Avistaments curiosos
+16
BCN06
Ferran Arjona
oriolp13
Martí
Adria95tren
peregarcia
davidjb
PoL
eldelinux
nilruiz
Archie
UT440_132M
canalcole
Civia463
Altaria_trianilla1619
alkolo89
20 participantes
Pàgina 3 de 22
Pàgina 3 de 22 • 1, 2, 3, 4 ... 12 ... 22
Re: Avistaments curiosos
Per cert, per qui vulgui i pugui demà.
Al matí ha de sortir de Montcada-Bifurcació (si no em falla la memòria) cap a les 10 l'herbicida, direcció Tardienta. Tanmateix, en teoria demà el 592.238M de la línia de la Pobla hauria de tornar a aquesta, ja que avui l'he avistat a una de les naus dels Tallers de SAC.
Al matí ha de sortir de Montcada-Bifurcació (si no em falla la memòria) cap a les 10 l'herbicida, direcció Tardienta. Tanmateix, en teoria demà el 592.238M de la línia de la Pobla hauria de tornar a aquesta, ja que avui l'he avistat a una de les naus dels Tallers de SAC.
Avistat sobre les 19:35 el 592 de la línia de la Pobla que havia vingut a tornejar rodes a SAC. (He tingut una sort impressionant, sense buscar-lo me l'he trobat xD)
Altaria_trianilla1619- Cap de taller
- Nombre de missatges : 188
Ubicació : Sabadell (Barcelona)
Altaria_trianilla1619 escrigué:Avistat sobre les 19:35 el 592 de la línia de la Pobla que havia vingut a tornejar rodes a SAC. (He tingut una sort impressionant, sense buscar-lo me l'he trobat xD)
Però a on las avistat Josep? xD
Invitat- Invitat
ferrotren escrigué:Altaria_trianilla1619 escrigué:Avistat sobre les 19:35 el 592 de la línia de la Pobla que havia vingut a tornejar rodes a SAC. (He tingut una sort impressionant, sense buscar-lo me l'he trobat xD)
Però a on las avistat Josep? xD
jaja amb l'emoció se m'ha passat... a Cerdanyola del Vallès. Ha sigut d'una potra impressionant, surto de la uni, agafo el tren a UAB, arribo a Cerdanyola i veig la senyal de sortida costat Manresa amb itinerari cap a la línia Mollet-Papiol, per l'hora que era no hi havia cap R7 i , en conya li dic a un company, ara sera un tren sense parada... i dit i fet, canviem d'andana, miro a veure què venia i veig una cosa taronja de lluny... just despres, amb la botzinada que ha clavat ja s'han dissipat tots els dubtes... era el 592.2 xD He fet un cutre-video amb el mòvil, en breus us passo el link, que servirà, al menys per a tenir constància de la circulació.
De res Enric!!
No sé si considerar-ho curiós. Aquesta tarda, per la zona de Can Ramon Coix a Les Franqueses, (on hi ha el túnel entre Granollers i Cardedeu), ha passat la 253-029 (feta un Picasso...) amb un tren d'obres al darrera de tot, sobre una plataforma, crec que era una perfiladora. Anava en sentit Barcelona.
No es cap avistament curiós. És un carriler de Breda descarregat. El que portava darrere era una màquina per a col·locar el carril alineadament.
Archie- Maquinista
- Nombre de missatges : 568
Ubicació : La Roca
Em pensava que sortiria més cap al matí.
Aquest mateix el vaig veure jo ahir a SAC, tornejant rodes a una de les naus.
Aquest mateix el vaig veure jo ahir a SAC, tornejant rodes a una de les naus.
UT440_132M escrigué:No sé si considerar-ho curiós. Aquesta tarda, per la zona de Can Ramon Coix a Les Franqueses, (on hi ha el túnel entre Granollers i Cardedeu), ha passat la 253-029 (feta un Picasso...) amb un tren d'obres al darrera de tot, sobre una plataforma, crec que era una perfiladora. Anava en sentit Barcelona.
Em sembla que l'he avistat a Cerdanyola-Universitat sobre les 19:15
Vaja dia he tingut d'avistaments xD
Auscultador a Manresa
Hola a tots.
El dimarts dia 11 de Maig per la tarda, va pujar el ascultador de via per la R4 fins a Manresa, l'hora no us la podria assegurar però seria entre les 17:00 i les 18:00. Em vaig quedar amb un pam de nas, sense poder fer foto, així doncs no tinc mes proba del fet que la meva paraula.
Una salutació.
El dimarts dia 11 de Maig per la tarda, va pujar el ascultador de via per la R4 fins a Manresa, l'hora no us la podria assegurar però seria entre les 17:00 i les 18:00. Em vaig quedar amb un pam de nas, sense poder fer foto, així doncs no tinc mes proba del fet que la meva paraula.
Una salutació.
eldelinux- Guardaagulles
- Nombre de missatges : 13
Ubicació : Manresa
Saps si es va quedar allà o va marxar?
No se si deuria pujar per passar-se per la Calaf-Manresa o només fins a Manresa.
No se si deuria pujar per passar-se per la Calaf-Manresa o només fins a Manresa.
alkolo89 escrigué:Saps si es va quedar allà o va marxar?
Va pujar fins a Manresa, va invertir i va tornar a baixar. A la linia de Calaf no hi va anar.
Pels temps que va fer entre la pujada i la baixada no va tenir temps d'anar a Calaf.
Una salutació.
eldelinux- Guardaagulles
- Nombre de missatges : 13
Ubicació : Manresa
Aquí, 2 Talgos i un Estrella de Barcelona (Estació de França o SANTS fins Figueres)
L'Estrella surt de BCN-Sants, el primer Talgo d'Estació de França, i l'últim Talgo surt desde BCN-Sants
PD: No havien retirat els talgos?
L'Estrella surt de BCN-Sants, el primer Talgo d'Estació de França, i l'últim Talgo surt desde BCN-Sants
PD: No havien retirat els talgos?
No entenc molt bé la pregunta, però els Talgos segueixen pujant, el primer és el Catalan, que segueix pujant am la seva branca de Talgo III RD, i el de la tarda, si no em falla la memòria és el Marenostrum, o algun d'aquests.
Exactament, el Talgo que apareix marcat és el Talgo Mare Nostrum Lorca - Montpellier. Passa per Granollers cap a les 17:15 aprox.
Avui mentre estaba amb el Xavi i el Marc hem vist el 449 doble especial plè d'aficionats del At. de Madrid, la parada estat feta a Roda de Barà mentre pujaba el reg. 448 destí La Plana, tots tres pensem que eran nous de trinca aquets 449!, las fotos a flickr.
Desprès ja a SVC quan marxaba Xavi, arribaba desde Roda també maquinaria de vias de la empresa Neopul, direcció la R-4 sud.
Desprès ja a SVC quan marxaba Xavi, arribaba desde Roda també maquinaria de vias de la empresa Neopul, direcció la R-4 sud.
Invitat- Invitat
ems56 escrigué:Desprès ja a SVC quan marxaba Xavi, arribaba desde Roda també maquinaria de vias de la empresa Neopul, direcció la R-4 sud.
Què dius???
També, mentre anavem amb cotxe cap a Roda, ens hem creuat amb una dresina que baixava cap a St. Vicenç.
Editat per darrera vegada per canalcole el Dc Maig 19, 2010 8:13 pm, editat 1 cop en total
Tots dos trens han estat caçats a La Riba, per cert, el pas del 449 ha coincidit amb el pas d'un 103 per la LAV
El 449 anava uns 7 minuts avançats, per això han fet l'encreuament a Roda, en teoria l'havien de fer a Salomó.
El 449 anava uns 7 minuts avançats, per això han fet l'encreuament a Roda, en teoria l'havien de fer a Salomó.
alkolo89 escrigué:No entenc molt bé la pregunta, però els Talgos segueixen pujant, el primer és el Catalan, que segueix pujant am la seva branca de Talgo III RD, i el de la tarda, si no em falla la memòria és el Marenostrum, o algun d'aquests.
Exactament és l'únic Talgo Diürn que no surt de Barcelona i va a França, el Mare Nostrum.
Per cert, l'Estrella 00370, el Costa Brava, surt de Madrid, no de Barcelona.
Archie- Maquinista
- Nombre de missatges : 568
Ubicació : La Roca
canalcole escrigué:ems56 escrigué:Desprès ja a SVC quan marxaba Xavi, arribaba desde Roda també maquinaria de vias de la empresa Neopul, direcció la R-4 sud.
Què dius???
També, mentre anavem amb cotxe cap a Roda, ens hem creuat amb una dresina que baixava cap a St. Vicenç.
Suposo que era aixó:
Exacte Josep era aquesta maquinaria de la foto, també li vaig fer foto quan passaba per la via 3, pero amb tantas obres i personal per allá al mig...ja la pujarè a Flickr!
Invitat- Invitat
Avistades una batonadora i perfiladora acoblades d'Adif a la via amb topall de l'estació de St. Martí de Centelles, també avistat el 311.103 a Montcada Bifurcació, al costat hi havia un balaster preparat.
Ara per ara no ho és gens, ja que l'Speno té la seva base a aquesta estació.
Pàgina 3 de 22 • 1, 2, 3, 4 ... 12 ... 22
Pàgina 3 de 22
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dj Des 19, 2013 8:27 pm por UT440_132M
» Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Dc Des 04, 2013 10:24 pm por UT440_132M
» Incidències internacionals
Dg Des 01, 2013 3:28 pm por UT440_132M
» Descarrilament a Sant Andreu Arenal
Dg Oct 27, 2013 10:03 pm por UT440_132M
» Train Simulator 2014
Dg Set 29, 2013 10:24 pm por QO1922
» Locomotores dièsel V200 de COMSA i RENFE
Ds Set 21, 2013 4:32 pm por QO1922
» Locomotores elèctriques 269 de RENFE
Ds Set 21, 2013 4:30 pm por QO1922
» Restauració de la 281 006