FerroCat
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
En col·laboració amb
Últimos temas
» Horaris dels trens de passatgers i mercaderies
Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya - Página 2 EmptyDj Des 19, 2013 8:27 pm por UT440_132M

» Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya - Página 2 EmptyDc Des 04, 2013 10:24 pm por UT440_132M

» Incidències internacionals
Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya - Página 2 EmptyDg Des 01, 2013 3:28 pm por UT440_132M

» Descarrilament a Sant Andreu Arenal
Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya - Página 2 EmptyDg Oct 27, 2013 10:03 pm por UT440_132M

» Train Simulator 2014
Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya - Página 2 EmptyDg Set 29, 2013 10:24 pm por QO1922

» Locomotores dièsel V200 de COMSA i RENFE
Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya - Página 2 EmptyDs Set 21, 2013 4:32 pm por QO1922

» Locomotores elèctriques 269 de RENFE
Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya - Página 2 EmptyDs Set 21, 2013 4:30 pm por QO1922

» Restauració de la 281 006
Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya - Página 2 EmptyDs Ago 31, 2013 6:20 pm por UT440_132M

» Renfe locomotores dièsel 333
Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya - Página 2 EmptyDj Ago 29, 2013 10:42 pm por UT440_132M

Cercar
 
 

Resultados por:
 


Rechercher Búsqueda avanzada

Recomana'ns

Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya

+12
PoL
Martí
BCN06
oriolp13
Civia463
canalcole
davidjb
Altaria_trianilla1619
peregarcia
alkolo89
Archie
UT440_132M
16 participantes

Pàgina 2 de 8 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Següent

Ir abajo

Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya - Página 2 Empty Re: Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya

Missatge  Archie Dl Maig 31, 2010 10:59 pm

30 km de línia aproximadament, pot ser interesant...
Archie
Archie
Maquinista

Nombre de missatges : 568
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 32
Ubicació : La Roca

Tornar a dalt Ir abajo

Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya - Página 2 Empty Re: Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya

Missatge  Invitat Dt Jun 01, 2010 12:28 am

I quin sentit té ara activar la corrent en un tram de via que per ara encara es troba aïllat de la resta de la xarxa?

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya - Página 2 Empty Re: Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya

Missatge  Archie Dt Jun 01, 2010 2:25 pm

Jordi Freixas escrigué:I quin sentit té ara activar la corrent en un tram de via que per ara encara es troba aïllat de la resta de la xarxa?

Potser per fer proves de cara al seu servei??? Dic jo, ehhhh, no ho se.... Rolling Eyes
Archie
Archie
Maquinista

Nombre de missatges : 568
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 32
Ubicació : La Roca

Tornar a dalt Ir abajo

Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya - Página 2 Empty Re: Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya

Missatge  Invitat Dt Jun 01, 2010 3:42 pm

Fins aquí hi arribo, però no seria millor esperar-se a tenir connectat aquest tram o bé amb Girona i Figueres, o bé amb Mollet?

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya - Página 2 Empty Robatoris.

Missatge  peregarcia Dt Jun 01, 2010 11:55 pm

Si tens un mínim de 24h fil de catenària sense tensió, posat (i encara que estigui vigilat), tens moltíssimes possibilitats que aquest desaparegui. El fil de coure és molt car i està molt buscat.
peregarcia
peregarcia
Informador

Nombre de missatges : 61
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 31

http://www.flickr.com/pereoliveg

Tornar a dalt Ir abajo

Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya - Página 2 Empty Re: Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya

Missatge  alkolo89 Dc Jun 02, 2010 12:05 am

El fil en qüestió porta mesos col·locat i que jo sàpiga no ha patit cap robatori.
alkolo89
alkolo89
Administrador

Nombre de missatges : 1037
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 34
Ubicació : R3: Puigcerdà-La Sagrera Meridiana <M>: L5 Sant Pau-Dos de Maig

http://www.flickr.com/photos/ut440_131m/

Tornar a dalt Ir abajo

Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya - Página 2 Empty Re: Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya

Missatge  Invitat Dc Jun 02, 2010 3:02 am

La veritat és que no, però no deixa una bona observació. No hi havia pensat en el "detall" dels robatoris.

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya - Página 2 Empty Re: Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya

Missatge  Invitat Dc Jun 02, 2010 8:13 pm

Barcelona-Málaga
-Supresión servicio Trenhotel.
-Puesta en Servicio nueva frecuencia Ave S.112

Barcelona-Sevilla (Cádiz)
-Supresión servicio Trenhotel.
-Puesta en servicio de nueva frecuencia Ave S.112


Aixó probablement succeirá, crisis, malas planificacions dels Th serie VII, Renfe que a lo millor ja no sap fer res bó etc, a partir del dia 13 d'aquet mes...



La informació está treta del famós fòrum TP, i escrita per un dels que allá están millor informats!

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya - Página 2 Empty Re: Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya

Missatge  Invitat Dc Jun 02, 2010 10:38 pm

Substitució d'un tren nocturn per un de diürn... visca.... Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

A veure quan apareix una operadora alternativa a la Renfe que re-estableixi tots els nocturns convencionals que s'han anat carregant.

Canviant de tema. Detalls que he vist avui passant per Montmeló:

- La via provisional ja comença a estendre's pel costat nord. De moment arriba fins al nou viaducte.
- Una de les vies d'Alta Velocitat també està sent estesa pel costat sud fins a abans d'arribar a la futura estació provisional per la qual cosa seria llògic de pensar que s'enllaçaria amb la via d'ample ibèric tot fent un tram d'ample mixt tal i com va dir l'Aleix. Però un detall que m'ha cridat l'atenció és que m'ha semblat que les travesses del tram provisional eren monobalents i que aquestes arribaven fins bastant endins de la caixa a on s'hi ubicarà l'estació provisional.

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya - Página 2 Empty Re: Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya

Missatge  alkolo89 Dc Jun 02, 2010 10:52 pm

Contant que desprès quedarà com a ample UIC, capaços d'agafar i fotre travesses del dos tipus. La qüestió és si ara agafen i de Mollet a allà també fiquen via amb dos amples.
alkolo89
alkolo89
Administrador

Nombre de missatges : 1037
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 34
Ubicació : R3: Puigcerdà-La Sagrera Meridiana <M>: L5 Sant Pau-Dos de Maig

http://www.flickr.com/photos/ut440_131m/

Tornar a dalt Ir abajo

Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya - Página 2 Empty Re: Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya

Missatge  UT440_132M Dc Jun 02, 2010 10:58 pm

Crec que la travessa monoblock de formigó que s'està col·locant a les obres noves, està preparada per albergar els dos amples, l'ibèric, i l'standart UIC.
UT440_132M
UT440_132M
Administrador

Nombre de missatges : 1657
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 39
Ubicació : Tona. Autobus: Sagalés 402 441 450. Castellà 710 711. Rodalies de Catalunya: Línia R3, Balenyà Tona Seva. Carretera: C17 s. 49/51 Tona, Les Goules N152A KM 59

http://flickr.com/photos/ut440_132m

Tornar a dalt Ir abajo

Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya - Página 2 Empty Re: Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya

Missatge  Altaria_trianilla1619 Dc Jun 02, 2010 11:31 pm

ems56 escrigué:Barcelona-Málaga
-Supresión servicio Trenhotel.
-Puesta en Servicio nueva frecuencia Ave S.112

No fotis! Shocked Shocked Em treuen el TrenHotel?! Doncs, perque a mi no m'agrada l'avió, que si no, ja haguessin perdut un (bueno 2, comptant a ma mare) client...

Justament aquesta tarda hen estat mirant bitllets amb la meva mare, per anar a moblar el piset que tenim allà i amb raó no sortia el TrenHotel més enllà del dia 13...
Altaria_trianilla1619
Altaria_trianilla1619
Cap de taller

Nombre de missatges : 188
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 32
Ubicació : Sabadell (Barcelona)

Tornar a dalt Ir abajo

Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya - Página 2 Empty Re: Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya

Missatge  Invitat Dj Jun 03, 2010 12:02 am

alkolo89 escrigué:Contant que desprès quedarà com a ample UIC, capaços d'agafar i fotre travesses del dos tipus. La qüestió és si ara agafen i de Mollet a allà també fiquen via amb dos amples.

