037
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 34
Ubicació : R3: Puigcerdà-La Sagrera Meridiana <M>: L5 Sant Pau-Dos de Maig

http://www.flickr.com/photos/ut440_131m/

Tornar a dalt Ir abajo

Seguiment a les millores del Transpirinenc Català - Página 3 Empty Re: Seguiment a les millores del Transpirinenc Català

Missatge  UT440_132M Dl Nov 15, 2010 12:48 pm

A la portada de El 9 Nou d'avui dilluns, a l'edició d'Osona i El Ripollès, diu que els retards a la R3 causats pel despreniment del revestiment del túnel de Toses, poden durar dos mesos més encara. :nono :avall
http://el9nou.cat/pdf/portada/o_719.pdf
UT440_132M
UT440_132M
Administrador

Nombre de missatges : 1657
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 40
Ubicació : Tona. Autobus: Sagalés 402 441 450. Castellà 710 711. Rodalies de Catalunya: Línia R3, Balenyà Tona Seva. Carretera: C17 s. 49/51 Tona, Les Goules N152A KM 59

http://flickr.com/photos/ut440_132m

Tornar a dalt Ir abajo

Seguiment a les millores del Transpirinenc Català - Página 3 Empty Re: Seguiment a les millores del Transpirinenc Català

Missatge  UT440_132M Dv Feb 18, 2011 11:00 pm

A l'estació de Ripoll ja han començat els treballs per fer el pas inferior entre vies. De moment la cosa encara està molt verda, tot just s'està començant el pilotatge, però ja han tallat les vies 1 i 3 que serveixen de topall per les unitats que finalitzen el trajecte en aquesta estació. Els trens que segueixen més amunt ho fan per les vies 5 i 7, l'andana de la mateixa via 7 s'alçarà a l'altura de les altres, el pas a nivell s'ha desplaçat uns metres més amunt direcció Ribes.
UT440_132M
UT440_132M
Administrador

Nombre de missatges : 1657
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 40
Ubicació : Tona. Autobus: Sagalés 402 441 450. Castellà 710 711. Rodalies de Catalunya: Línia R3, Balenyà Tona Seva. Carretera: C17 s. 49/51 Tona, Les Goules N152A KM 59

http://flickr.com/photos/ut440_132m

Tornar a dalt Ir abajo

Seguiment a les millores del Transpirinenc Català - Página 3 Empty Re: Seguiment a les millores del Transpirinenc Català

Missatge  alkolo89 Dj Mar 10, 2011 12:15 am

Sembla ser que s'estan realitzant millores al pont que hi ha tot just abans de l'estació de Urtx-Alp, ja que actualment estic veient uns focos iluminant aquest, i ja fa dies que té una espècie d'estructura de reforç.
alkolo89
alkolo89
Administrador

Nombre de missatges : 1037
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 34
Ubicació : R3: Puigcerdà-La Sagrera Meridiana <M>: L5 Sant Pau-Dos de Maig

http://www.flickr.com/photos/ut440_131m/

Tornar a dalt Ir abajo

Seguiment a les millores del Transpirinenc Català - Página 3 Empty Re: Seguiment a les millores del Transpirinenc Català

Missatge  UT440_132M Dj Maig 05, 2011 12:40 pm

Redacció | Actualitzat el 05/05/2011 a les 11:00h

2,1 milions per eliminar el pas a nivell de Planoles

Entra en servei el pas soterrat per a vianants després que el novembre s'estrenés l'elevat per a vehicles

Seguiment a les millores del Transpirinenc Català - Página 3 576_1304579363adif
Adif s'ha gastat 2,1 milions per eliminar el pas a nivell de Planoles. Foto: ElRipollès.info

L'empresa pública Adif s'ha gastat 2,1 milions d'euros per eliminar el pas a nivell de Planoles de la carretera que connecta el nucli urbà amb Nevà, al terme de Toses. El vial també dóna servei de l'alberg Pere Figueras així com el veïnat de les Casetes entre altres.

El novembre passat va entrar en funcionament el pas elevat pels vehicles. El projecte es va modificar ja que l'Ajuntament considerava excessiu els talussos de fins a quinze metres d'altura en una zona d'interès ambiental. Per altra banda, el pas soterrani per a vianants, tot just es va estrenar la setmana passada.

