Avistaments curiosos
+16
BCN06
Ferran Arjona
oriolp13
Martí
Adria95tren
peregarcia
davidjb
PoL
eldelinux
nilruiz
Archie
UT440_132M
canalcole
Civia463
Altaria_trianilla1619
alkolo89
20 participantes
Pàgina 15 de 22
Pàgina 15 de 22 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 18 ... 22
Re: Avistaments curiosos
Doncs ara que ho dius, una vegada anant cap a València també amb el Regional Exprés, ens va adelantar sense ni despentinar-se un Euromed per l'esquerra.
Invitat- Invitat
Martí escrigué:Un cas semblant vaig viure jo ahir a L'Aldea-Amposta-Tortosa, quan un Talgo (direcció Sud) i un Regional (direcció Sud) van entrar alhora a l'estació, el Talgo era el que anava a contra via.
Al Corredor Mediterrani és bastant habitual veure aquestes coses, a l'estiu, amb l'Arco, ens van ficar per la banalitzada al sortir de Castelló per rebasar a una 470 (encara que despres de rebasar-la no vam tornar a la via "normal"), just abans de Vandellòs ens vam creuar amb un 130, obviament també per la banalitzada... suposo que ho deurien fer per intentar esgarrapar minuts, ja que anavem amb una mica de retard i anant per la banalitzada podiem entrar al tram de via unica per via directe. I aquest divendres, també amb l'Arco, vam avançar un TECO.
Altaria_trianilla1619- Cap de taller
- Nombre de missatges : 188
Ubicació : Sabadell (Barcelona)
Bé, no sé si aquest és el fil més adequat per indicar "l'avistament" que vaig veure ahir mentre anava amb el meu cotxe. Concretament, per la Ronda Sud de Granollers en direcció nord, vaig fent cua a la sortida de l'autovia de Mataró (en hores punta sempre sol haver-hi força retencions en aquest punt. També és un accés a l'Autopista AP7) un comboi excepcional que transportava un tramvia. A simple vista, em va semblar que si més no estèticament era al mateix model de tram que els de Barcelona, però amb un esquema de colors diferent, amb uns colors força cridaners. No em va semblar distingir-hi cap logotip, però tampoc ho puc assegurar al 100% ja que evidentment havia d'estar més pendent de la carretera que del tramvia del camió del costat xD
Invitat- Invitat
Aquest matí, el tren de les 7:42 destinació Castelldefels no ha pogut sortir de Granollers a causa d'una avaria en el propi tren, que era el 465.244. Comentar que va un 463 amb un faldó blanc, quan normalment els porten grisos.
Salutacions.
Salutacions.
Archie- Maquinista
- Nombre de missatges : 568
Ubicació : La Roca
Venint de Granollers a la foscor, he vist un tren parat a la platja de vies de Centre, i tal i com era, semblava l'SPENO.
Salutacions.
Salutacions.
Archie- Maquinista
Un d'avui al matí, vora les 10 a Sants.
L'Euromed arribat de terres valencianes estava estacionat a la via 13 (on normalment s'aturen els Rodalies i els Regionals), mentres que per la via 12 (que té check-in per els trens de llarga distancia) feia la seva aturada un Rodalies, tot anunciat correctament per megafonia.
L'Euromed arribat de terres valencianes estava estacionat a la via 13 (on normalment s'aturen els Rodalies i els Regionals), mentres que per la via 12 (que té check-in per els trens de llarga distancia) feia la seva aturada un Rodalies, tot anunciat correctament per megafonia.
Doncs quina gracia per els viatgers que ja estiguessin a l'andana...
Invitat- Invitat
Avui a quarts d'onze del matí, ha passat un trasllat d'una branca de Trenhotel amb la 252.022 cap a Madrid, i a darrere hi portava la 2B2!!
Archie- Maquinista
V211 a Manresa
Hola nois.
Avistada la locomotora de Copasa -si no m'equivoco- a l'estació de Renfe de Manresa.
Us posso el següent link per saver de quina locomotora es tracta:
http://www.flickr.com/photos/gustarivera/4788099784/
Una salutació.
Avistada la locomotora de Copasa -si no m'equivoco- a l'estació de Renfe de Manresa.
Us posso el següent link per saver de quina locomotora es tracta:
http://www.flickr.com/photos/gustarivera/4788099784/
Una salutació.
eldelinux- Guardaagulles
- Nombre de missatges : 13
Ubicació : Manresa
Que extrany, si que ha fet quilòmetres, ja que aquesta va arribar fins Irún/Hendaye en ample UIC i li van fer canvi de bogies allà mateix.
Sembla que des de divendres a la tarda hi ha una 333.3 amb un balaster a Montcada-Bifurcació, jo l'he vista aquesta tarda des de lluny, un Civia de Rodalies de Catalunya m'ha tapat el tren de balast en el moment en que hem parat a l'estació.
BCN06- Taquiller
- Nombre de missatges : 32
Ubicació : Barcelona
BCN06 escrigué:Sembla que des de divendres a la tarda hi ha una 333.3 amb un balaster a Montcada-Bifurcació, jo l'he vista aquesta tarda des de lluny, un Civia de Rodalies de Catalunya m'ha tapat el tren de balast en el moment en que hem parat a l'estació.
Tant dijous com divendres va pujar a la línia de Manresa-Calaf una 333 amb un balaster, suposo per condicionar algun tram que ha tingut moviment. També s'ha vist maquinària d'obres circulant pel tram.
Una salutació.
eldelinux- Guardaagulles
- Nombre de missatges : 13
Ubicació : Manresa
eldelinux escrigué:BCN06 escrigué:Sembla que des de divendres a la tarda hi ha una 333.3 amb un balaster a Montcada-Bifurcació, jo l'he vista aquesta tarda des de lluny, un Civia de Rodalies de Catalunya m'ha tapat el tren de balast en el moment en que hem parat a l'estació.
Tant dijous com divendres va pujar a la línia de Manresa-Calaf una 333 amb un balaster, suposo per condicionar algun tram que ha tingut moviment. També s'ha vist maquinària d'obres circulant pel tram.
Una salutació.
Carai, sí que estan durant les obres del Manresa-Calaf, és molt possible que dilluns al matí el tren que hi ha a Montcada surti cap a Calaf, doncs.
Avistat un Patito (S130) a Castellbisbal (via 2), per incidència a les instal·lacions de Cunit, a les 13.55h
Avistat una 252UIC + 2 319's amb decoració 'Renfe Mercancías' per la via del AVE sobre les 10.30h
Avistat una 252UIC + 2 319's amb decoració 'Renfe Mercancías' per la via del AVE sobre les 10.30h
Avistaments a Montcada Bifurcació
Aquesta tarda hi havia el saler Manresa-Flix aturat a Montcada Bifurcació amb les tolves plenes de sal. Avui el tren ha estat suprimit en aquesta estació per averia de la locomotora.
La locomotora 333 amb les tolves de balast ha circulat entre aquest matí i aquesta tarda fins a Manresa, ja que quan hi he passat (19h) ja no hi era.
La locomotora 333 amb les tolves de balast ha circulat entre aquest matí i aquesta tarda fins a Manresa, ja que quan hi he passat (19h) ja no hi era.
El Cargometro ha passat per Castellbisbal sobre les 16.00h. 5 minuts després un doble de "Patos" direcció Camp Tarragona
No l'hi trobo el sentit, no. És habitual trobar dobles composicions de 102 a Barcelona, que fan la relació fins a Andalusia.alkolo89 escrigué:No trobo la curiositat a aquests avistaments.
UT440_132M escrigué:És habitual trobar dobles composicions de 102 a Barcelona, que fan la relació fins a Andalusia.alkolo89 escrigué:No trobo la curiositat a aquests avistaments.
En concret, el que va assegurat per un doble de patos és el servei AVE Barcelona(15.50)-Sevilla(21.15)/Málaga(21.40) Que és desacopla a Córdoba.
També el del matí que surt vora les 10 de Sants l'he vist en doble de 102 algun cop.nilruiz escrigué:
En concret, el que va assegurat per un doble de patos és el servei AVE Barcelona(15.50)-Sevilla(21.15)/Málaga(21.40) Que és desacopla a Córdoba.
Aquesta tarda (19 de gener), per Cerdanyola Universitat un parell d'avistaments curiosos en 10 minuts...
Primer, sobre les 17:00 ha passat la 319.340 + auscultador d'adif en sentit Mollet. Ni 5 minuts més tard han passat dues 311 acoblades sentit Sant Cugat a tota pastilla...
Les fotos de la 319 + auscultador les podeu trobar al meu flickr: http://www.flickr.com/photos/12542184@N03/
Primer, sobre les 17:00 ha passat la 319.340 + auscultador d'adif en sentit Mollet. Ni 5 minuts més tard han passat dues 311 acoblades sentit Sant Cugat a tota pastilla...
Les fotos de la 319 + auscultador les podeu trobar al meu flickr: http://www.flickr.com/photos/12542184@N03/
Altaria_trianilla1619- Cap de taller
- Nombre de missatges : 188
Ubicació : Sabadell (Barcelona)
252 aïllada per la línia de Manresa
He fotografiat una 252 aïllada a Montcada i Reixac-Manresa aquest migdia, he penjat la foto al meu flickr.
Segurament alguns de vosaltres haureu vist al 3/24 un Civia amb destinació Vic, doncs deixeu-me dir, que en tota la tarda no he vist passar cap Civia per la R3, ho desmenteixo totalment.
El que si és curiós, és el Delta a LaTour de Carol que arriba a la població de la Catalunya Nord pels volts de les 18:15, ha passat amb 70 minuts de retard sobre l'horari habitual, i parant a totes les estacions excepte Borgonyà i La Farga de Bebié.
El que si és curiós, és el Delta a LaTour de Carol que arriba a la població de la Catalunya Nord pels volts de les 18:15, ha passat amb 70 minuts de retard sobre l'horari habitual, i parant a totes les estacions excepte Borgonyà i La Farga de Bebié.
Segons comenten, ha pujat al matí, el civia comentat. A no ser, que haguessin parat a Moncada a fer canvi d'unitat, cosa freqüent en la R4.
Miraré d'assabentar-me, però és més probable la segona opció. En tinc molts dubtes que un 465 hagi pujat en servei fins a Vic, estant com estan les andanesMartí escrigué:Segons comenten, ha pujat al matí, el civia comentat. A no ser, que haguessin parat a Moncada a fer canvi d'unitat, cosa freqüent en la R4.
Pàgina 15 de 22 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 18 ... 22
Pàgina 15 de 22
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dj Des 19, 2013 8:27 pm por UT440_132M
» Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Dc Des 04, 2013 10:24 pm por UT440_132M
» Incidències internacionals
Dg Des 01, 2013 3:28 pm por UT440_132M
» Descarrilament a Sant Andreu Arenal
Dg Oct 27, 2013 10:03 pm por UT440_132M
» Train Simulator 2014
Dg Set 29, 2013 10:24 pm por QO1922
» Locomotores dièsel V200 de COMSA i RENFE
Ds Set 21, 2013 4:32 pm por QO1922
» Locomotores elèctriques 269 de RENFE
Ds Set 21, 2013 4:30 pm por QO1922
» Restauració de la 281 006