Seguiment de Civies a la xarxa de rodalia de Barcelona
+8
nilruiz
oriolp13
peregarcia
UT440_132M
alkolo89
canalcole
Archie
Civia463
12 participantes
Pàgina 1 de 5
Pàgina 1 de 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Seguiment de Civies a la xarxa de rodalia de Barcelona
Obrim aquest fil, per informar d'avistaments de Civies a la xarxa de rodalia de Barcelona.
Re: Seguiment de Civies a la xarxa de rodalia de Barcelona
Ahir estava a Montcada Bifurcació el 465.244 a punt per estrenar.
Archie- Maquinista
- Nombre de missatges : 568
Ubicació : La Roca
Vilanova I la Geltrú. Vía 2. Civia direcció Sant Viçens de Calders. No m'en recordo la numeració, ho sento...
Invitat- Invitat
el 243 presta servei a la C4 sud. el vaig veure ahir dia 7/05 a Sant Sadurní d'Anoia i avui dia 8/05 a Sant Feliu.
Invitat- Invitat
Aquest matí doble avistament de Civia curiós.
El servei que passa per Segur de Calafell a les 07.59 cap a EDF SEMPRE va amb 447 doble.
Avui anava amb Civia i, a més, en composició 463+465!
El servei que passa per Segur de Calafell a les 07.59 cap a EDF SEMPRE va amb 447 doble.
Avui per el matí pujat a Calafell amb un doble Civia, el primer era el 463-202M, crec curiós un 463 per la R-2 sud, el primer que veig per aquí!
Invitat- Invitat
ems56 escrigué:Avui per el matí pujat a Calafell amb un doble Civia, el primer era el 463-202M, crec curiós un 463 per la R-2 sud, el primer que veig per aquí!
Doncs sí, jo sempre veig els 465 quan es tracta del Sud, sembla ser que ja es van escapant per altres llocs els Civies...
Invitat- Invitat
canalcole escrigué:Aquest matí doble avistament de Civia curiós.
Aquest matí ha passat el mateix.
A més, ahir per la tarda el servei que arriba a les 7 de la tarda a St. Vicenç procedent d'EDF i surt de tornada a les 19.30 era servit per 465, un servei que només un cop l'he vist amb Civia, i era un 463+465.
canalcole escrigué:Aquest matí doble avistament de Civia curiós.
De nou aquest matí, però amb un Civia 465 en simple.
Una informació del FTC, crec que no del tot fiable, però bé...
Segons el que diu ell, jo crec que potser passaran a la 4 Sud les 440R que comentaren que vindrien de Saragossa amb els vinils de Rodalia de Catalunya.
Mako448 escrigué:Informar que entre Juliol i Setembre començara a prestar servei comercial les dobles de 465,ho faràn a la R2 Sud.Les 465 que ara circulen per la R4 Sud aniràn a parar a la R2 Sud,i és portarà material de la R2 Sud a la R4 Sud,i aixó m'agradaria saber,quin material.Per qué de 447 per la R2 Sud circulen ben poques,si en laborables són 6 trens Civia que estàn en servei a la R4 Sud,i a la R2 Sud de 447 crec que n'hi han moltes menys,2 o 3 crec jo,que pensen portar les 450/451 a la R4 Sud o qué?
Segons el que diu ell, jo crec que potser passaran a la 4 Sud les 440R que comentaren que vindrien de Saragossa amb els vinils de Rodalia de Catalunya.
Això implicarà que les andanes ja estaran elevades i allargades per a que entrin les composicions de 10 cotxes dels Civia.
Mentrestant aquí ens hem de fer fotre, hi ha molts llocs que una doble 447 no entra a tota l'andana elevada. Moltes vegades una composició queda a la part baixa de l'andana.
Avui el 465.243 feia un rodalies a Castelldefels. De les seves primeres sortides segurament.
Archie- Maquinista
- Nombre de missatges : 568
Ubicació : La Roca
Abans d'ahir vaig veura el 465-242 Badalona-Svc, ahir desde d'alt del pont, el 465-209 i l'altre podria ser el 203M.
Invitat- Invitat
No és a la xarxa de Barcelona, però han comentat que a Tradinsa a Lleida hi ha un Civia tot grafitejat i amb vidres trencats. No se fins a quin punt pot ser cert, i si algú en sap quelcom més que ho digui.
Jo puc confirmar que a Tradinsa, a les vies exteriors, hi ha un civia que es troba en un estat més que penós, ho he vist més d'un cop quan hi he passat en tren, tampoc puc apreciar si és que té els vidres trencats, ja que quan hi passen en tren, tranquilament ho fas a 100 per hora...
Com ja he dit al FTC, aquest Civia porta des d'abans del Juny de l'any passat, que és quan vaig estar a Lleida i el vaig veure.
Un video on es pot veure:
(a partir del 6.25)
(a partir del 6.25)
Pel que sembla és només un cotxe d'un Civia, el qual podria haver patit un accident o se li ha de fer quelcom (o possiblement sigui una espècie de maqueta a tamany real. Desconeixo si hi ha algun Civia aturat per accident des de ja fa temps.
Sento dir que no i tingut temps material de pillar el nºs de série, avui enlloc d'un servei de moviment de material per la R-4 sud han sigut dos, el primer un 465+463 i una hora després un 465 aillat, aquets anaban "sense servei".
Invitat- Invitat
canalcole escrigué:Com ja he dit al FTC, aquest Civia porta des d'abans del Juny de l'any passat, que és quan vaig estar a Lleida i el vaig veure.
(a partir del 6.25)
Coooollons!!!!!
I el Perico de FGC també déu ni do. Que no tenen espai per deixar-los a cobert?
Invitat- Invitat
Si no em falla la memoria eren el 463.214M i el 465.213M.
Ahir a les 23.30 el Civia sense servei que passa sobre les 19h. de la tarda cap a SVC.
Durant el dia d'ahir també va fer varis Vilafranques.
ems56 escrigué:Amb tot el enrrenou d'aquesta pasada tarda, entremig de tot, el Civia 465-237M Rod. de Catalunya fent SVC-Badalona anar i tornar!
Durant el dia d'ahir també va fer varis Vilafranques.
A Listadotren informen que han avistat la 465-248 ja en servei i acoplat al 463-201, en un servei L'H-Calella de la R1. Aquesta unitat és nova a la dotació de rodalia i amb decoració Renfe Operadora. No se sap res amb les 465 del 244 al 247. Per cert, ja som al mes de juliol i en teoria no estava previst introduir-hi dobles de 465 per la R2 sud tal i com va dir en Manel Nadal ara fa un mes o dos? Jo no me'n fio, si no és per juliol, serà per setembre, dic jo.
Fa 15 dies el 244 era a Montcada Bifurcació, a les vies amb topall direcció Manresa. Ara vaig a especular, però potser els 465 dobles, els facin servir cara al mes de setembre, quan ja hagin tornat a "la normalitat", les línies de rodalia afectades per obres, com és el cas de la R3, R4 i R7.
UT440_132M escrigué:Fa 15 dies el 244 era a Montcada Bifurcació, a les vies amb topall direcció Manresa. Ara vaig a especular, però potser els 465 dobles, els facin servir cara al mes de setembre, quan ja hagin tornat a "la normalitat", les línies de rodalia afectades per obres, com és el cas de la R3, R4 i R7.
Jo crec potser també pel setembre, però penso que és necessari també per l'estiu, que la R2 sud (juntament amb la R1) té forta demanda en aquesta época per que la gent va a les platges de Castelldefels, Sitges, Vilanova, Calafell... etc i et trobes amb les 450/451 plenes fins a la bandera i a més amb simple, quina vergonya! Els simples han d'estar prohibits a la R2 sud, sigui una 447, una 450, una 451, un Civia o una cafetera exprès; han d'anar en doble, sobretot els Civia 465, ja que poden absorbir més places que els bucs si es va amb doble composició de 10 cotxes en total i això funciona a la perfecció, ja que a Madrid hi han dobles de 465 en servei a les línies d'Aranjuez i Parla (C-3 i C-4) i han anat força bé per alleugerir les rieres de gent.
Pàgina 1 de 5 • 1, 2, 3, 4, 5