Desdoblament línia BCN - Vic
+4
Archie
Civia463
Altaria_trianilla1619
UT440_132M
8 participantes
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Re: Desdoblament línia BCN - Vic
En un futur pot estar bé un metro comarcal però ara potser sería bo cada 45 minuts ja que dubto que la linia sense desdoblar permeti ficar més trens.
Re: Desdoblament línia BCN - Vic
Doncs estaria molt bé, hi ha molta gent de Vic que treballa a Ripoll i v/v, i molta gent del Ripollès que estudia a la UVic. Si hi ha demanda per posar trens cada 20-25 minuts fins a Barcelona, els busos de Sagalés directes Vic-Barcelona, gairebé sempre a reventar, i calen 2 o 3 vehicles de 15 metres i 70 places en hores punta, si això li sumes els trens de primera hora a petar també, la demanda és força alta. Però per això cal el desdoblament i escurçament del temps de trajecte que hauria de ser inferior als 45 minuts, que és el que es triga amb cotxe si l'entrada per la Meridiana no està col·lapsada. I això també significa trens cada 15 minuts des de Canovelles a Barcelona, a partir d'allà la demanda s'incrementa, i una 447 en simple feina té per absorbir tant de passatge, a partir d'aquesta estació, fins ben bé Sant Andreu Arenal.nilruiz escrigué:PoL escrigué:Freqüències de 20-25 minuts fins a Ripoll? No s'ho creuen ni ells xD No hi ha tanta demanda per posar serveis cada 20-25 minuts...
Ja.. "Metro comarcal"... Quina burrada!
Re: Desdoblament línia BCN - Vic
L'alcaldesa de La Garriga troba a faltar unitat per reivindicar el desdoblament de la línia de tren fins a Vic
ACN
última actualització: 24-09-2011 (11:23)
Lluís Vilaró (ACN) En declaracions a l'agència ACN, Meritxell Budó ho atribueix als recels polítics i assegura que els alcaldes han d'estar per sobre dels seus partits. Denuncia que el projecte de desdoblament està aturat i que caldrà renegociar-lo amb el futur govern de l'Estat.
L'alcaldessa de la Garriga, Meritxell Budó (CiU), ha reclamat un "front comú" de municipis per reclamar al govern espanyol el desdoblament de la línia de Vic.
Budó ha demanat als alcaldes que "estiguin per sobre dels colors polítics" i que vagin a Madrid junts i "de bracet amb la Generalitat".
En una entrevista a l'ACN, l'alcaldessa ha lamentat que el projecte de desdoblament estigui aturat i que a hores d' ara "haguem d'esperar a tenir nou govern per reclamar una altra cop la via".
El Pla de Rodalies, que preveu les inversions que l'Estat ha de portar a terme fins el 2015, contempla un primer desdoblament entre Montcada i Reixach i Vic.
L'alcaldessa de la Garriga, Meritxell Budó, ha explicat que troba a faltar una unió entre els municipis afectats pel pas de la línia 3 de Rodalies. En una entrevista a l'ACN, ha indicat que "segurament" els recels polítics en són la causa. En aquest sentit, ha demanat als alcaldes que estiguin per sobre dels seus colors polítics i que s'uneixin per anar a Madrid i reclamar, "de bracet amb la Generalitat", el desdoblament de la via. "Poc pes tindrà l'alcaldessa de La Garriga si va sola a reclamar a Madrid", ha indicat Budó.
El Pla de Rodalies, que preveu les inversions que ha de fer l'Estat a la xarxa fins el 2015, contempla el desdoblement de la via entre les estacions de Montcada i Reixach i Vic. L'alcaldessa, però, recorda que el govern espanyol "té el projecte aturat" i que ara caldrà esperar a l'executiu que surti de les eleccions del 20 de Novembre "per tornar a reclamar la via".
La línia 3, que enllaça Barcelona amb Puigcerdà, uneix municipis com Mollet, Parets, Granollers, Canovelles, La Garriga o Vic. A partir de Montcada i Reixach, el servei discorre per una sola via, cosa que fa que minvi la freqüència de pas. Per aquest motiu, el desdoblament és una reivindicació històrica dels usuaris i dels municipis.
El 9 Nou
ACN
última actualització: 24-09-2011 (11:23)
Lluís Vilaró (ACN) En declaracions a l'agència ACN, Meritxell Budó ho atribueix als recels polítics i assegura que els alcaldes han d'estar per sobre dels seus partits. Denuncia que el projecte de desdoblament està aturat i que caldrà renegociar-lo amb el futur govern de l'Estat.
L'alcaldessa de la Garriga, Meritxell Budó (CiU), ha reclamat un "front comú" de municipis per reclamar al govern espanyol el desdoblament de la línia de Vic.
Budó ha demanat als alcaldes que "estiguin per sobre dels colors polítics" i que vagin a Madrid junts i "de bracet amb la Generalitat".
En una entrevista a l'ACN, l'alcaldessa ha lamentat que el projecte de desdoblament estigui aturat i que a hores d' ara "haguem d'esperar a tenir nou govern per reclamar una altra cop la via".
El Pla de Rodalies, que preveu les inversions que l'Estat ha de portar a terme fins el 2015, contempla un primer desdoblament entre Montcada i Reixach i Vic.
L'alcaldessa de la Garriga, Meritxell Budó, ha explicat que troba a faltar una unió entre els municipis afectats pel pas de la línia 3 de Rodalies. En una entrevista a l'ACN, ha indicat que "segurament" els recels polítics en són la causa. En aquest sentit, ha demanat als alcaldes que estiguin per sobre dels seus colors polítics i que s'uneixin per anar a Madrid i reclamar, "de bracet amb la Generalitat", el desdoblament de la via. "Poc pes tindrà l'alcaldessa de La Garriga si va sola a reclamar a Madrid", ha indicat Budó.
El Pla de Rodalies, que preveu les inversions que ha de fer l'Estat a la xarxa fins el 2015, contempla el desdoblement de la via entre les estacions de Montcada i Reixach i Vic. L'alcaldessa, però, recorda que el govern espanyol "té el projecte aturat" i que ara caldrà esperar a l'executiu que surti de les eleccions del 20 de Novembre "per tornar a reclamar la via".
La línia 3, que enllaça Barcelona amb Puigcerdà, uneix municipis com Mollet, Parets, Granollers, Canovelles, La Garriga o Vic. A partir de Montcada i Reixach, el servei discorre per una sola via, cosa que fa que minvi la freqüència de pas. Per aquest motiu, el desdoblament és una reivindicació històrica dels usuaris i dels municipis.
El 9 Nou
Re: Desdoblament línia BCN - Vic
http://www.el9nou.cat/noticies_o_0/20805/psc_promet_ripoll_fer-hi_arribar_doble_via_tren
El PSC promet a Ripoll fer-hi arribar la doble via de tren
última actualització: 04-11-2011 (12:19)
El candidat gironí Àlex Sáez també va parlar dels ajuts a la reindustrialització i de les vies verdes com a projectes emblemàtics pel Ripollès.
El diputat i candidat del PSC a Girona Àlex Sáez va ser a Ripoll dijous acompanyat d’Enric Pérez, número 3 de la llista. Pérez va ressaltar els projectes pendents al Ripollès com “entrar de nou” als ajuts de reindustrialització, les vies verdes i la doble via del tren. Va dir que la prioritat serà “conservar l’estat del benestar” i crear ocupació, i va referir-se a la planta de biomassa de Sant Joan.
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Temas similares
» Quedades ferroviàries
» Avistaments curiosos
» Decoració dels trens de la línia de la Pobla...
» Seguiment de les obres de la línia de Manresa - Lleida
» TMB podria gestionar la línia 1 del Metro de Panamà
» Avistaments curiosos
» Decoració dels trens de la línia de la Pobla...
» Seguiment de les obres de la línia de Manresa - Lleida
» TMB podria gestionar la línia 1 del Metro de Panamà
Pàgina 2 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dj Des 19, 2013 8:27 pm por UT440_132M
» Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Dc Des 04, 2013 10:24 pm por UT440_132M
» Incidències internacionals
Dg Des 01, 2013 3:28 pm por UT440_132M
» Descarrilament a Sant Andreu Arenal
Dg Oct 27, 2013 10:03 pm por UT440_132M
» Train Simulator 2014
Dg Set 29, 2013 10:24 pm por QO1922
» Locomotores dièsel V200 de COMSA i RENFE
Ds Set 21, 2013 4:32 pm por QO1922
» Locomotores elèctriques 269 de RENFE
Ds Set 21, 2013 4:30 pm por QO1922
» Restauració de la 281 006
Ds Ago 31, 2013 6:20 pm por UT440_132M
» Renfe locomotores dièsel 333
Dj Ago 29, 2013 10:42 pm por UT440_132M