Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
+11
Civia463
jtcurses
Martí
Altaria_trianilla1619
PoL
nilruiz
canalcole
Archie
UT440_132M
peregarcia
alkolo89
15 participantes
Pàgina 7 de 9
Pàgina 7 de 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
ICV reclama la recuperación de la línea Reus-Roda para trenes de mercancías
ICV de Tarragona ha reclamado hoy la recuperación de la línea Reus-Roda de Barà para los trenes de mercancías tras los dos accidentes ocurridos en los últimos días.
En un comunicado, la cabeza de lista por ICV por Tarragona, Arga Sentís, ha mostrado su preocupación por ambos siniestros, que evidencian, a su juicio, la precariedad de las infraestructuras ferroviarias en la ciudad.
Por ello, ICV considera prioritaria la ejecución del 'by-pass' de las mercancías por la antigua línea Reus-Roda de Barà.
Para Sentís, "las vías existen y sólo hace falta voluntad política" para ello.
Un vagón de un convoy de carbón volcó la madrugada del pasado jueves, y ayer por la mañana se produjo un incendio al chocar un tren con la catenaria. EFE
ICV de Tarragona ha reclamado hoy la recuperación de la línea Reus-Roda de Barà para los trenes de mercancías tras los dos accidentes ocurridos en los últimos días.
En un comunicado, la cabeza de lista por ICV por Tarragona, Arga Sentís, ha mostrado su preocupación por ambos siniestros, que evidencian, a su juicio, la precariedad de las infraestructuras ferroviarias en la ciudad.
Por ello, ICV considera prioritaria la ejecución del 'by-pass' de las mercancías por la antigua línea Reus-Roda de Barà.
Para Sentís, "las vías existen y sólo hace falta voluntad política" para ello.
Un vagón de un convoy de carbón volcó la madrugada del pasado jueves, y ayer por la mañana se produjo un incendio al chocar un tren con la catenaria. EFE
Re: Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
23.02.2011 - 20.06 h
Recoder anuncia que les rodalies del Maresme funcionaran amb 'freqüències horàries com el metro'
La mesura començarà a adoptar-se a partir de l'estiu
Barcelona (ACN).- El conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder, ha anunciat al Ple d'aquest dimecres que té la intenció de modificar els horaris de les rodalies que funcionen al Maresme. Segons ha explicat, la intenció és 'transformar integralment la línia en un servei que funcioni per freqüència, com el de la xarxa de metro, i no per horari'. La conselleria té la intenció d'establir la freqüència de pas dels trens en el tram Mataró-Barcelona en 10 minuts i entre 6 i 8 minuts durant les hores punta. També es modifica el tram Blanes-Mataró que assumirà una freqüència de pas de 30 minuts reduint-se a 15 a les hores punta al tram que va de Calella a Mataró. Els nous horaris s'assumiran a partir de l'estiu.
ACN
Recoder anuncia que les rodalies del Maresme funcionaran amb 'freqüències horàries com el metro'
La mesura començarà a adoptar-se a partir de l'estiu
Barcelona (ACN).- El conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder, ha anunciat al Ple d'aquest dimecres que té la intenció de modificar els horaris de les rodalies que funcionen al Maresme. Segons ha explicat, la intenció és 'transformar integralment la línia en un servei que funcioni per freqüència, com el de la xarxa de metro, i no per horari'. La conselleria té la intenció d'establir la freqüència de pas dels trens en el tram Mataró-Barcelona en 10 minuts i entre 6 i 8 minuts durant les hores punta. També es modifica el tram Blanes-Mataró que assumirà una freqüència de pas de 30 minuts reduint-se a 15 a les hores punta al tram que va de Calella a Mataró. Els nous horaris s'assumiran a partir de l'estiu.
ACN
Re: Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
24.02.2011 - 17.29 h
Les línies R1, R3, R4 i R7 patiran algunes alteracions en el seu recorregut per unes obres a l'estació de l'Hospitalet
S'instal·laran uns aparells a la via per augmentar la seguretat i fiabilitat de les instal·lacions
L'Hospitalet de Llobregat (ACN).- Les línies R1, R3, R4 i R7 patiran aquest diumenge algunes alteracions en el seu recorregut o temps en els seus trajectes a causa de les obres d'instal·lació d'uns aparells a les vies de l'estació de l'Hospitalet de Llobregat per augmentar la seguretat i la fiabilitat de les instal·lacions. Les afectacions tindran lloc entre un quart de sis del matí i tres quarts de deu del matí. Durant aquestes hores, se circularà en via única en el tram entre l'Hospitalet de Llobregat i Barcelona Sants. Els trajectes de la R1 iniciarà i finalitzarà el recorregut a Sants, alguns de la R3 i la R7 iniciaran i finalitzaran a Sant Andreu Arenal i la R4 veurà augmentat el seu viatge en 6 minuts
ACN
Les línies R1, R3, R4 i R7 patiran algunes alteracions en el seu recorregut per unes obres a l'estació de l'Hospitalet
S'instal·laran uns aparells a la via per augmentar la seguretat i fiabilitat de les instal·lacions
L'Hospitalet de Llobregat (ACN).- Les línies R1, R3, R4 i R7 patiran aquest diumenge algunes alteracions en el seu recorregut o temps en els seus trajectes a causa de les obres d'instal·lació d'uns aparells a les vies de l'estació de l'Hospitalet de Llobregat per augmentar la seguretat i la fiabilitat de les instal·lacions. Les afectacions tindran lloc entre un quart de sis del matí i tres quarts de deu del matí. Durant aquestes hores, se circularà en via única en el tram entre l'Hospitalet de Llobregat i Barcelona Sants. Els trajectes de la R1 iniciarà i finalitzarà el recorregut a Sants, alguns de la R3 i la R7 iniciaran i finalitzaran a Sant Andreu Arenal i la R4 veurà augmentat el seu viatge en 6 minuts
ACN
Re: Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
La Generalitat millorarà l’interior dels trens de la línia de PuigcerdàEl conseller Lluís Recoder assegura que el desdoblament de la línia 3 serà una de les prioritats del Govern.
La Generalitat i Rodalies, tal com estava fixat en un acord signat a la passada legislatura amb l’anterior Govern, milloraran les condicions dels combois d’alguns trens de Rodalies. En concret, es substituiran els seients que estiguin malmesos i es faran reformes a l’interior, per tal que siguin més còmodes, tal com han explicat a Osona.com fonts del Departament de Territori i Sostenibilitat.
Aquesta remodelació afectarà els combois 447, que fan trajectes llargs, i s’anirà fent progressivament. Els combois 447 s’utilitzen a la línia Barcelona-Puigcerdà des de la tardor de 2008.
Per un altre costat, el Departament també ha confirmat unes declaracions que el conseller Lluís Recorder va publicar via Twitter fa uns dies: que una de les prioritats de la Generalitat en aquesta legislatura serà el desdoblament de la línia 3 de Rodalies, en el tram Barcelona-Vic.
La Generalitat i Rodalies, tal com estava fixat en un acord signat a la passada legislatura amb l’anterior Govern, milloraran les condicions dels combois d’alguns trens de Rodalies. En concret, es substituiran els seients que estiguin malmesos i es faran reformes a l’interior, per tal que siguin més còmodes, tal com han explicat a Osona.com fonts del Departament de Territori i Sostenibilitat.
Aquesta remodelació afectarà els combois 447, que fan trajectes llargs, i s’anirà fent progressivament. Els combois 447 s’utilitzen a la línia Barcelona-Puigcerdà des de la tardor de 2008.
Per un altre costat, el Departament també ha confirmat unes declaracions que el conseller Lluís Recorder va publicar via Twitter fa uns dies: que una de les prioritats de la Generalitat en aquesta legislatura serà el desdoblament de la línia 3 de Rodalies, en el tram Barcelona-Vic.
Font: Osona.com
Re: Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
També era una prioritat del conseller Nadal i en un any no s'ha fet res al seu interior. Fins que no ho vegi no m'ho creuré
Re: Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Afecció a l'R1 per la construcció d'un pas inferior a l'estació de Canet
Adif inicia la construcció del pas inferior per a vianants de l’estació de Canet de Mar. S'invertiran més de 2 milions d’euros en la millora de la seguretat i l’accessibilitat. Per orientar i informar els viatgers, s’incrementarà el personal d’atenció al client i seguretat amb 19 persones distribuïdes a les estacions afectades.
Adif inicia les obres de construcció del pas inferior per a vianants de l’estació de Canet de Mar, situada a la línia d’ample convencional Barcelona-Mataró-Maçanet de la Selva, per el que serà necessari dur a terme talls temporals de la circulació ferroviària durant el cap de setmana del 12 i 13 de març.
El projecte compta amb una inversió de 2.182.067,4 euros (IVA exclòs). El seu principal objectiu és l’augment de la qualitat del servei als clients de Rodalies, per la qual cosa, entre altres actuacions, es contempla la construcció d’un pas inferior dotat d’ascensors i escales.
Durant el cap de setmana del 12 i 13 de març, s’interromp la circulació ferroviària en el tram Arenys de Mar – Pineda de Mar. Amb objecte de facilitar la mobilitat dels viatgers entre les estacions de Arenys de Mar, Canet de Mar, Sant Pol de mar, Calella y Pineda de Mar, Renfe activa un servei alternatiu per carretera que disposarà de 25 autobusos diaris per realitzar el trajecte. Així mateix, per orientar i informar els viatgers, s’incrementarà el personal d’atenció al client i de seguretat amb 19 persones distribuïdes per les estacions afectades.
El servei de la línia R1 de Rodalies de Catalunya es prestarà de la següent forma:
- L’Hospitalet de Llobregat – Arenys de Mar: Servei en tren
- Arenys de Mar – Pineda de Mar: Servei alternatiu per carretera (El servei d’autobusos es presta fins Pineda per facilitar l’estacionament dels mateixos)
- Sant Pol de Mar - Maçanet Massanes: Servei en tren
Per a més informació els clients poden consultar a estacions, personal d’informació i atenció al client i telèfon 902 41 00 41.
Horari R1 dies 12 i 13 de març [PDF, 85,28 KB.]
Rodalies de Catalunya
Adif inicia la construcció del pas inferior per a vianants de l’estació de Canet de Mar. S'invertiran més de 2 milions d’euros en la millora de la seguretat i l’accessibilitat. Per orientar i informar els viatgers, s’incrementarà el personal d’atenció al client i seguretat amb 19 persones distribuïdes a les estacions afectades.
Adif inicia les obres de construcció del pas inferior per a vianants de l’estació de Canet de Mar, situada a la línia d’ample convencional Barcelona-Mataró-Maçanet de la Selva, per el que serà necessari dur a terme talls temporals de la circulació ferroviària durant el cap de setmana del 12 i 13 de març.
El projecte compta amb una inversió de 2.182.067,4 euros (IVA exclòs). El seu principal objectiu és l’augment de la qualitat del servei als clients de Rodalies, per la qual cosa, entre altres actuacions, es contempla la construcció d’un pas inferior dotat d’ascensors i escales.
Durant el cap de setmana del 12 i 13 de març, s’interromp la circulació ferroviària en el tram Arenys de Mar – Pineda de Mar. Amb objecte de facilitar la mobilitat dels viatgers entre les estacions de Arenys de Mar, Canet de Mar, Sant Pol de mar, Calella y Pineda de Mar, Renfe activa un servei alternatiu per carretera que disposarà de 25 autobusos diaris per realitzar el trajecte. Així mateix, per orientar i informar els viatgers, s’incrementarà el personal d’atenció al client i de seguretat amb 19 persones distribuïdes per les estacions afectades.
El servei de la línia R1 de Rodalies de Catalunya es prestarà de la següent forma:
- L’Hospitalet de Llobregat – Arenys de Mar: Servei en tren
- Arenys de Mar – Pineda de Mar: Servei alternatiu per carretera (El servei d’autobusos es presta fins Pineda per facilitar l’estacionament dels mateixos)
- Sant Pol de Mar - Maçanet Massanes: Servei en tren
Per a més informació els clients poden consultar a estacions, personal d’informació i atenció al client i telèfon 902 41 00 41.
Horari R1 dies 12 i 13 de març [PDF, 85,28 KB.]
Rodalies de Catalunya
Re: Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
La Generalitat estudiarà ampliar el nombre de trens que arriben fins a Cardedeu
L’alcaldessa Calamanda Vila s’ha reunit aquest dimecres amb el conseller Recoder
última actualització: 23-03-2011 (17:37)
El Departament de Territori i Sostenilbilitat encarregarà aquesta setmana un estudi per conèixer la demanda de transport de viatgers per tren que té Cardedeu. Aquest compromís és el resultat de la trobada que han tingut aquest dimecres l’alcaldessa Calamanda Vila i el conseller Lluís Recoder.
La Generalitat estudiarà l’ampliació de les freqüències de trens que arriben fins a l’estació de Cardedeu a petició de l’Ajuntament. Per fer-ho, aquesta mateixa setmana encarregarà un informe per valorar les necessitats de transport de passatgers per tren que té el municipi. És el compromís que el conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder, ha adoptat aquest dimecres amb una trobada amb l’alcaldessa Calamanda Vila que s’ha fet al Parlament.
El conseller creu que la petició de Cardedeu està plenament justificada i assegura que ho estudiaran a fons i de manera immediata. Per la seva banda, Vila ha qualificat la trobada d’ ”extraordinàriament positiva”. “Per fi la Generalitat es pren seriosament la necessitat d’ampliar el servei de Rodalies al nostre municipi després d’anys reclamant-ho. No és un problema fàcil d’arreglar perquè calen més trens i més capacitat en els accessos ferroviaris a Barcelona”. A banda s’ha mostrat convençuda que “un cop es disposi d’aquesta diagnosi la Generalitat ens plantejarà possibles solucions a curt, mig i llarg termini que permetin millorar freqüències”.
El 9 nou
Montmeló recuperarà en un mes la connexió viària tallada per les obres del soterrament
Aquests dies s’està fent la cobertura del tram de Pompeu Fabra
última actualització: 19-03-2011 (7:00)
L’Administrador d’Infraestructures Ferroviàries (l’Adif) ha iniciat els treballs de cobertura del tram central del segon túnel ferroviari que està construint al nucli urbà de Montmeló.
En aquest punt, la construcció de la pantalla ja està enllestida i ara es col·loquen les bigues travesseres que permetran fer la cobertura d’aquest sector.
Això permetrà reobrir el pas de vehicles pel carrer Pompeu Fabra a partir del 15 d’abril. “L’obra avança segons el calendari marcat”, assegura l’alcalde Antoni Guil (PSC). Aquesta connexió va quedar tallada el juliol de 2008 quan es va enderrocar el vell pont ferroviari que connectava des de feia més d’un segle les dues meitats del nucli urbà: la de l’església i la de l’ajuntament. El nou pas per a vehicles tindrà un carril de 3,5 metres d’amplada per sentit.
Una setmana abans –el dia 7 d’abril– està previst que ja s’obri el pas de vianants per sobre dels dos túnels i es tanqui la passera provisional que durant aquests gairebé tres anys ha estat l’única manera de creuar les vies per a vianants i ciclistes. Mentrestant, aquests dies també es treballa en el desviament de serveis com la xarxa elèctrica que, fins ara, passaven per la passera provisional.
Per l’alcalde, aquest és un pas cap a la normalitat tot i que la mobilitat no millorarà del tot fins que no s’acabin les obres a finals de l’any vinent i es pugui obrir el vial de ronda i enllaçar els carrers que històricament havien quedat tallats per les vies del tren. Des del 2008, els vehicles han d’anar a voltar pel polígon de Montornès, tot i que durant algun temps, per anar d’una banda a l’altra del poble, es va poder fer servir un pas provisional per la llera del riu Congost.
El 9 nou
L’alcaldessa Calamanda Vila s’ha reunit aquest dimecres amb el conseller Recoder
última actualització: 23-03-2011 (17:37)
El Departament de Territori i Sostenilbilitat encarregarà aquesta setmana un estudi per conèixer la demanda de transport de viatgers per tren que té Cardedeu. Aquest compromís és el resultat de la trobada que han tingut aquest dimecres l’alcaldessa Calamanda Vila i el conseller Lluís Recoder.
La Generalitat estudiarà l’ampliació de les freqüències de trens que arriben fins a l’estació de Cardedeu a petició de l’Ajuntament. Per fer-ho, aquesta mateixa setmana encarregarà un informe per valorar les necessitats de transport de passatgers per tren que té el municipi. És el compromís que el conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder, ha adoptat aquest dimecres amb una trobada amb l’alcaldessa Calamanda Vila que s’ha fet al Parlament.
El conseller creu que la petició de Cardedeu està plenament justificada i assegura que ho estudiaran a fons i de manera immediata. Per la seva banda, Vila ha qualificat la trobada d’ ”extraordinàriament positiva”. “Per fi la Generalitat es pren seriosament la necessitat d’ampliar el servei de Rodalies al nostre municipi després d’anys reclamant-ho. No és un problema fàcil d’arreglar perquè calen més trens i més capacitat en els accessos ferroviaris a Barcelona”. A banda s’ha mostrat convençuda que “un cop es disposi d’aquesta diagnosi la Generalitat ens plantejarà possibles solucions a curt, mig i llarg termini que permetin millorar freqüències”.
El 9 nou
Montmeló recuperarà en un mes la connexió viària tallada per les obres del soterrament
Aquests dies s’està fent la cobertura del tram de Pompeu Fabra
última actualització: 19-03-2011 (7:00)
L’Administrador d’Infraestructures Ferroviàries (l’Adif) ha iniciat els treballs de cobertura del tram central del segon túnel ferroviari que està construint al nucli urbà de Montmeló.
En aquest punt, la construcció de la pantalla ja està enllestida i ara es col·loquen les bigues travesseres que permetran fer la cobertura d’aquest sector.
Això permetrà reobrir el pas de vehicles pel carrer Pompeu Fabra a partir del 15 d’abril. “L’obra avança segons el calendari marcat”, assegura l’alcalde Antoni Guil (PSC). Aquesta connexió va quedar tallada el juliol de 2008 quan es va enderrocar el vell pont ferroviari que connectava des de feia més d’un segle les dues meitats del nucli urbà: la de l’església i la de l’ajuntament. El nou pas per a vehicles tindrà un carril de 3,5 metres d’amplada per sentit.
Una setmana abans –el dia 7 d’abril– està previst que ja s’obri el pas de vianants per sobre dels dos túnels i es tanqui la passera provisional que durant aquests gairebé tres anys ha estat l’única manera de creuar les vies per a vianants i ciclistes. Mentrestant, aquests dies també es treballa en el desviament de serveis com la xarxa elèctrica que, fins ara, passaven per la passera provisional.
Per l’alcalde, aquest és un pas cap a la normalitat tot i que la mobilitat no millorarà del tot fins que no s’acabin les obres a finals de l’any vinent i es pugui obrir el vial de ronda i enllaçar els carrers que històricament havien quedat tallats per les vies del tren. Des del 2008, els vehicles han d’anar a voltar pel polígon de Montornès, tot i que durant algun temps, per anar d’una banda a l’altra del poble, es va poder fer servir un pas provisional per la llera del riu Congost.