Però vols dir col·locar la via d'ample mixt en el traçat convencional? Vols dir que els hi sortiria rendible això? De totes maneres, la via provisional d'ample ibèric deixa entreveure que la cosa no anirà per aquí.

UT440_132M escrigué:Crec que la travessa monoblock de formigó que s'està col·locant a les obres noves, està preparada per albergar els dos amples, l'ibèric, i l'standart UIC.

Fins a on jo he pogut veure t'asseguro que les travesses són monobalents (o sigui que no són per instal·lar-hi tres rails, vaja...). Ara bé: una altra cosa és que potser l'enllaç entre la via d'ample UIC i la provisional en ample ibèric s'ha de produir en un punt no visible des del tren en marxa, i a dins de la caixa efectivament les travesses són de doble ample, que també podria ser.

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya - Página 2 Empty Re: Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya

Missatge  Altaria_trianilla1619 Dj Jun 03, 2010 12:07 am

Jordi Freixas escrigué:

Fins a on jo he pogut veure t'asseguro que les travesses són monobalents (o sigui que no són per instal·lar-hi tres rails, vaja...).

Diria que tot el que es construeix ara es fa amb travessa polivalent (que no de 3 carrils).
Altaria_trianilla1619
Altaria_trianilla1619
Cap de taller

Nombre de missatges : 188
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 32
Ubicació : Sabadell (Barcelona)

Tornar a dalt Ir abajo

Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya - Página 2 Empty Re: Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya

Missatge  UT440_132M Dj Jun 03, 2010 12:15 am

Jordi Freixas escrigué:

Fins a on jo he pogut veure t'asseguro que les travesses són monobalents (o sigui que no són per instal·lar-hi tres rails, vaja...). Ara bé: una altra cosa és que potser l'enllaç entre la via d'ample UIC i la provisional en ample ibèric s'ha de produir en un punt no visible des del tren en marxa, i a dins de la caixa efectivament les travesses són de doble ample, que també podria ser.
Un dia d'aquests quan ja estigui més recuperat t'ensenyaré com poden albergar els dos amples Wink
UT440_132M
UT440_132M
Administrador

Nombre de missatges : 1657
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 39
Ubicació : Tona. Autobus: Sagalés 402 441 450. Castellà 710 711. Rodalies de Catalunya: Línia R3, Balenyà Tona Seva. Carretera: C17 s. 49/51 Tona, Les Goules N152A KM 59

http://flickr.com/photos/ut440_132m

Tornar a dalt Ir abajo

Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya - Página 2 Empty Re: Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya

Missatge  alkolo89 Dj Jun 03, 2010 12:16 am

Pel que m'ha dit en Josep Serre, una de les vies serà amb tres carrils, connectada amb la LAV per una banda i (suposo) allargada fins el ramal Mollet-Papiol per a l'altra, permeten el pas de trens de mercaderies en ample UIC (en teoria a finals d'any han de començar aquestes circul·lacions, encapçalades per 252 en ample UIC (cosa que implica transformar-ne més a aquest ample)). L'altre via serà d'ample ibèric, però amb travessa polivalent, per a que quant el túnel de la convencional estigui fet i en servei, nomès s'hagi de canviar els carrils i posar-los en la nova posició.
alkolo89
alkolo89
Administrador

Nombre de missatges : 1037
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 34
Ubicació : R3: Puigcerdà-La Sagrera Meridiana <M>: L5 Sant Pau-Dos de Maig

http://www.flickr.com/photos/ut440_131m/

Tornar a dalt Ir abajo

Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya - Página 2 Empty Re: Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya

Missatge  Invitat Dj Jun 03, 2010 12:44 am

alkolo89 escrigué:Pel que m'ha dit en Josep Serre, una de les vies serà amb tres carrils, connectada amb la LAV per una banda i (suposo) allargada fins el ramal Mollet-Papiol per a l'altra, permeten el pas de trens de mercaderies en ample UIC (en teoria a finals d'any han de començar aquestes circul·lacions, encapçalades per 252 en ample UIC (cosa que implica transformar-ne més a aquest ample)). L'altre via serà d'ample ibèric, però amb travessa polivalent, per a que quant el túnel de la convencional estigui fet i en servei, nomès s'hagi de canviar els carrils i posar-los en la nova posició.

Ahm... així ja em quadra més la cosa. Suposo que serà via única fins al nus de Mollet.

Pel que fa a les 252, se sap si travessaran la frontera, o s'haurà de canviar de locomotora a Figueres?

I pel que fa als trens en sí mateixos, se sap si també hi començaran a circular trens de viatgers?

Altaria_trianilla1619 escrigué:Diria que tot el que es construeix ara es fa amb travessa polivalent (que no de 3 carrils).

Fins a on jo he vist, diria que tampoc. O sigui... en cas de voler reconvertir aquest petit tram (entre la línia convencional i la plataforma de la LAV) a l'ample UIC s'haurien de canviar les travesses. De totes maneres, estic pensant... que una part del tram provisional (diria que ja a la plataforma de la futura LAV però no n'estic segur) a on el balast no deixava veure el tipus de travesses. Potser podria ser que aquesta part sí que fos polivalent.

UT440_132M escrigué:Un dia d'aquests quan ja estigui més recuperat t'ensenyaré com poden albergar els dos amples Wink

Vaja... espero que no et passi res de greu.

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya - Página 2 Empty Re: Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya

Missatge  alkolo89 Dj Jun 03, 2010 12:50 am

Ara per ara només seran trens de mercaderies, ja que es la única manera que hi ha de sortir de Barcelona i entrar al ramal de la Papiol-Mollet (tot aquest ramal, la connexió amb el de Morrot, i el de Morrot, té la via amb els tres carrils). Pel que fa a les 252, en teoría el túnel del Pertús està a 25kV, així que suposo que hauran de passar la frontera i arribar a Perpinyà, o fins on acabi la via electrificada a 25kV. Això si, no descarto un possible canvi de locomotores a Figueres, fent que veiem material de diverses companyies (estaria bé veure una 253 de ECR o d'Angel Trains, on alguna Sybic o Prima de la SNCF).
alkolo89
alkolo89
Administrador

Nombre de missatges : 1037
Fecha de inscripción : 30/04/2010
Edad : 34
Ubicació : R3: Puigcerdà-La Sagrera Meridiana <M>: L5 Sant Pau-Dos de Maig

http://www.flickr.com/photos/ut440_131m/

Tornar a dalt Ir abajo

Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya - Página 2 Empty Re: Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya

Missatge  Invitat Dj Jun 03, 2010 1:44 am

Doncs llavors suposo que aniran fins a Figueres, perquè tenia entès que un cop passat el túnel del Pertús la línia enllaçaria amb la convencional Vilafranca de Conflent - Perpinyà. Que d'altra banda, no seria mala cosa adaptar les 252 a 1500w i homologar-les al sistema de senyalització francès.

Per algun lloc vaig llegir que els trens de mercaderies entre França i Alemanya ni tan sols s'aturen en passar la frontera.

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya - Página 2 Empty Re: Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya

Missatge  Archie Dj Jun 03, 2010 11:08 am

Si vols que et digui, una supressió de material Talgo per un altre de Talgo, sincerament em dona igual Laughing . Ho sento per la 252, això si..
Archie
Archie
Maquinista

Nombre de missatges : 568
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 32
Ubicació : La Roca

Tornar a dalt Ir abajo

Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya - Página 2 Empty Re: Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya

Missatge  Invitat Dj Jun 03, 2010 3:46 pm

No es tracta de la supressió d'un Talgo per ficar-hi un altre Talgo: es tracta de la supressió d'un tren amb uns horaris i prestacions concretes, per substituir-lo per un tren amb uns horaris i prestacions totalment diferents.

És totalment diferent a si em dius que s'han suprimit alguns trens Estrella, substituint-los per a trens aptes per Alta Velocitat però igualment nocturns, com s'ha donat en alguns casos (per exemple: Tren Hotel Galicia, o Tren Hotel Pío Baroja, tots dos abans, Estrella)

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya - Página 2 Empty Re: Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya

Missatge  Archie Dj Jun 03, 2010 4:52 pm

Igualment vosté no em pot treure la meva opinió. Jo tinc la meva i vosté la seva. Rolling Eyes
Archie
Archie
Maquinista

Nombre de missatges : 568
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 32
Ubicació : La Roca

Tornar a dalt Ir abajo

Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya - Página 2 Empty Re: Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya

Missatge  Invitat Dj Jun 03, 2010 5:59 pm

No pretenc treure't la teva opinió però tampoc acabo d'entendre aquest to que estàs utilitzant amb mi.

Invitat
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya - Página 2 Empty Re: Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya

Missatge  Altaria_trianilla1619 Dj Jun 03, 2010 10:29 pm

La conclusió és que els TrenHotel sèrie VII, que fa 1 any i escaig els presentaven a la pròpia renfe com la rehòstia, han resultat ser un tren més que deficitari... i la veritat és que no m'extranya... s'han lluït eliminant les classes Turista, llitera turista, i llit preferent... I ara suprimeixen aquests, ja veurem amb el Galícia, perquè no em crec que el TrenHotel els hi doni els beneficis que en donava l'Estrella... Per una vegada, podrien rectificar a favor del viatger, implantant el famós Estrella Galícia, ni que fos únicament en temporada estival com a tren ombra del TH, i a la relació Barcelona - Andalusia, tornar a implantar el TrenHotel tal i com estava pensat abans, i per via València (les vegades que he anat amb el TH a Màlaga, hem estat parats una bona estona a Calatayud, Guadalajara, etc. per fer temps i no arribar a les 5 del matí a Màlaga Laughing )
Altaria_trianilla1619
Altaria_trianilla1619
Cap de taller

Nombre de missatges : 188
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 32
Ubicació : Sabadell (Barcelona)

Tornar a dalt Ir abajo

Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya - Página 2 Empty Re: Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya

Missatge  peregarcia Dj Jun 03, 2010 10:43 pm

És obvi que a Renfe els ha sortit molt cara la implantació del TrenHotel serie VIIl.

Per començar el public al qual està dirigit aquest TH és completament distint al que va dirigit un tren Estrella, aquests trens haurien de ser complementaris, mai hauria de suposar l'ún la substitució de l'altre.
Per començar el TH no té la mateixa flexibillitat de places que un Estrella, ja que a aquest li pots anar posant/treient cotxes en funció del periode al que et trobis, i pots arribar fins a un màxim de 32, que fa molts anys algun cop s'havia arribat a donar el cas, mentre que el TH és una composició indeformable, com a molt pots posar-lo en doble o triple, però no és ni de bon tros la flexibilitat que té un Estrella.
En segon lloc, l'arribada de l'AV ha suposat una gairebé duplicació dels preus d'aquests trajectes, i la solució per a molta gent ha estat passar-se a l'autobús, i Renfe, en alguns casos (Cadis i Malaga) s'ha hagut de menjar el tren amb patates. El TH Galicia sembla que té una ocupació més alta, ja que fa uns trajectes que tenen més demanda.

Jo estic més a favor de mantenir els trens nocturns amb uns preus més raonables, i si és per via convencional, doncs per via convencional, no és el mateix una diferència de trajecte d'1h-2h d'un trajecte nocturn que un de diürn, la gent que viatja de nit, en molts casos, tant els fa arribar a les 6 que a les 8.
peregarcia
peregarcia
Informador

Nombre de missatges : 61
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 31

http://www.flickr.com/pereoliveg

Tornar a dalt Ir abajo

Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya - Página 2 Empty Re: Arribada de l'Alta Velocitat a Catalunya

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 8 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum