FerroCat
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
En col·laboració amb
Últimos temas
» Horaris dels trens de passatgers i mercaderies
Atropellament a Platja de Castelldefels - Página 4 EmptyDj Des 19, 2013 8:27 pm por UT440_132M

» Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Atropellament a Platja de Castelldefels - Página 4 EmptyDc Des 04, 2013 10:24 pm por UT440_132M

» Incidències internacionals
Atropellament a Platja de Castelldefels - Página 4 EmptyDg Des 01, 2013 3:28 pm por UT440_132M

» Descarrilament a Sant Andreu Arenal
Atropellament a Platja de Castelldefels - Página 4 EmptyDg Oct 27, 2013 10:03 pm por UT440_132M

» Train Simulator 2014
Atropellament a Platja de Castelldefels - Página 4 EmptyDg Set 29, 2013 10:24 pm por QO1922

» Locomotores dièsel V200 de COMSA i RENFE
Atropellament a Platja de Castelldefels - Página 4 EmptyDs Set 21, 2013 4:32 pm por QO1922

» Locomotores elèctriques 269 de RENFE
Atropellament a Platja de Castelldefels - Página 4 EmptyDs Set 21, 2013 4:30 pm por QO1922

» Restauració de la 281 006
Atropellament a Platja de Castelldefels - Página 4 EmptyDs Ago 31, 2013 6:20 pm por UT440_132M

» Renfe locomotores dièsel 333
Atropellament a Platja de Castelldefels - Página 4 EmptyDj Ago 29, 2013 10:42 pm por UT440_132M

Cercar
 
 

Resultados por:
 


Rechercher Búsqueda avanzada

Recomana'ns

Atropellament a Platja de Castelldefels

+6
alkolo89
Archie
Civia463
canalcole
Adria95tren
UT440_132M
10 participantes

Pàgina 4 de 6 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent

Ir abajo

Atropellament a Platja de Castelldefels - Página 4 Empty Re: Atropellament a Platja de Castelldefels

Missatge  alkolo89 Dg Jun 27, 2010 10:26 pm

Hi ha una manera molt ràpida i radical d'evitar això. Si no es vol que es creu-hi per les vies, es posa un tercer carril alimentat elèctricament tipus el que hi ha al Tren Groc i llestos. Ja veurieu com s'acabaria tot, això si, seria massa radical.
alkolo89
alkolo89
Administrador

Nombre de missatges : 1037
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 34
Ubicació : R3: Puigcerdà-La Sagrera Meridiana <M>: L5 Sant Pau-Dos de Maig

http://www.flickr.com/photos/ut440_131m/

Tornar a dalt Ir abajo

Atropellament a Platja de Castelldefels - Página 4 Empty Re: Atropellament a Platja de Castelldefels

Missatge  Invitat Dg Jun 27, 2010 10:40 pm

+1, radical diria que no Aleix, els radicals son aquesta colla d'inconscients que passan per las vias com si res, alguns temptejan tant que al final...tocar pagar, el problema no es amb diners sino amb la vida!

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Atropellament a Platja de Castelldefels - Página 4 Empty Re: Atropellament a Platja de Castelldefels

Missatge  Invitat Dl Jun 28, 2010 1:01 am

alkolo89 escrigué:
Jordi he estat a estacions on un buc es buida allà, i nomès amb el pas inferior, ja es buida l'andana sense cap mena de problema. Si, el pas superior estava tancat, ja fos per obres o per a evitar el frau, però cal recordar que hi ha moltes estacions que disposen de pasos inferiors més grans que el de Castelldefels Platja (i això que és ampli) i la gent segueix creuant les vies per on no toca. Així que encara que el pas superior estiguès tancat, la culpa és i seguirà siguent dels joves, ja que van cometre una gran imprudència al creuar les vies per on no toca i sense mirar. La gran sort és que encara va ser poca gent, que podrien haver hagut més víctimes mortals si arriba a creuar més gent.

Evidentment, la gent que va travessar la via va cometre una imprudència. I amb això hi estarem tots d'acord.

Ara bé: curiosament era molta la gent que feia referència a que el pas superior estava tancat. I no només això, sinó que el mateix ajuntament de Castelldefels es va queixar per aquest mateix fet a Adif. Independentment de que hi hagi gent que passi per on no ha de passar, és un fet que no es pot obviar de cap manera.

D'altra banda... sobre el comentari de posar un tercer rail com en el Tren Groc... tampoc ens hem de tornar més papistes que el Papa, que aquí tothom ha creuat una via en algun moment o altre.

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Atropellament a Platja de Castelldefels - Página 4 Empty Re: Atropellament a Platja de Castelldefels

Missatge  nilruiz Dl Jun 28, 2010 8:49 am

Jordi Freixas escrigué:
Evidentment, la gent que va travessar la via va cometre una imprudència. I amb això hi estarem tots d'acord.

Ara bé: curiosament era molta la gent que feia referència a que el pas superior estava tancat. I no només això, sinó que el mateix ajuntament de Castelldefels es va queixar per aquest mateix fet a Adif. Independentment de que hi hagi gent que passi per on no ha de passar, és un fet que no es pot obviar de cap manera.

D'altra banda... sobre el comentari de posar un tercer rail com en el Tren Groc... tampoc ens hem de tornar més papistes que el Papa, que aquí tothom ha creuat una via en algun moment o altre.



Doncs que continuin aquests accidents.
Home clar que haurem creuat, peró amb Prudencia i mirant...
nilruiz
nilruiz
Maquinista

Nombre de missatges : 587
Fecha de inscripción : 03/05/2010
Edad : 27
Ubicació : Andorra la Vella (Andorra)

http://www.flickr.com/photos/nilruiz

Tornar a dalt Ir abajo

Atropellament a Platja de Castelldefels - Página 4 Empty Re: Atropellament a Platja de Castelldefels

Missatge  Altaria_trianilla1619 Dl Jun 28, 2010 12:53 pm

Jordi Freixas escrigué:
alkolo89 escrigué:
Jordi he estat a estacions on un buc es buida allà, i nomès amb el pas inferior, ja es buida l'andana sense cap mena de problema. Si, el pas superior estava tancat, ja fos per obres o per a evitar el frau, però cal recordar que hi ha moltes estacions que disposen de pasos inferiors més grans que el de Castelldefels Platja (i això que és ampli) i la gent segueix creuant les vies per on no toca. Així que encara que el pas superior estiguès tancat, la culpa és i seguirà siguent dels joves, ja que van cometre una gran imprudència al creuar les vies per on no toca i sense mirar. La gran sort és que encara va ser poca gent, que podrien haver hagut més víctimes mortals si arriba a creuar més gent.

Evidentment, la gent que va travessar la via va cometre una imprudència. I amb això hi estarem tots d'acord.

Ara bé: curiosament era molta la gent que feia referència a que el pas superior estava tancat. I no només això, sinó que el mateix ajuntament de Castelldefels es va queixar per aquest mateix fet a Adif. Independentment de que hi hagi gent que passi per on no ha de passar, és un fet que no es pot obviar de cap manera.

D'altra banda... sobre el comentari de posar un tercer rail com en el Tren Groc... tampoc ens hem de tornar més papistes que el Papa, que aquí tothom ha creuat una via en algun moment o altre.

Ha sigut una imprudència que aquesta vegada ha costat molt i molt cara, no hi ha res més a dir. Si no es poden creuar les vies, doncs no es poden creuar i punt! I si t'has d'esperar 5-10 minuts per sortir de l'estació, doncs a esperar toca. Ara no volguem carregar les culpes a Renfe/adif, perquè no són responsables del que va passar.
Altaria_trianilla1619
Altaria_trianilla1619
Cap de taller

Nombre de missatges : 188
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 32
Ubicació : Sabadell (Barcelona)

Tornar a dalt Ir abajo

Atropellament a Platja de Castelldefels - Página 4 Empty Re: Atropellament a Platja de Castelldefels

Missatge  Invitat Dl Jun 28, 2010 1:36 pm

No són responsables de la tragèdia, però sí que ho són de no haver obert l'accés superior, com, repeteixo, el mateix ajuntament de Castelldefels havia denunciat anteriorment.

I Nil...

Doncs que continuin aquests accidents.

Aquest comentari sobra.

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Atropellament a Platja de Castelldefels - Página 4 Empty Re: Atropellament a Platja de Castelldefels

Missatge  canalcole Dl Jun 28, 2010 1:53 pm

http://www.lavanguardia.es/sucesos/noticias/20100626/53953434045/el-alcalde-de-castelldefels-no-entiende-que-se-continue-cruzando-las-vias-tras-el-accidente-renfe-ba.html

El alcalde de Castelldefels no entiende que se continúe cruzando las vías tras el accidente

En las horas posteriores al atropello mortal, varias personas volvieron a cruzar la estación de Castelldefels Platja indebidamente

El alcalde de Castelldefels , el socialista Joan Sau, admitió hoy que en los dos días posteriores al accidente de tren que acabó con la vida de trece jóvenes, todavía se han podido ver personas cruzando las vías del tren, actitud que no entiende, según reconoció a Europa Press.

En las horas posteriores al atropello mortal, varias personas volvieron a cruzar la estación de Castelldefels Platja indebidamente, a pesar de que desde el jueves dos guardias de seguridad privada dependientes de Renfe han estado vigilando las vías, un refuerzo que no es usual en ese apeadero y del que el Ayuntamiento afirma no tener constancia.

La infracción se viene repitiendo también en la estación de Castelldefels Centro, tanto antes como después del accidente, aunque en los días posteriores ha sido considerablemente menor. Las imprudencias se producen a pesar de que las dos estaciones fueron remodeladas hace pocos meses y cuentan con pasos subterráneos para cruzarlas.

Además, en la estación Platja se elevó la altura de los andenes, lo que dificulta cruzar por las vías, mientras que en la de Centro se instalaron rejas y se construyó un muro para impedir la infracción. En esta última, poco después de las obras, algunos pasajeros rompieron parte de las verjas y pusieron ladrillos a modo de escaleras al lado del muro, para poder saltarlo y acceder directamente a la vía. De esta manera se cometen dos infracciones, no validar el billete y cruzar por un paso no habilitado.




http://www.lavanguardia.es/sucesos/noticias/20100628/53954559415/nadal-no-podemos-poner-un-vigilante-a-cada-viajero.html

Nadal: "No podemos poner un vigilante a cada viajero"

El conseller insiste en pedir precaución en las estaciones de trenes y asegura que "de los grandes accidentes, hemos de aprender"

El conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal, ha dicho, durante una entrevista en el programa El món a RAC1, que progresivamente los heridos por el accidente de Castelldefels van recuperándose poco a poco.

Nadal ha asegurado que, a medida que pasan los días, "puedes pensar en medidas de seguridad complementarias, puedes pensar en otras estaciones, pero hay una cosa clara: las vías no se han de cruzar".

Sin embargo, el conseller ha insistido en "dejar a los muertos tranquilos" y no juzgarles públicamente por la imprudencia que cometieron durante la noche de Sant Joan.

Una de las posibles explicaciones al accidente, según Nadal, es la del "sentido gregario". El conseller cree que "cuando el primero cruzó las vías, le siguió el resto del grupo" provocando el fatal suceso.

Un día después de la tragedia, LaVanguardia.es mostrara cómo algunos ciudadanos seguían cruzando las vías. Joaquim Nadal, durante la misma entrevista, cree que "de los grandes accidentes, hemos de aprender". Y, aunque es partidario de imponer sanciones a aquellos que hagan caso omiso de los avisos de peligro, el conseller se muestra convencido de que no son la solución. "No podemos poner un vigilante a cada viajero", ha concluido.




http://www.elpunt.cat/noticia/article/2-societat/5-societat/187700-el-maquinista-de-laccident-de-castelldefels-es-un-conductor-lvetera-i-experimentatr.html
El maquinista de l'accident de Castelldefels és un conductor «veterà i experimentat»
Els companys del conductor, un valencià molt expert, dubten que torni a pujar a un tren en molt de temps

El responsable sindical de Renfe Operadora a Catalunya, de la UGT, Francisco Cárdenas, va explicar ahir que el col·lectiu de maquinistes sap que el company que conduïa el tren que va envestir dotze joves al baixador de Castelldefels el dia de Sant Joan «difícilment tornarà a pujar mai a un tren, i si ho fa algun dia serà d'aquí a molt de temps». El conductor, un valencià «molt experimentat», està de baixa i sota control psicològic tal com marca el protocol de Renfe en aquests casos. Minuts després de l'accident, el conductor va ser sotmès a proves d'alcohol i drogues i el resultat va ser negatiu, i va entregar el disc dur on queda registrat metre a metre el que va passar. El maquinista va frenar de cop però sense èxit. No hi va haver temps.


El conductor valencià va haver de passar, com els 5.100 companys que actualment condueixen trens que circulen per vies d'interès general, un curs de nou mesos de durada de vuit hores diàries amb classes teòriques, pràctiques i una trobada amb un equip de psicòlegs que els explica les situacions que mai voldrien trobar-se, com ara que una persona intenti deliberadament perdre la vida tirant-se al tren o que vegi com els vianants travessen les vies tot i les constants indicacions perquè s'utilitzin els passos que hi ha a totes les estacions. El dia de Sant Joan, el conductor, que supera els 45 anys i molts anys damunt un tren com a maquinista, va acabar veient allò que li havien explicat en la teoria. De poc va servir activar en dècimes de segons el nou sistema de seguretat, incloent-hi la sorra que cau a les rodes perquè la frenada sigui més curta. Ell anava a 139 quilòmetres l'hora i no tenia els prop de 800 metres o 1 quilòmetre que hauria necessitat per frenar. Al cap de pocs minuts d'haver-se produït l'accident, es va activar el protocol que té Renfe per a atropellaments o accidents. Es va retirar el disc dur de l'ordinador del tren que registra metre a metre l'actuació del conductor, es va fer el control d'alcoholèmia i drogues al conductor, que va donar negatiu, i es va apartar el conductor per entrevistar-lo. Al mateix temps s'aplicava la norma de retirar el maquinista del servei durant un temps i se li oferia tractament psicològic, recollit al protocol però opcional per al conductor.

Els companys del maquinista valencià van dir ahir que «l'important no és quan tornarà el company a la feina, sinó que es recuperi tant com pugui, encara que portarà aquesta experiència la resta de la seva vida». Francisco Cárdenas, maquinista i responsable del sector al sindicat UGT, va explicar que veu «difícil» que el maquinista pugui tornar a la seva feina dalt d'un tren, i explica el cas d'un conductor barceloní que ara fa uns set anys va tenir un accident mentre conduïa un tren Catalunya Exprés a Torredembarra en què van morir quatre persones després que topés amb un Euromed i no ha tornat mai més a conduir un tren. El maquinista ara fa feines d'oficina.

Cárdenas va explicar que els conductors dels trens de llarg recorregut són tots maquinistes experts i que no aconsegueixen arribar a un tren d'aquestes característiques fins que no han passat un temps força llarg com a conductors de curts recorreguts, i que la noia morta dimecres a la tarda a Sant Feliu de Llobregat va travessar la via amb els auriculars de música posats.
El responsable del sindicat UGT ha explicat també que és normal que s'hagi clonat el contingut del disc dur de l'ordinador, que es coneix popularment com la caixa negra, per a la seva interpretació. Segons Cárdenas, per explicar les dades que s'hi registren cal estar familiaritzat amb el procediment.

Regionals pel TAV

Fonts de la UGT van explicar ahir que des de fa temps la Generalitat té la intenció d'utilitzar la línia del TAV per fer-hi passar també els trens de llarg recorregut, i que es posarà en marxa aquest projecte un cop acabin les obres d'adequació al Camp de Tarragona i es construeixin les estacions. De moment serà difícil tècnicament evitar que a les estacions no coincideixin mai trens de rodalies que s'aturen o que estan a punt d'iniciar la marxa i el pas de trens de llarg recorregut, tal com reconeix el mateix Cárdenas.

Xiulets constants

Usuaris dels trens de la línia de Castelldefels han explicat que des que es va produir l'accident el dia de la revetlla de Sant Joan perceben que els trens de llarg recorregut travessen l'estació a menys velocitat. Fins ara els trens travessaven aquest punt a 139 quilòmetres l'hora, ja que hi ha un indicador que els indica no passar els 140 quilòmetres l'hora. A més, segons aquests usuaris, els trens que passen poden arribar a fer servir el xiulet fins a nou cops en un sol minut. Altres usuaris expliquen en diversos fòrums d'internet, però, que des de fa anys els trens tenen el costum de fer servir el xiulet més del compte quan passen per l'estació perquè saben que hi ha gent que salta les vies.

Una setmana esperant els cossos
EFE
El cònsol de l'Equador a Barcelona, Freddy Arellano Ruiz, va afirmar ahir que el seu govern treballa amb la previsió que «d'aquí a una setmana o una mica més» es lliurin a les famílies les restes de les persones mortes en l'accident de tren, i va apuntar que té dues peticions per repatriar cadàvers a l'Equador. Molts dels joves equatorians que van morir estaven integrats a Catalunya i, segons es preveu, ha dit, seran enterrats aquí. El cònsol equatorià va explicar també que avui té previst mantenir una reunió de coordinació amb l'ambaixador de l'Equador a Espanya, Galo Chiriboga, i amb representants del Ministeri de Relacions Exteriors del seu país, en la qual analitzaran diferents possibles homenatges. De fet, el cònsol va assegurar que ha rebut l'oferiment de celebrar una missa a la catedral de Barcelona en memòria de les víctimes, en una data que encara s'ha de determinar. Aquest cap de setmana, però, ja s'han celebrat diverses misses en homenatge a alguns dels morts als municipis on residien.
canalcole
canalcole
Maquinista

Nombre de missatges : 727
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 28
Ubicació : Segur de Calafell

https://www.youtube.com/Eltrendelamevavida

Tornar a dalt Ir abajo

Atropellament a Platja de Castelldefels - Página 4 Empty Re: Atropellament a Platja de Castelldefels

Missatge  nilruiz Dl Jun 28, 2010 10:59 pm

Jordi Freixas escrigué:No són responsables de la tragèdia, però sí que ho són de no haver obert l'accés superior, com, repeteixo, el mateix ajuntament de Castelldefels havia denunciat anteriorment.

I Nil...

Doncs que continuin aquests accidents.

Aquest comentari sobra.


Crec que no has captat bé el sentit IRONIC del missatge....! Rolling Eyes

I si ja hi ha un pas inferior per què necessitem un altre superior?...
nilruiz
nilruiz
Maquinista

Nombre de missatges : 587
Fecha de inscripción : 03/05/2010
Edad : 27
Ubicació : Andorra la Vella (Andorra)

http://www.flickr.com/photos/nilruiz

Tornar a dalt Ir abajo

Atropellament a Platja de Castelldefels - Página 4 Empty Re: Atropellament a Platja de Castelldefels

Missatge  canalcole Dt Jun 29, 2010 12:02 pm

El maquinista del Alaris se recupera en Valencia del accidente de Castelldefels

http://www.levante-emv.com/sucesos/2010/06/29/maquinista-alaris-recupera-valencia-accidente-castelldefels/718788.html

El conductor del tren que arrolló a la multitud la noche de San Juan está de baja por el choque postraumático

El maquinista del tren Alaris Alicante-Barcelona que en la noche de San Juan arrolló a la multitud en el apeadero Castelldefels-Platja (Barcelona), accidente en el que murieron doce personas y catorce resultaron heridas, se recupera en Valencia del choque postraumático sufrido a raíz del accidente.
El conductor, natural de Teruel pero residente en Valencia desde hace más de seis años, se encuentra «apartado de la conducción de trenes», según fuentes de Renfe, que agregaron que esa situación continuará «hasta que se recupere y ver cómo evoluciona».

Familia de ferroviarios
El maquinista, que está casado y es padre de dos hijos, se encuentra de baja desde que se produjo el siniestro. Las fuentes consultadas por este diario dijeron que el conductor tiene 25 años de experiencia y es «de familia de ferroviarios».
Nada más producirse el arrollamiento –el maquinista consiguió frenar por completo el convoy en 600 metros pese a que en ese momento era una inmensa bala de varias toneladas a casi 140 kilómetros por hora–, el hombre bajó de su cabina y recorrió la vía hasta el lugar donde yacían los cadáveres y los heridos. De hecho, fue uno de los primeros en avisar y en auxiliar a los lesionados, lo que ha contribuido a su estado emocional actual.
Mientras el maquinista se recupera en su casa de Valencia, el Juzgado de Gavà continúa con la investigación para dirimir si hay alguna responsabilidad más allá de la imprudencia de las personas que decidieron desechar el túnel y cruzar por las vías para llegar antes a la celebración de San Juan en la playa de Castelldefels.
El juez mantiene el secreto sobre el sumario para garantizar las posibles pruebas que reúnan los Mossos d´Esquadra, según fuentes policiales.
Por otro lado, una adolescente de 16 años herida en el siniestro recibió ayer el alta médica, por lo que ya sólo quedan nueve personas hospitalizadas. Dos de ellas, una chica de 18 años y una mujer de 25 son las únicas que están graves, con fractura de tibia y peroné. Los nueve heridos ingresados evolucionan favorablemente. El miércoles se celebrará un funeral conjunto por las doce víctimas mortales.
canalcole
canalcole
Maquinista

Nombre de missatges : 727
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 28
Ubicació : Segur de Calafell

https://www.youtube.com/Eltrendelamevavida

Tornar a dalt Ir abajo

Atropellament a Platja de Castelldefels - Página 4 Empty Re: Atropellament a Platja de Castelldefels

Missatge  Invitat Dc Jun 30, 2010 2:10 am

nilruiz escrigué:Crec que no has captat bé el sentit IRONIC del missatge....! Rolling Eyes

Nil... guarda't les ironies per una altra ocasió i deixem els morts en pau.

nilruiz escrigué:I si ja hi ha un pas inferior per què necessitem un altre superior?...

Per enèssima vegada: per les aglomeracions que es creen en aquest baixador en dies concrets com la revetlla de Sant Joan. O és que potser tu tens més coneixement sobre aquesta parada que algú que és de la mateixa població? (torno a recordar que amb anterioritat a l'accident, algun regidor ja s'havia queixat de que l'accés superior estigués tancat).

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Atropellament a Platja de Castelldefels - Página 4 Empty Re: Atropellament a Platja de Castelldefels

Missatge  nilruiz Dc Jun 30, 2010 8:47 am

Jordi Freixas escrigué:
nilruiz escrigué:Crec que no has captat bé el sentit IRONIC del missatge....! Rolling Eyes

Nil... guarda't les ironies per una altra ocasió i deixem els morts en pau.

nilruiz escrigué:I si ja hi ha un pas inferior per què necessitem un altre superior?...

Per enèssima vegada: per les aglomeracions que es creen en aquest baixador en dies concrets com la revetlla de Sant Joan. O és que potser tu tens més coneixement sobre aquesta parada que algú que és de la mateixa població? (torno a recordar que amb anterioritat a l'accident, algun regidor ja s'havia queixat de que l'accés superior estigués tancat).


Jo et torno a repetir que altres estacions ni tenen pas inferior ni pas superior. I ja et fas pesadet eh!
nilruiz
nilruiz
Maquinista

Nombre de missatges : 587
Fecha de inscripción : 03/05/2010
Edad : 27
Ubicació : Andorra la Vella (Andorra)

http://www.flickr.com/photos/nilruiz

Tornar a dalt Ir abajo

Atropellament a Platja de Castelldefels - Página 4 Empty Re: Atropellament a Platja de Castelldefels

Missatge  Archie Dc Jun 30, 2010 12:52 pm

Parla un santet... Rolling Eyes
Archie
Archie
Maquinista

Nombre de missatges : 568
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 32
Ubicació : La Roca

Tornar a dalt Ir abajo

Atropellament a Platja de Castelldefels - Página 4 Empty Re: Atropellament a Platja de Castelldefels

Missatge  nilruiz Dc Jun 30, 2010 1:27 pm

Parla un que sempre ha de posar'hi el nas...
nilruiz
nilruiz
Maquinista

Nombre de missatges : 587
Fecha de inscripción : 03/05/2010
Edad : 27
Ubicació : Andorra la Vella (Andorra)

http://www.flickr.com/photos/nilruiz

Tornar a dalt Ir abajo

Atropellament a Platja de Castelldefels - Página 4 Empty Re: Atropellament a Platja de Castelldefels

Missatge  UT440_132M Dc Jun 30, 2010 1:28 pm

Prou! Evil or Very Mad
UT440_132M
UT440_132M
Administrador

Nombre de missatges : 1657
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 39
Ubicació : Tona. Autobus: Sagalés 402 441 450. Castellà 710 711. Rodalies de Catalunya: Línia R3, Balenyà Tona Seva. Carretera: C17 s. 49/51 Tona, Les Goules N152A KM 59

http://flickr.com/photos/ut440_132m

Tornar a dalt Ir abajo

Atropellament a Platja de Castelldefels - Página 4 Empty Re: Atropellament a Platja de Castelldefels

Missatge  Altaria_trianilla1619 Dc Jun 30, 2010 6:18 pm

Archie escrigué:Parla un santet... Rolling Eyes

Ja la tenim liada de nou... a veure si estan parlant ells, doncs que ho solucionin ells, no hem d'anar ficant la puntilla...
Altaria_trianilla1619
Altaria_trianilla1619
Cap de taller

Nombre de missatges : 188
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 32
Ubicació : Sabadell (Barcelona)

Tornar a dalt Ir abajo

Atropellament a Platja de Castelldefels - Página 4 Empty Re: Atropellament a Platja de Castelldefels

Missatge  Archie Dc Jun 30, 2010 9:26 pm

Altaria_trianilla1619 escrigué:
Archie escrigué:Parla un santet... Rolling Eyes

Ja la tenim liada de nou... a veure si estan parlant ells, doncs que ho solucionin ells, no hem d'anar ficant la puntilla...

Home, no trobo llògic que digui lo de pesadet, quan ell ho es el triple... no ho se si ho veus tu això, o només sembla que comentis algo quan hi ha mala maror. Wink Wink
Archie
Archie
Maquinista

Nombre de missatges : 568
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 32
Ubicació : La Roca

Tornar a dalt Ir abajo

Atropellament a Platja de Castelldefels - Página 4 Empty Re: Atropellament a Platja de Castelldefels

Missatge  Invitat Dc Jun 30, 2010 9:42 pm

nilruiz escrigué:Jo et torno a repetir que altres estacions ni tenen pas inferior ni pas superior. I ja et fas pesadet eh!

Millor que no entrem a discutir qui s'està fent pesat.

Per a tota la resta... doncs sí, amb això et dono la raó. Sense anar més lluny, diverses estacions per on habitualment circulen els Alaris, a més d'Euromeds, Talgos, Regionals i Catalunya Exprés, i l'Arco Garcia Lorca. I ben mirat, així m'ho poses més fàcil, perquè inevitablement, en tots aquests llocs la gent també travessa la via, exposant-se al mateix final en cas de no tenir prou prudència. I ben mirat... per més que estigui prohibit, no és tant estrany que la gent creui la via, quan no fa tants anys l'única manera de canviar d'andana en aquest baixador també era per un pas a nivell. Evidentment això últim continua sense treure el fet que tota aquella gent que va creuar la via va cometre una imprudència.

Però això continua sense negar la realitat pel que fa al lloc de l'accident. I la realitat continua sent que en aquesta parada hi han dos passos per creuar la via, i un dels dos no estava obert. I continua sent una realitat, que aquesta situació havia estat denunciada amb anterioritat.

I per cert... de la mateixa manera que hi ha estacions sense pas sobterrani, també n'hi han amb més d'un accés per creuar les vies. Sense anar més lluny, el Passeig de Gracia. De la mateixa manera que també hi han estacions amb les andanes més amples. Com per exemple, les de les estacions de Cardedeu i Llinars del Vallès. Com també n'hi han que són millorables, com la de Barcelona Sants, a on alguns punts de les andanes són excessívament estrets.

EDITO:
Comença el Banda Ampla, dedicat a les imprudències.

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Atropellament a Platja de Castelldefels - Página 4 Empty Re: Atropellament a Platja de Castelldefels

Missatge  canalcole Ds Jul 03, 2010 2:36 pm

http://avui.elpunt.cat/noticia/article/2-societat/5-societat/188876-la-caixa-negra-de-lalaris-recull-que-anava-a-138-kmh-i-va-xiular-en-entrar-a-castelldefels.html

La caixa negra de l'Alaris recull que anava a 138 km/h i va xiular en entrar a Castelldefels

El tren circulava a una velocitat inferior a la màxima, que és de 150 km/h, i va alertar amb avisos sonors els que eren a la via

La caixa negra del tren que va atropellar una trentena de persones a Platja de Castelldefels revela que l'Alaris circulava a 138 quilòmetres per hora i que va xiular diverses vegades abans d'envestir la gent que havien baixat a la via per creuar-la. La velocitat màxima en aquest punt és de 150 quilòmetres per hora, i els trens acostumen a circular-hi a 139 quilòmetres per hora. En contra del que van assegurar alguns testimonis, el tren sí que va emetre avisos sonors per alertar els que havien baixat a la via per creuar-la. Però no va poder fer res per evitar l'envestida perquè a aquesta velocitat, un tren necessita almenys 800 metres per aturar-se. L'Alaris ho va poder fer aproximadament un quilòmetre després del punt on va atropellar la multitud.

Després de l'accident ferroviari es va recollir la informació que conté el disc dur de l'ordinador del tren Alaris, que provenia d'Alacant i es dirigia a Barcelona. Aquest ordinador està instal·lat a la part davantera del tren, que es va haver de desmuntar i va requerir de personal especialitzat que va venir de Madrid. La informació que s'ha extret de l'ordinador, així com el material informàtic, estan en mans del jutjat d'instrucció número 1 de Gavà, que ha ordenat la pràctica de diverses proves pericials per establir com va succeir exactament l'accident. A més, les dades que s'han extret de la caixa negra les tenen Renfe i Adif, per tal que els responsables ferroviaris realitzin la seva informació.

La imprudència dels que van travessar la via es perfila, doncs, com la causa de l'atropellament, tot i que serà el jutge qui ho haurà de determinar un cop conclogui la instrucció. El tren circulava a una velocitat adequada i tot i que va avisar repetidament amb el xiulet, no va poder frenar a temps, i no ho va fer fins haver passat un quilòmetre aproximadament del punt de l'atropellament. Aquest es va produir a l'extrem de l'andana més llunyà al pas subterrani, ja que tot apunta que la gent va saltar a la via un cop es va posar en marxa el tren de rodalies d'on acabaven de baixar, i que ho van fer els que descendien dels primers vagons, que queden en el punt de l'andana més proper en direcció a Vilanova. En aquest punt, rams de flors i espelmes recorden els difunts, i s'han penjat fotos d'alguns d'ells, com de Diego Erwin Gutiérrez, amb algunes dedicatòries que el consideren un heroi perquè va salvar la seva xicota de morir atropellada.

El conductor de l'Alaris va rebre tractament psicològic en un hospital i ara descansa al seu domicili, a València. Està de baixa i sota control psicològic, i segons assenyalen des del sindicat UGT, difícilment tornarà a pujar a un tren. Els passatgers de l'Alaris es van adonar que havien topat amb alguna cosa excepcional i, segons relatava un passatger, van romandre dues hores al tren «en silenci sepulcral» fins que van poder baixar del tren i un autobús els va portar a la seva destinació.

Una ferida, donada d'alta

Pel que fa als ferits, la seva evolució continua de manera positiva. Ahir va sortir de l'hospital Sant Joan de Déu una jove de 17 anys que havia ingressat ferit amb una fractura oberta en una extremitat inferior. Queden, per tant, sis persones ingressades, de les quals només una està greu. El Departament de Salut de la Generalitat ha informat que tots els ferits evolucionen favorablement una setmana després de l'accident, i que de la resta de víctimes ingressades, una presenta un estat menys greu i les quatre restants, lleu. La noia de 18 anys amb una fractura de tíbia i peroné ingressada a l'hospital Clínic de Barcelona és la que presenta un estat pitjor, mentre que la de 25 anys amb fractura de pelvis ingressada a l'hospital de Bellvitge ha passat a un estat «menys greu». Diumenge a la nit una noia de 16 anys va ser la primera a abandonar l'hospital, en aquest cas el de Terrassa. La resta de ferits es recuperen de fractures a les cames, contusions i ferides i, en un cas, un traumatisme cranial lleu.

Pel que fa als cadàvers, les famílies no en recuperaran les restes fins que no acabin les tasques de reconstrucció dels cossos, que pot durar alguns dies. Tots estan identificats, però encara no s'ha comprovat de manera fefaent la identitat d'una de les víctimes, una dona romanesa d'uns 30 anys les empremtes de la qual s'han de corroborar.

Blanco ratifica la imprudència

El ministre de Foment, José Blanco, va assegurar dimarts passat que la investigació que està en marxa ratifica la versió inicial de la imprudència dels viatgers en creuar la via com la causa de l'atropellament que va costar la vida a 12 persones i en va ferir 14 més. Segons el ministre, l'informe final estarà enllestit d'aquí a pocs dies. Blanco va aprofitar per insistir a recordar als passatgers dels trens que «mai, mai, mai no es pot creuar la via». El ministre de Foment va insistir en la necessitat d'extremar la precaució per evitar que atropellaments d'aquestes característiques es tornin a produir.

Des del primer moment, els responsables ferroviaris van apuntar a la imprudència com el motiu de la tragèdia. El secretari d'estat d'Infraestructures, Víctor Morlán, va assegurar l'endemà que l'estació de Platja de Castelldefels «és còmoda i moderna, amb un pas subterrani que té les garanties de seguretat». El pas subterrani és l'única manera segura de creuar les vies, ja que el pas superior, que abans era l'única opció de passar a banda i banda de les andanes, es va tancar fa set mesos, quan es va remodelar l'estació. Ara només es pot fer servir com a pas urbà per passar del passeig de l'Estació a l'avinguda Constitució.
canalcole
canalcole
Maquinista

Nombre de missatges : 727
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 28
Ubicació : Segur de Calafell

https://www.youtube.com/Eltrendelamevavida

Tornar a dalt Ir abajo

Atropellament a Platja de Castelldefels - Página 4 Empty Re: Atropellament a Platja de Castelldefels

Missatge  canalcole Dg Jul 04, 2010 9:30 pm

Atenció a l'article d'Albert Castillón (sí, aquell que va durant tot el programa "Espejo Público" calent...) a la Vanguardia...

http://www.lavanguardia.es/lv24h/20100628/53954039516.html

Estación de Castelldefels.

"No podemos poner un vigilante para cada viajero" sentencia el conseller Nadal con la misma contundencia que nos dijo "El túnel del Carmelo es seguro" y no se había consultado a los geólogos. De nuevo el bombero del tripartit sale a sofocar las llamas cuando el incendio está descontrolado. Igual que en el túnel de bateo del campo de beisbol de Sant Boi " fue un fenómeno meteorológico inusual" y ahora se enfrentan a penas de prisión por construir en malas condiciones con permiso municipal.

Ya hemos aprendido que la primera responsabilidad de un cargo público es negarlo todo. Primero con la excusa de "el dolor de las víctimas, es muy reciente…" y luego con comisiones de investigación dirigidas a tapar los errores cometidos. Solo los tribunales penales de justicia y magistrados valientes descubren la verdad. Cuando dice el Conseller que no pueden poner un vigilante para cada viajero, no explica porqué ni un solo vigilante se encontraba en la estación cuando cerca de 1.000 pasajeros llegaron para celebrar la revetlla a Castelldefels-Platja.

No cuenta si el puente elevadizo se cerró para evitar dar un rodeo o para controlar que nadie saliera sin pagar y no argumentó porqué hasta hoy no se ha multado al que atraviesa las vías y ahora se sanciona a todo el mundo. Es muy doloroso para las familias de los fallecidos oír sus reproches y en cambio ver ahora en televisión a decenas de vigilantes de seguridad informando al pasajero en esa estación. Se les paga para evitar riesgos, no para reprochar a los muertos.
canalcole
canalcole
Maquinista

Nombre de missatges : 727
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 28
Ubicació : Segur de Calafell

https://www.youtube.com/Eltrendelamevavida

Tornar a dalt Ir abajo

Atropellament a Platja de Castelldefels - Página 4 Empty Re: Atropellament a Platja de Castelldefels

Missatge  Invitat Dg Jul 04, 2010 9:37 pm

Té molta raó aquest article.

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Atropellament a Platja de Castelldefels - Página 4 Empty Re: Atropellament a Platja de Castelldefels

Missatge  oriolp13 Dg Jul 04, 2010 9:39 pm

Aquet tio és una mica idiota i aprofitat, relaciona fets que no tenen res a veure (Carmel-Atropellament...)

oriolp13
Revisor

Nombre de missatges : 241
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 32

Tornar a dalt Ir abajo

Atropellament a Platja de Castelldefels - Página 4 Empty Re: Atropellament a Platja de Castelldefels

Missatge  Invitat Dg Jul 04, 2010 9:48 pm

Té a veure amb que en tots els casos hi han hagut negligències.

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Atropellament a Platja de Castelldefels - Página 4 Empty Re: Atropellament a Platja de Castelldefels

Missatge  UT440_132M Dg Jul 04, 2010 9:49 pm

No deixa de ser un hipòcrita aquest redactor.
UT440_132M
UT440_132M
Administrador

Nombre de missatges : 1657
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 39
Ubicació : Tona. Autobus: Sagalés 402 441 450. Castellà 710 711. Rodalies de Catalunya: Línia R3, Balenyà Tona Seva. Carretera: C17 s. 49/51 Tona, Les Goules N152A KM 59

http://flickr.com/photos/ut440_132m

Tornar a dalt Ir abajo

Atropellament a Platja de Castelldefels - Página 4 Empty Re: Atropellament a Platja de Castelldefels

Missatge  Invitat Dg Jul 04, 2010 10:06 pm

No el conec, i per tant... tampoc puc jutjar això últim.

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Atropellament a Platja de Castelldefels - Página 4 Empty Re: Atropellament a Platja de Castelldefels

Missatge  alkolo89 Dg Jul 04, 2010 10:12 pm

Si que hi pot haver negligències en els dos casos, però quina relació hi ha entre ells? Aquests periodistes sensacionalistes i hipòcrites ja cansen la veritat, ja que l'únic que fant és desprestigiar al mon de la premsa en general.
alkolo89
alkolo89
Administrador

Nombre de missatges : 1037
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 34
Ubicació : R3: Puigcerdà-La Sagrera Meridiana <M>: L5 Sant Pau-Dos de Maig

http://www.flickr.com/photos/ut440_131m/

Tornar a dalt Ir abajo

Atropellament a Platja de Castelldefels - Página 4 Empty Re: Atropellament a Platja de Castelldefels

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 4 de 6 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum