Unitats grafitejades a la R11...
+2
UT440_132M
ridoj
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Re: Unitats grafitejades a la R11...
N'he vist una a Montcada Bifurcació amb tot el cotxe Manresa cantó muntanya pintat, i també un Ripoll amb una 447 amb esquema Operadora, amb el cotxe que mira a Vic, costat esquerra també una mica pintat. Igual que fa un parell de dies la 155R també anava feta un cromo. El que heu de mirar és de no penjar fotos d'aquests trens així, ja que s'està donant publicitat als grafitaires, i qualsevol dia poden entrar aquí.
Ha sigut fer el serveis per la R11, i acabar fetes caldo, no entenc que costa tenir una estació amb servei de vigilància nocturn per a evitar això, tan debó els hi explotés un dels pots d'esprai a tota la cara i els hi quedés pintada!
Solució: Vigilància a Portbou, Bellvitge i El Prat.
Archie- Maquinista
- Nombre de missatges : 568
Ubicació : La Roca
No cal fer-li publicitat a aquesta gent per a que continuint fent lo que fan. Ja s'ho fan sols... De totes formes a mi no m'agrada ensenyar fotos d'unitats així, però es per a que veiem com estan les coses...UT440_132M escrigué:El que heu de mirar és de no penjar fotos d'aquests trens així, ja que s'està donant publicitat als grafitaires, i qualsevol dia poden entrar aquí.
ridoj escrigué:No cal fer-li publicitat a aquesta gent per a que continuint fent lo que fan. Ja s'ho fan sols... De totes formes a mi no m'agrada ensenyar fotos d'unitats així, però es per a que veiem com estan les coses...UT440_132M escrigué:El que heu de mirar és de no penjar fotos d'aquests trens així, ja que s'està donant publicitat als grafitaires, i qualsevol dia poden entrar aquí.
Hola.
Personalment no crec que fem cap favor a ningú amagant la realitat del nostre país/ferrocarril, però el que es cert, es que penjant fotos d'aquestes, enorgulleix als autors dels graffits, així que el debat està servit.
Com he dit, jo no soc partidari d'amagar la realitat, tot i que hi han imatges que son impossible de penjar, ja que no es veu ni rastre de tren, tot es graffiti.
Una salutació.
eldelinux- Guardaagulles
- Nombre de missatges : 13
Ubicació : Manresa
No si teniu raó... Per això evito pujar trens molt grafitejats o els intento netejar. Però això es que era massa i es indignant. Una unitat que no porta gaires dies circulant per aqui i que ja vagi així... Només volia mostrar-ho a tothom. Segurament d'aquí uns dies borraré el tema (o demanaré que l'esborrin si no puc fer-ho jo).eldelinux escrigué:ridoj escrigué:No cal fer-li publicitat a aquesta gent per a que continuint fent lo que fan. Ja s'ho fan sols... De totes formes a mi no m'agrada ensenyar fotos d'unitats així, però es per a que veiem com estan les coses...
Hola.
Personalment no crec que fem cap favor a ningú amagant la realitat del nostre país/ferrocarril, però el que es cert, es que penjant fotos d'aquestes, enorgulleix als autors dels graffits, així que el debat està servit.
Com he dit, jo no soc partidari d'amagar la realitat, tot i que hi han imatges que son impossible de penjar, ja que no es veu ni rastre de tren, tot es graffiti.
Una salutació.
Salutacions!
No cal esborrar el tema, una cosa és mostrar-les un cop i ja està, i després es pot seguir parlant del tema sense mostrar imatges com aquestes. El tema s'ha de mantenir ja que és la realitat que pateixen els trens que pugen fins a Portbou i Cerbère, i la manca de vigilància a les estacions d'Adif. Per cert, l'altre dia vaig veure el 465 266, l'últim de la sèrie, a Montcada Bifurcació, amb un gixot en un cantó.
D'acord! A veure si posen vigilància perquè així no pot continuar això...UT440_132M escrigué:No cal esborrar el tema, una cosa és mostrar-les un cop i ja està, i després es pot seguir parlant del tema sense mostrar imatges com aquestes. El tema s'ha de mantenir ja que és la realitat que pateixen els trens que pugen fins a Portbou i Cerbère, i la manca de vigilància a les estacions d'Adif. Per cert, l'altre dia vaig veure el 465 266, l'últim de la sèrie, a Montcada Bifurcació, amb un gixot en un cantó.
Aquí és oon ha de començar tot, posant vigilància a totes les estacions capçalera de línia on solen estacionar trens a fer nit. A puigcerdà abans es pintaven moltes unitats, i d'ençà que el de neteja els seguís amb una pota de cabra i envies als mossos i pillessin a uns, ja no es pinten trens.
Com es nota que son vacances... a Rodalies encara ens salvem, però el que és a Regionals... i en especial les 470 van que foten pena...
Ahir mateix, a Cerdanyola, tornava amb un R7 i just a l'entrada de Cerdanyola hi havia al costat de la via uns 4 o 5 nois amb bosses i corrien darrere el tren (creien que pararia al senyal d'entrada) evidenment, vaig avisar al maquinista i un cop baix baixar, vaig donar l'avís a seguretat. Però estem a les mateixes... nomès hi havia un vigilant, i, com és normal, no s'enfrontarà a un grup de 5 nois que ves a saber que li poden fer.
A veure si comencen ja les classes i no tenen tant temps lliure aquesta gentussa.
Ahir mateix, a Cerdanyola, tornava amb un R7 i just a l'entrada de Cerdanyola hi havia al costat de la via uns 4 o 5 nois amb bosses i corrien darrere el tren (creien que pararia al senyal d'entrada) evidenment, vaig avisar al maquinista i un cop baix baixar, vaig donar l'avís a seguretat. Però estem a les mateixes... nomès hi havia un vigilant, i, com és normal, no s'enfrontarà a un grup de 5 nois que ves a saber que li poden fer.
A veure si comencen ja les classes i no tenen tant temps lliure aquesta gentussa.
Altaria_trianilla1619- Cap de taller
- Nombre de missatges : 188
Ubicació : Sabadell (Barcelona)