El 9 nou
Re: Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
IMPACTE D'UN PROJECTE URBÀ A LA XARXA FERROVIÀRIA
Cobrir les vies a Sants tallarà 24 dies d'agost una part de Rodalies
L'obra també afectarà els trens de mitjana i llarga distància que arriben pel sud, excepte l'AVE
Els passatgers de les línies R-1, R-2, R-4 i R-7 hauran de continuar amb uns altres transports
Divendres, 25 de març del 2011 CRISTINA BUESA
BARCELONA
Els usuaris de tren que l'hagin d'usar l'agost vinent hauran d'afegir alguns minuts més al seu recorregut. Les obres de cobertura de les vies als accessos sud de l'estació de Sants obligaran a interrompre durant 24 dies una part de la circulació ferroviària i a redirigir els viatgers cap a altres sistemes de transport alternatius. Segons el pla a què ha tingut accés aquest diari, quatre línies de Rodalies i usuaris de mitjana i llarga distància convencional acabaran el viatge en unes altres estacions.
Els més malparats seran els clients de la R-2 sud (que procedeixen de Sant Vicenç de Calders i passen pel Garraf i el Baix Llobregat) i la R-4 sud (que surt del mateix punt, però que passa per Vilafranca del Penedès) que, respectivament, hauran de baixar del tren a Bellvitge i a l'Hospitalet de Llobregat. Des d'aquell lloc podran agafar alguns altres sistemes de transport com el metro, l'autobús i els Ferrocarrils de la Generalitat, sempre amb el mateix bitllet de Renfe.
Això obliga l'operadora a desemborsar a les altres empreses el cost dels viatgers que usin tarifes que no siguin integrades. Es calcula que l'operació suposarà uns sis milions d'euros, perquè s'hi haurà de sumar l'habitual desplegament d'informadors a les estacions, senyalització i campanya informativa.
PRECEDENTS / I és que els responsables de la xarxa barcelonina ja estan acostumats a aquesta mena d'operatius. La col·locació de la catenària rígida a tots els túnels de la capital catalana, que va començar el Nadal del 2008 i es va allargar un parell d'anys, i l'estiu passat les obres a l'intercanviador de la Sagrera-Meridiana amb cinc mesos sense servei en certes línies, en són els precedents.
En el cas d'aquest estiu, una altra de les perjudicades pels canvis serà la línia del Maresme (R-1), que en comptes de finalitzar el recorregut a l'Hospitalet ho farà a l'estació de França. La connexió amb el metro des d'aquestes instal·lacions és més difícil, per exemple, perquè els passatgers es veuran obligats a sortir de la instal·lació i caminar uns quants centenars de metres fins a la parada del suburbà. Els clients de la R-7 tampoc podran arribar a l'estació de Sants a causa del cobriment de les vies, i per això s'hauran d'espavilar quan el tren els deixi a Sant Andreu Arenal.
INCIDÈNCIA BAIXA / Els responsables ferroviaris han elegit les primeres setmanes d'agost perquè és quan l'afluència de passatgers és més baixa a la xarxa barcelonina. De fet, els canvis als trajectes es començaran a aplicar el dijous dia 4, i d'aquesta manera s'evitarà la sortida majoritària dels estiuejants els primers dies del mes. La normalitat es recuperarà el dilluns 29, que és quan se suposa que una gran part dels ciutadans s'incorporaran progressivament a la feina. En total, seran 24 dies d'interrupció.
Els trens regionals procedents del sud, per exemple els serveis exprés de Tarragona, també aniran per la línia de Vilafranca i s'acabaran a l'Hospitalet. Els de llarga distància, com els Euromed procedents de València, també passaran pel Penedès i augmentaran la durada del viatge. L'AVE del corredor amb Madrid no experimentarà cap modificació perquè la línia té un túnel propi. Tampoc resultaran afectats els viatgers de la R-11 procedents de Girona, que arribaran a l'estació de Sants sense problemes. Un portaveu de Renfe va confirmar ahir que la companyia treballa per facilitar la mobilitat dels viatgers i minimitzar-los les molèsties.
El Periodico
Cobrir les vies a Sants tallarà 24 dies d'agost una part de Rodalies
L'obra també afectarà els trens de mitjana i llarga distància que arriben pel sud, excepte l'AVE
Els passatgers de les línies R-1, R-2, R-4 i R-7 hauran de continuar amb uns altres transports
Divendres, 25 de març del 2011 CRISTINA BUESA
BARCELONA
Els usuaris de tren que l'hagin d'usar l'agost vinent hauran d'afegir alguns minuts més al seu recorregut. Les obres de cobertura de les vies als accessos sud de l'estació de Sants obligaran a interrompre durant 24 dies una part de la circulació ferroviària i a redirigir els viatgers cap a altres sistemes de transport alternatius. Segons el pla a què ha tingut accés aquest diari, quatre línies de Rodalies i usuaris de mitjana i llarga distància convencional acabaran el viatge en unes altres estacions.
Els més malparats seran els clients de la R-2 sud (que procedeixen de Sant Vicenç de Calders i passen pel Garraf i el Baix Llobregat) i la R-4 sud (que surt del mateix punt, però que passa per Vilafranca del Penedès) que, respectivament, hauran de baixar del tren a Bellvitge i a l'Hospitalet de Llobregat. Des d'aquell lloc podran agafar alguns altres sistemes de transport com el metro, l'autobús i els Ferrocarrils de la Generalitat, sempre amb el mateix bitllet de Renfe.
Això obliga l'operadora a desemborsar a les altres empreses el cost dels viatgers que usin tarifes que no siguin integrades. Es calcula que l'operació suposarà uns sis milions d'euros, perquè s'hi haurà de sumar l'habitual desplegament d'informadors a les estacions, senyalització i campanya informativa.
PRECEDENTS / I és que els responsables de la xarxa barcelonina ja estan acostumats a aquesta mena d'operatius. La col·locació de la catenària rígida a tots els túnels de la capital catalana, que va començar el Nadal del 2008 i es va allargar un parell d'anys, i l'estiu passat les obres a l'intercanviador de la Sagrera-Meridiana amb cinc mesos sense servei en certes línies, en són els precedents.
En el cas d'aquest estiu, una altra de les perjudicades pels canvis serà la línia del Maresme (R-1), que en comptes de finalitzar el recorregut a l'Hospitalet ho farà a l'estació de França. La connexió amb el metro des d'aquestes instal·lacions és més difícil, per exemple, perquè els passatgers es veuran obligats a sortir de la instal·lació i caminar uns quants centenars de metres fins a la parada del suburbà. Els clients de la R-7 tampoc podran arribar a l'estació de Sants a causa del cobriment de les vies, i per això s'hauran d'espavilar quan el tren els deixi a Sant Andreu Arenal.
INCIDÈNCIA BAIXA / Els responsables ferroviaris han elegit les primeres setmanes d'agost perquè és quan l'afluència de passatgers és més baixa a la xarxa barcelonina. De fet, els canvis als trajectes es començaran a aplicar el dijous dia 4, i d'aquesta manera s'evitarà la sortida majoritària dels estiuejants els primers dies del mes. La normalitat es recuperarà el dilluns 29, que és quan se suposa que una gran part dels ciutadans s'incorporaran progressivament a la feina. En total, seran 24 dies d'interrupció.
Els trens regionals procedents del sud, per exemple els serveis exprés de Tarragona, també aniran per la línia de Vilafranca i s'acabaran a l'Hospitalet. Els de llarga distància, com els Euromed procedents de València, també passaran pel Penedès i augmentaran la durada del viatge. L'AVE del corredor amb Madrid no experimentarà cap modificació perquè la línia té un túnel propi. Tampoc resultaran afectats els viatgers de la R-11 procedents de Girona, que arribaran a l'estació de Sants sense problemes. Un portaveu de Renfe va confirmar ahir que la companyia treballa per facilitar la mobilitat dels viatgers i minimitzar-los les molèsties.
El Periodico
Re: Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Modificació a l'R12 per obres al trajecte Cervera-Manresa
Servei alternatiu per carretera en el trajecte Cervera – Manresa pels trens de la línia R12 per obres de millora de la infraestructura ferroviària
Entre el 21 de març i el 30 d’abril s’amplia el servei alternatiu per carretera per als trens de la R12 de Rodalies de Catalunya (L’Hospitalet de Llobregat – Lleida per Manresa) al tram Cervera - Manresa, per obres de millora a la infraestructura portades a terme pel Ministerio de Fomento.
Per tal de facilitar la mobilitat al tram afectat, Renfe ha establert un pla alternatiu de transport pels següents trams:
• Trajecte L’Hospitalet de Llobregat-Manresa:
Servei habitual en tren entre L’Hospitalet de Llobregat i Manresa
• Tram Manresa i Cervera:
Servei alternatiu per carretera
• Trajecte Cervera-Lleida:
Servei habitual en tren al tram Cervera –Lleida
Per a més informació, els clients poden dirigir-se a les estacions o al telèfon d’informació 902 41 00 41.
R12: L'Hospitalet de Llobregat <-> Lleida [PDF, 85,82 KB.] Per Manresa
Situació parades autobús a Cervera [PDF, 80,22 KB.]
Situació parades autobús a Calaf [PDF, 79,40 KB.]
Situació parades autobús a Sant Guim [PDF, 74,95 KB.]
Situació parades autobús a Sant Martí [PDF, 74,65 KB.]
Rodalies de Catalunya
Servei alternatiu per carretera en el trajecte Cervera – Manresa pels trens de la línia R12 per obres de millora de la infraestructura ferroviària
Entre el 21 de març i el 30 d’abril s’amplia el servei alternatiu per carretera per als trens de la R12 de Rodalies de Catalunya (L’Hospitalet de Llobregat – Lleida per Manresa) al tram Cervera - Manresa, per obres de millora a la infraestructura portades a terme pel Ministerio de Fomento.
Per tal de facilitar la mobilitat al tram afectat, Renfe ha establert un pla alternatiu de transport pels següents trams:
• Trajecte L’Hospitalet de Llobregat-Manresa:
Servei habitual en tren entre L’Hospitalet de Llobregat i Manresa
• Tram Manresa i Cervera:
Servei alternatiu per carretera
• Trajecte Cervera-Lleida:
Servei habitual en tren al tram Cervera –Lleida
Per a més informació, els clients poden dirigir-se a les estacions o al telèfon d’informació 902 41 00 41.
R12: L'Hospitalet de Llobregat <-> Lleida [PDF, 85,82 KB.] Per Manresa
Situació parades autobús a Cervera [PDF, 80,22 KB.]
Situació parades autobús a Calaf [PDF, 79,40 KB.]
Situació parades autobús a Sant Guim [PDF, 74,95 KB.]
Situació parades autobús a Sant Martí [PDF, 74,65 KB.]
Rodalies de Catalunya
Re: Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Dimarts, 29 de març de 2011
Skitren. PROMOCIÓ FINAL DE TEMPORADA
Nous preus del bitllet combinat a les estacions d'esquí de La Molina i Vall de Núria.
Preus Skitren final de temporada:
Vall de Núria:
Adult: 30,00 €
Nen: 18,50 €
La Molina
Adult: 32,00€
Rodalies de Catalunya
Afeccions al servei de la línia R4 de Rodalies entre Sabadell sud i Terrassa per obres a la Ronda Oest diumenge dia 3
Les obres de perllongament de la Ronda Oest de Sabadell comportaran restriccions al servei de la línia R4 de Rodalies entre Sabadell Sud i Terrassa diumenge vinent, 3 d’abril. Les tasques d’execució d’un pas sota la línia ferroviària requeriran la interrupció de la circulació de trens, de manera que es facilitarà als viatgers un servei alternatiu per carretera des de l’inici del servei fins a les 14.45 hores.
Les obres de perllongament de la Ronda Oest de Sabadell que està duent a terme el Departament de Territori i Sostenibilitat comportaran afeccions en el servei de la línia R4 de Rodalies diumenge vinent, 3 d’abril, entre Sabadell Sud i Terrassa. En concret, les tasques d’execució d’un pas inferior sota la línia ferroviària, entre els barris de Castellarnau i Ca n’Oriac, requeriran la interrupció de la circulació de trens entre aquestes estacions, des de l’inici de servei (4.58 hores) fins a les 14.45 hores.
Per tal de garantir la mobilitat dels viatgers, Renfe estableix un servei alternatiu per carretera entre les estacions de Sabadell Sud i Terrassa. Així, el servei de la línia R4 de Rodalies de Catalunya (Sant Vicenç de Calders-Manresa per Vilafranca del Penedès) es prestarà de la manera següent:
Sant Vicenç de Calders – Sabadell Sud: Servei en tren
Sabadell Sud - Terrassa: Servei alternatiu per carretera.
Terrassa – Manresa: Servei en tren
Pel que fa al servei de trens regionals de la línea R12 (l’Hospitalet de Llobregat – Lleida per Manresa), s’establirà aquest pla alternatiu de transport:
Tren L’Hospitalet de Llobregat (8.31h) – Lleida (12.24h): Servei habitual en tren fins a Sabadell Sud. Els viatgers amb destinació Calaf, Cervera, Tàrrega, Mollerusa i Lleida disposaran d’un autobús que realitzarà parades intermèdies a Sabadell Centre, Sabadell Nord i Terrassa Est. Per a la resta de destinacions, els viatgers comptaran amb un microbús amb parades intermèdies a Sabadell Centre, Sabadell Nord i Terrassa Est.
Tren Lleida (9.35h) – L’Hospitalet de Llobregat (13.32h): Servei habitual, excepte les modificacions de servei establertes per als trens de Rodalies.
El servei alternatiu per carretera comptarà amb un dispositiu de 26 autobusos per efectuar el trajecte entre les estacions de Sabadell Sud, Sabadell Centre, Sabadell Nord, Terrassa Est i Terrassa. Així, mateix, per orientar i informar als viatgers, s’incrementarà el personal d’informació i atenció al client amb 31 persones distribuïdes en les estacions afectades.
Per a més informació, els clients poden consultar els panells horaris de les estacions, al personal d’informació i atenció al client i al telèfon d’informació 902 41 00 41.
Millora de la mobilitat
El Departament de Territori i Sostenibilitat té en execució les obres que permetran perllongar la ronda Oest de Sabadell, que actualment discorre entre la C-58 i l’N-150, fins a la carretera de Matadepera (BV-1248). Els treballs consisteixen en la construcció d’un nou tram de ronda de tres quilòmetres de longitud i compten amb un pressupost de 60,7 MEUR.
Aquesta actuació té com a principals objectius millorar la mobilitat i afavorir la seguretat i la fluïdesa del trànsit al municipi, ja que permetrà alleugerir de trànsit l’interior del nucli urbà. Es preveu que l’obra, que va començar el juny de 2008, conclogui l’estiu vinent.
El pas inferior que s’està construint té una longitud de 14 metres i una amplada total de 41 metres. Per a compatibilitzar la construcció de la Ronda Oest amb el manteniment del servei ferroviari, el pas es resol mitjançant tres línies de pantalles separades 20,5 metres entre si i quatre taulers de bigues prefabricades amb llosa de formigó. Els treballs que es duran diumenge vinent i que requereixen la interrupció del servei consisteixen en l’extracció de les vies per a permetre la col·locació dels 4 mòduls que conformen el tauler de l’estructura, sobre el qual es reposaran les noves vies que tornaran a donar continuïtat a la línia.
Afecció a l'R4 per obres diumenge dia 3 d'abril [PDF, 74,17 KB.]Rodalies de Catalunya
Skitren. PROMOCIÓ FINAL DE TEMPORADA
Nous preus del bitllet combinat a les estacions d'esquí de La Molina i Vall de Núria.
Preus Skitren final de temporada:
Vall de Núria:
Adult: 30,00 €
Nen: 18,50 €
La Molina
Adult: 32,00€
Rodalies de Catalunya
Afeccions al servei de la línia R4 de Rodalies entre Sabadell sud i Terrassa per obres a la Ronda Oest diumenge dia 3
Les obres de perllongament de la Ronda Oest de Sabadell comportaran restriccions al servei de la línia R4 de Rodalies entre Sabadell Sud i Terrassa diumenge vinent, 3 d’abril. Les tasques d’execució d’un pas sota la línia ferroviària requeriran la interrupció de la circulació de trens, de manera que es facilitarà als viatgers un servei alternatiu per carretera des de l’inici del servei fins a les 14.45 hores.
Les obres de perllongament de la Ronda Oest de Sabadell que està duent a terme el Departament de Territori i Sostenibilitat comportaran afeccions en el servei de la línia R4 de Rodalies diumenge vinent, 3 d’abril, entre Sabadell Sud i Terrassa. En concret, les tasques d’execució d’un pas inferior sota la línia ferroviària, entre els barris de Castellarnau i Ca n’Oriac, requeriran la interrupció de la circulació de trens entre aquestes estacions, des de l’inici de servei (4.58 hores) fins a les 14.45 hores.
Per tal de garantir la mobilitat dels viatgers, Renfe estableix un servei alternatiu per carretera entre les estacions de Sabadell Sud i Terrassa. Així, el servei de la línia R4 de Rodalies de Catalunya (Sant Vicenç de Calders-Manresa per Vilafranca del Penedès) es prestarà de la manera següent:
Sant Vicenç de Calders – Sabadell Sud: Servei en tren
Sabadell Sud - Terrassa: Servei alternatiu per carretera.
Terrassa – Manresa: Servei en tren
Pel que fa al servei de trens regionals de la línea R12 (l’Hospitalet de Llobregat – Lleida per Manresa), s’establirà aquest pla alternatiu de transport:
Tren L’Hospitalet de Llobregat (8.31h) – Lleida (12.24h): Servei habitual en tren fins a Sabadell Sud. Els viatgers amb destinació Calaf, Cervera, Tàrrega, Mollerusa i Lleida disposaran d’un autobús que realitzarà parades intermèdies a Sabadell Centre, Sabadell Nord i Terrassa Est. Per a la resta de destinacions, els viatgers comptaran amb un microbús amb parades intermèdies a Sabadell Centre, Sabadell Nord i Terrassa Est.
Tren Lleida (9.35h) – L’Hospitalet de Llobregat (13.32h): Servei habitual, excepte les modificacions de servei establertes per als trens de Rodalies.
El servei alternatiu per carretera comptarà amb un dispositiu de 26 autobusos per efectuar el trajecte entre les estacions de Sabadell Sud, Sabadell Centre, Sabadell Nord, Terrassa Est i Terrassa. Així, mateix, per orientar i informar als viatgers, s’incrementarà el personal d’informació i atenció al client amb 31 persones distribuïdes en les estacions afectades.
Per a més informació, els clients poden consultar els panells horaris de les estacions, al personal d’informació i atenció al client i al telèfon d’informació 902 41 00 41.
Millora de la mobilitat
El Departament de Territori i Sostenibilitat té en execució les obres que permetran perllongar la ronda Oest de Sabadell, que actualment discorre entre la C-58 i l’N-150, fins a la carretera de Matadepera (BV-1248). Els treballs consisteixen en la construcció d’un nou tram de ronda de tres quilòmetres de longitud i compten amb un pressupost de 60,7 MEUR.
Aquesta actuació té com a principals objectius millorar la mobilitat i afavorir la seguretat i la fluïdesa del trànsit al municipi, ja que permetrà alleugerir de trànsit l’interior del nucli urbà. Es preveu que l’obra, que va començar el juny de 2008, conclogui l’estiu vinent.
El pas inferior que s’està construint té una longitud de 14 metres i una amplada total de 41 metres. Per a compatibilitzar la construcció de la Ronda Oest amb el manteniment del servei ferroviari, el pas es resol mitjançant tres línies de pantalles separades 20,5 metres entre si i quatre taulers de bigues prefabricades amb llosa de formigó. Els treballs que es duran diumenge vinent i que requereixen la interrupció del servei consisteixen en l’extracció de les vies per a permetre la col·locació dels 4 mòduls que conformen el tauler de l’estructura, sobre el qual es reposaran les noves vies que tornaran a donar continuïtat a la línia.
Afecció a l'R4 per obres diumenge dia 3 d'abril [PDF, 74,17 KB.]Rodalies de Catalunya
Re: Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Sobre el tall de la circulació de Sants, quina gràcia, sempre ha d'haver-hi algun tall per l'estiu, l'any passat amb el tall de Meridiana, ara amb aquesta. I a sobre afecta a la meva línia, la R2 sud, ja sé que encara queda mesos per l'estiu, i encara no tinc definits els plans però, ¿què passa si vaig a Cubelles en tren i a sobre és en el període del tall? Si em veig obligat a baixar a Bellvitge, tinc un parell d'opcions, en bus als voltants de l'estació només hi para les línies LH1 i LH2, és a dir, les urbanes de L'Hospitalet, però no hi ha cap bus que em porti directe a l'estació del Prat de Llobregat. La única alternativa en bus que veig viable seria agafar la línia Barcelona-El Vendrell de la empresa ribetana Monbús, que fa quasi el mateix recorregut que la R2 sud, a excepció, logicament, que també efectua parada a Sant Pere de Ribes, el nucli de Les Roquetes, i a la urbanització Rocamar de Sitges, zones on actualment no disposen de servei ferroviari, (tot i que aquesta última mencionada té l'estació de Rodalies de Sitges a uns 650-700 metres al nord aproximadament) el Monbús tarda una mica més el que tren quasi 1 hora, i sobretot depèn de la fluïdesa del trànsit. Però si no es vol utilitzar el bus, només quedaria utilitzar el cotxe utilitzant la C-31 o la C-32 (aquesta darrera de pagament a partir de la zona propera a la cimentera de Vallcarca).
Re: Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Home, pels aficionats, anar a Castellbisbal, serà una joia, a l'Agost
Re: Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Des de la meva més completa ignorància, per Bellvitge no hi passa a la vora els FGC (estació Magòria - La Campana)? I si agafes la urbana de L'Hospitalet, pots anar a Rambla Just Oliveras del Metro i des d'allà accedir al centre de Barcelona amb la L1. Per una vegada als de la R3 no ens putegen com altres anys, acabarà la línia a Sants, i podrem accedir al centre de Barcelona sense problemes.Civia463 escrigué:Sobre el tall de la circulació de Sants, quina gràcia, sempre ha d'haver-hi algun tall per l'estiu, l'any passat amb el tall de Meridiana, ara amb aquesta. I a sobre afecta a la meva línia, la R2 sud, ja sé que encara queda mesos per l'estiu, i encara no tinc definits els plans però, ¿què passa si vaig a Cubelles en tren i a sobre és en el període del tall? Si em veig obligat a baixar a Bellvitge, tinc un parell d'opcions, en bus als voltants de l'estació només hi para les línies LH1 i LH2, és a dir, les urbanes de L'Hospitalet, però no hi ha cap bus que em porti directe a l'estació del Prat de Llobregat. La única alternativa en bus que veig viable seria agafar la línia Barcelona-El Vendrell de la empresa ribetana Monbús, que fa quasi el mateix recorregut que la R2 sud, a excepció, logicament, que també efectua parada a Sant Pere de Ribes, el nucli de Les Roquetes, i a la urbanització Rocamar de Sitges, zones on actualment no disposen de servei ferroviari, (tot i que aquesta última mencionada té l'estació de Rodalies de Sitges a uns 650-700 metres al nord aproximadament) el Monbús tarda una mica més el que tren quasi 1 hora, i sobretot depèn de la fluïdesa del trànsit. Però si no es vol utilitzar el bus, només quedaria utilitzar el cotxe utilitzant la C-31 o la C-32 (aquesta darrera de pagament a partir de la zona propera a la cimentera de Vallcarca).
Re: Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Per bellvitge hi passa FGC, no és correspondència directa (tot i que està aprop), i diria que l'estació més propera és Gornal (Magòria és la 2ª i està a les oficines de la DGT, abans de la plaça CerdàUT440_132M escrigué:Des de la meva més completa ignorància, per Bellvitge no hi passa a la vora els FGC (estació Magòria - La Campana)? I si agafes la urbana de L'Hospitalet, pots anar a Rambla Just Oliveras del Metro i des d'allà accedir al centre de Barcelona amb la L1. Per una vegada als de la R3 no ens putegen com altres anys, acabarà la línia a Sants, i podrem accedir al centre de Barcelona sense problemes.Civia463 escrigué:Sobre el tall de la circulació de Sants, quina gràcia, sempre ha d'haver-hi algun tall per l'estiu, l'any passat amb el tall de Meridiana, ara amb aquesta. I a sobre afecta a la meva línia, la R2 sud, ja sé que encara queda mesos per l'estiu, i encara no tinc definits els plans però, ¿què passa si vaig a Cubelles en tren i a sobre és en el període del tall? Si em veig obligat a baixar a Bellvitge, tinc un parell d'opcions, en bus als voltants de l'estació només hi para les línies LH1 i LH2, és a dir, les urbanes de L'Hospitalet, però no hi ha cap bus que em porti directe a l'estació del Prat de Llobregat. La única alternativa en bus que veig viable seria agafar la línia Barcelona-El Vendrell de la empresa ribetana Monbús, que fa quasi el mateix recorregut que la R2 sud, a excepció, logicament, que també efectua parada a Sant Pere de Ribes, el nucli de Les Roquetes, i a la urbanització Rocamar de Sitges, zones on actualment no disposen de servei ferroviari, (tot i que aquesta última mencionada té l'estació de Rodalies de Sitges a uns 650-700 metres al nord aproximadament) el Monbús tarda una mica més el que tren quasi 1 hora, i sobretot depèn de la fluïdesa del trànsit. Però si no es vol utilitzar el bus, només quedaria utilitzar el cotxe utilitzant la C-31 o la C-32 (aquesta darrera de pagament a partir de la zona propera a la cimentera de Vallcarca).
oriolp13- Revisor
- Nombre de missatges : 241
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 33
Re: Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
La millor opció serà, doncs, anar fins a Bellvitge, allà sortir, creuar una plaça (25-30mts.) Fins a la boca de l'estació de la Gornal i allà seguir fins a Espanya o alguna altra estació on es pugui fer transbord en Metro.
Pels que vinguin de Martorell, el millor serà parar a l'Hospitalet i allà enllaçar amb la L1 del Metro.
El bitllet de Renfe inclourà aquests transbords i no suposaran cap cost econòmic adicional.
Pels que vinguin de Martorell, el millor serà parar a l'Hospitalet i allà enllaçar amb la L1 del Metro.
El bitllet de Renfe inclourà aquests transbords i no suposaran cap cost econòmic adicional.
Re: Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
UT440_132M escrigué:Per una vegada als de la R3 no ens putegen com altres anys, acabarà la línia a Sants, i podrem accedir al centre de Barcelona sense problemes.
+1
Re: Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Afeccions al servei de la línia R2 de Rodalies entre Sant Andreu Comtal i Montcada i Reixac diumenges dies 10 i 17 d’abril.
Les obres de modificació del traçat de les vies generals de l’estació de Sant Andreu Comtal comportaran restriccions al servei de la línia R2 de Rodalies entre Sant Andreu Comtal i Montcada i Reixac. Les tasques d’execució comporten treballs a la via, electrificació i instal·lacions de seguretat , i requeriran la interrupció de la circulació de trens entre aquestes estacions, des de l’inici de servei fins a les 07.00 hores.
Per tal de garantir la mobilitat dels viatgers, Renfe estableix un servei alternatiu entre les estacions de Sant Andreu Comtal i Montcada i Reixac. Així, el servei de la línia R2 de Rodalies de Catalunya es prestarà de la manera següent:
Tren Vilanova i la Geltrú (4.42h) – Sant Celoni (6.28h): Servei habitual en tren fins a Sant Andreu Comtal. Els viatgers amb destinació des de Montcada i Reixac a Sant Celoni hauran de realitzar transbordament a Montcada de la línia 2 (Montcada i Reixac) a les línias 4 o 7 (Montcada i Reixac Manresa). Aquest tren sortirà a la seva hora de Montcada i Reixac i s’estableix un tren especial amb sortida a les 6.20 h. Des de les estacions de Barcelona els viatgers s’hauran de desplaçar fins les estacions amb circulació de les línies 4 i 7.
Trens Granollers Centre (4.52 i 5.26) / Sant Celoni (5.35) –Aeroport (5.53, 6.27 i 6.57): Servei habitual fins a Montcada i Reixac, amb transbordament a Montcada de la línia 2 (Montcada i Reixac) a les línies 4 o 7 (Montcada i Reixac Manresa) per continuar fins a Barcelona. Aquests trens sortiran a la seva hora de Sant Andreu Comtal.
Per a més informació, els clients poden consultar els panells horaris de les estacions, al personal d’informació i atenció al client i telèfon d’informació 902 41 00 41.
Afeccions al servei de la línia R2 de Rodalies entre Sant Andreu Comtal i Montcada i Reixac diumenges dies 10 i 17 d’abril. [PDF, 66,85 KB.]
Rodalies de Catalunya
Les obres de modificació del traçat de les vies generals de l’estació de Sant Andreu Comtal comportaran restriccions al servei de la línia R2 de Rodalies entre Sant Andreu Comtal i Montcada i Reixac. Les tasques d’execució comporten treballs a la via, electrificació i instal·lacions de seguretat , i requeriran la interrupció de la circulació de trens entre aquestes estacions, des de l’inici de servei fins a les 07.00 hores.
Per tal de garantir la mobilitat dels viatgers, Renfe estableix un servei alternatiu entre les estacions de Sant Andreu Comtal i Montcada i Reixac. Així, el servei de la línia R2 de Rodalies de Catalunya es prestarà de la manera següent:
Tren Vilanova i la Geltrú (4.42h) – Sant Celoni (6.28h): Servei habitual en tren fins a Sant Andreu Comtal. Els viatgers amb destinació des de Montcada i Reixac a Sant Celoni hauran de realitzar transbordament a Montcada de la línia 2 (Montcada i Reixac) a les línias 4 o 7 (Montcada i Reixac Manresa). Aquest tren sortirà a la seva hora de Montcada i Reixac i s’estableix un tren especial amb sortida a les 6.20 h. Des de les estacions de Barcelona els viatgers s’hauran de desplaçar fins les estacions amb circulació de les línies 4 i 7.
Trens Granollers Centre (4.52 i 5.26) / Sant Celoni (5.35) –Aeroport (5.53, 6.27 i 6.57): Servei habitual fins a Montcada i Reixac, amb transbordament a Montcada de la línia 2 (Montcada i Reixac) a les línies 4 o 7 (Montcada i Reixac Manresa) per continuar fins a Barcelona. Aquests trens sortiran a la seva hora de Sant Andreu Comtal.
Per a més informació, els clients poden consultar els panells horaris de les estacions, al personal d’informació i atenció al client i telèfon d’informació 902 41 00 41.
Afeccions al servei de la línia R2 de Rodalies entre Sant Andreu Comtal i Montcada i Reixac diumenges dies 10 i 17 d’abril. [PDF, 66,85 KB.]
Rodalies de Catalunya
Re: Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Dijous, 14 d'abril de 2011
Rodalies de Catalunya i Port Aventura renoven l'oferta de bitllets combinats
Es posa a la venda l'oferta combinada amb el parc Port Aventura, que inclou el desplaçament d'anada i tornada des de qualsevol estació de Rodalies de Catalunya i l'entrada d'un dia al parc.
Aquest any l'oferta comercial combinada PortAventura presenta com a principals novetats:
Dues modalitats tarifàries:
General (individual adult): 44 €
Reduïda (nens fins a 10 anys i adults a partir de 60 anys): 36 €
Disponibilitat del combinat a tot l'àmbit de Rodalies de Catalunya, estacions amb serveis regionals i de Rodalia de Barcelona.
Serveis inclosos en el bitllet combinat:
Viatge en trens regulars de Rodalia de Barcelona i Regionals des de l'estació d'origen, amb destinació a l'estació de Port Aventura (Línia R16)
Entrada diürna al Parc
Retorn en tren de Rodalies de Catalunya des de Port Aventura a l'estació d'origen.
Més informació
Bitllet Combinat PortAventura 2011
Rodalies de Catalunya
Rodalies de Catalunya i Port Aventura renoven l'oferta de bitllets combinats
Es posa a la venda l'oferta combinada amb el parc Port Aventura, que inclou el desplaçament d'anada i tornada des de qualsevol estació de Rodalies de Catalunya i l'entrada d'un dia al parc.
Aquest any l'oferta comercial combinada PortAventura presenta com a principals novetats:
Dues modalitats tarifàries:
General (individual adult): 44 €
Reduïda (nens fins a 10 anys i adults a partir de 60 anys): 36 €
Disponibilitat del combinat a tot l'àmbit de Rodalies de Catalunya, estacions amb serveis regionals i de Rodalia de Barcelona.
Serveis inclosos en el bitllet combinat:
Viatge en trens regulars de Rodalia de Barcelona i Regionals des de l'estació d'origen, amb destinació a l'estació de Port Aventura (Línia R16)
Entrada diürna al Parc
Retorn en tren de Rodalies de Catalunya des de Port Aventura a l'estació d'origen.
Més informació
Bitllet Combinat PortAventura 2011
Rodalies de Catalunya
Re: Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Renfe
Aragón > MEDIA DISTANCIA
Zaragoza, 19 de abril de 2011.
- Servicio alternativo por carretera para los trenes de Media Distancia entre Binéfar y Lleida
Por obras de mejora de la infraestructura en el tramo XXX de la línea Lleida – Monzón – Tardienda – Zaragoza, entre las 22.00 horas del jueves 21 y las 07.00 horas del lunes 25 de abril, se establece un servicio alternativo por carretera en el tramo Binéfar – Lleida.
Asimismo, los servicios específicos Lleida – Monzón y viceversa realizarán el servicio por carretera en todo su recorrido.
• Tren Lleida 13:15 – Monzón 13:55
• Tren Monzón 14:00 - Lleida 14:40
Esta modificación de servicios que contará con un dispositivo de 1 autocar y 1 microbús supondrá un incremento del tiempo de viaje en 20 minutos en el tramo afectado. Además, en este período no se permitirá el transporte de animales domésticos ni de bicicletas, para los viajeros del tramo afectado que utilicen el servicio alternativo por carretera.
Adif y Renfe informará de esta modificación de servicio en trenes y estaciones, así como en el teléfono de información y atención al cliente 902 320 320, en www.adif.es y en la sección avisos de la página web www.renfe.com
Aragón > MEDIA DISTANCIA
Zaragoza, 19 de abril de 2011.
- Servicio alternativo por carretera para los trenes de Media Distancia entre Binéfar y Lleida
Por obras de mejora de la infraestructura en el tramo XXX de la línea Lleida – Monzón – Tardienda – Zaragoza, entre las 22.00 horas del jueves 21 y las 07.00 horas del lunes 25 de abril, se establece un servicio alternativo por carretera en el tramo Binéfar – Lleida.
Asimismo, los servicios específicos Lleida – Monzón y viceversa realizarán el servicio por carretera en todo su recorrido.
• Tren Lleida 13:15 – Monzón 13:55
• Tren Monzón 14:00 - Lleida 14:40
Esta modificación de servicios que contará con un dispositivo de 1 autocar y 1 microbús supondrá un incremento del tiempo de viaje en 20 minutos en el tramo afectado. Además, en este período no se permitirá el transporte de animales domésticos ni de bicicletas, para los viajeros del tramo afectado que utilicen el servicio alternativo por carretera.
Adif y Renfe informará de esta modificación de servicio en trenes y estaciones, así como en el teléfono de información y atención al cliente 902 320 320, en www.adif.es y en la sección avisos de la página web www.renfe.com
Re: Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
29.04.2011 - 17.18 h
Recoder demana amb urgència a Adif l'auditoria sobre la xarxa ferroviària de rodalies i regionals a Catalunya
El conseller lamenta no tenir sobre la taula encara cap informe sobre el xoc entre un rodalies i un Talgo
Lleida (ACN).- El conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder, lamenta que no ha rebut encara cap informe sobre el xoc d'aquest dijous entre un tren de rodalies i un Talgo prop de l'estació del Clot, a Barcelona. Recoder tampoc entén perquè Adif encara no li ha fet arribar cap auditoria sobre la xarxa de rodalies i regionals de Catalunya, tal com va demanar. El conseller reconeix estar "impacient" perquè l'estat de la xarxa de Renfe a Catalunya "no és la xarxa que necessita un país desenvolupat del segle XXI". Recoder demana que el govern espanyol prengui mesures i inverteixi ja que dels 4.000 milions d'euros promesos en el moment del traspàs de competències fins al 2015 només se n'han invertit 306.
ACN
Recoder demana amb urgència a Adif l'auditoria sobre la xarxa ferroviària de rodalies i regionals a Catalunya
El conseller lamenta no tenir sobre la taula encara cap informe sobre el xoc entre un rodalies i un Talgo
Lleida (ACN).- El conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder, lamenta que no ha rebut encara cap informe sobre el xoc d'aquest dijous entre un tren de rodalies i un Talgo prop de l'estació del Clot, a Barcelona. Recoder tampoc entén perquè Adif encara no li ha fet arribar cap auditoria sobre la xarxa de rodalies i regionals de Catalunya, tal com va demanar. El conseller reconeix estar "impacient" perquè l'estat de la xarxa de Renfe a Catalunya "no és la xarxa que necessita un país desenvolupat del segle XXI". Recoder demana que el govern espanyol prengui mesures i inverteixi ja que dels 4.000 milions d'euros promesos en el moment del traspàs de competències fins al 2015 només se n'han invertit 306.
ACN
Re: Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Modificació a l'R15 i l'R16 per obres a l'estació de Cunit
Durant els dies, 14, 15, 21, 28 i 29 de maig i 4, 5, 11, 12, 18 i 19 de juny
Per obres de millora de la infraestructura en l'estació de Cunit, es modifica el servei dels següents trens:
Dissabtes 14, 21, 28 de maig i 4, 11 i 18 de Juny
- R16 (Barcelona Estació de França – Tortosa/Ulldecona)
Circularà desviat per Vilafranca del Penedès, la qual cosa incrementarà en 10 minuts el temps de viatge.
- R15 (Barcelona Estació de França – Riba Vermella d’Ebre):
Tren Móra la Nova (6.41) – Barcelona Estació de França (9.22). Circularà desviat per Vilafranca del Penedès. Els clients amb destinació Vilanova i la Geltrú, disposaran dels serveis del la línia R2 Sud de Rodalies des de Sant Vicenç de Calders per continuar fins a destinació.
Diumenges 15, 29 de maig i 5, 12 i 19 de Juny
-R15 (Barcelona Estació de França – Riba Vermella d’Ebre):
Tren Móra la Nova (6.41) – Barcelona Estació de França (9.22). Circularà desviat per Vilafranca del Penedès. Els clients amb destinació Vilanova i la Geltrú, disposaran dels serveis del la línia R2 Sud de Rodalies des de Sant Vicenç de Calders per continuar fins a destinació.
Per a més informació els clients poden consultar en trens i estacions, així com en el telèfon d'informació i atenció al client 902 41 00 41.
Per a més informació consultar document adjunt.
Afecció a l'R15 per obres a l'estació de Cunit [PDF, 39,60 KB.]
Rodalies de Catalunya
Dijous, 12 de maig de 2011
Bitllet Combinat MARINELAND 2011
Es posa a la venda l'oferta combinada amb el parc aquàtic Marineland, que inclou el desplaçament d'anada i tornada des de qualsevol estació de Rodalies de Catalunya i l'entrada d'un dia al parc
Ja és a la venda el bitllet combinat amb el parc aquàtic Marineland, de Palafolls, que inclou el desplaçament d’anada i tornada des de qualsevol estació del nucli de Rodalia de Barcelona i l’entrada de dia a aquest parc.
El combinat es presenta modalitat MARINELAND GENERAL, (a partir dels 6 anys) i MARINELAND REDUÏDA (Gent gran a partir de 60 anys i Grups de 10 o més persones).
El combinat està orientat principalment per a un públic amb origen a la regió metropolitana de Barcelona que desitja gaudir en família de l’atractiu que ofereix diversos parcs en un: delfinari, Zoo Marí i Parc Aquàtic.
Serveis inclosos en el bitllet combinat
• Viatge en tren regular de Rodalia des de l’estació d’origen fins a l’estació de Santa Susanna.
• Autobús des de l’estació de Santa Susanna fins a l’entrada al parc aquàtic Marineland i tornada.
• Entrada diürna a Marineland.
• Retorn en tren de Rodalia des de Santa Susanna a l’estació d’origen.
Validesa: Del 9 de maig al 16 de setembre de 2011
Hora d’entrada al Parc: De 10:00 a 19:00 hores
Modalitats i Preus:
MARINELAND GENERAL: 24,50 €
MARINELAND REDUIDA: 16,00 €
Més informació
Promocions
Rodalies de Catalunya
Durant els dies, 14, 15, 21, 28 i 29 de maig i 4, 5, 11, 12, 18 i 19 de juny
Per obres de millora de la infraestructura en l'estació de Cunit, es modifica el servei dels següents trens:
Dissabtes 14, 21, 28 de maig i 4, 11 i 18 de Juny
- R16 (Barcelona Estació de França – Tortosa/Ulldecona)
Circularà desviat per Vilafranca del Penedès, la qual cosa incrementarà en 10 minuts el temps de viatge.
- R15 (Barcelona Estació de França – Riba Vermella d’Ebre):
Tren Móra la Nova (6.41) – Barcelona Estació de França (9.22). Circularà desviat per Vilafranca del Penedès. Els clients amb destinació Vilanova i la Geltrú, disposaran dels serveis del la línia R2 Sud de Rodalies des de Sant Vicenç de Calders per continuar fins a destinació.
Diumenges 15, 29 de maig i 5, 12 i 19 de Juny
-R15 (Barcelona Estació de França – Riba Vermella d’Ebre):
Tren Móra la Nova (6.41) – Barcelona Estació de França (9.22). Circularà desviat per Vilafranca del Penedès. Els clients amb destinació Vilanova i la Geltrú, disposaran dels serveis del la línia R2 Sud de Rodalies des de Sant Vicenç de Calders per continuar fins a destinació.
Per a més informació els clients poden consultar en trens i estacions, així com en el telèfon d'informació i atenció al client 902 41 00 41.
Per a més informació consultar document adjunt.
Afecció a l'R15 per obres a l'estació de Cunit [PDF, 39,60 KB.]
Rodalies de Catalunya
Dijous, 12 de maig de 2011
Bitllet Combinat MARINELAND 2011
Es posa a la venda l'oferta combinada amb el parc aquàtic Marineland, que inclou el desplaçament d'anada i tornada des de qualsevol estació de Rodalies de Catalunya i l'entrada d'un dia al parc
Ja és a la venda el bitllet combinat amb el parc aquàtic Marineland, de Palafolls, que inclou el desplaçament d’anada i tornada des de qualsevol estació del nucli de Rodalia de Barcelona i l’entrada de dia a aquest parc.
El combinat es presenta modalitat MARINELAND GENERAL, (a partir dels 6 anys) i MARINELAND REDUÏDA (Gent gran a partir de 60 anys i Grups de 10 o més persones).
El combinat està orientat principalment per a un públic amb origen a la regió metropolitana de Barcelona que desitja gaudir en família de l’atractiu que ofereix diversos parcs en un: delfinari, Zoo Marí i Parc Aquàtic.
Serveis inclosos en el bitllet combinat
• Viatge en tren regular de Rodalia des de l’estació d’origen fins a l’estació de Santa Susanna.
• Autobús des de l’estació de Santa Susanna fins a l’entrada al parc aquàtic Marineland i tornada.
• Entrada diürna a Marineland.
• Retorn en tren de Rodalia des de Santa Susanna a l’estació d’origen.
Validesa: Del 9 de maig al 16 de setembre de 2011
Hora d’entrada al Parc: De 10:00 a 19:00 hores
Modalitats i Preus:
MARINELAND GENERAL: 24,50 €
MARINELAND REDUIDA: 16,00 €
Més informació
Promocions
Rodalies de Catalunya
Re: Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
http://www.aravalles.cat/noticia/60184/recoder-anuncia-la-posada-en-servei-de-la-linia-r8-que-unira-martorell-amb-granollers-sens?utm_source=twitterfeed&utm_medium=facebook&utm_campaign=Feed%3A+aravalles+%28AraVall%C3%A8s%29
Recoder anuncia la posada en servei de la línia R8 que unirà Martorell amb Granollers sense passar per Barcelona
Es milloraran les freqüències de pas en algunes línies per convertir Rodalies en 'el metro' de comarques
El pròxim 26 de juny entrarà en servei la nova línia R8 entre Martorell i Granollers que permetrà unir el Baix Llobregat i el Vallès sense passar per Barcelona. Així ho ha anunciat el conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder, que ha destacat que la nova línia de Rodalies servirà per potenciar l'accés a la Universitat Autònoma de Barcelona, sobretot als municipis del Vallès Oriental. A més, Recoder ha anunciat que Renfe incrementarà el número de trens i homogeneïtzarà les freqüències a les línies R1 i R4 perquè funcionin de manera similar al metro. Per exemple, els viatgers de la R1 en el trajecte Mataró-Barcelona disposaran d'un tren cada sis minuts entre les 7:30 i les 8:30 del matí.
Recoder anuncia la posada en servei de la línia R8 que unirà Martorell amb Granollers sense passar per Barcelona
Es milloraran les freqüències de pas en algunes línies per convertir Rodalies en 'el metro' de comarques
El pròxim 26 de juny entrarà en servei la nova línia R8 entre Martorell i Granollers que permetrà unir el Baix Llobregat i el Vallès sense passar per Barcelona. Així ho ha anunciat el conseller de Territori i Sostenibilitat, Lluís Recoder, que ha destacat que la nova línia de Rodalies servirà per potenciar l'accés a la Universitat Autònoma de Barcelona, sobretot als municipis del Vallès Oriental. A més, Recoder ha anunciat que Renfe incrementarà el número de trens i homogeneïtzarà les freqüències a les línies R1 i R4 perquè funcionin de manera similar al metro. Per exemple, els viatgers de la R1 en el trajecte Mataró-Barcelona disposaran d'un tren cada sis minuts entre les 7:30 i les 8:30 del matí.
Archie- Maquinista
- Nombre de missatges : 568
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 33
Ubicació : La Roca
Re: Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Dijous, 12 de maig de 2011
Bitllet Combinat MARINELAND 2011
Es posa a la venda l'oferta combinada amb el parc aquàtic Marineland, que inclou el desplaçament d'anada i tornada des de qualsevol estació del nucli de Rodalia de Barcelona i l'entrada d'un dia al parc
Ja és a la venda el bitllet combinat amb el parc aquàtic Marineland, de Palafolls, que inclou el desplaçament d’anada i tornada des de qualsevol estació del nucli de Rodalia de Barcelona i l’entrada de dia a aquest parc.
El combinat es presenta modalitat MARINELAND GENERAL, (a partir dels 6 anys) i MARINELAND REDUÏDA (Gent gran a partir de 60 anys i Grups de 10 o més persones).
El combinat està orientat principalment per a un públic amb origen a la regió metropolitana de Barcelona que desitja gaudir en família de l’atractiu que ofereix diversos parcs en un: delfinari, Zoo Marí i Parc Aquàtic.
Serveis inclosos en el bitllet combinat
• Viatge en tren regular de Rodalia des de l’estació d’origen fins a l’estació de Santa Susanna.
• Autobús des de l’estació de Santa Susanna fins a l’entrada al parc aquàtic Marineland i tornada.
• Entrada diürna a Marineland.
• Retorn en tren de Rodalia des de Santa Susanna a l’estació d’origen.
Validesa: Del 9 de maig al 16 de setembre de 2011
Hora d’entrada al Parc: De 10:00 a 19:00 hores
Modalitats i Preus:
MARINELAND GENERAL: 24,50 €
MARINELAND REDUIDA: 16,00 €
Rodalies de Catalunya
Dimecres, 18 de maig de 2011
Bitllet Combinat ILLA FANTASIA 2011
Es posa a la venda l'oferta combinada amb el parc aquàtic Illa Fantasia, que inclou el desplaçament d'anada i tornada des de qualsevol estació del nucli de Rodalia de Barcelona i l'entrada d'un dia al parc
A partir del 21 de maig es posa a la venda el bitllet combinat amb el parc aquàtic Illa Fantasia, de Vilassar de Dalt, que inclou el desplaçament d’anada i tornada des de qualsevol estació del nucli de Rodalia de Barcelona i l’entrada de dia a aquest parc.
El combinat es presenta modalitat GENERAL, (a partir dels 6 anys) i REDUÏDA (Gent gran a partir de 60 anys i Grups de 10 o més persones).
Serveis inclosos en el bitllet combinat
• Viatge en tren regular de Rodalia des de l’estació d’origen fins a l’estació de Premià de Mar.
• Autobús des de l’estació de Premià de Mar fins a l’entrada al parc aquàtic Illa Fantasia i tornada.
• Entrada diürna a Illa Fantasia.
• Tornada en tren de Rodalia des de Premià de Mar a l’estació d’origen.
Validesa: Del 21 de maig al 11 de setembre de 2011
Hora d’entrada al Parc: De 10:00 a 19:00 hores
Modalitats i Preus:
ILLA FANTASIA GENERAL: 20,50 €
ILLA FANTASIA REDUIDA: 15,00 €
Rodalies de Catalunya
Bitllet Combinat MARINELAND 2011
Es posa a la venda l'oferta combinada amb el parc aquàtic Marineland, que inclou el desplaçament d'anada i tornada des de qualsevol estació del nucli de Rodalia de Barcelona i l'entrada d'un dia al parc
Ja és a la venda el bitllet combinat amb el parc aquàtic Marineland, de Palafolls, que inclou el desplaçament d’anada i tornada des de qualsevol estació del nucli de Rodalia de Barcelona i l’entrada de dia a aquest parc.
El combinat es presenta modalitat MARINELAND GENERAL, (a partir dels 6 anys) i MARINELAND REDUÏDA (Gent gran a partir de 60 anys i Grups de 10 o més persones).
El combinat està orientat principalment per a un públic amb origen a la regió metropolitana de Barcelona que desitja gaudir en família de l’atractiu que ofereix diversos parcs en un: delfinari, Zoo Marí i Parc Aquàtic.
Serveis inclosos en el bitllet combinat
• Viatge en tren regular de Rodalia des de l’estació d’origen fins a l’estació de Santa Susanna.
• Autobús des de l’estació de Santa Susanna fins a l’entrada al parc aquàtic Marineland i tornada.
• Entrada diürna a Marineland.
• Retorn en tren de Rodalia des de Santa Susanna a l’estació d’origen.
Validesa: Del 9 de maig al 16 de setembre de 2011
Hora d’entrada al Parc: De 10:00 a 19:00 hores
Modalitats i Preus:
MARINELAND GENERAL: 24,50 €
MARINELAND REDUIDA: 16,00 €
Rodalies de Catalunya
Dimecres, 18 de maig de 2011
Bitllet Combinat ILLA FANTASIA 2011
Es posa a la venda l'oferta combinada amb el parc aquàtic Illa Fantasia, que inclou el desplaçament d'anada i tornada des de qualsevol estació del nucli de Rodalia de Barcelona i l'entrada d'un dia al parc
A partir del 21 de maig es posa a la venda el bitllet combinat amb el parc aquàtic Illa Fantasia, de Vilassar de Dalt, que inclou el desplaçament d’anada i tornada des de qualsevol estació del nucli de Rodalia de Barcelona i l’entrada de dia a aquest parc.
El combinat es presenta modalitat GENERAL, (a partir dels 6 anys) i REDUÏDA (Gent gran a partir de 60 anys i Grups de 10 o més persones).
Serveis inclosos en el bitllet combinat
• Viatge en tren regular de Rodalia des de l’estació d’origen fins a l’estació de Premià de Mar.
• Autobús des de l’estació de Premià de Mar fins a l’entrada al parc aquàtic Illa Fantasia i tornada.
• Entrada diürna a Illa Fantasia.
• Tornada en tren de Rodalia des de Premià de Mar a l’estació d’origen.
Validesa: Del 21 de maig al 11 de setembre de 2011
Hora d’entrada al Parc: De 10:00 a 19:00 hores
Modalitats i Preus:
ILLA FANTASIA GENERAL: 20,50 €
ILLA FANTASIA REDUIDA: 15,00 €
Rodalies de Catalunya
Re: Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
http://www.europapress.es/catalunya/noticia-adif-seat-formalizan-acuerdo-amplia-prestacion-servicios-logisticos-martorell-20110609172424.html
Adif y Seat han firmado este jueves, en el marco del Salón Internacional de la Logística y la Manutención (SIL) de Barcelona, un convenio que formaliza la prestación de servicios logísticos en las instalaciones ferroviarias de la factoría de Seat en Martorell (Barcelona), que ya se realizaban, aunque sin un acuerdo formal.
La principal novedad del acuerdo es que Adif amplía sus servicios a los 365 del año y a cualquier hora, lo que aporta una mayor flexibilidad a Seat, mientras que hasta ahora no podía utilizar el servicio ferroviario, por ejemplo, los fines de semana.
El convenio, de tres años de duración prorrogables, encomienda a Adif todas las actividades relacionadas con la gestión integral de los servicios ferroviarios en las instalaciones de la automovilística en Martorell.
Entre ellas, se incluyen las operaciones de coordinación del acceso y expedición de trenes a la derivación particular, la dirección y coordinación de maniobras en el apartadero de Seat, y la entrega y recogida de composiciones en la instalación de Adif.
Según Adif, el convenio contempla medidas de análisis y seguimiento de la calidad en la prestación de los servicios, y contribuye a consolidar la larga vinculación comercial que mantienen ambas entidades, reforzando a Seat como uno de los clientes de referencia de Adif.
Adif y Seat han firmado este jueves, en el marco del Salón Internacional de la Logística y la Manutención (SIL) de Barcelona, un convenio que formaliza la prestación de servicios logísticos en las instalaciones ferroviarias de la factoría de Seat en Martorell (Barcelona), que ya se realizaban, aunque sin un acuerdo formal.
La principal novedad del acuerdo es que Adif amplía sus servicios a los 365 del año y a cualquier hora, lo que aporta una mayor flexibilidad a Seat, mientras que hasta ahora no podía utilizar el servicio ferroviario, por ejemplo, los fines de semana.
El convenio, de tres años de duración prorrogables, encomienda a Adif todas las actividades relacionadas con la gestión integral de los servicios ferroviarios en las instalaciones de la automovilística en Martorell.
Entre ellas, se incluyen las operaciones de coordinación del acceso y expedición de trenes a la derivación particular, la dirección y coordinación de maniobras en el apartadero de Seat, y la entrega y recogida de composiciones en la instalación de Adif.
Según Adif, el convenio contempla medidas de análisis y seguimiento de la calidad en la prestación de los servicios, y contribuye a consolidar la larga vinculación comercial que mantienen ambas entidades, reforzando a Seat como uno de los clientes de referencia de Adif.
Archie- Maquinista
- Nombre de missatges : 568
Fecha de inscripción : 01/05/2010
Edad : 33
Ubicació : La Roca
Pàgina 7 de 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Temas similares
» Seguiment de les obres de la línia de Manresa - Lleida
» Tot sobre la línia 9/10 (notícies, estat de les obres, inaguracions...)
» Propers talls al Metro
» Creació de "Ferrocarril en general"
» Creació / renovació d'estacions del Metro de BCN
» Tot sobre la línia 9/10 (notícies, estat de les obres, inaguracions...)
» Propers talls al Metro
» Creació de "Ferrocarril en general"
» Creació / renovació d'estacions del Metro de BCN
Pàgina 7 de 9
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dj Des 19, 2013 8:27 pm por UT440_132M
» Notícies (obres, creació de serveis, talls, etc)
Dc Des 04, 2013 10:24 pm por UT440_132M
» Incidències internacionals
Dg Des 01, 2013 3:28 pm por UT440_132M
» Descarrilament a Sant Andreu Arenal
Dg Oct 27, 2013 10:03 pm por UT440_132M
» Train Simulator 2014
Dg Set 29, 2013 10:24 pm por QO1922
» Locomotores dièsel V200 de COMSA i RENFE
Ds Set 21, 2013 4:32 pm por QO1922
» Locomotores elèctriques 269 de RENFE
Ds Set 21, 2013 4:30 pm por QO1922
» Restauració de la 281 006
Ds Ago 31, 2013 6:20 pm por UT440_132M
» Renfe locomotores dièsel 333
Dj Ago 29, 2013 10:42 pm por UT440_132M