Comsa Rail Transport
+7
nilruiz
UT440_132M
Adria95tren
Ferran Arjona
canalcole
Martí
alkolo89
11 participantes
Pàgina 1 de 3
Pàgina 1 de 3 • 1, 2, 3
Comsa Rail Transport
En aquest post es pot tractar tot el referent a l'operador privat Comsa.
Per començar, comentar que té un servei fixe setmanal que uneix Silla amb Castellbisbal, arribant cap a les 9 del vespre a Castellbisbal.
Des de fa poc en fa un crec que també des de Silla i no se si arriba a El Espartal, passant per la linia de Reus, els dimarts si no vaig errat.
Aprofito per dir que tothom que tingui informació sobre circulacions d'aquest operador, així com notícies, les comuniqui aquí.
Salut
Per començar, comentar que té un servei fixe setmanal que uneix Silla amb Castellbisbal, arribant cap a les 9 del vespre a Castellbisbal.
Des de fa poc en fa un crec que també des de Silla i no se si arriba a El Espartal, passant per la linia de Reus, els dimarts si no vaig errat.
Aprofito per dir que tothom que tingui informació sobre circulacions d'aquest operador, així com notícies, les comuniqui aquí.
Salut
Re: Comsa Rail Transport
Avui he pogut veure la 335.003 de Comsa Rail transport estacionada en una de les vies de Sabadell Sud. Duïa un tren de plataformes, i al damunt d'una d'elles, una excavadora petita. Pot ser que sigui per les obres del tram Manresa-Calaf ?¿?
P.D. Encara que no estugui relacionat amb el tema, a qui li interessi, avui a Moncada-Bif, estacionat el tren sintra amb la locomotora Adif 319.340, i un altre de balast amb la 319.212
saluts des de Manresa
Martí
P.D. Encara que no estugui relacionat amb el tema, a qui li interessi, avui a Moncada-Bif, estacionat el tren sintra amb la locomotora Adif 319.340, i un altre de balast amb la 319.212
saluts des de Manresa
Martí
En teoria la Comsa la van estacionant on poden, però sol estar treballant a la línia de Puigcerdà.
En efecte com diu l'Enric, ahir l'encarregada de traccionar el Silla - El Espartal va ser la 335.002, la qual també va traccionar el Silla - Castellbisbal el dia anterior.
Pel que fa a la 335.001, es veu que està a les naus de pintura de Fuencarral.
Pel que fa a la 335.001, es veu que està a les naus de pintura de Fuencarral.
Com la Danesa es de Comsa, dir que el dissabte circulaba per Mora direcció Saragossa, al meu flickr está una foto d'aquell moment!
Invitat- Invitat
Ja m'havies espanta't!
Em pensava que m'anaves a dir que havies vist el drapaire anant cap a Castellbisbal i anava a sortir cagant llets.
Per cert, per si algú avui té intenció d'enxampar aquesta circul·lació (un servidor la tenía) no arribará fins les 12 de la nit aproximadament.
Em pensava que m'anaves a dir que havies vist el drapaire anant cap a Castellbisbal i anava a sortir cagant llets.
Per cert, per si algú avui té intenció d'enxampar aquesta circul·lació (un servidor la tenía) no arribará fins les 12 de la nit aproximadament.
Osti sort de dir-ho Aleix, perque feia una estona que tenia el "cuc" d'anar a mirar si passaba!
Invitat- Invitat
Doncs avui no el veuràs pas, el que si que podria ser es que demà al matí, bastant d'hora el veiesis, ja que ha de tornar a Silla per agafar el paperer cap a El Espartal, el qual (aquest servei) pot ser que vagi amb bastant retrard.
Per si algú, a part d'un servidor, té intenció de caçar la Comsa amb el drapaire, té hora prevista d'arribada a Castellbisbal cap a les 21:43.
Avui la 335.001 amb el drapaire caçada a Castellbisbal amb llum de dia (vora les 20:20), gràcies a un avís d'en Marc Lurigados. La única pega és que he avisat a l'Enric però ell no ha estat a temps. Un cop passada la Continental, amb el Juanjo (The Reeler a Flickr) em anat fins a on descarrega a veure-la, però és molt complicat caçar-la allà.
Per si algú ha anat a per la Comsa amb el drapaire, avui circulava dins el seu horari normal, amb uns 10 minuts de retard, fet que ha propiciat que un servidor hagi preferit marxar a sopar que quedar-se a enxampar-la de nit.
Durant la "excurssió" d'avui amb l'Aleix i en Jacob per la línea de Mora, a passat direcció Saragossa i aillada la Traxx de Comsa 253-102-8, la cuál en aprofitat després de la sobtada sorpressa per fotejar la seva circulació, el maquinista tot simpatic ens a obsequiat amb unas bones pitades!
Invitat- Invitat
I per més Inri, ens ha passat la 335.001 amb el paperer Silla-El Espartal, i la 335.002 traccionant el Teco de Takargo entre Constantí i Fuentes de Oñoro.
alkolo89 escrigué:El drapaire de Comsa avui puja amb la 6006 de Takargo al devant.
El seu pas per St. Vicenç de Calders a les 21.03.
Gràcies per l'avís.
De res Xavier!
Aprofito per dir-vos que demà quasi segur que el paperer vagi amb la mateixa locomotora, així que si algú va a la línia de Casp veurà un parell de Takargo circulant (no és del tot segur).
Aprofito per dir-vos que demà quasi segur que el paperer vagi amb la mateixa locomotora, així que si algú va a la línia de Casp veurà un parell de Takargo circulant (no és del tot segur).
La 335-001 amb el "chatarrer" direcció Castellbisbal.
Foto al meu flickr
Foto al meu flickr
Invitat- Invitat
Ahir al migdia avistada a l'estació d'Altafulla direcció Sant Vicenç la MAK 1700 de Comsa.
Invitat- Invitat
ems56 escrigué:Ahir al migdia avistada a l'estació d'Altafulla direcció Sant Vicenç la MAK 1700 de Comsa.
Enllaço la teva foto espectacular:
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
La 335.001 de COMSA amb el Silla-Espartal, avistada ahir al seu pas per Pradell, amb més de 3h de retard.
Pillada de la 335-001 amb el chatarrer Silla-Castellbisbal pasades las 8 d'aquesta tarda.
Invitat- Invitat
ems56 escrigué:Pillada de la 335-001 amb el chatarrer Silla-Castellbisbal pasades las 8 d'aquesta tarda.
Justament el mateix dia el vaig pillar per L'Hospitalet de l'Infant, i va ser una mica extrany, a les 17:38 sento de lluny els motors de la 335 , però no el soroll normal, un altre, la meva sorpresa, va ser que es va aturar, i justament van fer el canvi de maquinista en aquella estació, despres va seguir com si res... I vaig pensar, es normal que es faci el canvi de maquinista aturant el tren a la via principal?? Llavors, tots els dies d'aquesta setmana he intentat anar per la mateixa hora a l'estació, pero no passava...
Martí respecte al que comentas...el xatarrer bé els dilluns, la resta de la setmana no circula, després home normal o no cambiar de maquinisra a via principal, de fet a SVC alguns cops també fant el mateix, tant si paran a via 3 o 5, a vegades també a la 1 que es la principal cap a Tarragona.
Invitat- Invitat
Hola, algú sap a l'hora aproximada que passará el xatarrer per la zona de Castellbisbal?
gràcies
gràcies
Ferran Arjona- Taquiller
- Nombre de missatges : 30
Pàgina 1 de 3 • 1, 2, 3