El projecte, que ha permès eliminar un pas a nivell per on passen set trens per dia i sentit, s'afegeix al de Toses que va costar 1,4 milions.

ElRipollès.info
UT440_132M
UT440_132M
Administrador

Nombre de missatges : 1657
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 40
Ubicació : Tona. Autobus: Sagalés 402 441 450. Castellà 710 711. Rodalies de Catalunya: Línia R3, Balenyà Tona Seva. Carretera: C17 s. 49/51 Tona, Les Goules N152A KM 59

http://flickr.com/photos/ut440_132m

Tornar a dalt Ir abajo

Seguiment a les millores del Transpirinenc Català - Página 3 Empty Re: Seguiment a les millores del Transpirinenc Català

Missatge  Archie Dj Maig 05, 2011 2:28 pm

No ho se si ho he vist anunciat, però al arribar a l'estació de Les Franqueses del Vallès, també han suprimit el pas a nivell... Rolling Eyes
Archie
Archie
Maquinista

Nombre de missatges : 568
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 33
Ubicació : La Roca

Tornar a dalt Ir abajo

Seguiment a les millores del Transpirinenc Català - Página 3 Empty Re: Seguiment a les millores del Transpirinenc Català

Missatge  UT440_132M Dj Maig 05, 2011 8:36 pm

Archie escrigué:No ho se si ho he vist anunciat, però al arribar a l'estació de Les Franqueses del Vallès, també han suprimit el pas a nivell... Rolling Eyes
Ja fa potser un any d'això, des de la construcció del pas inferior que dona a les antigues casernes militars, aquell pas es va suprimir.
UT440_132M
UT440_132M
Administrador

Nombre de missatges : 1657
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 40
Ubicació : Tona. Autobus: Sagalés 402 441 450. Castellà 710 711. Rodalies de Catalunya: Línia R3, Balenyà Tona Seva. Carretera: C17 s. 49/51 Tona, Les Goules N152A KM 59

http://flickr.com/photos/ut440_132m

Tornar a dalt Ir abajo

Seguiment a les millores del Transpirinenc Català - Página 3 Empty Re: Seguiment a les millores del Transpirinenc Català

Missatge  UT440_132M Dt Jun 21, 2011 5:35 pm

Situació de les diferents obres dels passos inferiors:
Pas inferior de Torelló, cobert i col·locat, limitació temporal a 30 a tota l'estació. Pas inferior de Ripoll, cobert, i andana via 1 alçada, treballant a l'andana central de les vies 3/5 i fonaments de la nova marquesina fets. Pas inferior de La Molina, inici imminent de les obres (barracons d'obra i tanques ja instal·lats). A part d'això, s'està treballant en l'ampliació de dos ponts, el que hi ha a la sortida de La Molina direcció Puigcerdà, per eixamplar la carretera, i el mateix procés s'està realitzant al pont que hi ha després d'Urtx-Alp, també direcció Puigcerdà, en aquest últim hi ha una limitació temporal a 30.
UT440_132M
UT440_132M
Administrador

Nombre de missatges : 1657
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 40
Ubicació : Tona. Autobus: Sagalés 402 441 450. Castellà 710 711. Rodalies de Catalunya: Línia R3, Balenyà Tona Seva. Carretera: C17 s. 49/51 Tona, Les Goules N152A KM 59

http://flickr.com/photos/ut440_132m

Tornar a dalt Ir abajo

Seguiment a les millores del Transpirinenc Català - Página 3 Empty Re: Seguiment a les millores del Transpirinenc Català

Missatge  alkolo89 Dg Ago 07, 2011 10:40 am

Actualment s'han canviat carrils en el tram La Molina - Urtx-Alp, degut a que els col·locats a la renovació estaven en mal estat.
L'estació de La Molina es troba en ple procés de reforma, consistin aquesta en arreglar la sala de viatgers per a poder-se ficar a l'hivern a esperar el tren, el recrescut d'andanes (i sembla com si les volguessin allargar) i la construcció d'un pas inferior.
alkolo89
alkolo89
Administrador

Nombre de missatges : 1037
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 34
Ubicació : R3: Puigcerdà-La Sagrera Meridiana <M>: L5 Sant Pau-Dos de Maig

http://www.flickr.com/photos/ut440_131m/

Tornar a dalt Ir abajo

Seguiment a les millores del Transpirinenc Català - Página 3 Empty Re: Seguiment a les millores del Transpirinenc Català

Missatge  UT440_132M Dc Ago 17, 2011 1:14 am

L'Adif millora una subestació a les Franqueses per donar resposta a l'increment de circulacions per la línia del Nord
També s'han renovat els sistemes per evitar possibles curtcircuits

última actualització: 16-08-2011 (7:00)

L'Administrador d'Infraestructures Ferroviàries (l'Adif) ha finalitzat les obres de millora de la subestació elèctrica de les Franqueses del Vallès per donar resposta a l'augment de circulació en la línia fèrria Barcelona-Vic.
L'objectiu d'aquesta actuació ha estat l'increment de la fiabilitat i funcionalitat de les instal·lacions, cosa que permetrà garantir un correcte subministrament d'energia elèctrica als trens i els sistemes de senyalització i de seguretat de la infraestructura ferroviària.

Les obres en la subestació de les Franqueses del Vallès han consistit en la millora de diversos equips per garantir el seu correcte funcionament a causa de l'augment de la circulació en la línia Barcelona-Vic, així com en la renovació dels elements necessaris per prevenir possibles curtcircuits.

Els treballs duts a terme a les Franqueses formen part d'un contracte adjudicat per Adif per a la millora de les proteccions i el control de quatre subestacions elèctriques de la xarxa de rodalia de Barcelona, amb una inversió global de 1.041.615,6 euros.

El 9 Nou
UT440_132M
UT440_132M
Administrador

Nombre de missatges : 1657
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 40
Ubicació : Tona. Autobus: Sagalés 402 441 450. Castellà 710 711. Rodalies de Catalunya: Línia R3, Balenyà Tona Seva. Carretera: C17 s. 49/51 Tona, Les Goules N152A KM 59

http://flickr.com/photos/ut440_132m

Tornar a dalt Ir abajo

Seguiment a les millores del Transpirinenc Català - Página 3 Empty Re: Seguiment a les millores del Transpirinenc Català

Missatge  UT440_132M Dt Nov 01, 2011 6:44 pm

Arnau Urgell | Actualitzat el 01/11/2011 a les 16:13h

Cercant les utopies possibles pel tren Transpirinenc

La línia ferroviària Barcelona-Puigcerdà-Tolosa afronta el futur amb potencialitats tant a nivell nacional com internacional però amb la necessitat d'apostar per millores realistes de mínims


A mitjans dels 80 la línia de tren que uneix Barcelona amb Osona, el Ripollès i la Cerdanya penjava d'un fil. Vint-i-cinc anys després ningú en dubta de la seva importància i és un dels elements bàsics de l'agenda política. En aquest context, l'associació Transpirinenca –una de les organitzadores juntament amb Net i Bonic del denominat Tren dels Gladiols fins a París- va organitzar una jornada de debat tècnic i polític a Ripoll per tal de cercar les utopies possibles tant en les vessants nacional i internacionals de la línia.

Un desdoblament parcial pot ser una solució a curt termini?

Passen els anys i la reivindicació del desdoblament de la línia –com a mínim fins a Vic- comença a semblar de política ficció. Si fins fa poc el Ministeri espanyol de Foment mantenia el 2015 com a data perquè fos una realitat, fa pocs mesos la Generalitat va deixar clar que, en aquella data, tot just es podia plantejar l'inici de les obres. El projecte s'estima que pot costar 785 milions d'euros i, més enllà dels problemes tècnics del traçat –Montcada, la Garriga, el Figaró...- no sembla que en l'actual context econòmic l'obra pugui ser una realitat. Ho va deixar clar a Ripoll el conseller Lluís Recoder recordant que l'Estat es nega a invertir i que tots els recursos de la disposició addicional tercera de l'Estatut s'han de dedicar a eixugar el dèficit.

En aquesta situació –que es pot convertir en un voler però no poder- es va presentar la possibilitat d'un desdoblament parcial com una solució a curt-mig termini. L'enginyer Josep Maria Arias, director de la consulta Infraes, considera que dos trams de doble via entre Granollers i Parets, denominades “illes”, permetrien augmentar les freqüències i afavorir els encreuaments, un dels actuals elements crítics actuals. L'alcalde de Ripoll, Jordi Munell, considera que es tracta d'una proposta “assumible” perquè el desdoblament complet avui en dia no és massa realista. Petits passos que segueixen els de la creació de semidirectes o els de la millora dels comforts dels combois, previst pels propers mesos.

Petits passos a favor de la internacionalització de la línia

La reivindicació com a línia de Rodalies-Regionals no ha d'estar renyida amb la de la internacionalització. De nou, l'alcalde ripollès aposta per fer petits passos però segurs per aconseguir aprofitar les potencialitats d'aquest corredor ferroviari. Una de les possibilitats apuntades va ser la d'aprofitar els elements de canvi d'ample –ibèric i internacional- que actualment estan en desús (s'estima que són una quinzena). D'aquesta manera, un tren que sortís de Barcelona podria arribar a Puigcerdà i d'allà connectar amb la línia de la Tor de Carol, Tolosa i París. Per fer-ho hi ha material mòbil disponible, els talgos que cobrien la línia Barcelona-Montpeller i que no s'utilitzen des de l'arrencada parcial del TAV.

Cal recordar que entre la Baixa i l'Alta Cerdanya hi ha doble via, una amb ample ibèric i l'altre amb UIC. Precisament de la Tor de Carol surt cada dia al vespre un tren hotel en direcció París. “És molt utilitzat tant per qüestions de feina i gestions com a nivell turístic” assenyala Munell. Un primer pas, encara que simbòlic, seria que el tren Lúnea arribés i sortís de Puigcerdà. Altres petites accions poden ser la creació d'un web que mostri de manera unificada els horaris d'ambdós vessants de la línia i superar qüestions com que des de la Tor de Carol no es pot comprar un bitllet fins a l'aeroport de Barcelona –cal baixar a Sants per adquirir-lo i continuar el trajecte-, un fet que limita possibles desplaçaments des de l'Alta Cerdanya.

La legislació espanyola és un mur

La singularitat de la línia Barcelona-Ripoll-Puigcerdà (internacional, potencial turístic i la combinació de servei de Rodalies i Regional) la faria susceptible de ser gestionada de manera individual. De fet, al llarg del seu trajecte té elements d'unió amb FGC –cremallera i estació de Núria i estació de la Molina- i amb la francesa SNCF –connexió a la Tor de Carol-. La possibilitat que una d'aquestes dues companyies –o les dues a la vegada- o bé un operador privat pugui assumir-ne el control directe és avui impossible. I és que la Llei espanyola del sector ferroviari consagra Renfe com l'únic operador de viatgers en vies d'ample ibèric. Per Jordi Munell aquest fet esdevé un “mur” que provoca que per molta voluntat dels agents, a la pràctica “ningú s'hi pugui comprometre”. Una modificació legislativa permetria, per exemple, treballar en un servei ferroviari transpirinenc turístic. Els exemples propers, el cremallera de Núria i el Tren Groc de la Cerdanya i el Conflent, mostren que podria ser un revulsiu econòmic.

En canvi, la Llei del sector ferroviari és més liberal en el sector de les mercaderies. En aquest sentit, Ferrocarrils de la Generalitat, mitjançant la seva filial de mercaderies Cargo, planteja a partir del 2012 iniciar els serveis entre el port de Barcelona i Osona pel transport de cereals. Tots els experts que van ser presents a Ripoll van ser unànimes en el fet que no hi ha cap possibilitat de transportar mercaderies a través de Toses-Puigcerdà i com a molt es podria arribar fins a Ripoll.

Nació Digital
UT440_132M
UT440_132M
Administrador

Nombre de missatges : 1657
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 40
Ubicació : Tona. Autobus: Sagalés 402 441 450. Castellà 710 711. Rodalies de Catalunya: Línia R3, Balenyà Tona Seva. Carretera: C17 s. 49/51 Tona, Les Goules N152A KM 59

http://flickr.com/photos/ut440_132m

Tornar a dalt Ir abajo

Seguiment a les millores del Transpirinenc Català - Página 3 Empty Re: Seguiment a les millores del Transpirinenc Català

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 3 de 3 Previ  1, 2, 3

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum