Estat de les unitats 211
2 participantes
Estat de les unitats 211
Obro aquest fil per parlar d'aquestes unitats.
Com tothom ja sap n'hi ha una de dos vagons a La Molina completament desmotoritzada i pintada amb els colors corporatius de la secció Turisme i Muntanya dels FGC.
Però farà un mes i mig, en una escapada que vaig fer fins a Martorell Enllaç vaig poder comprovar, per sorpresa meva, que a la platja de vies de la dreta de les andanes, mirant cap a Manresa / Igualada, hi havien estacionades varies d'aquestes unitats, juntament amb unitats 213 i fins i tot un GTW 2/6 del Cremallera de Montserrat. Quan jo les vaig veure, es trobaven en força bon estat, la qual cosa em va sorprendre doblement.
Se sap què en pensen fer? És possible que n'hagin deixat algunes de reserva?
Com tothom ja sap n'hi ha una de dos vagons a La Molina completament desmotoritzada i pintada amb els colors corporatius de la secció Turisme i Muntanya dels FGC.
Però farà un mes i mig, en una escapada que vaig fer fins a Martorell Enllaç vaig poder comprovar, per sorpresa meva, que a la platja de vies de la dreta de les andanes, mirant cap a Manresa / Igualada, hi havien estacionades varies d'aquestes unitats, juntament amb unitats 213 i fins i tot un GTW 2/6 del Cremallera de Montserrat. Quan jo les vaig veure, es trobaven en força bon estat, la qual cosa em va sorprendre doblement.
Se sap què en pensen fer? És possible que n'hagin deixat algunes de reserva?
Invitat- Invitat
Re: Estat de les unitats 211
Jo crec què fa menys, un parell de setmanes, si fa no fa.Jordi Freixas escrigué:Obro aquest fil per parlar d'aquestes unitats.
Com tothom ja sap n'hi ha una de dos vagons a La Molina completament desmotoritzada i pintada amb els colors corporatius de la secció Turisme i Muntanya dels FGC.
Però farà un mes i mig, en una escapada que vaig fer fins a Martorell Enllaç vaig poder comprovar, per sorpresa meva, que a la platja de vies de la dreta de les andanes, mirant cap a Manresa / Igualada, hi havien estacionades varies d'aquestes unitats, juntament amb unitats 213 i fins i tot un GTW 2/6 del Cremallera de Montserrat. Quan jo les vaig veure, es trobaven en força bon estat, la qual cosa em va sorprendre doblement.
Se sap què en pensen fer? És possible que n'hagin deixat algunes de reserva?
Al costat esquerra, (a l'esquerra de l'estació del Vapor), darrera de 1 UT213, n'hi han 2 UT211, una amb S8 Martorell, i l'altre 'Especial'. Al costat dret, hi han dues altres UT211, la què és visible què porta R6 Igualada, i l'altre de S4 Olesa de M, ja què fa un parell de mesos, només es podia veure la què porta R6 Igualada, alguna cosa deuen estar fent..
Re: Estat de les unitats 211
Crec què sí, ja què si les han tret, deuen ser per alguna cosa, crec jo, o què es vagin preparant per anar-hi de cap al "desguace"Jordi Freixas escrigué:Això vol dir que potser es salvaran?
Re: Estat de les unitats 211
Per ara si s'hagués de desballestar alguna pel seu estat, podria èsser la uq van pujar a La Molina, tot-hi que crec que estarà allí uns quants anys. Si més no, s'hauria de mirar de preservar una 211 de 3 cotxes i una de 2, i tenir-les en actiu per fer serveis especials per a alguna associació.
Un altre servei que podrien donar (si no es venen, que també podrien ser venudes) seria similar al que fa una de les granotes de la Línia del Vallès, fent de tren-taller. Per cert, encara duen els equips tant al sostre com als baixos les 211 de Martorell? Si és així, podria ser que les venguessin.
Un altre servei que podrien donar (si no es venen, que també podrien ser venudes) seria similar al que fa una de les granotes de la Línia del Vallès, fent de tren-taller. Per cert, encara duen els equips tant al sostre com als baixos les 211 de Martorell? Si és així, podria ser que les venguessin.
Re: Estat de les unitats 211
Les 211 estan 100% completes, tant per fora com per dins.alkolo89 escrigué:Per ara si s'hagués de desballestar alguna pel seu estat, podria èsser la uq van pujar a La Molina, tot-hi que crec que estarà allí uns quants anys. Si més no, s'hauria de mirar de preservar una 211 de 3 cotxes i una de 2, i tenir-les en actiu per fer serveis especials per a alguna associació.
Un altre servei que podrien donar (si no es venen, que també podrien ser venudes) seria similar al que fa una de les granotes de la Línia del Vallès, fent de tren-taller. Per cert, encara duen els equips tant al sostre com als baixos les 211 de Martorell? Si és així, podria ser que les venguessin.
Re: Estat de les unitats 211
Doncs no seria d'extranyar que alguna acabi preservada i que moltes d'elles acabin venudes, ja que si estan amb tot muntat, no s'entèn molt bé que es vol fer amb elles.
Re: Estat de les unitats 211
Pot ser, què ocasionalment, FGC les posi en marxa, per rememorar records (però com són quasi iguals que les 111, doncs que se'n vagin a Pl.Catalunya)
Però, si aquesta posibilitat existeix, que les "actualitzin" una mica, per exemple: posar megafonia i/o càmares de videovigilància, i ja serien perfectes, ja què no entenc perquè les van retirar a la línia Llobregat-Anoia, i no a les BCN-Vallès, què són més antigues (crec)
Però, si aquesta posibilitat existeix, que les "actualitzin" una mica, per exemple: posar megafonia i/o càmares de videovigilància, i ja serien perfectes, ja què no entenc perquè les van retirar a la línia Llobregat-Anoia, i no a les BCN-Vallès, què són més antigues (crec)
Re: Estat de les unitats 211
Per què a la Llobregat-Anoia, amb la flota actual de 213, ja tenen suficient per la demanda, mentres que a la línia del Vallès, en hores punta, hi han totes tes 112 i quasi totes les 111 al carrussel, fent serveis, ja siguins els que van a Terrassa o Sabadell, a l'UAB o a Rubí, juntament amb els de les línies L6 i L7, on surt un tren cada poc temps (no se si qüestió de cada minut i mig en hora punta).
Sobre el que dius de portar les 211 a Pl.Catalunya, com no s'adapti amb via de 3 carrils no se per on les vols fer passar, ja que tot el material de la Llobregat-Anoia és d'ample mètric (per això alguna 213 ha pujat fins a l'estació del cremallera de monistrol, on aquest comença a pujar), mentres que la línia del Vallès és d'ample UIC, com l'AVE i la resta d'Europa.
Sobre el que dius de portar les 211 a Pl.Catalunya, com no s'adapti amb via de 3 carrils no se per on les vols fer passar, ja que tot el material de la Llobregat-Anoia és d'ample mètric (per això alguna 213 ha pujat fins a l'estació del cremallera de monistrol, on aquest comença a pujar), mentres que la línia del Vallès és d'ample UIC, com l'AVE i la resta d'Europa.
Re: Estat de les unitats 211
No dic què és traspassin, sinó que algun dia del mes d'Agost, o festius (què és quan menys circulacions tenen), introdueixin EXCEPCIONALMENT alguna 211 en la línia Llobregat-Anoia, ja què a partir de Colònia Güell fins Martorell-Enllaç hi ha una mitjana de pas d'uns 13 minuts, i a les estacions on no paren els R5 i R6, cada 20 minuts, llavors aquella circulació "milloraria" d'alguna manera la freqûència de pas.alkolo89 escrigué:Per què a la Llobregat-Anoia, amb la flota actual de 213, ja tenen suficient per la demanda, mentres que a la línia del Vallès, en hores punta, hi han totes tes 112 i quasi totes les 111 al carrussel, fent serveis, ja siguins els que van a Terrassa o Sabadell, a l'UAB o a Rubí, juntament amb els de les línies L6 i L7, on surt un tren cada poc temps (no se si qüestió de cada minut i mig en hora punta).
Sobre el que dius de portar les 211 a Pl.Catalunya, com no s'adapti amb via de 3 carrils no se per on les vols fer passar, ja que tot el material de la Llobregat-Anoia és d'ample mètric (per això alguna 213 ha pujat fins a l'estació del cremallera de monistrol, on aquest comença a pujar), mentres que la línia del Vallès és d'ample UIC, com l'AVE i la resta d'Europa.
Re: Estat de les unitats 211
Doncs llavors hauran de portar les unitats per fer aquests serveis a Pl. Espanya, no com dius tu a Pl. Catalunya, ja que et torno a dir que l'ample de via es diferent. Si les porten a Pl. Espanya per fer algun servei excepcional (cosa que dubto, ja que diria que estan donades de baixa), no hi hauria cap problema, ja que hi ha ample de via mètric, però a Pl. Catalunya, l'ample és internacional, és a dir, 1435mm.
Re: Estat de les unitats 211
Però no he dit res de portar-les a Pl.Catalunya!
Només he dit, què com són semblants les 211 a les 111, si la gent vol anar-les a visitar, què se'n vagi (LA GENT) a Pl.Catalunya a per una 111! xD
Només he dit, què com són semblants les 211 a les 111, si la gent vol anar-les a visitar, què se'n vagi (LA GENT) a Pl.Catalunya a per una 111! xD
Re: Estat de les unitats 211
De fet, les 211 i les 111 no és pas que siguin semblants; simplement que SÓN EXACTAMENT I NI MÉS NI MENYS QUE EL MATEIX MODEL. Només que, la 111 porta bogies i gàlib UIC mentre que la 211 els porta per a mètric (a part d'algunes adaptacions tècniques pel que fa a les andanes estàndards de cada línia).
Home, a jutjar pel que ha fet FGC gairebé sempre amb el material retirat de circulació... no dóna masses esperances ni per les 211 ni per les 111 (que per cert, també acabaran essent retirades quan en aquella línia arribin les noves unitats 113). Només cal veure com ha acabat la major part del parc ferroviari antic de la Llobregat-Anoia; desballestat i en alguns casos puntuals (4 de les 5 unitats dièsel MAN), venut.
Home, a jutjar pel que ha fet FGC gairebé sempre amb el material retirat de circulació... no dóna masses esperances ni per les 211 ni per les 111 (que per cert, també acabaran essent retirades quan en aquella línia arribin les noves unitats 113). Només cal veure com ha acabat la major part del parc ferroviari antic de la Llobregat-Anoia; desballestat i en alguns casos puntuals (4 de les 5 unitats dièsel MAN), venut.
Invitat- Invitat
Re: Estat de les unitats 211
Si mirem les Granotes, hi han dues de salvades, una d'elles fent serveis especials per associacions.
Per cert, t'agrairia que no escribisis en majúscules, que sembla que cridis.
Per cert, t'agrairia que no escribisis en majúscules, que sembla que cridis.
Re: Estat de les unitats 211
Com ja t'he dit en l'altre fil, no escric així per cridar, sinó per matitzar una cosa en concret.
Invitat- Invitat
Temas similares
» Noves unitats a FGC
» Unitats grafitejades a la R11...
» Seguiment a les unitats amb els nous colors de MD
» Seguiment de les unitats 451 amb els nous teleindicadors de led's
» Seguiment a les unitats amb la decoració de Rodalia de Catalunya
» Unitats grafitejades a la R11...
» Seguiment a les unitats amb els nous colors de MD
» Seguiment de les unitats 451 amb els nous teleindicadors de led's
» Seguiment a les unitats amb la decoració de Rodalia de Catalunya
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dj Des 19, 2013 8:27 pm por UT440_132M
» Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Dc Des 04, 2013 10:24 pm por UT440_132M
» Incidències internacionals
Dg Des 01, 2013 3:28 pm por UT440_132M
» Descarrilament a Sant Andreu Arenal
Dg Oct 27, 2013 10:03 pm por UT440_132M
» Train Simulator 2014
Dg Set 29, 2013 10:24 pm por QO1922
» Locomotores dièsel V200 de COMSA i RENFE
Ds Set 21, 2013 4:32 pm por QO1922
» Locomotores elèctriques 269 de RENFE
Ds Set 21, 2013 4:30 pm por QO1922
» Restauració de la 281 006
Ds Ago 31, 2013 6:20 pm por UT440_132M
» Renfe locomotores dièsel 333
Dj Ago 29, 2013 10:42 pm por UT440_132M