Creació i remodelació d'estacions
+7
Martí
nilruiz
Archie
Civia463
canalcole
alkolo89
UT440_132M
11 participantes
Pàgina 3 de 4
Pàgina 3 de 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Creació i remodelació d'estacions
UT440_132M escrigué:Jo més aviat en tinc els meus dubtes, dubto que Lafarge - Asland, vulgui iniciar un transport per ferrocarril, amb la poca feina que hi ha ara al sector de la construcció. Jo més aviat crec que el desmantellaran.
I si tingués això alguna cosa a veure amb el tant esperat desdoblament?
Invitat- Invitat
Re: Creació i remodelació d'estacions
Més que treure trens, jo pensava en aixó, o desmantellar el ramal, o com a molt utilitzar-lo per a aparcar-hi vagons de balast per exemple.
Re: Creació i remodelació d'estacions
Jo crec que, en cas de desdoblament més o menys immediat de la línia des de Montcada Bifurcació és totalment lògic pensar que s'aprofitarà la traça de l'actual via morta. Més encara si tenim en compte el poc espai de què es disposa en aquella zona.
Invitat- Invitat
Re: Creació i remodelació d'estacions
En aquell tram no hi va doble via, s'aprofita el traçat fins a Montcada - Manresa, i d'allà, es farà com una mena de salt de moltó sobre les vies de la R4, fent un túnel nou al costat de l'existent, que serà on es trobaran les hipotètiques dues vies. El calaix que conformen la C-58, la C-17 i la R3 en aquella zona, fa que s'hagi de fer d'aquesta manera.Jordi Freixas escrigué:Jo crec que, en cas de desdoblament més o menys immediat de la línia des de Montcada Bifurcació és totalment lògic pensar que s'aprofitarà la traça de l'actual via morta. Més encara si tenim en compte el poc espai de què es disposa en aquella zona.
Re: Creació i remodelació d'estacions
Sant Andreu de Llavaneres ja disposa de cartelleria RdC. Aquesta és la cinquena estació en rebre la nova cartelleria. Per tant les que ja en tenen son aquestes:
Montcada i Reixac-Sta. Maria
Sitges
Molins de Rei
Sant Andreu de Llavaneres
Arc de Triomf
I les que properament en tindran (suposo) aprofitant la remodelació, seran les estacions de la R2 sud actualment en obres com Calafell, Cunit, Cubelles o Garraf. A Cunit, s'hi col·locarà segur, ara fa un parell de mesos vaig veure el cartell vermell amb el nom de l'estació a fora del recinte ferroviari.
Montcada i Reixac-Sta. Maria
Sitges
Molins de Rei
Sant Andreu de Llavaneres
Arc de Triomf
I les que properament en tindran (suposo) aprofitant la remodelació, seran les estacions de la R2 sud actualment en obres com Calafell, Cunit, Cubelles o Garraf. A Cunit, s'hi col·locarà segur, ara fa un parell de mesos vaig veure el cartell vermell amb el nom de l'estació a fora del recinte ferroviari.
Editat per darrera vegada per Civia463 el Dc Des 08, 2010 9:09 pm, editat 1 cop en total
Re: Creació i remodelació d'estacions
A la estació de l'Hospitalet de L'infant hi estan fent una serie de reformes: s'han tapiat algunes de les finestres de dependències sense us i s'ha estocat la façana de nou, s'ha creat una sala d'espera amb taquilla, s'estan alçat d'andanes i el més sorprenent (i necessari) La construcció d'un pas inferior.
Re: Creació i remodelació d'estacions
Protegiran les passeres de l’estació de Vic perquè no plogui a l’andana
Vista d’una de les passeres de l’estació de tren de Vic, aquest dijous a la tarda
ALBERT LLIMÓS
última actualització: 05-12-2010 (11:45)
J.M. El govern de Madrid hi destinarà un pressupost de 100.000 euros. La plataforma Renfe Espavila' t també demana solucions per a la sala d'espera climatitzada.
Les queixes dels usuaris per la climatització de l’estació de tren de Vic començaran a trobar solució, almenys parcialment. El govern central destinarà una partida de 100.000 euros per protegir les passeres que hi ha sobreles andanes i per col·locar noves portes a la sala d’espera, per evitar que hi entri el fred a l’hivern.
Les mesures s’emmarquen en un pla de modernització d’estacions, i es recullen en un document que l’adjunta del Defensor del Pueblo, Maria Luisa Cava de Llano, ha enviat a la Plataforma Renfe Espavila’t.
“Els passos per sobre la via són fets amb travessers de fusta, amb una separació, i no estan coberts; quan plou, l’aigua cau a baix a l’andana”, explica el portaveu de Renfe Espavila’t, Màrius Valls. La
sala d’espera climatitzada encara està més entre les incògnites, perquè “les portes s’obren i es tanquen constantment”, de manera que és difícil mantenir-hi la temperatura.
Per Valls, el futur de la línia, per tenir un bon servei, hauria de passar perquè “hi hagués menys trens circulant, però que funcionessin millor”.
El 9 Nou
Vista d’una de les passeres de l’estació de tren de Vic, aquest dijous a la tarda
ALBERT LLIMÓS
última actualització: 05-12-2010 (11:45)
J.M. El govern de Madrid hi destinarà un pressupost de 100.000 euros. La plataforma Renfe Espavila' t també demana solucions per a la sala d'espera climatitzada.
Les queixes dels usuaris per la climatització de l’estació de tren de Vic començaran a trobar solució, almenys parcialment. El govern central destinarà una partida de 100.000 euros per protegir les passeres que hi ha sobreles andanes i per col·locar noves portes a la sala d’espera, per evitar que hi entri el fred a l’hivern.
Les mesures s’emmarquen en un pla de modernització d’estacions, i es recullen en un document que l’adjunta del Defensor del Pueblo, Maria Luisa Cava de Llano, ha enviat a la Plataforma Renfe Espavila’t.
“Els passos per sobre la via són fets amb travessers de fusta, amb una separació, i no estan coberts; quan plou, l’aigua cau a baix a l’andana”, explica el portaveu de Renfe Espavila’t, Màrius Valls. La
sala d’espera climatitzada encara està més entre les incògnites, perquè “les portes s’obren i es tanquen constantment”, de manera que és difícil mantenir-hi la temperatura.
Per Valls, el futur de la línia, per tenir un bon servei, hauria de passar perquè “hi hagués menys trens circulant, però que funcionessin millor”.
El 9 Nou
Re: Creació i remodelació d'estacions
Granollers-Centre i Granollers-Canovelles han renovat els seus pas a nivell a les vies, que ja era hora.
Archie- Maquinista
- Nombre de missatges : 568
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 33
Ubicació : La Roca
Re: Creació i remodelació d'estacions
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/barcelona/20110104/lestacio-franca-evitara-els-salts-entre-landana-els-nous-trens/648940.shtml
L'estació de França evitarà els salts entre l'andana i els nous trens
El gestor d'infraestructures Adif ha decidit finalment adequar l'estació de França als nous trens Civia. L'altura de les portes d'aquests combois ha causat molts problemes als usuaris des que van començar a circular el 2008. A l'estació de Passeig de Gràcia, ja reformada, l'altura del terra a l'estrep del tren va arribar a superar el mig metre. Adif va anunciar ahir la licitació de les obres per apujar tres de les andanes centrals de la sumptuosa i històrica estació, amb una inversió de 825.000 euros.
Els treballs consistiran a elevar 10 centímetres i en una longitud de 200 metres les andanes de les vies 4-5, 6-7 i 8-9, fins a arribar a 68 centímetres respecte a la cota dels rails. Així, qualsevol viatger podrà pujar al tren o baixar-ne sense dificultat. També s'instal·larà un paviment antilliscant. Adif ha executat o ho està fent ara obres similars en moltes altres estacions de Rodalies.
L'estació de França evitarà els salts entre l'andana i els nous trens
El gestor d'infraestructures Adif ha decidit finalment adequar l'estació de França als nous trens Civia. L'altura de les portes d'aquests combois ha causat molts problemes als usuaris des que van començar a circular el 2008. A l'estació de Passeig de Gràcia, ja reformada, l'altura del terra a l'estrep del tren va arribar a superar el mig metre. Adif va anunciar ahir la licitació de les obres per apujar tres de les andanes centrals de la sumptuosa i històrica estació, amb una inversió de 825.000 euros.
Els treballs consistiran a elevar 10 centímetres i en una longitud de 200 metres les andanes de les vies 4-5, 6-7 i 8-9, fins a arribar a 68 centímetres respecte a la cota dels rails. Així, qualsevol viatger podrà pujar al tren o baixar-ne sense dificultat. També s'instal·larà un paviment antilliscant. Adif ha executat o ho està fent ara obres similars en moltes altres estacions de Rodalies.
Re: Creació i remodelació d'estacions
Perdó ???????
canalcole escrigué:A l'estació de Passeig de Gràcia, ja reformada,
Invitat- Invitat
Re: Creació i remodelació d'estacions
Por hem fa de com quedarà en un futur........
Archie- Maquinista
- Nombre de missatges : 568
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 33
Ubicació : La Roca
Re: Creació i remodelació d'estacions
Si passeu per La Sagrera, podreu comprobar que ja es troben col·locats els cartells de Rodalies a sobre del cartell del Metro. A més ja es troba tot el mobiliari i senyalètica de RdC instal·lats (cancel·ladores, màquines autovenda, panells d'informació i megafonia, etc).
Re: Creació i remodelació d'estacions
L'altre dia hi vaig passar en tren, i vaig veure que els teleindicadors aquells de puntets vermells que posen quin es el proper tren i les parades ja estaven engegats!! no crec que falti gaire per la obertura
Re: Creació i remodelació d'estacions
Avui mateix hi he passat, i ja es veu força enllestida, en poques setmanes l'obriran. Deien a finals de gener, però s'ha endarrerit un pel més del previst, com en totes les obres.
Per cert, fa poc vaig comentar que s'havien d'arreglar andanes a Ripoll, doncs bé, en breu s'alçaràn (no ho entenc, estàn de nassos després de la remodelació del 2004), i també es construirà un pas inferior entre vies, que obligarà a donar de baixa temporalment les vies 1 i 3 per construïr el pas. Seran transitòriament amb topall fins ben bé mitjans d'agost.
Per cert, fa poc vaig comentar que s'havien d'arreglar andanes a Ripoll, doncs bé, en breu s'alçaràn (no ho entenc, estàn de nassos després de la remodelació del 2004), i també es construirà un pas inferior entre vies, que obligarà a donar de baixa temporalment les vies 1 i 3 per construïr el pas. Seran transitòriament amb topall fins ben bé mitjans d'agost.
Re: Creació i remodelació d'estacions
Fonts de Renfe i Adif, confirmen de manera no oficial, que aquest dilluns 14 de febrer s'obrirà la nova estació de La Sagrera - Meridiana de Barcelona, per on pararan les línies R3 R4 i R7 de Rodalies de Catalunya, i es farà correspondència amb les línies 1, 5, 9 i 10 del metro barceloní.
Re: Creació i remodelació d'estacions
A l´estació de La Llagosta estan en fase de renovar-la, que ja tocava que pasava més gent que aquesta estació.
Re: Creació i remodelació d'estacions
AMPLIACIÓ DE LA XARXA FERROVIÀRIA
Rodalies obre la nova estació de La Sagrera feta sota la Meridiana
Blanco inaugurarà demà l'obra que utilitzaran les línies R-3, R-4, R-7 i R-12
Dimarts, 15 de febrer del 2011 RAMON COMORERA
La macroestació de metro i tren de La Sagrera situada sota l'avinguda de la Meridiana suma demà una de les seves peces més importants, la nova parada de Rodalies i combois regionals que es va començar a construir en la seva última fase el 2009. L'obra ja està a punt i entrarà en servei després de la inauguració que preveu oficiar al migdia el titular de Foment, José Blanco. El ministre desembarcarà dimecres a Barcelona per pronunciar una conferència en el tercer aniversari de l'arribada de l'AVE a la capital. A la nova estació hi pararan els trens de les línies de Rodalies R-3 (Granollers i Vic), R-4 (Terrassa i Manresa) i R-7 (Cerdanyola i Martorell), així com també els regionals de la R-12 (Lleida).
Tanques del vestíbul de La Sagrera, ahir, darrere de les quals hi ha l'accés a la nova estació de Rodalies. ELISENDA PONS
Aquests enllaços s'afegiran als de les quatre rutes del metro que ja estan en servei al macrointercanviador: L-1, L-5 i L-9/L-10. La previsió és que quan en el futur funcioni tota la L-9/L-10 fins al Prat i també s'hagi prolongat fins aquí la L-4 des de La Pau, ni més ni menys que 110.000 persones (gairebé tota la població d'una ciutat com Santa Coloma de Gramenet) passin cada dia pel complex. Aquest serà el nus de transbords més important de la xarxa metropolitana.
FORT IMPACTE / Les obres s'han desenvolupat en dues grans fases i amb un notable impacte a la superfície i en el servei. La primera es va executar quan, ja fa uns quants anys, la Generalitat va emprendre una reforma radical de l'estació de la L-1 i L-5. Llavors es va construir part de la caixa de la nova estació. La segona, a càrrec de l'Estat, s'ha realitzat en els dos últims anys amb un cost de 40 milions, i ha inclòs la substitució d'un tram del vell túnel.
En aquest temps, els treballs han causat les principals afectacions. Durant sis mesos del 2010, el túnel que utilitzen els trens de Renfe sota la Meridiana es va tallar entre Sant Andreu Arenal i Arc de Triomf. Amb 10 milions de viatgers, va ser la interrupció més llarga de Rodalies. Igualment, els carrils de la Meridiana han patit aquests anys talls i desviaments.
El Periodico
Rodalies obre la nova estació de La Sagrera feta sota la Meridiana
Blanco inaugurarà demà l'obra que utilitzaran les línies R-3, R-4, R-7 i R-12
Dimarts, 15 de febrer del 2011 RAMON COMORERA
La macroestació de metro i tren de La Sagrera situada sota l'avinguda de la Meridiana suma demà una de les seves peces més importants, la nova parada de Rodalies i combois regionals que es va començar a construir en la seva última fase el 2009. L'obra ja està a punt i entrarà en servei després de la inauguració que preveu oficiar al migdia el titular de Foment, José Blanco. El ministre desembarcarà dimecres a Barcelona per pronunciar una conferència en el tercer aniversari de l'arribada de l'AVE a la capital. A la nova estació hi pararan els trens de les línies de Rodalies R-3 (Granollers i Vic), R-4 (Terrassa i Manresa) i R-7 (Cerdanyola i Martorell), així com també els regionals de la R-12 (Lleida).
Tanques del vestíbul de La Sagrera, ahir, darrere de les quals hi ha l'accés a la nova estació de Rodalies. ELISENDA PONS
Aquests enllaços s'afegiran als de les quatre rutes del metro que ja estan en servei al macrointercanviador: L-1, L-5 i L-9/L-10. La previsió és que quan en el futur funcioni tota la L-9/L-10 fins al Prat i també s'hagi prolongat fins aquí la L-4 des de La Pau, ni més ni menys que 110.000 persones (gairebé tota la població d'una ciutat com Santa Coloma de Gramenet) passin cada dia pel complex. Aquest serà el nus de transbords més important de la xarxa metropolitana.
FORT IMPACTE / Les obres s'han desenvolupat en dues grans fases i amb un notable impacte a la superfície i en el servei. La primera es va executar quan, ja fa uns quants anys, la Generalitat va emprendre una reforma radical de l'estació de la L-1 i L-5. Llavors es va construir part de la caixa de la nova estació. La segona, a càrrec de l'Estat, s'ha realitzat en els dos últims anys amb un cost de 40 milions, i ha inclòs la substitució d'un tram del vell túnel.
En aquest temps, els treballs han causat les principals afectacions. Durant sis mesos del 2010, el túnel que utilitzen els trens de Renfe sota la Meridiana es va tallar entre Sant Andreu Arenal i Arc de Triomf. Amb 10 milions de viatgers, va ser la interrupció més llarga de Rodalies. Igualment, els carrils de la Meridiana han patit aquests anys talls i desviaments.
El Periodico
Re: Creació i remodelació d'estacions
Avui les tanques que surten a la imatge ja no hi son.
La pantalla d'horaris lluia imatge corporativa de Rodalies de Catalunya, i no Rodalies Renfe.
Tot i això, segons el ministeri de Foment l'estació no s'obrirà al públic fins el 20 de febrer.
La pantalla d'horaris lluia imatge corporativa de Rodalies de Catalunya, i no Rodalies Renfe.
Tot i això, segons el ministeri de Foment l'estació no s'obrirà al públic fins el 20 de febrer.
oriolp13- Revisor
- Nombre de missatges : 241
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 33
Re: Creació i remodelació d'estacions
Una setmana després del que s'havia dit inicialment, quan ja hi hagi candidat del PSC a l'ajuntament de Barcelona, i coincidint amb el tercer aniversari de la posada en marxa de l'AVE entre Camp de Tarragona i Barcelona Sants, de la línia d'Alta Velocitat Madrid - Zaragoza - Barcelona - Frontera francesa.oriolp13 escrigué:Avui les tanques que surten a la imatge ja no hi son.
La pantalla d'horaris lluia imatge corporativa de Rodalies de Catalunya, i no Rodalies Renfe.
Tot i això, segons el ministeri de Foment l'estació no s'obrirà al públic fins el 20 de febrer.
Re: Creació i remodelació d'estacions
Redacció osona.com | Actualitzat el 16/02/2011 a les 17:36h
Una nova estació de Rodalies permetrà connectar amb quatre línies de metro
L'intercanviador Sagrera-Meridiana de Barcelona, que entrarà en servei diumenge, facilitarà les connexions dels usuaris osonencs.
Inauguració de la nova estació Sagrera-Meridiana Foto: ACN
El proper diumenge entrarà en funcionament la nova estació de Rodalies de Sagrera-Meridiana a Barcelona. L'intercanviador, inaugurat oficialment aquest dimecres, permetrà connectar la línia de tren d'Osona amb les línies de metro 1, 5, 9 i 10 així com amb les línies de Rodalies R4 i R7. En un futur també hi ha d'arribar la prolongació de la línia 4 de metro.
La nova estació, entre les de Glòries i Fabra i Puig, millorà especialment la connexió dels viatgers que baixin d'Osona amb l'Eixample i Sants, i les ciutats de Badalona i Santa Coloma de Gramenet.
Osona.com
Una nova estació de Rodalies permetrà connectar amb quatre línies de metro
L'intercanviador Sagrera-Meridiana de Barcelona, que entrarà en servei diumenge, facilitarà les connexions dels usuaris osonencs.
Inauguració de la nova estació Sagrera-Meridiana Foto: ACN
El proper diumenge entrarà en funcionament la nova estació de Rodalies de Sagrera-Meridiana a Barcelona. L'intercanviador, inaugurat oficialment aquest dimecres, permetrà connectar la línia de tren d'Osona amb les línies de metro 1, 5, 9 i 10 així com amb les línies de Rodalies R4 i R7. En un futur també hi ha d'arribar la prolongació de la línia 4 de metro.
La nova estació, entre les de Glòries i Fabra i Puig, millorà especialment la connexió dels viatgers que baixin d'Osona amb l'Eixample i Sants, i les ciutats de Badalona i Santa Coloma de Gramenet.
Osona.com
Re: Creació i remodelació d'estacions
A Torelló també s'han iniciat les obres del pas inferior entre vies, de moment queda tancada la via 3, i s'ha obert la tanca de l'estació que dona al pas inferior ja construït per no passar per l'estació a l'hora de creuar de carrer.
Re: Creació i remodelació d'estacions
Més obres en estacions de la R3, en aquest cas l'ajuntament de Seva ha iniciat els treballs de pavimentació de l'aparcament de l'estació de Balenyà - Tona - Seva- (falten menys de 4 mesos per les eleccions municipals)
Re: Creació i remodelació d'estacions
De la web de Ràdio Cubelles:
Les obres a l’estació de Cubelles s’allargaran fins a finals de març o principis d’abril
En quant a les dificultats en els accessos que estan provocant les obres, Adif s’ha compromès a fer arribar a l’equip que s’encarrega de la remodelació de l’estació, a que col•loquin els indicatius que facin falta perquè els usuaris no es perdin
L’empresa Adif ha assegurat que les obres a l’estació de Cubelles s’allargaran fins a finals de març o principis d’abril. La causa, segons l’empresa, és que han tingut problemes amb el subministrament elèctric i que això els ha endarrerit bona part de les obres. D’aquesta manera ho ha explicat la portaveu d’Adif, Maria del Mar Ruiz, a través d'una entrevista a Ràdio Cubelles. Des d’Adif, però, han volgut assegurar que una part de les obres ja està acabada i que es posarà en funcionament de seguida.
Pel que fa a les dificultats en els accessos que estan provocant les obres, Adif s’ha compromès a fer arribar a l’equip que s’encarrega de la remodelació de l’estació, a que col•loquin els indicatius que facin falta perquè els usuaris no es perdin.
Un cop acabada aquesta segona fase de les obres de remodelació de l’estació de Cubelles, l’equipament serà accessible per persones amb mobilitat reduïda, tot i que, de moment, no tots els trens que circulen per la línia són igual d’accessibles.
Enllaç a la notícia: http://www.radiocubelles.com/content/view/1040/154/
Les obres a l’estació de Cubelles s’allargaran fins a finals de març o principis d’abril
En quant a les dificultats en els accessos que estan provocant les obres, Adif s’ha compromès a fer arribar a l’equip que s’encarrega de la remodelació de l’estació, a que col•loquin els indicatius que facin falta perquè els usuaris no es perdin
L’empresa Adif ha assegurat que les obres a l’estació de Cubelles s’allargaran fins a finals de març o principis d’abril. La causa, segons l’empresa, és que han tingut problemes amb el subministrament elèctric i que això els ha endarrerit bona part de les obres. D’aquesta manera ho ha explicat la portaveu d’Adif, Maria del Mar Ruiz, a través d'una entrevista a Ràdio Cubelles. Des d’Adif, però, han volgut assegurar que una part de les obres ja està acabada i que es posarà en funcionament de seguida.
Pel que fa a les dificultats en els accessos que estan provocant les obres, Adif s’ha compromès a fer arribar a l’equip que s’encarrega de la remodelació de l’estació, a que col•loquin els indicatius que facin falta perquè els usuaris no es perdin.
Un cop acabada aquesta segona fase de les obres de remodelació de l’estació de Cubelles, l’equipament serà accessible per persones amb mobilitat reduïda, tot i que, de moment, no tots els trens que circulen per la línia són igual d’accessibles.
Enllaç a la notícia: http://www.radiocubelles.com/content/view/1040/154/
Re: Creació i remodelació d'estacions
Aqui a La Llagosta van rapids, ja han tirat abaix la caseta del bitllets yi tancat el pas inferior per un de provisional de superior com el de Badalona.
Re: Creació i remodelació d'estacions
Des de fa ja unes 3 setmanes, l'estació de Martorell en obres, per augmentar les persones incíviques què salten com monos a través de les tanques, fent doble fila, i barracons més alts per impedir aquests salts.
Pàgina 3 de 4 • 1, 2, 3, 4
Temas similares
» Creació de "Ferrocarril en general"
» Creació / renovació d'estacions del Metro de BCN
» Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
» Creació / renovació d'estacions del Metro de BCN
» Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Pàgina 3 de 4
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dj Des 19, 2013 8:27 pm por UT440_132M
» Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Dc Des 04, 2013 10:24 pm por UT440_132M
» Incidències internacionals
Dg Des 01, 2013 3:28 pm por UT440_132M
» Descarrilament a Sant Andreu Arenal
Dg Oct 27, 2013 10:03 pm por UT440_132M
» Train Simulator 2014
Dg Set 29, 2013 10:24 pm por QO1922
» Locomotores dièsel V200 de COMSA i RENFE
Ds Set 21, 2013 4:32 pm por QO1922
» Locomotores elèctriques 269 de RENFE
Ds Set 21, 2013 4:30 pm por QO1922
» Restauració de la 281 006
Ds Ago 31, 2013 6:20 pm por UT440_132M
» Renfe locomotores dièsel 333
Dj Ago 29, 2013 10:42 pm por UT440_132M