Noves tarifes als bitllets de Rodalies i ATM
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Noves tarifes als bitllets de Rodalies i ATM
Ja han publicat els nous preus dels bitllets de Rodalies de Catalunya per l'any vinent a la web de Rodalies:
Bitllet senzill
1 zona: 1,45 €
2 zones: 1,70 €
3 zones: 2,50 €
4 zones: 3,15 €
5 zones: 3,85 €
6 zones: 4,90 €
Bonotren 10 viatges
1 zona: 7,85 €
2 zones: 11,25 €
3 zones: 17,80 €
4 zones: 23,00 €
5 zones: 28,15 €
6 zones: 33,00 €
Abonament mensual
1 zona: 31,95 €
2 zones: 38,05 €
3 zones: 58,75 €
4 zones: 72,25 €
5 zones: 87,40 €
6 zones: 104,65 €
Abonament mensual il·limitat
1 zona: 43,20 €
2 zones: 46,15 €
3 zones: 64,95 €
4 zones: 80,20 €
5 zones: 89,70 €
6 zones: 105,15 €
Targeta Studi
1 zona: 82,65 €
2 zones: 99,05 €
3 zones: 151,70 €
4 zones: 180,45 €
5 zones: 217,45 €
6 zones: 258,60 €
Jo, siguin quines siguin les tarifes, pagaré igual què fins ara, per uns quants cèntims de més.. Però trobo un abús a la societat, pujar els preus cada any, quan l'IPC català (2,5%) està per sota d'aquestes pujades de preus (+/- 4%)
Re: Noves tarifes als bitllets de Rodalies i ATM
Actualitzat el 04/03/2011 a les 15:01h
L'Estat assumirà finalment la rebaixa dels bitllets de Rodalies
Alfredo Pérez Rubalcaba ha anunciat que convocaran al Govern català per veure "què cal pagar" i fer càlculs
El portaveu del govern espanyol, Alfredo Pérez Rubalcaba, ha anunciat que l'Estat està disposat a assumir el deute que pugui generar la rebaixa del preu del bitllet dels trens Regionals i de Rodalies. Rubalcaba ha afirmat que seria convenient que la rebaixa arribés a Catalunya i Madrid, les comunitats que han decidit no aplicar-la perquè l'executiu de Zapatero no havia explicat qui n'assumiria els costos. Per això el govern espanyol convocarà el Govern català i el de la comunitat de Madrid en els pròxims dies i “veurem què cal pagar”. “Estem disposats a posar aquests diners, i naturalment cal fer els càlculs i veure quin és el resultat de la mesura perquè esperem que hi haurà més gent que utilitzi el transport públic”, ha dit.
Avui mateix, el portaveu del Govern de la Generalitat, Francesc Homs, havia reiterat que només s'aplicaria la rebaixa cas que l'Estat n'assumis els costos. Ara el govern central està disposat com a mínima negociar-ho.
Vigència de quatre mesos
El portaveu del govern espanyol ha explicat que tan aquesta rebaixa dels preus dels bitllets com la reducció a 110 km/h del límit de velocitat a les autopistes i autovies tindran una vigència de quatre mesos prorrogables, de manera que com a mínim s'aplicaran fins el 30 de juny.
Les dues mesures formen part d'un paquet de 20 iniciatives que tenen com a objectiu rebaixar la despesa energètica com un pla renove de pneumàtics, foment del transport públic i canvis en l'enllumenat de les ciutats a càrrec de les empreses privades. En el cas del pla “renove” l'Estat pagarà 20 euros per pneumàtic canviat. En total el pla ha de permetre reduir en un 5% les importacions de petroli i rebaixar en un 12,5% les tones de CO2.
Nació Digital
L'Estat assumirà finalment la rebaixa dels bitllets de Rodalies
Alfredo Pérez Rubalcaba ha anunciat que convocaran al Govern català per veure "què cal pagar" i fer càlculs
El portaveu del govern espanyol, Alfredo Pérez Rubalcaba, ha anunciat que l'Estat està disposat a assumir el deute que pugui generar la rebaixa del preu del bitllet dels trens Regionals i de Rodalies. Rubalcaba ha afirmat que seria convenient que la rebaixa arribés a Catalunya i Madrid, les comunitats que han decidit no aplicar-la perquè l'executiu de Zapatero no havia explicat qui n'assumiria els costos. Per això el govern espanyol convocarà el Govern català i el de la comunitat de Madrid en els pròxims dies i “veurem què cal pagar”. “Estem disposats a posar aquests diners, i naturalment cal fer els càlculs i veure quin és el resultat de la mesura perquè esperem que hi haurà més gent que utilitzi el transport públic”, ha dit.
Avui mateix, el portaveu del Govern de la Generalitat, Francesc Homs, havia reiterat que només s'aplicaria la rebaixa cas que l'Estat n'assumis els costos. Ara el govern central està disposat com a mínima negociar-ho.
Vigència de quatre mesos
El portaveu del govern espanyol ha explicat que tan aquesta rebaixa dels preus dels bitllets com la reducció a 110 km/h del límit de velocitat a les autopistes i autovies tindran una vigència de quatre mesos prorrogables, de manera que com a mínim s'aplicaran fins el 30 de juny.
Les dues mesures formen part d'un paquet de 20 iniciatives que tenen com a objectiu rebaixar la despesa energètica com un pla renove de pneumàtics, foment del transport públic i canvis en l'enllumenat de les ciutats a càrrec de les empreses privades. En el cas del pla “renove” l'Estat pagarà 20 euros per pneumàtic canviat. En total el pla ha de permetre reduir en un 5% les importacions de petroli i rebaixar en un 12,5% les tones de CO2.
Nació Digital
Re: Noves tarifes als bitllets de Rodalies i ATM
lamalla.cat > Economia
01/04/2011 06:00h
El transport públic, un 5% més barat a partir d'avui
Entren en vigor les noves tarifes, dins del pla d'estalvi energètic
LAMALLA.CAT
A partir d'aquest divendres, viatjar en transport públic és més barat i tots els títols de transport públic, rodalies i regionals costen un 5% menys que ahir. Aquesta rebaixa, que és temporal fins al 30 de juny, forma part del paquet de mesures d'estalvi energètic aprovat pel Govern central (en el qual també s'inclou la reducció del límit de velocitat màxima a les carreteres a 110 quilòmetres per hora, que ja va entrar en vigor el 6 de març). El cost de l'abaratiment de les tarifes, que serà d'uns 6,75 milions d'euros, l'assumirà el Govern central i no suposarà cap despesa extra per a les arques de la Generalitat.
La mesura afecta tots els títols de transport integrats així com els bitllets de Renfe de rodalies i regionals, mentre que en queden fora els bitllets simples de metro i bus i la T-12, la targeta per als menors de 12 anys. S'aplica en els títols venuts entre aquest divendres, 1 d'abril, i el 30 de juny, que tindran la mateixa caducitat que els títols que es comprin durant la resta de l'any; es podran fer servir fins al 29 de febrer (en el cas de la T-Trimestre i la T-Jove, fins al 31 de març).
Amb la rebaixa del 5%, la T-10 d'una zona, la targeta més utilitzada, és 40 cèntims més barata i passa a costar 7,85 euros davant dels 8,25 actuals. El preu queda, així, com al gener de 2010. Per la seva banda, la T-50/30 d'una zona costa 31,80 euros, davant els 33,50 actuals; la T-Familiar, 46 euros (fins ara valia 48,40); la T-Mes, 48,45 euros (51 euros); la T-Trimestre, 133 euros (140 euros); la T-Jove, 113 euros (119 euros), i la T-Dia, 5,90 euros (6,20 euros). De la seva banda, el bitllet senzill de rodalies costa ara 1,40 euros i el Bonotren, 7,45.
lamalla.cat
01/04/2011 06:00h
El transport públic, un 5% més barat a partir d'avui
Entren en vigor les noves tarifes, dins del pla d'estalvi energètic
LAMALLA.CAT
A partir d'aquest divendres, viatjar en transport públic és més barat i tots els títols de transport públic, rodalies i regionals costen un 5% menys que ahir. Aquesta rebaixa, que és temporal fins al 30 de juny, forma part del paquet de mesures d'estalvi energètic aprovat pel Govern central (en el qual també s'inclou la reducció del límit de velocitat màxima a les carreteres a 110 quilòmetres per hora, que ja va entrar en vigor el 6 de març). El cost de l'abaratiment de les tarifes, que serà d'uns 6,75 milions d'euros, l'assumirà el Govern central i no suposarà cap despesa extra per a les arques de la Generalitat.
La mesura afecta tots els títols de transport integrats així com els bitllets de Renfe de rodalies i regionals, mentre que en queden fora els bitllets simples de metro i bus i la T-12, la targeta per als menors de 12 anys. S'aplica en els títols venuts entre aquest divendres, 1 d'abril, i el 30 de juny, que tindran la mateixa caducitat que els títols que es comprin durant la resta de l'any; es podran fer servir fins al 29 de febrer (en el cas de la T-Trimestre i la T-Jove, fins al 31 de març).
Amb la rebaixa del 5%, la T-10 d'una zona, la targeta més utilitzada, és 40 cèntims més barata i passa a costar 7,85 euros davant dels 8,25 actuals. El preu queda, així, com al gener de 2010. Per la seva banda, la T-50/30 d'una zona costa 31,80 euros, davant els 33,50 actuals; la T-Familiar, 46 euros (fins ara valia 48,40); la T-Mes, 48,45 euros (51 euros); la T-Trimestre, 133 euros (140 euros); la T-Jove, 113 euros (119 euros), i la T-Dia, 5,90 euros (6,20 euros). De la seva banda, el bitllet senzill de rodalies costa ara 1,40 euros i el Bonotren, 7,45.
lamalla.cat
Re: Noves tarifes als bitllets de Rodalies i ATM
Un twit de l'agència catalana de notícies; La T-10 passarà a costar 9,25 euros a partir de l'1 del 2012, un 10,8% més.
Per tant, compteu que l'increment de preus per als bitllets de Rodalies serà similar.
Per tant, compteu que l'increment de preus per als bitllets de Rodalies serà similar.
Re: Noves tarifes als bitllets de Rodalies i ATM
La síndica de greuges de Barcelona, contra l'increment del preu del transport
Els títols de transport públic integrat de Barcelona comprats abans de l'1 de gener no caduquen fins el 29 de febrer · FGV incrementa un 5% de mitjana els preus de Metrovalencia i TRAM
La síndica de greuges de Barcelona, Maria Assumpció Vilà, ha considerat 'exagerada i abusiva' l'increment del preu del transport públic anunciat ahir pel govern de la Generalitat, i ha reclamat bonificacions pels col·lectius en risc d'exclusió social. Vilà ha insistit que l'increment 'no és raonable' i és una incongruència perquè són els més alts i coincideixen amb una crisi que ha retallat els sous dels usuaris d'aquests transports.
A partir de l'1 de gener viatjar en transport públic al País Valencià i al Principat serà més car (pdf). Així, per exemple, la T-10 d'una zona, l'abonament més utilitzat del sistema integrat, passarà dels 8,25 euros als 9,25. Però els títols que es comprin fins el 31 de desembre, i per tant més barats que l'any vinent, no caducaran fins al cap de dos mesos des del canvi de tarifes. Així, les targetes T-10, T-50/30, T-Mes i T-Familiar comprades abans d'entrar al 2012 no caducaran fins el 29 de febrer del 2012.
D'una altra banda, el canvi de tarifes del govern també preveu que la T-Mes baixi de 51 a 50 euros, i la T-Trimestre, de 140 a 135 euros. Tanmateix, perquè la T-Mes surti a compte, i no calgui comprar una T-10, cal fer 62 viatges mensuals. Això fa que sigui un abonament poc utilitzat. Alhora, tant FGC com TMB han anunciat reduccions de servei, especialment en festius.
Pel que fa als preus, el conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder, ha explicat que el govern bonificarà els usuaris intensius del sistema amb la reducció de la T-Mes i de la T-Trimestre. El conseller també ha anunciat l'enduriment de les mesures contra el frau, amb un augment de la sanció per viatjar sense bitllet dels 50 als 100 euros.
Vilaweb
Els títols de transport públic integrat de Barcelona comprats abans de l'1 de gener no caduquen fins el 29 de febrer · FGV incrementa un 5% de mitjana els preus de Metrovalencia i TRAM
La síndica de greuges de Barcelona, Maria Assumpció Vilà, ha considerat 'exagerada i abusiva' l'increment del preu del transport públic anunciat ahir pel govern de la Generalitat, i ha reclamat bonificacions pels col·lectius en risc d'exclusió social. Vilà ha insistit que l'increment 'no és raonable' i és una incongruència perquè són els més alts i coincideixen amb una crisi que ha retallat els sous dels usuaris d'aquests transports.
A partir de l'1 de gener viatjar en transport públic al País Valencià i al Principat serà més car (pdf). Així, per exemple, la T-10 d'una zona, l'abonament més utilitzat del sistema integrat, passarà dels 8,25 euros als 9,25. Però els títols que es comprin fins el 31 de desembre, i per tant més barats que l'any vinent, no caducaran fins al cap de dos mesos des del canvi de tarifes. Així, les targetes T-10, T-50/30, T-Mes i T-Familiar comprades abans d'entrar al 2012 no caducaran fins el 29 de febrer del 2012.
D'una altra banda, el canvi de tarifes del govern també preveu que la T-Mes baixi de 51 a 50 euros, i la T-Trimestre, de 140 a 135 euros. Tanmateix, perquè la T-Mes surti a compte, i no calgui comprar una T-10, cal fer 62 viatges mensuals. Això fa que sigui un abonament poc utilitzat. Alhora, tant FGC com TMB han anunciat reduccions de servei, especialment en festius.
Pel que fa als preus, el conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder, ha explicat que el govern bonificarà els usuaris intensius del sistema amb la reducció de la T-Mes i de la T-Trimestre. El conseller també ha anunciat l'enduriment de les mesures contra el frau, amb un augment de la sanció per viatjar sense bitllet dels 50 als 100 euros.
Vilaweb
Temas similares
» Vaga a Renfe
» WIFI a Rodalies
» Seguiment del Traspàs de Rodalies
» R2 de Rodalies: I l'any que ve què?
» Els Avant al sistema de Rodalies?
» WIFI a Rodalies
» Seguiment del Traspàs de Rodalies
» R2 de Rodalies: I l'any que ve què?
» Els Avant al sistema de Rodalies?
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dj Des 19, 2013 8:27 pm por UT440_132M
» Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Dc Des 04, 2013 10:24 pm por UT440_132M
» Incidències internacionals
Dg Des 01, 2013 3:28 pm por UT440_132M
» Descarrilament a Sant Andreu Arenal
Dg Oct 27, 2013 10:03 pm por UT440_132M
» Train Simulator 2014
Dg Set 29, 2013 10:24 pm por QO1922
» Locomotores dièsel V200 de COMSA i RENFE
Ds Set 21, 2013 4:32 pm por QO1922
» Locomotores elèctriques 269 de RENFE
Ds Set 21, 2013 4:30 pm por QO1922
» Restauració de la 281 006
Ds Ago 31, 2013 6:20 pm por UT440_132M
» Renfe locomotores dièsel 333
Dj Ago 29, 2013 10:42 pm por UT440_132M