Avistaments curiosos
+16
BCN06
Ferran Arjona
oriolp13
Martí
Adria95tren
peregarcia
davidjb
PoL
eldelinux
nilruiz
Archie
UT440_132M
canalcole
Civia463
Altaria_trianilla1619
alkolo89
20 participantes
Pàgina 17 de 22
Pàgina 17 de 22 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22
Re: Avistaments curiosos
Aquest matí a Granollers, vora les 9:30, ha arribat un tren, sense saber la procedència, direcció Barcelona, amb uns vagons buits que m'ha costat molt identificar, i semblàven de portar travesses o algo semblant, tibat per una 269. Ara al tornar he vist que la 269 estava amb l'altre parella de 269 que hi han estacionades.
Archie- Maquinista
- Nombre de missatges : 568
Ubicació : La Roca
Avistat cap a les 20:15 un altre balaster amb 333 a Montcada-Bifurcació, orientat cap a Manresa, i també la 253-069 amb el tren de la gallo, que sembla que torna a circular.
Ahir vaig veure a Sants un Civia 463 a la via 11 (Llarg recorregut, cap al sud) sense servei clar, després el vaig esperar a Viladecans pero no va passar. Segurament l'haurien enviat cap a L'Hospitalet.
Segons tinc entès demà surt de Can Tunis una locomotora 319 en ample internacional aïllada a les 14:00h per anar fins a El Soler.
La mateixa tornarà dijous sortint a les 16:00h de El Soler.
BCN06- Taquiller
- Nombre de missatges : 32
Ubicació : Barcelona
BCN06 escrigué:Segons tinc entès demà surt de Can Tunis una locomotora 319 en ample internacional aïllada a les 14:00h per anar fins a El Soler.
Al final res, sembla que les 319 s'han quedat a Can Tunis sense sortir... Un altre cop serà
Avui la meva mare m'ha ensenyat una foto que ha fet desde el seu tren a unes 269 que hi estaven a Granolles i m'ha preguntat si era una "bona caça" i li he dit que no molt. Fins aquí tot be. Pero es aixó que m'ha donat per ampliar la foto i... el que he vist... a la base de contenidors hi ha unes plataformes amb uns contenidors Tramesa Steels! Demà us poso la foto, peró perque us feu una idea, son com aquestes.
Si, tampoc es gaire curiós, es veuen bastant habitualment a la estació.
Archie- Maquinista
Dir que ja se cap a on va aquest tren que parlàvem aquests dies. Es tracta d'un Granollers - Portbou, portant contenidors de Tramesa amb sortida a les 18 hores. Els dies no ho se, però l'he vist sortir avui Divendres.
Archie- Maquinista
Fa uns dies vaig veure una 333.3 portant un butaner per Montmeló, no sé si és gaire habitual que aquestes locomotores facin serveis per aquí, almenys jo n'he vist molt poques.
Bé, de tant en tant fan aquest servei les 333, peró les locomotores que casi sempre fan el butaner, ara, son les 253.davidjb escrigué:Fa uns dies vaig veure una 333.3 portant un butaner per Montmeló, no sé si és gaire habitual que aquestes locomotores facin serveis per aquí, almenys jo n'he vist molt poques.
Avui he passat per la C-17 i he vist un saler a les vies de Montcada-Bifucació.
No és res curiòs, deu ser el d'ahir que al tornar i trobar tot el merder que hi havia derivat del descarrilament, el van apartar allà. És més, es deixa veure dos cops al dia per Bifurcació per a realitzar la inversió de la marxa.
No sabia on posar-ho, ho he dit per si algú el vol caçar Bifurcació.alkolo89 escrigué:No és res curiòs, deu ser el d'ahir que al tornar i trobar tot el merder que hi havia derivat del descarrilament, el van apartar allà. És més, es deixa veure dos cops al dia per Bifurcació per a realitzar la inversió de la marxa.
M'imaginava que l'haurien apartat allí... A l'hora que va passar el percanç a Vacarisses, el qual va tallar la via en ambdós sentits, el saler encara es trobava en ruta, així que l'única sortida fou apartar-lo a Moncada segurament fins dilluns o dimarts, igual que les 447 atrapades a Manresa: 3 composicions dobles i una símple, que és la segona unitat de l'accidentada la qual va resultar il·lesa pel que sembla.
Llavors l'altra 447 què no es va accidentar a Vacarisses-Torreblanca, l'han pujat a Manresa per contravia, oi?
PoL escrigué:Llavors l'altra 447 què no es va accidentar a Vacarisses-Torreblanca, l'han pujat a Manresa per contravia, oi?
Suposo, però estava pensant, i pot ser no és la accidentada, pot ser és una que va fer algun regional... per que la accidentada pot ser la van baixar directament a Moncada...
Pot ser qualsevol de les 2 opcions, crecMartí escrigué:PoL escrigué:Llavors l'altra 447 què no es va accidentar a Vacarisses-Torreblanca, l'han pujat a Manresa per contravia, oi?
Suposo, però estava pensant, i pot ser no és la accidentada, pot ser és una que va fer algun regional... per que la accidentada pot ser la van baixar directament a Moncada...
PoL escrigué:Pot ser qualsevol de les 2 opcions, crecMartí escrigué:
Una segur que no fallaràs!
Archie- Maquinista
Acaba de passar l'Alvia que surt de Sants a les 6 cap a terres valencianes en doble composició.
Avui l'he vist jo també Adrià, i segueix igual
D'altra banda hi havia una altra 447 aparcada que, en un dels pantògrafs li faltava el fregador que pren contacte amb la catenària (possiblement d'alguna enganxada...)
D'altra banda hi havia una altra 447 aparcada que, en un dels pantògrafs li faltava el fregador que pren contacte amb la catenària (possiblement d'alguna enganxada...)
oriolp13- Revisor
- Nombre de missatges : 241
No se si tindrà relació, però la setmana passada va haver una enganxada a la zona de Sant Andreu Comtal que no va permetre treure el material que hi havia al dipòsit.
A Lleida avui, el Regional Expréss que surt a les 15.45 cap a Barna via Reus servit per 470 en doble.
Avui Transfesa ha fet servir uns vagons de lones que tenia apartats fa temps per fer el tren 5321 de Portbou a Saragossa, encara que només han sigut tres o quatre. Quina alegría que tornin a circular.
Archie- Maquinista
Batonadora i perfiladora Plasser&Theurer de G&O a la via 4 de Balenyà. Des de fa alguns dies s'estan substituint els carrils de la R3 pels volts de Vic.
Pàgina 17 de 22 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22
Pàgina 17 de 22
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dj Des 19, 2013 8:27 pm por UT440_132M
» Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Dc Des 04, 2013 10:24 pm por UT440_132M
» Incidències internacionals
Dg Des 01, 2013 3:28 pm por UT440_132M
» Descarrilament a Sant Andreu Arenal
Dg Oct 27, 2013 10:03 pm por UT440_132M
» Train Simulator 2014
Dg Set 29, 2013 10:24 pm por QO1922
» Locomotores dièsel V200 de COMSA i RENFE
Ds Set 21, 2013 4:32 pm por QO1922
» Locomotores elèctriques 269 de RENFE
Ds Set 21, 2013 4:30 pm por QO1922
» Restauració de la 281 006