Continental Rail
+5
Archie
canalcole
avebarcelona
Altaria_trianilla1619
alkolo89
9 participantes
Pàgina 1 de 3
Pàgina 1 de 3 • 1, 2, 3
Continental Rail
En aquest post es pot tractar tot el referent a l'operador privat Continental Rail.
Comentar que per ara no tenen serveis fixes, pero per ara van treient quasi cada dia un Teco, fent serveis entre Madrid i Barcelona, o substituint a ECR en la tracció del Lleida-El Pla de Vilanoveta - Barcelona-Morrot, degut a la falta de locomotores d'aquesta altra companyia.
Aprofito per dir que tothom que tingui informació sobre circulacions d'aquest operador, així com notícies, les comuniqui aquí.
Salut
Comentar que per ara no tenen serveis fixes, pero per ara van treient quasi cada dia un Teco, fent serveis entre Madrid i Barcelona, o substituint a ECR en la tracció del Lleida-El Pla de Vilanoveta - Barcelona-Morrot, degut a la falta de locomotores d'aquesta altra companyia.
Aprofito per dir que tothom que tingui informació sobre circulacions d'aquest operador, així com notícies, les comuniqui aquí.
Salut
Re: Continental Rail
Vist una Conti direcció Vilafranca desde El Vendrell un quart abans de las set d'aquesta tarda!
Invitat- Invitat
El Divendres passat, em va semblar veure per Geilda una Continetal Rail mentres feia una visita al funicular de FGC de Gelida.
Invitat- Invitat
Cap els volts de les 12 a passat per Sant Sadurní un Teco Barcelona-Morrot - Constantií, a càrrec de la 335.018, la qual duia un lateral amb pintures rupestres.
Una mica abans de la vuit d'aquet vespre la Conti aillada 335-018 amb un lateral fet fastic anant direcció Castellbisbal, vista circulant per El Vendrell!
Que Aleix, tot bé? ja m'entens oi...!
Que Aleix, tot bé? ja m'entens oi...!
Invitat- Invitat
Tot-hi que un servidor quasi bé es mata per les andanes de Castellbisbal per recorre-les de dalt a baix per trobar un bon lloc, l'he acabat caçant, pel lateral net, amb una festa muntada a cabina.
Us poso la foto de la Continental que quasi fa que em caigui.
Observareu que la cabina és un festival.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Observareu que la cabina és un festival.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Si ahir era la 018 que anava aïllada cap a Barcelona, avui ho ha fet la 016 cap els volts de les 11, en direcció a València-Font Sant Lluís.
Per tant debia ser la 018 la que vaig pillar ahir d'alt d'un dels ponts de L'Arboç amb un Teco direcció SVC, debian ser els voltants de dos quarts de set de la tarda!
Va ser arribar i de cop ja estaba allá, una foto rápida i las pitades i salutacions del maquinista, vaig tindra una alegria tot inesperada!
Va ser arribar i de cop ja estaba allá, una foto rápida i las pitades i salutacions del maquinista, vaig tindra una alegria tot inesperada!
Invitat- Invitat
Avui gràcies al avis de l'Aleix i pogut pillar per SVC la Conti 335-030 amb un Teco, debia anar cap a Constantí!
Invitat- Invitat
Pel que fa a circulacions de Continental Rail, es va animant la cosa.
Ahir van treure una locomotora aïllada i un Teco, i avui un parell de Teco's, un anant direcció Tarragona i un cap a Barcelona.
Ahir van treure una locomotora aïllada i un Teco, i avui un parell de Teco's, un anant direcció Tarragona i un cap a Barcelona.
Continetal Raíl
Divendres dia 11 de Juny, avistats 2 tecos de Continental Raíl, el primer a carrec de la 335.018 amb el servei BCN-Can Tunis - Constantí i el segon a carrec de la 335.030 amb el servei Constantí? - Can tunis.
Invitat- Invitat
Marc Lurigados escrigué:Divendres dia 11 de Juny, avistats 2 tecos de Continental Raíl, el primer a carrec de la 335.018 amb el servei BCN-Can Tunis - Constantí i el segon a carrec de la 335.030 amb el servei Constantí? - Can tunis.
Ostres, jo també vull la màquina del temps! No sabràs pas el número de la primitva de l'11 de Juny?
Altaria_trianilla1619- Cap de taller
- Nombre de missatges : 188
Ubicació : Sabadell (Barcelona)
jajaja jo tambeAltaria_trianilla1619 escrigué:Marc Lurigados escrigué:Divendres dia 11 de Juny, avistats 2 tecos de Continental Raíl, el primer a carrec de la 335.018 amb el servei BCN-Can Tunis - Constantí i el segon a carrec de la 335.030 amb el servei Constantí? - Can tunis.
Ostres, jo també vull la màquina del temps! No sabràs pas el número de la primitva de l'11 de Juny?
avebarcelona- Guardaagulles
- Nombre de missatges : 10
Continetal Raíl
Avui entre les 10.00 i les 11.00 del matí sortira de Can Tunis un teco de Continental Raíl, cami de Valencia - FSL.
Invitat- Invitat
Tantas emocions avui a Els Monjos....però resulta que a circulat un Teco amb la Conti 335-030 direcció Sant Vicenç....quin flipe el d'avui amb tot plegat!
Gràcies al company Marc que m'ha fet trucada avisan d'aquesta circulació!
Gràcies al company Marc que m'ha fet trucada avisan d'aquesta circulació!
Invitat- Invitat
Continetal Raíl
Aquest mati teco de Continental Raíl a Constatí, tornara a Barcelona per la tarda!
Invitat- Invitat
Ahir avistada, però no pillada, un TECO de Continental Rail direcció Barcelona, a les 13.35, als voltants de la Gornal.
Ahir al voltant de les 16h un mercant de Continental passant per Tamarit direcció Tarragona.
I per si algú el vol pillar, acaba de sortir de TGN un mercant de Continental direcció BCN.
I per si algú el vol pillar, acaba de sortir de TGN un mercant de Continental direcció BCN.
Tál com diu Xavi va circular un llarg Teco amb la Continental al davant, concretament la 335-030!
Invitat- Invitat
Avui amb una trobada a L'Arboç amb el Pere, a comentat que una estona abans de que jo arribés han apartát la Continental amb el Teco, li preguntát si era la 030 per ser molt habitual i ell m'ha dit que era la 031, aixis es veu que tenen la 031 també. (jo no li arribat a veura)
Invitat- Invitat
Continetal Raíl
Que jo sapiga Continental Raíl te les 335.016, 335.018, 335.029, 335,030, la 335.031 es ho era de Ferrovial
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Invitat- Invitat
Doncs mira que la 335.029 no l'he vist en me vida, ni en fotografies d'altres.
Archie- Maquinista
- Nombre de missatges : 568
Ubicació : La Roca
Enric, t'ho vaig dir malament, he revisat les fotos i era la 335.030. Demano disculpes.
Pàgina 1 de 3 • 1, 2, 3
Pàgina 1 de 3
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dj Des 19, 2013 8:27 pm por UT440_132M
» Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Dc Des 04, 2013 10:24 pm por UT440_132M
» Incidències internacionals
Dg Des 01, 2013 3:28 pm por UT440_132M
» Descarrilament a Sant Andreu Arenal
Dg Oct 27, 2013 10:03 pm por UT440_132M
» Train Simulator 2014
Dg Set 29, 2013 10:24 pm por QO1922
» Locomotores dièsel V200 de COMSA i RENFE
Ds Set 21, 2013 4:32 pm por QO1922
» Locomotores elèctriques 269 de RENFE
Ds Set 21, 2013 4:30 pm por QO1922
» Restauració de la 281 006