FerroCat
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
En col·laboració amb
Últimos temas
» Horaris dels trens de passatgers i mercaderies
Integracions ferroviaries (Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona) EmptyDj Des 19, 2013 8:27 pm por UT440_132M

» Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Integracions ferroviaries (Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona) EmptyDc Des 04, 2013 10:24 pm por UT440_132M

» Incidències internacionals
Integracions ferroviaries (Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona) EmptyDg Des 01, 2013 3:28 pm por UT440_132M

» Descarrilament a Sant Andreu Arenal
Integracions ferroviaries (Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona) EmptyDg Oct 27, 2013 10:03 pm por UT440_132M

» Train Simulator 2014
Integracions ferroviaries (Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona) EmptyDg Set 29, 2013 10:24 pm por QO1922

» Locomotores dièsel V200 de COMSA i RENFE
Integracions ferroviaries (Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona) EmptyDs Set 21, 2013 4:32 pm por QO1922

» Locomotores elèctriques 269 de RENFE
Integracions ferroviaries (Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona) EmptyDs Set 21, 2013 4:30 pm por QO1922

» Restauració de la 281 006
Integracions ferroviaries (Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona) EmptyDs Ago 31, 2013 6:20 pm por UT440_132M

» Renfe locomotores dièsel 333
Integracions ferroviaries (Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona) EmptyDj Ago 29, 2013 10:42 pm por UT440_132M

Cercar
 
 

Resultados por:
 


Rechercher Búsqueda avanzada

Recomana'ns

Integracions ferroviaries (Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona)

Ir abajo

Integracions ferroviaries (Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona) Empty Integracions ferroviaries (Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona)

Missatge  canalcole Dc Jul 07, 2010 8:13 pm


L'àrea de Lleida arriba als 9 milions de viatgers anuals amb 429.000 nous viatgers

El Consell d'Administració de l'ATM de l'Àrea de Lleida, reunit avui, ha presentat les dades d’utilització dels diferents serveis, que s’ha incrementat un 5% en un any, fins arribar als 9 milions de viatgers. L’ATM ha avaluat també les diferents actuacions en curs com l’elaboració del Pla de serveis de la Segarra i el Pla de Mobilitat de l’àrea industrial de Lleida que estan a punt de finalitzar. D’altra banda, s’ha aprovat una nova zonificació a la Segarra i l’Urgell per tal d’incorporar-les a la integració tarifària.

Increment del 5% de viatgers

L’ATM ha fet balanç del desplegament del sistema tarifari integrat i les millores en els serveis de transport públic, que han comportat un increment interanual d’usuaris del 5% fins al maig del 2010. D’aquesta manera, s’ha arribat ja als 9 milions de viatgers en els últims 12 mesos, 429.000 viatgers més que en el mateix període de l’any anterior.

En l’àmbit de l’ATM, diàriament es fan més de 37.000 desplaçaments en transport públic, un 31% d’aquests es produeixen entre les 7 i les 10 hores del matí i cada vegada són més els que es beneficien del sistema tarifari integrat.

En aquest sentit, més de 26.000 persones tenen i utilitzen per als seus desplaçaments abonaments integrats. El 49% dels usuaris utilitzen la T-10, el 25% la T-10/30, el 14% la T-12, el 7% la T-Mes i el 5% la T-50/30.

Pel que fa al grau d’intermodalitat, es manté en el 9% del total i la major part d’aquest viatges intermodals són entre el servei urbà de Lleida i l’autobús interurbà o Ferrocarrils de la Generalitat.

Pla de serveis a la comarca de la Segarra

D’altra banda, l’ATM i el DPTOP tenen molt avançats els treballs de redacció del Pla de millora de Serveis per a la comarca de la Segarra. Actualment, es troba en fase d’estudi de les propostes, fruit de les aportacions de tots els municipis, coordinats pel Consell Comarcal de la Segarra, que participa activament en aquest procés. Es preveu que estigui finalitzat el proper mes de setembre.

Aquest pla s’afegirà als ja finalitzats de les comarques del Pla d’Urgell, la Noguera, les Garrigues i l’Urgell i que ja s’estan aplicant per tal de donar compliment al previst al Pla de Transports de Viatgers de Catalunya 2008-2012, i amb l’objectiu de garantir l’accés amb transport públic de totes les poblacions, optimitzant els recursos disponibles en cada cas i atenent, també, la demanda existent als municipis més dispersos.

Nova zonificació amb la Segarra i l’Urgell

Dins del procés d’ampliació de l’àmbit del Sistema Tarifari Integrat, el Consell d’Administració ha aprovat també la nova zonificació que inclou les comarques de la Segarra i l’Urgell i que incorpora aquestes comarques en l’actual zona 2.

Així, per exemple, un viatger de Tàrrega podrà anar a Lleida per 1,17 € amb una T-10, i un de Cervera a Mollerussa per 0,60 € amb una T10/30, després de l’estiu, quan entri en funcionament el sistema tarifari integrat en aquestes comarques.

Pla de Mobilitat de l’Àrea Industrial de Lleida

L’ATM ha fet també balanç del procés d’elaboració del Pla de Mobilitat de l’Àrea Industrial de Lleida, formada pels polígons el Segre, el Camí dels Frares, la CIM i les zones confrontants. El pla, en el que participen activament els diferents agents implicats, està en la seva fase final i es preveu que s’aprovi després de l’estiu.

Finalment, s’han presentat les diferents accions de promoció del transport públic i del sistema tarifari integrat, especialment les diferents activitats previstes per la propera Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura 2010 i altres accions per promocionar l’ús del transport públic.

http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/0/notapremsavw/42267.html
canalcole
canalcole
Maquinista

Nombre de missatges : 727
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 29
Ubicació : Segur de Calafell

https://www.youtube.com/Eltrendelamevavida

Tornar a dalt Ir abajo

Integracions ferroviaries (Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona) Empty Re: Integracions ferroviaries (Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona)

Missatge  canalcole Ds Jul 24, 2010 10:54 pm

Http://www.regio7.cat/bergueda/2010/07/24/integracio-tarifaria-podria-implantar-al-bergueda-loctubre/95354.html

La integració tarifària es podria implantar al Berguedà l´octubre

Suposaria una reducció del 70 % de les tarifes per utilitzar el servei de transport públic

La Generalitat treballa amb el supòsit d'implantar la integració tarifària al Berguedà el mes d'octubre, segons el director general del Transport Terrestre de la Generalitat de Catalunya, Manel Villalante. En moltes de les destinacions suposarà una reducció de tarifes de més del 70 %. Això voldrà dir una reducció molt important del preu dels bitllets d'autobús a l'hora de desplaçar-se.

Per aquest motiu és important que la comarca formi part d'aquesta integració tarifària d'aquí a tres mesos. Aquestes són les hipòtesis amb les quals treballa la Generalitat, segons ha dit el director general del Transport Terrestre, Manel Villalante. Des del Consell Comarcal del Berguedà, el president Sergi Roca explica que "hem fet pressió perquè des de la Generalitat implantin les noves tarifes el mes d'octubre com a molt tard", comenta el president; a més a més, segons Roca, "representants del departament de Política Territorial i Obres Públiques ens havien dit que seria el juliol, després el setembre, i les dates s'han anat modificant". Des del Consell Comarcal esperen que finalment es compleixin els terminis i que aquests nous preus signifiquin un gran "avenç" per al territori. A més a més, Roca afirma que "és una reducció important de les tarifes i que també seran incloses en la xarxa metropolitana de Barcelona i de RENFE, estem molt contents". La integració tarifària no només representa un estalvi per als ciutadans del Berguedà que usen el transport públic, sinó que segons els ajuntaments també permetrà una mobilitat més sostenible i incentivarà a fer-ne més ús, per anar a Barcelona, per exemple, on amb el bitllet integrat es podrà utilitzar el bus urbà i el metro.

També apunten que comarques veïnes ja en formen part i que és una eina de reequilibri territorial. A més a més, ajudarà majoritàriament la gent gran i el jovent a desplaçar-se amb transport públic a un preu "assequible", per exemple de Barcelona a Berga, comenta Roca. A banda de la integració tarifària, el pla de millora del transport públic al Berguedà preveu altres punts com ara oferir servei de transport públic a tots els municipis, millorar freqüències i horaris i detectar possibles nous serveis i parades, en molts casos aprofitant línies ja operatives.

A efectes pràctics, des del setembre vinent i amb un termini màxim de final del 2012, el pla proposa ampliar la freqüència dels serveis entre Berga-Barcelona, Berga-Borredà, Berga-la Pobla de Lillet, i també Berga-Montmajor i Berga-Sagàs. Planteja que hi hagi més transport, no només a l'alt Berguedà, sinó en poblacions del baix Berguedà com Viver i Serrateix, Montclar i la Quar. Es pretén que hi hagi una coordinació horària i territorial més bona entre serveis urbans i interurbans, i donar més cobertura, per això s'afegirà una nova parada a Santa Maria de Merlès en les expedicions de la línia Berga-Vic.

El pla de millora del transport públic al Berguedà s'ha presentat aquesta setmana als ajuntaments del Berguedà després de diversos mesos de treballar-hi. De fet, els ajuntaments ja hi havien aportat informació i s'havien fet diverses reunions entre les parts implicades i ara només caldrà esperar si el mes d'octubre la comarca es podrà beneficiar del nou servei.
canalcole
canalcole
Maquinista

Nombre de missatges : 727
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 29
Ubicació : Segur de Calafell

https://www.youtube.com/Eltrendelamevavida

Tornar a dalt Ir abajo

Integracions ferroviaries (Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona) Empty Re: Integracions ferroviaries (Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona)

Missatge  canalcole Dl Ago 09, 2010 10:07 pm

Per fi ho fan... Rolling Eyes


http://www.delcamp.cat/index.php?command=show_news&news_id=10113

Calafell demana l'entrada al Consorci del Transport Públic del Camp de Tarragona

El ple de la corporació aprova sol·licitar aquesta adhesió amb l'objectiu d'acostar la població al Camp de Tarragona a través de la integració de tarifes i la millora de freqüències. També es dóna el vist-i-plau al preacord assolit entre el govern i els treballadors del consistori

Ajuntament de Calafell El ple de l'ajuntament de Calafell ha aprovat demanar l'entrada al Consorci del Transport Públic del Camp de Tarragona, un tema que l'alcalde, Jordi Sánchez, va tornar a posar sobre la taula recentment. L'objectiu d'aquesta adhesió és que Calafell s'acosti al Camp de Tarragona a través de la integració de tarifes i la millora de les freqüències de trens i autobusos.

L'acord, aprovat per unanimitat, va en la línia de demanar unes millors comunicacions dels serveis públics de transport amb la ciutat de Tarragona i el seu entorn. La integració del Baix Penedès al Consorci és un tema de plena actualitat i un dels objectius de la comarca, especialment des que la Generalitat es va fer càrrec de Rodalies Renfe.

D'altra banda, el ple de divendres també va servir per donar llum verda al preacord del conveni laboral a que van arribar els treballadors de l'ajuntament i el govern municipal la setmana passada. Jordi Sánchez va agrair la disposició dels treballadors a arribar a un acord "en aquests temps complicats" i va reiterar que l'objectiu és que a finals de legislatura "hi hagi menys funcionaris" que quan es va començar.
canalcole
canalcole
Maquinista

Nombre de missatges : 727
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 29
Ubicació : Segur de Calafell

https://www.youtube.com/Eltrendelamevavida

Tornar a dalt Ir abajo

Integracions ferroviaries (Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona) Empty Re: Integracions ferroviaries (Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona)

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum