Takargo Rail
+3
Martí
Ferran Arjona
alkolo89
7 participantes
Pàgina 1 de 1
Takargo Rail
En aquest post es pot tractar tot el referent a l'operador privat Takargo.
Per començar, comentar que té un servei fixe setmanal que uneix Constantí amb Entroncamento o Vilar Formoso, sortint cap a la 1 del migdia de Constantí.
Aprofito per dir que tothom que tingui informació sobre circulacions d'aquest operador, així com notícies, les comuniqui aquí.
Salut
Per començar, comentar que té un servei fixe setmanal que uneix Constantí amb Entroncamento o Vilar Formoso, sortint cap a la 1 del migdia de Constantí.
Aprofito per dir que tothom que tingui informació sobre circulacions d'aquest operador, així com notícies, les comuniqui aquí.
Salut
Re: Takargo Rail
Ahir, tot-hi que havia de passar a les 15:57, el Teco de Takargo estava esperant sortida de Reus vora tres quarts de 7 de la tarda. Una llàstima no haver-lo enxampat.
Hi ha alguna circulació regular de les 335 de Takargo, per Catalunya?
gràcies
gràcies
Ferran Arjona- Taquiller
- Nombre de missatges : 30
Cada dimarts surt de Constantí un Teco de Takargo. Ara mateix no et sé dir els horaris
Veig que Martí no explica el que ell debia mirar molt millor que naltros que estabam dins del Reg, a Las Borges hens vam creuar amb la Takargo 6001, com a curiositát al davant portaba una Comsa sense poger identificar!
Invitat- Invitat
Veig que Martí no explica el que ell debia mirar molt millor que naltros que estabam dins del Reg, a Las Borges hens vam creuar amb la Takargo 6001, com a curiositát al davant portaba una Comsa sense poger identificar!
I jo que anava esperant a que ho diguessiu vosaltres que vau ser els que la vau veure primer Be, doncs aixó, la 335.002 de Comsa i la 6001 de Takargo van passar sobre les 18:35 per l'estació de Riudecanyes-Botarell. Us deixo el nyap que vaig fer: (perdoneu per haver tallat la comsa i que la takargo quasi no es vegi, més rabia em va fer a mi )
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Martí escrigué:I jo que anava esperant a que ho diguessiu vosaltres
I jo esperant a l'Enric perquè no recordava les numeracions...
La foto és testimonial.
Solament vaig tenir temps de pillar la numeració de la Takargo 6001 a Las Borges, la Comsa no va poger ser, el Reg. va entrar rápid, per aixó mateix esperaba Martí que expliquessis el que vas veura a l'altre estació...
Invitat- Invitat
Curiosament jo només vaig poder veure la numeració de la Comsa. La veritat es que en passar per l'estació ja duia una bona velocitat
Avui mentre eram a l'estació de Marça-Falset uns quants companys, com el Xavi, Adrià, Josué, Luca, Miguel, MartiB i JT. Curses hem tingut la gran sort de pillar dos circulacions amb una Takargo al capdavant, la primera la 6004 i mes tard a pasat la 6002, aquesta última i penjat foto al meu Flickr...
Invitat- Invitat
Des de fa un parell de setmanes s'estàn deixant veure per aquí algunes Takargo, que surten de Castellbisbal amb un tren de Tramesa Steels. Avui per exemple, m'han comentat que hi era la 6006.
BCN06- Taquiller
- Nombre de missatges : 32
Ubicació : Barcelona
Avui al topall de Castellbisbal la 6001 de Takargo. Per la tarda, enteoria, ha sortit amb el Tramesa.
Adria95tren escrigué:Avui al topall de Castellbisbal la 6001 de Takargo. Per la tarda, enteoria, ha sortit amb el Tramesa.
No ha sortit.
Archie- Maquinista
- Nombre de missatges : 568
Ubicació : La Roca
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dj Des 19, 2013 8:27 pm por UT440_132M
» Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Dc Des 04, 2013 10:24 pm por UT440_132M
» Incidències internacionals
Dg Des 01, 2013 3:28 pm por UT440_132M
» Descarrilament a Sant Andreu Arenal
Dg Oct 27, 2013 10:03 pm por UT440_132M
» Train Simulator 2014
Dg Set 29, 2013 10:24 pm por QO1922
» Locomotores dièsel V200 de COMSA i RENFE
Ds Set 21, 2013 4:32 pm por QO1922
» Locomotores elèctriques 269 de RENFE
Ds Set 21, 2013 4:30 pm por QO1922
» Restauració de la 281 006