Quedades ferroviàries
+7
PoL
peregarcia
canalcole
UT440_132M
Archie
Altaria_trianilla1619
alkolo89
11 participantes
Pàgina 4 de 6
Pàgina 4 de 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Quedades ferroviàries
Recordeu que l'hora de la quedada és a les 11.30 aproximadament, a l'arribada del segon tren matinal S. Andreu Arenal - LaTour de Carol, sota la caseta d'enclavaments, on hi ha el cartell indicador cap a Ribes enllaç. Com ja vaig dir, jo pujaré amb el S. Andreu Arenal - Ribes de Freser, amb arribada a les 10:23 a l'estació ribetana. Qui pugi amb aquest tren, que m'avisi, i ens trobem a Vic. És recomanable dur roba d'abric, tot i ser ple estiu, a 2000 metres d'alçada, no fa gaire calor, i sobretot, aneu ben calçats, ja que tenim 2 hores llargues per pujar, i si ens parem a fer fotos, en seran 3. D'aigua no cal que en porteu, si cas una cantimplora si, ja que trobarem diverses fonts pel camí. El dinar es deixa a elecció de cadascú. També dir-vos, que us prepareu físicament, ja que pel que m'han dit, si no s'està acostumat a caminar gaire, es fa més feixuc, i més dur.
Bé nois, us queden menys de 20 dies per decidir si voleu pujar a Núria amb nosaltres caminant, i després baixar en cremallera. No patiu, si triguem 3 hores a pujar, en triguem 3, per això no hi ha problema. Ara que queden pocs dies, m'agradaria saber quants estareu disposats a fer la sortida. Recordeu que la data és el 31 de juliol a les 11:30 aproximadament, hora d'arribada a Ribes de Freser Adif, sota la caseta d'enclavaments. Si algú com jo i l'Aleix, ve més d'hora, podem aprofitar i anar a donar un cop d'ull a l'exposició permanent de Ribes Vila, hi ha 1/4 d'hora a peu, no és massa lluny.
Jo no cal que confirmi la meva assistència, ja que ja fa temps que la vaig confirmar.
Posem la llista dels que s'apunten, aneu-vos apuntant:
-Oriol
-Aleix
Posem la llista dels que s'apunten, aneu-vos apuntant:
-Oriol
-Aleix
Pots venir, ja fem la trobada tard perquè els que vingueu de lluny no hagueu de matinar gaire.canalcole escrigué:Home, jo como que no...
El motiu principal és la llunyania.
Jo de moment no ho se encara, ja que em sortiria per 23€ aproximadament tot plegat, i son molts diners per fer-ho be, ara mateix.
Archie- Maquinista
- Nombre de missatges : 568
Ubicació : La Roca
Ja mirarem d'aporfitar algun 2x1 del Carnet Jove, perquè no ens pugi tant de preu.Archie escrigué:Jo de moment no ho se encara, ja que em sortiria per 23€ aproximadament tot plegat, i son molts diners per fer-ho be, ara mateix.
Primer ens afartarem d'Aquarius al pujar XD Mira que vaig parlar per telèfon amb ell dijous, i no vaig pensar a dir-li res. Vinga va nois, animeu-vos, no cada dia es passa per uns paratges tant espectaculars.alkolo89 escrigué:Tu anima al Martí i ens fotem unes bones birres al arribar!
Tampoc farè l'excursió a Ribes ni a Nuria, tot plegat es molt per un dia, que tingeu un dia fantástic!
Invitat- Invitat
Ara m'has fallat Una llàstima que no vinguis. Bé si la gent de la R2/R4 sud no ve, podem sortir més d'hora, què hi dieu? En comptes de venir amb el segon Sant Andreu Arenal - La Tour de Carol, venir amb el primer, si no m'equivoco surt pels volts de les 7:14 de Sant Andreu Arenal. És una manera d'estalviar-nos les pitjors hores del dia per caminar sota el sol. L'arribada seria sobre les 9:13.ems56 escrigué:Tampoc farè l'excursió a Ribes ni a Nuria, tot plegat es molt per un dia, que tingeu un dia fantástic!
No es tracta de volger fallar...a mi m'agraderia molt anar, però tot plegat es molt venint d'on visc per un sol dia, també ja que pensar que la caminata potser molt forta i després segur que arribaria o amb el trén de las 12 o 12.30 de la nit, a més l'endemá no amb puc permetre descansar i dormir fins tard, per tant el dia que vulgi anar agafaré el cotxe fins Ribes i cremallera amunt i avall, quin remei....
Invitat- Invitat
A les 9 passades ja series a Barcelona. La caminada segons gent que he parlat són de 2:30 a 3 hores, i cal estar acostumat a caminar si no es vol passar malament. Bé en tot cas, estas en la teva decisió, em sap greu. Encara que només hi anem l'Aleix i jo la trobada es farà. Tots dos tenim un compte pendent amb el cremallera, ell més, però a mi m'agradaria enxampar-lo en ruta, les úniques fotos que tinc són des de les estacions i els voltants de Ribes. A part que si tot va bé, estrenaré càmera nova.ems56 escrigué:No es tracta de volger fallar...a mi m'agraderia molt anar, però tot plegat es molt venint d'on visc per un sol dia, també ja que pensar que la caminata potser molt forta i després segur que arribaria o amb el trén de las 12 o 12.30 de la nit, a més l'endemá no amb puc permetre descansar i dormir fins tard, per tant el dia que vulgi anar agafaré el cotxe fins Ribes i cremallera amunt i avall, quin remei....
Se que són quilometres nois, però el més important es fer pinya i passar una bona jornada!
Enric, si vols vine en cotxe i a l'hora de baixar, per a que no tornis molt tard, baixem abans de Núria. Sobre la caminata, tal i com vam aguantar els tres la de Marçà, aquesta la'aguantem, encara que anem un xic lents!
Enric, si vols vine en cotxe i a l'hora de baixar, per a que no tornis molt tard, baixem abans de Núria. Sobre la caminata, tal i com vam aguantar els tres la de Marçà, aquesta la'aguantem, encara que anem un xic lents!
Demá tot el dia uns quants d'aquí i més que no, anem a la zona de l'estació del Baricentro a pillar circulacions...si algú més es vol apuntar que u digi i explicarem tot plegat!
Invitat- Invitat
Potser em faig pesat, però voldria començar a saber quanta gent serem a la sortida a Núria del dissabte 31, per començar a organitzar-nos. L'hora principal per venir és tant bon punt arribi el segon tren Sant Andreu Arenal - LaTour de Carol, arribada a Ribes de Freser a les 11:33, recordeu que el punt de reunió és a sota la caseta d'enclavaments, al cartell indicador de Ribes Adif cap a Ribes enllaç. Si pot ser abans millor.Tema bitllets, un pot viatjar al cremallera gratuïtament amb mi, i un altre amb l'Aleix, si aprofitem els 2x1 del Carnet Jove.
Fem llista (aneu-vos afegint):
Fem llista (aneu-vos afegint):
- UT440_132M
- alkolo89
Perdoneu que insisteixi, però queda una setmana per la sortida a Núria, i ens agradaria saber quantes persones serem aquell dia, per organitzar-nos. Per anar bé hauríeu de començar a decidir-ho ja, que el temps se'ns tira a sobre.
Actualitzem llista:
alkolo89
UT440_132M
Actualitzem llista:
alkolo89
UT440_132M
Ja vaig dir que no venia...igualment ara dic el mateix!
Potser mes endavant si però ara no podrá ser...vosaltres a disfrutar de tot plegat!
Potser mes endavant si però ara no podrá ser...vosaltres a disfrutar de tot plegat!
Invitat- Invitat
Farem un petit canvi a la sortida de dissabte a Núria, en comptes de pujar amb el segon "Delta" Sant Andreu Arenal - La Tour de Carol, pujarem amb el primer, amb sortida de Sant Andreu Arenal a les 7:14 i arribada a l'estació ribetana a les 9:13. D'aquesta manera podem pujar amb el cremallera de les 9:20 fins a Queralbs, i no enganxar les pitjors hores per pujar del migdia. Com a al·licient, dir-vos que hi ha circulació del cotxe saló, desconec amb quina tracció, si E1 o DM6. L'emplaçament per trobar-nos és el mateix, sota l'antiga caseta d'enclavaments de Ribes de Freser Adif. Si teniu Carnet Jove, hi ha 20% de descompte i 2x1 si porteu el pack de descomptes. També hi ha la possibilitat de comprar la promoció "Trenatura", per un preu de 29€ els adults, i es pot adquirir a qualsevol estació de Rodalies de Catalunya. La promoció inclou tren de rodalies fins a Ribes de Freser anada i tornada, i bitllet d'anada i tornada amb el cremallera.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
A part de la ja coneguda sortida que farem a Núria aquest dissabte, proposo fer quelcom semblant a la primera trobada de nouFerrocateros, per anar coneixent les cares de cadascú. El lloc i la data es triarà entre tots, per a mirar que quasi bé tothom pugui assistir.
Aprofito per dir que també hauria d'haver una trobada entre els dos moderadors i un servidor, no per res dolent, si no per xerrar i fotejar (que ja fot un més i mig que nanai), passar el dia, i alguna sorpresa que els hi caurà. xD
Aprofito per dir que també hauria d'haver una trobada entre els dos moderadors i un servidor, no per res dolent, si no per xerrar i fotejar (que ja fot un més i mig que nanai), passar el dia, i alguna sorpresa que els hi caurà. xD
Jo ja sé de què va, però no penso dir res XD.alkolo89 escrigué:A part de la ja coneguda sortida que farem a Núria aquest dissabte, proposo fer quelcom semblant a la primera trobada de nouFerrocateros, per anar coneixent les cares de cadascú. El lloc i la data es triarà entre tots, per a mirar que quasi bé tothom pugui assistir.
Això ja ho decidirem, falten 4 dies per la sortida a Núria, i la gent encara no ha dit res. A què espereu?
UT440_132M escrigué:Com a al·licient, dir-vos que hi ha circulació del cotxe saló, desconec amb quina tracció, si E1 o DM6.
Molt em temo que la tracció no serà la E1. Com a molt, la DM6. I si no, fins i tot és possible que treguin un Beh 4/8 per remolcar el Cotxe Saló.
Invitat- Invitat
Em feu por, valtros dos...
Per mi quan volgueu!
Això sí, un lloc aprop dels 4, Barcelona.
Per mi quan volgueu!
Això sí, un lloc aprop dels 4, Barcelona.
Pàgina 4 de 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6